-> Tomaso435: tak... "oficialne" posledni byl stribrny RiC, ktery mel v GB registracku H35URB nebo tak nejak... Nedavno se prodal do CR. Tento ma take nejvyssi VIN, nicmene po nem byly dokompletovany jeste dalsi kusy jak se pise.... toto bylo nalezeno v archivu...
tohle je zminovany stribrnak: Rapid 135 RiC č. podvozku L 5145419 a č. motoru 5033753 byl vyroben 12. ledna 1990 a expedován do Anglie 29. ledna 1990. Nebylo to poslední vyrobené kupé Škoda s motorem vzadu, dokonce ani poslední vyrobený Rapid 135 RiC pro Anglii.
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
742-ukonceni vyroby 1989-90
prohledat
51 příspěvků (zobrazeno 1 až 50) od 19.03.2006 do 30.07.2025, založil/a Kubina AVTOBA3 CCCP - zrušená registrace
-> Matsoft 29.07.25 12:06:25: jestli si to vybavuji dobře Tak poslední kupé bylo stříbrné.... A byl to snad anglán. Rok 1990. Ale to jsou jenom nějaký vzpomínky už ani nevím na co....
-> ajok: podle literatury je to cerveny. ale..
Rapid 135 RiC č. podvozku L 5145419 a č. motoru 5033753 byl vyroben 12. ledna 1990 a expedován do Anglie 29. ledna 1990. Nebylo to poslední vyrobené kupé Škoda s motorem vzadu, dokonce ani poslední vyrobený Rapid 135 RiC pro Anglii.
Poslední Rapid 135 RiC byl vyroben 26. ledna 1990 a expedován do Anglie 29. ledna 1990. Měl číslo podvozku L 5145240, číslo motoru 5004455 a bílou barvu 1046.
Poslední Rapid 135 RiC expedovaný do Anglie 31. ledna 1990 byl vyroben 24. ledna 1990, měl číslo podvozku L 5145290, číslo motoru 5021169 a bílou barvu 1046.
Podle záznamů z Kvasin byla úplně poslední kupé s motorem vzadu vyrobena 31. ledna 1990. Bylo to celkem devět vozů Rapid 136 s motorem na olovnatý benzin. Všechny byly expedovány do prodejen Mototechny.
ale pro "evropsky provoz" nevim.
Rapid 135 RiC č. podvozku L 5145419 a č. motoru 5033753 byl vyroben 12. ledna 1990 a expedován do Anglie 29. ledna 1990. Nebylo to poslední vyrobené kupé Škoda s motorem vzadu, dokonce ani poslední vyrobený Rapid 135 RiC pro Anglii.
Poslední Rapid 135 RiC byl vyroben 26. ledna 1990 a expedován do Anglie 29. ledna 1990. Měl číslo podvozku L 5145240, číslo motoru 5004455 a bílou barvu 1046.
Poslední Rapid 135 RiC expedovaný do Anglie 31. ledna 1990 byl vyroben 24. ledna 1990, měl číslo podvozku L 5145290, číslo motoru 5021169 a bílou barvu 1046.
Podle záznamů z Kvasin byla úplně poslední kupé s motorem vzadu vyrobena 31. ledna 1990. Bylo to celkem devět vozů Rapid 136 s motorem na olovnatý benzin. Všechny byly expedovány do prodejen Mototechny.
ale pro "evropsky provoz" nevim.
jinak muj BAZ je vyroben 5/1986 a registrace nekdy napodzim... proto mi tenkrat dali Vcka az napodzim roku 2016

-> minno 19.03.06 21:11:30: tak nevim, jak to myslel, jako ze to byl tento cervenej puvodne?
-> Baghira: jo tááák....
no podle toho jak vse chtel nafotit ma mozna premie podle dorucenych kb...
no podle toho jak vse chtel nafotit ma mozna premie podle dorucenych kb...
-> kubina: Já to myslel, že čím víc mailů mu přijde tím má vyšší vejplatu :-). Ale asi už nikoho nezajímá, jak na ně odpoví :-/.
-> Baghira: tak to ten mesic bral nizky premie a soucasne mu prisel nedoplatek za elektriku....
-> kubina: Třeba dokládá příchozí maily s přílohama k posouzení výše svý vejplaty :-)?
-> Labros: ja ho nechapu,fotil jsem mu na jeho zadost vse co chtel,kopiroval technicak a pak nic..to prece vedel uz driv ze archiv neni....resp.ze me da odpoved nulove hodnoty..na co ta komedie s fotkama?
navic me neslo o zadnou prestavbu,jen o co nevic info o aute ktere chci dat dohromady a jednou delat skodovce reklamu
navic me neslo o zadnou prestavbu,jen o co nevic info o aute ktere chci dat dohromady a jednou delat skodovce reklamu
-> Labros: Tak kdybych já měl řešit legalitu, tak mám jen jedno auto, GLSka by nevyjela, tuningovej taky ne, tak radši nikam nevolám a vždycky si pěkně poklábosim s klukama při silniční kontrole

