-> Jozka 01.03.15 11:17:58: Hele, nebude to spíš opačně? To, co píšeš, je hloupost, ne? Proč by tropická řemenice byla větší? To by přece při stejných otáčkách motoru byly nižší otáčky ventilátoru...
Nebo se ta "tropická" montovala jen v kombinaci s desetilistou vrtulí?
Jinak u té nejmenší řemenice (na hubenej klíňák) je právě problém v tom, že to osazení pro protikus řemenice je kratší - tudíž by se tam možná nevešel širokej řemen...
Vyštrachal jsem jednu zachovalou větší řemenici, takže zatím jsem v klidu, ale zajímalo by mne, jak to vše vlastně bylo a co si lze dovolit
-> Petr98 01.03.15 21:05:31: 19 děr vanu má opravdu až Mko od roku 84 (model 85).
A hliníkových 18 dírových van bylo docela dost typů, tak bacha na to. U plechových 18 d. si nejsem jist, jestli MB mělo stejnou, jako kila (vnitřní uspořádání přepážek), ale určitě jsou všechny záměnné až po 105ku modelu 84 (stejná hloubka, jen 105ka měla jiný šroub na vypouštění oleje - s těsněním namísto konického závitu...