Startér

prohledat
6 příspěvků (zobrazeno 1 až 6) od 16.04.2003 do 20.04.2003, založil/a
řadit dle data
18:11:16
20.04.2003
Tomáš
No tak jsem to vyřešil následovně:
vrakáč-startér-500,---nov ý uhlíky---->STARTUJE na 100%
21:51:09
16.04.2003
Bob
Tohle mě u startétu dělal kurevsky vopálenej ten silovej spínač na cívce4
21:03:58
16.04.2003
Samantus
jo to je svata pravda

a este nerika se tomu kolektor, ale komutator, splet sem se,
21:01:04
16.04.2003
Kurvapes
Rotor startéru není uložen v kuličkových ložiscích,ale v samomazných bronzových futrech která jsou vlivem konstrukce a využití staréru zatěžována takřka v jednom směru.Takže se z nich časem stanou elipsy.A protože rotor roztáčí elektromagnety uložené ve statoru stává se potom že je rotor jedním elektromagnetem přitažen do elipsy vydřené ve futru,čímž se rotor dostane mimo osu a zvětší se vzdálenost mezi rotorem a následujícím elektromagnetem který pak nemá dostatek síly aby potočil statorem.Autolektrikáři tomu říkají,že lepí kotva.Nebo můžeš mít špatně ukostřený motor nebo špatný svorky nebo vyprskaný kontakty v cívce startéru oni totiž závady mechanismů jsou nevyzpitatelné.39
20:54:49
16.04.2003
Samantus
zkontroluj lamely na kolektoru
19:02:58
16.04.2003
Tomáš
Čus borci, mám malý dotaz. Při otočení klíčku mně občas jenom cvakne ve startéru(spouštěči) a nic. Tak jsem si řekl, že vyměním uhlíky. Tak jsem to vyměnil nandal zpátky a po otočení klíčku se ozval ze startéru zvuk jako když mám úplně vybytou baterku. Takový ta zoufalá snaha o otočení motoru a šlus. Nandal jsem jinou baterku (ta zaručeně funguje) a totéž. Prostě to vypadá, jako by byl ten startér něčím bržděnej a nemohl překonat ten odpor motoru. Help me poraďte - díky moc. Tomáš
Extreme Tyres