skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Převodovka z LE.
prohledat
21 příspěvků (zobrazeno 1 až 21) od 26.02.2003 do 04.03.2003, založil/a
07:01:53
04.03.2003
04.03.2003

wekky
Kdo ví, kam si ji maže....
19:27:11
03.03.2003
03.03.2003

Dan
Jiží tu wazeleenu vychvaluje, gde může......
Nemažeš si jí i na chleba ?
Nemažeš si jí i na chleba ?

10:35:50
03.03.2003
03.03.2003

sep
Jenom drobnost,ta inovace na průchodce (silonovej kroužek) byl kvůli lomení táhla(gumovej kardan),je zbytečný ji dávat v kombinaci se starým(pevným) táhlem s klecí......
13:12:30
27.02.2003
27.02.2003
Jirik
Tak jo. Snad si pan továrník Jiží vzpomene. Do 14 dnů ti přijde faktura. Hehe 
Převelitse rád to pro vás chlapče mladý udělám.

Převelitse rád to pro vás chlapče mladý udělám.
13:05:39
27.02.2003
27.02.2003

Luděk
tak to mi musiš vzít kousek na sraz ajá si jí taky dám do vodní pumpy,páč mě to blemcání s***,ale nechci to honit nasucho.
13:03:23
27.02.2003
27.02.2003
Jirik
Je to ta nejlepší vazelína jakou jsem měl v pařátech. Děd a otěcko ji používali už na Octavii Super a 1000 MB. Ona krásně maže, je jemná, nezasychá, a při zahřívání nevytejká.
Když jsem měl obyč. ve vodní pumpě, tak to při ohřátí motoru furt blemcalo a teď se to v tom krásně drží a je hezky mazlavá. Když jme punpu rozebírali za účelem výměny ložisek, tak to bylo uvnitř jako víno.
Když jsem měl obyč. ve vodní pumpě, tak to při ohřátí motoru furt blemcalo a teď se to v tom krásně drží a je hezky mazlavá. Když jme punpu rozebírali za účelem výměny ložisek, tak to bylo uvnitř jako víno.

12:52:42
27.02.2003
27.02.2003

Luděk
Tak to je potom vazelína zdelano b CCCP ukrotně dobrá

12:47:34
27.02.2003
27.02.2003
Jirik
Neni, protože jsem na ní v sobotu kukal. Šteloval jsem tahlo rutšní brzdy. 

12:09:43
27.02.2003
27.02.2003

Luděk
Tak to už je načatorozežraná,právě ten silon tomu brání,táhlo klouže v tom silonu a ten pevně lpí v té gumě.
12:05:04
27.02.2003
27.02.2003
Jirik
Nerozežere, heheeee. Už je tam 3 roky. Jenom je namaštěná ta průchodka aby to klóózalo. 

11:56:59
27.02.2003
27.02.2003

Luděk
jenomže ta vazelína Ti tu gumu spolehlivě rozežere a nebude to dlouho trvat
11:53:04
27.02.2003
27.02.2003
Jirik
Tak to jo. Já tam mam ruskou vazelínku Litol, která nevytejká a jest úplně super a tak to jde jako po sádle i bez těch špeciálních průchodek s kroužkama a měsíčkama 

11:40:12
27.02.2003
27.02.2003

Luděk
Šak já jsem taky mluvil o té gumové průchodce,co zezadu uzavírá tunel a jde krz ní táhlo řazení a bowdeny k plynu a sytiči a náhon atd.
11:11:52
27.02.2003
27.02.2003
Jirik
Já jsem mluvil o té gumové průchodce v tunelu, ta se ošoupala. Už je tam nová. Jinak ten silentblok na táhlu je taky novej, ale ze staršího typu 1000 MB (tatkova zásoba).
A pak jsem se ptal jestli de vyměnit příčka bez demontáže převodofky, tak řikáš že de.
Tak až já ji vyměním až budu měnit třeba převodofku. Teď na to kakám .
Děkuji ti za radu opět z celého sérdce a tu máš o de mě kyťyčku
. 
A pak jsem se ptal jestli de vyměnit příčka bez demontáže převodofky, tak řikáš že de.
Tak až já ji vyměním až budu měnit třeba převodofku. Teď na to kakám .



