Vacky Fabia

prohledat
27 příspěvků (zobrazeno 1 až 27) od 04.08.2004 do 28.08.2004, založil/a
řadit dle data
08:04:45
28.08.2004
sep
DDX:tak už jasno úplně,díky....
20:46:44
27.08.2004
DDX
136B (BMM) a 136M (MPI) maji 254/254,
135B a 135M maji 248/248,
BMM a MPI starsi nez 08.97 maji mala loziska, novejsi MPI maji velka loziska, a nemaji vacku pro pohon cerpadla. Novejsi MPI jde prebrousit na mala loziska, ale ta vacka pro cerpadlo tam bude furt chybet a tak chce to v pripade karbecovyho motoru pridat elektr. cerpadlo.
20:03:58
27.08.2004
DDX
-> Tuner#2: Proboha ne 300/300... ja myslim na ca. 265/265 do 1.4MPI.
12:15:41
27.08.2004
sep
áha,tak konečně malinko jasno.....dík...
12:10:20
27.08.2004
Baghira
-> sep: nene, jen 50.
12:09:34
27.08.2004
sep
BMM 40 i 50 měly 254?
12:05:41
27.08.2004
Baghira
-> Vici: BMM a první MPI měli 254/254 s malejma ložiskama (tušim do modelu 98).
11:29:18
27.08.2004
Vici
ja mam takovy pocit ze prvni mpi mely stejnou vacku jako 50BMM na male loziska (248/248?) a az pak byly 254/254 s velkyma loziskama... zkusim to nejak dozjistiti. Stejne tak znam Feldu 96 MPI ktera al emela z fabriky nadrz + cerpadlo BMM..... a pak si kupte skodovku:o))
11:24:19
27.08.2004
sep
No to s těma ložiskama vím ,že MPI je má větší,ale jak je to časováním?BMM 40 a 50?Mám dojem že BMM má 100%ně 254,jak 40 nevím.....
11:06:49
27.08.2004
Tuner#2 - zrušená registrace
-> sep: Co vím, tak MPI má na 100% 254/254 a větší ložiska - kolik má BMM to vevím - záleží jestli 40 a nebo 50kW asi... Ať se vyjádří odborníci :o))
10:57:51
27.08.2004
sep
Off topic:furt tady lítaj zmínky o 254 z MPI...není spíš z BMM?Nebo jsou časováním stejný a liší se jen ložiskama?
10:13:40
27.08.2004
Tuner#2 - zrušená registrace
-> DDX: Záleží na co to chceš - taková 300/300 bude určitě horší než sériová z MPI pro běžné ježdění - nebude to mít krouťák a rozjíždět se na každý križovatce stylem, že nasadíš 4.000ot./min. a pustíš spojku asi není dobrý - vše je to o kompromisu...
22:30:46
26.08.2004
DDX
A je snad nekde dany ze bude horsi?
06:54:34
26.08.2004
Saky
mimochodem nikde neni dany ze vacka s vetsim otevrenim bude lepsi..
17:12:24
25.08.2004
Tuner#2 - zrušená registrace
-> DDX: Je fakt, že oproti tomu 254/254 v MPI je brus :o)) ale kdo ví co je k tomu vedlo - možná těžší klika a chtěli hlavně velký krouťák a úsporu paliva...
16:52:17
25.08.2004
DDX
No comments10 ???
21:01:56
10.08.2004
DDX
Tak uz jsem to nasel na techwebu6

44kW
vyf.: ot. 45° pred HU, zav. 12°po DU
saci: ot. 15° pred HU, zav. 42° po DU

50kW
vyf.: ot. 44° pred HU, zav. 13°po DU
saci: ot. 17° pred HU, zav. 40° po DU

To dela v obou pripadech 237/2379... nezdaji se vam ty vacky nejake moc "tupe"??
Udelaly to snad cilevedome aby ty motory mely horsi vykon, a neohrozovaly 1.4 55kW 16V?
14:26:56
09.08.2004
Milošek
vzdyt rikam uz sem v koute....4
11:40:55
09.08.2004
Luděk
taky to může být vačka z Feldy BMM 50kW,ale těžko se údajně shání,ovšem Fabiatická asi nee
23:41:24
08.08.2004
Gryzly
-> Milošek: nemá konec hřídele pro ozubené kolo rodělovače a asi taky bude mět větší ložiska jako 1,3MPI, ne?
23:27:20
08.08.2004
Tom
-> Milošek: To je hovadina, je krapánek kratší.
23:08:33
08.08.2004
Milošek
no ja sem slysel ze se da do 120 dat mistoostry vacky vacka z fabky se stejnym efektem ale jestli je to kravina predem si sypu popel na hlave a klekam si do kouta:))))treba tohle slyses i on....4
22:07:42
06.08.2004
Saky
no parketa nevim to musel bych se podivat ale tak nejak to je co si pamatuju.. ale muzu to samozrejme zjistit uplne preesne nicmene by me zajimalo k cemu mu to je?
21:42:46
06.08.2004
itchy
A Sakyho parketa:)
18:46:07
06.08.2004
Saky
k cemu to chces?
18:45:51
06.08.2004
Saky
casovani obou jako doba otevreni je stejna neco kolem 245ti myslim-) ale vazne nevim.. jedinej rozdil je v uhlu otevreni mezi S a V tam je rozdil asi 2 stupne..
02:45:25
04.08.2004
DDX
Jake je casovani vacek Fabia 1.4MPI 44kW a 50kW??
Extreme Tyres