Dusik do pneu

prohledat
17 příspěvků (zobrazeno 1 až 17) od 24.03.2003 do 03.04.2003, založil/a
řadit dle data
22:42:27
03.04.2003
Dan
Byl jsem vyčerpán po prátsi, víš ?
A Jiží trpí, chudátšek, štresem, víš ?
Zejtra mi de písí do servízu, ale stejně jest víkend, to tu je mjertvo.
22:27:02
03.04.2003
Bob
BTW dane co je sjiřím už se tu hodnou chvíli neukázal
22:04:29
03.04.2003
Dan
Tak tak.
Napojení budiž realizováno tzv. anální haditsí. Doporučuje se vysokotlaká opletená haditse, z důvodu vysoké těkavosti, vysokého plnitsího tlaku a značné agresivnosti, jakož i výbušnosti tohoto hnatsího/plnitsího médija.
Jako další zdroj lze s úspjechem užít Jižího, pokud bude ofšem předem qalitně nakrmeno hrachem neb fazolemi ze závodní jídelny. Pak kýžený efekt dostaví se v zápětí.
Pak zdroj tento spolehlivý i výkonný jest. Umístění této jednotky ale doporučeno jest mimo vozidlo, jinak hrozí hromadění a následné puknutí zásobníku, což má za následek starosti se sháněním dalšího Jižího a v neposlední řadě značné zaneřádění vnitřku wozu.
15:00:02
27.03.2003
Bob
70 70 70 70 72 68
14:17:20
27.03.2003
Luděk
Řekněte Bobovi,nebo Samanťákovi a voni Vám do toho naprdí bioplyn zcela zdarma47.Jo,kdyby se to plnilo LPG,tak by se to mohlo používat jako nouzová zásoba paliva3
20:40:38
25.03.2003
Filip Ráž
3
20:06:40
25.03.2003
Dan
Vy ste pitomcí ........47
Proč ne rovnou Helijum a předělat to na wzducholoť ?!
Nebo Radon a zelenkavej svítěcí efekt jest na světě !
14:52:38
25.03.2003
Bob
Nejlepší by byl Rajčák jenže roho je zas do kol škoda 3 3 3
14:39:23
25.03.2003
Vici
vodik by byl lepsi:o)))
08:24:02
25.03.2003
sep
U-geen:co takhle zachatit?
08:05:46
25.03.2003
U-Geen
POkud maj povrchovou upravu tak bych to nevidel moc zle.
07:41:55
25.03.2003
sep
Bohužel i hliníkáče vytvářejí povrchovou korozi,pokud jsou dostatečně dlouhou dobu vystaveny vlhkosti,a tedy můžou ucházet.....
00:03:29
25.03.2003
U-Geen
Hliníkáč nereziví. Jinak souhlas s Václavem.
23:33:55
24.03.2003
Kurvapes
Jo a rezivění ráfku asi neomezí níc dusík teda určitě ne.
23:27:36
24.03.2003
Kurvapes
Co sem viděl v různých pneuservisech maj často různý názvy pro tu samou věc-dusík.Začalo to asi na kamionech (já sem se tim pokoušel živit)ty gumy sou dost drahý cca 15 000,-Kč ks,dusík je hustější než vzduch má menší tepelnou roztažnost.Při jízdě se kola tolik nezahřívají to znamená že se tolik nemažou jakej tlak tam dáš takovej tam je nebouchá to tolik a když píchneš tak to utíká pomaličku.Je to dobrý na léto bezpečnější provoz stálejší jízdí vlastnosti a menší opotřebení.Bacha není to na zimu gumy se nezahřívají zůstávají zalepené sněhem a klouže to jako kráva.Nafouknutí jedný gumy na osobák asi tak pade jak kde.Víc nevim.Ahoj Venca.
23:25:00
24.03.2003
Dan
Tydle plyny se tolik nesmršťujou zimou a neroztahujou teplem, prostě maj větší stálost. Teoreticky by neměly v létě na sluntsi buchnout.
A nepoškozujou gumu proto, že sou netečný, dežto ve vzduchu sou různý žíraví xindly, kerý ti tu gumu narušujou.
Toť fše, tso vim já.
22:52:42
24.03.2003
nigga
nejak jsem dodneska nezjistil, proc se do pneumatik misto obycejnyho vzduchu pumpuje dusik nebo podobny nebo uplne jiny plyny proste vo co de, jestli to ma vyznam, jestli to zlepsi jizdni vlastnosti, jestli to zajisti delsi zivotnost pneu a nebo dokonce omezi reziveni rafku pod gumou, zkratka nevim vubec ktera bije.

Diky za info

Toams
Extreme Tyres