10:05:35
27.02.2003
27.02.2003

Luděk
Příčku převodovky musíš sundat,jinak jí nevyměníš.Jsou to 4 šrouby na skeletu a 2 šrouby na převodovce.Převodovku doporučuji podložit,eventuelně podheverovat.Ta guma se opotřebuje česem,já jsem ji měl naprosto kaput.V inovaci bylo kolem táhla v té gumě takové pouzdro ze silonu (skládá se ze dvoupůlměsíců a je stažený O kroužkem a zajištěný pojistnou podložkou) a zezadu je to celý uzavřený plechem,který má stejné výřezy,jako ta guma.To to pak chodí jako po másle.
09:41:00
27.02.2003
27.02.2003
Jirik
Dá se vyměnit ta příčka převodofky bez její demontáže ? Díky tomu že je trošku ohnutá, tak si trochu sedla a prošoupala se mi táhlem řazení taková ta prachovka / průchodka na konci tunelu. Tak jsem tam dal novou nastřiženou a slepenou, drží tam gut a zatím je to v pohodě. Jinak bych musel odpojit táhlo a vlastně vyndat převodovku abych tam dal blbou prachovku. Do toho se mi nechce. Ať si hučí. Hučí zatím málo a kdyžtak mam jukebox. On je stejně v tom káru takej kravál že to není slyšet
. Děkuji vám všem z celého sérdce
za radi. Hehe 



16:20:24
26.02.2003
26.02.2003

Luděk
Tchýně má Jiří LE originál a mimo toho,že to motor 120L nemůže po cca 125tis. km utáhnout,tak ta čtyřka hučí,co jí pamatuju ( a to jsem s ní v roce 91 jel do M.B. pro 135tkový sací potrubí,měla najeto 70tis. přesně jsem otáčel tachometr a půlčil si jí radši,než klasiku tatovu 120L). Jinak se liší převodem (3,9) a čtyřkovým kolečkem,vše ostatní je stejné.Věci na to budou ještě dlóóóuho k mání,takže železný zásoby si dělat nemusíš.
14:45:52
26.02.2003
26.02.2003

Dark.lort
Kola a synchrony jsou stejne,skladal jsem erkovou a loziska si myslim ze budou taky stejnou.

11:42:20
26.02.2003
26.02.2003
Jirik
A kolik stojí takový kolo do převodovky ? Ložisko jsem koukal i 350,- Kč kus, když nepočítám práci a další položky - synchrony a ostatní ložiska, vyjde GO převodů na slušný dukáty, že ?
Zatím to jenom tak decentně huká jenom na tu 4ku a takhle to může hučet ještě dlouhou dobu. Není to nic drastickýho - můžu si řikat že tam mám turbo
.
Ale ložiska a tak bych si asi do foroty nakúpil. Co kdyby něco. Když se před lety prodávaly škody, tak mi říkal tatík, že tam sypali třeba dubový piliny. Ono se to jako ztišilo a pak se to muselo stejně asi podělat.


Ale ložiska a tak bych si asi do foroty nakúpil. Co kdyby něco. Když se před lety prodávaly škody, tak mi říkal tatík, že tam sypali třeba dubový piliny. Ono se to jako ztišilo a pak se to muselo stejně asi podělat.

11:22:16
26.02.2003
26.02.2003

wekky
Kola (až na stálý převod a čtyřku) by měla být shodná. Ložiska nejspíš taky.
10:51:03
26.02.2003
26.02.2003
Jirik
Ahoj. Zjistil jsem si u předchozího majitele přesný rozsah změn u mojí převodovky.
Bohužel převodovka byla celá zaměněna po kolizi s šutrem (ještě je to vidět na příčce převodovky, má ohnutej předek), díky zadku který byl původně do "A", za převodovku z typu LE. Dan mi říkal že je to model Ekonomik. 4q a stálej převod 3.9, kukal jsem na to i na Techwebu. Začalo mi totiž hučit na 4ku ložisko (nebo ložiska). Jsou rozměry ložisek shodné s převodovkami 4.22 ? Je možné na tuto převodovku sehnat ještě nějaké náhradní díly ? Co když bude nutné vyměnit některé z kol, určitě nebudou stejné jako u 4,22 ? Díky.
Bohužel převodovka byla celá zaměněna po kolizi s šutrem (ještě je to vidět na příčce převodovky, má ohnutej předek), díky zadku který byl původně do "A", za převodovku z typu LE. Dan mi říkal že je to model Ekonomik. 4q a stálej převod 3.9, kukal jsem na to i na Techwebu. Začalo mi totiž hučit na 4ku ložisko (nebo ložiska). Jsou rozměry ložisek shodné s převodovkami 4.22 ? Je možné na tuto převodovku sehnat ještě nějaké náhradní díly ? Co když bude nutné vyměnit některé z kol, určitě nebudou stejné jako u 4,22 ? Díky.
