Tak to prověř diagnostikou kolik to bude ukazovat v blocích hodnot.
To pak může být i budík špatný..
Tam budou dvě vedle sebe, jedno píšou snímač teploty a druhé spínač..
11:44:34 23.01.2017
vhml
-> 11mAjA11 23.01.17 11:41:50: odkazy právěžě nejdou. ale díky, okouknu to doma jak to je celý udělaný. Ono z toho mýho nějak není poznat barva.
K čemu by sloužilo druhý čidlo?
Teploměr mi občas trochu líta, občas spadně až dolů, ale topí to a na oleji to má 80-90 takže termostat asi dobrej
11:41:50 23.01.2017
11mAjA11
No podle etky ano viz odkazy s rozkresem, někdy bývá jedno a vedle záslepka.
Ale tady to vypadá na jeden termospínač a druhé čidlo teploty.
Pak je možnost se podívat přímo na autě, pokud je modré 4pin tak není co řešit, případně by mělo jít vyzkoumat orig. číslo přímo z čidla.
Důvod výměny ? neukazuje budík nebo ŘJ má jiné informace o teplotě než je ve skutečnosti?
Dokážete mi někdo najít jaké správně patří čidlo teploty vody do Sharana 1,8T , AJH, rok 99? Potažmo jakou barvu proužku? Katalogy prodejců dílů nehovoří jednoznačně.
-> suri: Mohl by ses mi prosím kouknout na ceny a dostupnost 7M0071738, 7M0071734 a 333071712A ?
Kolega někde našel příčníky k A6 Avant (4B9071151), ale po dílech jsem to v ETCE našel jenom podle VW (1J9071151). Tak doufám, že to bude stejný, jen to nebude popsaný AUDI.
18:50:55 02.12.2016
suri
-> palinator 02.12.16 18:15:58: však to stredné aj koncové číslo bude rovnaké , či to bude strmeň na toledo 98 alebo na audi a8 2016 , ten začiatok určuje model auta , tá koncovka väčšinou veľkosť brzd
proste iná zámena ako fyzické porovnanie nie je
18:15:58 02.12.2016
palinator
-> suri:
No, porovnávat právě nemám s čim. Ty čísla jsou stejný třeba i pro Golfa nebo Fabii, jen se to liší v koncovejch (a začátečních) znacích. De facto mi nejde o nic, ty třmen bych měl mít výměnou přes nějakýho dodavatele jakej tam má bejt, ale známej mi říkal že ty novější třmeny jsou už udělaný líp jak tahle stařešina. Třeba by to s novejma třmenama začalo na ručku i pořádně brzdit, i když mezi náma, Oct3 na ručku brzdí taky dost mizerně. Auto to v kopci udrží, ale že by se s tim dalo otočit na mokru, to teda ne.
-> suri 02.12.16 13:47:31: Pekne si to rozpisal,Etku mam doma v pc,ale takto dopodrobna som sa nad tym nikdy nezamyslal,,
13:47:31 02.12.2016
suri
Neznamená to nič , konkrétna nahraditeľnosť sa dá nájsť v ETKa podľa čísla dielu .
Rozkódovať nie je problém
Strmeň má číslo napríklad 6U0615123 X
6U0- označenie modelu /Felicia/ , ak je niečo rozdielne L/P/ riadenie delí sa to 6U1-L a 6U2-P
ak je niečo rozdiel krátka/sedan/combi tak napríklad 6U6 je HB , 6U9 combi a napr. 6Y5 sedan Fabia
stred označuje podľa skupín v ETKE o čo sa jedná , 6 skupina sú kolesá a brzdy , 615 konkrétne strmeň brzdy
123 je koncovka strmeňa s tým že v 99% prípadov je nepárne číslo ľavá strana a párne číslo pravá strana , X je označenie VW pre vratné diely na továrenský repas
Prípadné písmeno na konci rozlišuje variantu strmeňa - na aké auto je .
12:23:10 02.12.2016
palinator
Píšu to sem, protože to není úplně OT, Feliciáři podle tohohle jedou.
Chtěl bych se zeptat, jak se dá rozkódovat koncernový číslo dílu. A jestli z čísla dílu jde něco vyčíst. Např. brzdové třmeny se v mnoha případech liší jen počátečními znaky a pak až písmeny na konci. Znamená to, že jsou de facto záměnné, alespoň montážně?