Nejlepší způsob

prohledat
8 příspěvků (zobrazeno 1 až 8) od 01.04.2003 do 03.04.2003, založil/a
řadit dle data
20:40:48
03.04.2003
Dan
My sme to dávali celý, napřed venku smontovaný. Ale jak dí Luďa, bylo nás víts a kolem dosti místa.
12:43:43
02.04.2003
Luděk
I tak se pod tím naležíš dost a dost,ale někdo si pod autem rád odpočine,neřkuli pospí4
12:43:15
02.04.2003
Milda
Jenze kdyz to slozis vsechno venku tak jendak musis mit kolem auta spoustu mista abys to tam dal, a pak tak 4 lidi aby ti pomohli pac to bude tezky jako krava.
12:40:41
02.04.2003
Luděk
Podle mě není nic jednoduššího a snažšího,než si smontovat jako celek komplet a pak to prdnout do auta,protože kompletovat to z komponentů pod autem je docela pakárna.
20:36:17
01.04.2003
Milda
Ja sem to teda delal tak ze sem prdnul prevodovku, zvednull vepredu zvedakem, pak pricku se sikmejma ramenama a pak podelny ramena. Zmaknul sem to sam, kdyz si ty sikmy ramena hodis vzadu na naky spaliky tak to de v poho. Abych nezapomel - nevyndaval sem motor.
19:23:26
01.04.2003
Rapid
mrkni na stranky 110R ... tam to je nekde popsaný... nebo koukni do novinek, dava to treba Hombre do 100vky atp ... nebo Ludek do 130RS nebo dej kary a martinovu 130RS ...
18:44:50
01.04.2003
U-Geen
už si to nepamatuju, nicmene ja bych dal nejdriv pricku, pak ramena a pak prevodovku protoze ke sroubum sikmejch ramen je spatnej pristup kdyz je tam prevodovka.
18:16:28
01.04.2003
Radek
Chci se zeptat budu teď zamněňovat 4q za 5q i s vlečkami. Je lepší to dát celý dohromady tedy sešroubovat k příčce a nebo nejdřív příčku pak převodovku a pak vlečky?
Extreme Tyres