skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
dotaz
18:19:13
11.05.2005
11.05.2005

King
2 stitch: Nevim jaka je momentalni legislativa, ale jeste nedavno jsem transfer lpg proved jako fiktivni vymenu karoserie. Prakticky to znamenalo, ze se motor a lpg blazinec prestehovaly do jiny shade a papirove se nazvalo "vymena karoserie". Co se downgrade motoru tyce, znam treba jednoho manika, co ma ve skodovce upravenej fobijomotor + lpg a v papirech motor z S100 a taky je v nejnizsi sazbe PR. Je to normalne realizovatelny snad i podle skodovackyho Vasinova THZ a podminkou je demontaz ramena vetraku + zaslepeni udelani natrubku pro odvetravani klikofky ve viku ventilu...... esi se nepletu :)
16:05:39
05.05.2005
05.05.2005

stitch
jen o tom tak premyslim.. nevim no
16:04:01
05.05.2005
05.05.2005

stitch
no ja bych prehodil pouzel LPG.. cislo bych prevaroval jen kvuli tomu ze 105 ma LPG v papirech... takze ve 130 by zustal 742.136 .. proto je to takovy na hovno teoreticky v tom nevidim problem.. ale prece jen to bude 130 s favem.. a v papirech 105L :)
11:08:52
05.05.2005
05.05.2005

Gryzly
-> stitch: Jo vona je to ještě užovka. Tak řekneš že je to přestavěný na širokou kastlu a na široký nápravy, kola si necháš přepsat na 13" a je to. a v té kastli bys použil jakej motor?
19:30:06
04.05.2005
04.05.2005

stitch
-> Gryzly: nn jen mi jde o to, ze bych dal LPG do zdravejsiho auta nejakyho.. a prevaril cislo kastle kvuli papirum.. kvuli tomu ze ta 105 ma v papirech to LPG.. no a kdyz to dam treba do 130 tak kazdej pozna ze to neni 105 uzovka.. tak jestli je to jedno.. nebo ja nevim
19:05:08
04.05.2005
04.05.2005

Gryzly
Favo motor jsem myslel motor 742.135 - 742.136
19:04:20
04.05.2005
04.05.2005

Gryzly
-> minno: No u nás je povinné ručení pod a nad 1000ccm
-> stitch: ad2) a oco by mělo jít tady tou přestavbou? chceš tam pak dat favo motor, nebo chceš si takto opravit kastli na té 105ce? pokud to převaříš a vymažeš číslo motoru, tak máš "zlegalizovanou" ; 105ku.
-> stitch: ad2) a oco by mělo jít tady tou přestavbou? chceš tam pak dat favo motor, nebo chceš si takto opravit kastli na té 105ce? pokud to převaříš a vymažeš číslo motoru, tak máš "zlegalizovanou" ; 105ku.
19:03:33
04.05.2005
04.05.2005

stitch
viz napr www.cpp.cz
19:03:18
04.05.2005
04.05.2005

stitch
jestli ma 100 objem 988 tak to je ono.. v CR je prvni trida do 1000cm3
18:55:04
04.05.2005
04.05.2005

minno
neviem ako v CR, ale v SR je asi najnizsie povinne rucenie "normalnych" motorov do objemu 1.3, neviem ci je este aj nizsie rucenie...
no a vezmi si to tak ze 105 ma objem 1046 ccm a 100 ma 988 a neverim tomu, ze existuje nizsie rucenie este aj do objemu pod 1000.
a motorky patria asi do inej kategorie vsak?
no a vezmi si to tak ze 105 ma objem 1046 ccm a 100 ma 988 a neverim tomu, ze existuje nizsie rucenie este aj do objemu pod 1000.
a motorky patria asi do inej kategorie vsak?
16:30:16
04.05.2005
04.05.2005

stitch
š100 je pokud se nepletu uz to vysi ruceni.. :( asi
16:28:34
04.05.2005
04.05.2005

stitch
prave , ze jsem nekde cetl , ze ma nekdo 105 a ma tam nakej motor , ze plati to nejmensi ruceni.. a ja potrebuju nakej vozejk pro mamu do prace.. tak byse to hodilo.. tak..
15:25:33
04.05.2005
04.05.2005

Kočislav
k dotazu 1: Možná tak Š100, ale nevím co je potřeba upravit, aby to tam šlo dát. Výměny motorů mají obvykle opačný charakter, toto je takový downgrade.
12:15:20
04.05.2005
04.05.2005

stitch
1) jakej motor dat do 105l abych mel nejnizsi tridu p. ruceni ?
2) mam dotaz.. mam 105l s lpg.. kdybych to lpg dal do jinyho auta.. treba do 130 (napr) a prevaril cislo kastle.. tak by v tom nemel byt problem ne? prece kdyz mam 105 tak na ni muzu dat vsechny dily aby to byla 130.. ale pak uz to neni 105.. oni mi to zmenej v TP nebo jak to je??
2) mam dotaz.. mam 105l s lpg.. kdybych to lpg dal do jinyho auta.. treba do 130 (napr) a prevaril cislo kastle.. tak by v tom nemel byt problem ne? prece kdyz mam 105 tak na ni muzu dat vsechny dily aby to byla 130.. ale pak uz to neni 105.. oni mi to zmenej v TP nebo jak to je??