-> Karlos: Já ne. Já jen kdysi volal na inspektorát a vyběhli se mnou dost rychle.
-> Labros: No a že nás na virtu je, co?

Já toho Vašinu docela chápu s tim ctrl-c a ctrl-v. Už jen kolik musel dostat dotazů ohledně zástavby favomotoru

-> Karlos: Bohužel styděj, to není žádná novinka...ale to je jen do času, než odtamtud vypadne tohle pseudomanažerský vedení a dostanou se tam nový mladý lidi nezatížený minulostí, který si historie budou vážit.
-> kubina: bohužel to asi tak je, protože na nějaké otázky cca s půlroční pauzou jsem dostal doslova stejnou odpověď ve stylu: Nelze dohledat, archiv že byl zrušena že i kdyby snad něco bylo tak jsou to informace, které neposkitují a ať se obrátím na Škoda muzeum
S pozdravem
Jiří Vašina
Typové zkoušky a technické předpisy,
patenty, licence a ochranné známky
* Škoda Auto a.s., Tř. V. Klementa 869
293 01 Mladá Boleslav
* +420-326-8-15307
7 +420-326-8-49339
* mailto:jiri.vasina@skoda- auto.cz
a to je vždycky všechno
S pozdravem
Jiří Vašina
Typové zkoušky a technické předpisy,
patenty, licence a ochranné známky
* Škoda Auto a.s., Tř. V. Klementa 869
293 01 Mladá Boleslav
* +420-326-8-15307
7 +420-326-8-49339
* mailto:jiri.vasina@skoda- auto.cz
a to je vždycky všechno
-> kubina: No a hned si usnadní práci.. Takovejhle flek bych taky bral. Mě to občas připadá, jakoby se škodovka styděla za řadu 742 a nejen, že se k ní nehlásí, ale dělá, že to snad vyráběl někdo úplně jinej.
-> kirri: ne pripada jako by mel 10 pripravenych odpovedi na 10 temat a vzdy ji jen ctrl c ....ctrl v...... a je hotovo.S pozdravem Vasina
-> Baghira: to nema cenu resit,panove tahle barva se v tom roce vubec nestrikala.to muze bejt treba nejaky auto zamestnance co mu zamrzlo(byl leden)-tak rekl Frantovi a ten rakl at si to soupne do haly pod saharu....
proste nedelejte z tech lidi blbce,prece vedi ktereho rapida smontovali naposled.
proste nedelejte z tech lidi blbce,prece vedi ktereho rapida smontovali naposled.
-> Gryzly: Pan Vašina tzv. s každým vy*ebe, někdy pomůže více mejlů rozdělených do určitých intervalů a mít taky nějakou výřečnost.
Jinak jsem psal i někomu z jeho oddělní, ale teď už si nepamatuju jméno, dotyčný mi odpověděl úplně jiným stylem.
Pan Vašina mě připadá asi tak, že Nemáme, Neznáme, Archiv už není, Nelze, Nemáme vyzkoušeno, Interní informace neposkitujeme
Jinak jsem psal i někomu z jeho oddělní, ale teď už si nepamatuju jméno, dotyčný mi odpověděl úplně jiným stylem.
Pan Vašina mě připadá asi tak, že Nemáme, Neznáme, Archiv už není, Nelze, Nemáme vyzkoušeno, Interní informace neposkitujeme
-> Gryzly: Beckova je vedouci archivu.
to rozklicovani skusim jeste pres ni,jestli ty data maji,tak je to od Vasiny rana pod pas.
to rozklicovani skusim jeste pres ni,jestli ty data maji,tak je to od Vasiny rana pod pas.
-> Gryzly: To nevypadá na linku, ale na nějakej sklad...možná výstupní kontrola?
-> xMart: A kdy to bylo? A kdo je ta Vlasta Bečková? To by chtělo asi stížnost na Vašinu.
Jak to ze nejde zjisti den vyrobeni podle VIN u Rapida kdyz me to podle cisla motoru a kastle reknou u Embecka z roku 67?Zjistoval sem dotazem na mail vlasta.beckova@skoda-auto
.cz Potreboval jsem hlavne orig odstin barvy.
chtělo by to dohledat zaměstnance na té fotce, třeba ti mladíci by ještě mohli žít. Ne jak ty babči v zástěrách.

