skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Oplati sa do 130L pchat 136tkovu sadu?
prohledat
17 příspěvků (zobrazeno 1 až 17) od 16.06.2004 do 01.07.2004, založil/a
15:43:59
01.07.2004
01.07.2004

Petr P
-> Harley: Původní vložky jdou převrtat na 77, ale bacha, co tam dáš za písty, aby to vydrželo. A ona taková dobrá sada stojí skoro jako jako motor z Fabie.. Taky bych se bál, že se vložky budou kroutit, mají pak už jen takovou slupku místo stěny. No já to tak mám a po 25000 to při vytáčení žere olej...
22:32:46
30.06.2004
30.06.2004

Harley
Ale zas ci to pojde o tolko znizit ta hlava - znizenie koly rovnym 136kovym piestom + na kompresiu 11, ak to nejde o tolko znizit tak tam radsej necham 130 a kompresiu 11, ozaj a neslo by to nejako prevrtat? Neni mi znami postup, to sa zas menia vlozky alebo sa prevrtaju tie povodne a menia sa piesty? Vysvetlite mi niekto
09:25:29
30.06.2004
30.06.2004

Sušenka
Tak pokud maji v mototechne fackovou sadu o litr levnejsi, nez 130tkovou, tak to neres
(doufam, ze tam opravdu jine problemy nejsou)

11:40:44
28.06.2004
28.06.2004

BEYER - zrušená registrace
Harley: tie casti medzi 130 a 136 su zamene ... teda mali by byt... ;o) prinesie ti to mozno o nieco lepsi tlak vo valcox, ale ze by si to nejako ukrutne citil to sa povedat neda... a k tej 130alafabia myslim si ze to nepojde az tak zle v kazdom pripade to bude skoro 1:1 ;) je sice pravda ze 130 je patkanal ale priemer toho jedneho je skoro dvojnasobny ako u 136 aspon opticky zase ma neberte doslova na mm-tre ze saky 

20:20:42
27.06.2004
27.06.2004

Saky
no hlavne otazka zda to ta hlava vydrzi, to nikdo neni schopen rict..
11:06:48
26.06.2004
26.06.2004

Harley
bude to slapsie lebo 130 ma iba 5 kanalovu hlavu, ale mne este nik neodpovedal

01:43:02
26.06.2004
26.06.2004

Giacomo
-> Saky: pokud bych predelal 130 na "Fabii", bude to slabsi nez 136/Fabia?
20:37:30
18.06.2004
18.06.2004

Harley
No a oplati sa to vobec cele realizovat?
Co mi to da na viac oproti 130tkovej sade?, teda okrem toho ze by to malo zrat menej oleja, z autom moc nejazdim.
Co mi to da na viac oproti 130tkovej sade?, teda okrem toho ze by to malo zrat menej oleja, z autom moc nejazdim.
19:47:23
18.06.2004
18.06.2004

Bill
-> Harley: pokud si dobře vzpomínám, tak tam sedly v poho
19:33:20
18.06.2004
18.06.2004

Harley
ono by to na tu origo kompresiu nebol az taky problem, horsie je ze tam chcem kopresiu 11, tak neviem. Ozaj a ono keby ze kupim tu favoritovu tak co musim este spravit okrem komprese? Vlozky v pohode pasuju?
13:46:21
18.06.2004
18.06.2004

Bill
2 Harley: nacpat to tam samozřejmě jde, ale budeš složitě honit správný kompres, 130kove písty mají kulový vrchlík
10:32:22
18.06.2004
18.06.2004

Luděk
-> U-Geen: navíc má favorit lamelový kroužky,který mají lepší těsnící a stírací schopnosti 

22:24:34
17.06.2004
17.06.2004

Harley
No neviem preco ale favortitovu sadu maju o 1000Sk lacnejsiu ako 130 a navyse favorit ma piesty s invarom.
22:21:53
17.06.2004
17.06.2004

U-Geen
a k cemu by to bylo?
22:06:11
17.06.2004
17.06.2004

Harley
bohuzial k takemu cosi sa ja nedostanem. Ale aj tak na to som sa nepytal. Bol by som rad keby sa mi dakto vyjadril k teme.
23:30:01
16.06.2004
16.06.2004

Saky
dej tam kliku z fabie aspon budes mit vetsi objem
23:15:09
16.06.2004
16.06.2004

Harley
Myslim vlozky, piesty..... alebo kupit 130tkovu? Alebo iba kruzky (vlozky su ako nove bez zuba) + nove ojnice? kompresny pomer bude 11