-> kubina: Ale jako nejsem si jistej, ale podle mě poslední modely 742ek se nedělali v takové žluté, nebo jo?
Pokud je za tím červeným nějaká rampa(linka) z které právě ten červený sjel tak to asi nakládáček nebude.
Pokud je za tím červeným nějaká rampa(linka) z které právě ten červený sjel tak to asi nakládáček nebude.
-> Baghira: taky bych se přiklonil k tomu, že to ení rapid......
-> kubina: No já si myslim, že to žlutý je spíš nějakej nádlaďáček, vypadá to na pragovku a nebo na starou ještěrku, takzvanou matildu.
-> kubina: No asi to není kde dohledat, když to neví kubina, tak už asi nikdo

takze koukam ze vysledek se rovna nule,ba co vic,je zpochybnen i ten Kvasinackej rapid....
-> Martin2705: Ale to by pak ten cervenej nebyl posledni rapid z kvasin, ne?
bobesh nad niecim podobnym som rozmyslal aj ja,ked sa mozu robit repliky nejakej cobry nemohli by sa robit repliky skody 110r ?
-> Gryzly: Myslim že ne, je to taky škodovka, na fávo je to moc kulkatý a navíc se určitě nevyrábělo na stejný lince hned.
-> Bobesh: jj ja teda tiez
-> Gryzly: a co ti ja viem

-> Gryzly: a co ti ja viem
-> minno: to jako to žlutý vzadu je fávo?
-> minno: Kdyby se tak sehnaly starý mašiny z fabriky a nějakej podnikavec rozjel výrobu,to by bylo,něco jako Limited Edition,Laurin &Klement signature nebo něco na ten způsob,hned bych si jednu vzal

-> Dale_Estelle: mam bohuzial len taketo rozlisenie ako som dal. fotku mam tu z webu, bola niekde myslim vo fore o Skoda 136GL mam pocit...
-> minno: nebylo by to ve větším rozlišení možno poslat na maila? je to přeci jen kus nostalgie, a při tom pohledu zamačkávám slzu dojetí.........
-> minno: krása
teda myslím toho rapouše...

-> kubina: a nedal bys sem foto toho rapida?
-> kubina: uz ked som videl nazov tematu tak som vedel ze to pises ty

-> kubina: Anebo jsou spíš líný to dohledat..
-> Karlos: Škoda Rapid TMB13MOOGH5128327 - ověření výroby
Na základě Vaší žádosti sdělujeme, že vzhledem ke stáří vozidla Škoda Rapid VIN TMB13MOOGH5128327 již nelze dohledat v archivech Škoda všechny potřebné informace týkající se výroby vozidla.
Na základě Vaší žádosti sdělujeme, že vzhledem ke stáří vozidla Škoda Rapid VIN TMB13MOOGH5128327 již nelze dohledat v archivech Škoda všechny potřebné informace týkající se výroby vozidla.
-> kubina: ok no jasny jen v tom posledni dilu ktery se jmenuje kvasiny je prave fotka posledniho rapida i s datem tak sem predpokladal ze to bude i v tech ostatnich jinak ja sem ty knizky uz dlouho nemel v ruce
-> havlik: tam je psano 1976-89,chtel bych alespon mesic.navic je to spis zazite datum,pravda muze byt jina
-> Karlos: z archivu podle VINu nic neziskas,psal mi Vasina ze ten archiv nexistuje(chtel jsem rozklicovat LUXe)
Já mám v techničáku u rapida 136 datum 31.1.1990, ale to bude asi jen datum vystavení techničáku k tomu autu, kdy to sjelo z linky se fakt můžu asi jen domnívat, no.Nebo podle VIN a dokumentů z archívu.
a nebude to v knizkach let okridlenoho sipu?