Zamena motoru 120 -> 136

prohledat
42 příspěvků (zobrazeno 1 až 42) od 12.02.2003 do 13.03.2003, založil/a
řadit dle data
11:39:27
13.03.2003
King
Vyfukove potrubi zn S135,6 je klenot a vetsina shopu, ktere ho nabizeji na netu ho fyzicky nema. A lidicky, kteri ho maji (potrubi :o) za nej chteji 2kkc a vice. Podobne je to s cenou saciho potrubi. Vyfuk potrubi jsem pouzil favo a upravil trubky vyfuku S110R + priruba favo. (naklady 210,-). Saci potrubi opet z fava se sfrezovanou plochou styku s hlavo motoru (kvuli castecne kompenzaci uhlu ulozeni motoru favo vs. S1xx) + redukcni podlozka pro SEDR. Trzni cena je nekde kolem 500-1000Kc.
10:13:38
07.03.2003
jirka
Ja jsem taky shanel vyfukove potrubi ale nakonec jsem predelal vyful ze 120 na favo potrubi a cele to stalo 400 kc ale je fak ze den prace v tahu.
18:25:25
06.03.2003
Boris
Diky Ludku,dufam ze ked tam zavolam tak ho tam este budu mat.Este raz dik.
Boris
08:10:54
03.03.2003
Luděk
Sací potrubí 742.136 má údajně AutoForum,Na Spravedlnosti 1533,Pardubice,tel. +420466304680,cena něco přes 2 tis. Kč.
18:30:39
28.02.2003
Boris
Zdar pani,nechce sa mi verit ze by sa ani u vas v Cechach nenaslo jedno sacie potrubie na 136.Ostal som visiet len tom a prevarovat sa mi to nechce,len keby som uz nemal inu moznost.Este ma zaujima jedna vec-ci pasuje starter zo 120-ky na favoritacky motor.
Staci pani ked mi nechate odkaz v tejto sekcii kde maju to sacie potrubie a ja si ho uz dam z Ciech stiahnut.Musi tam byt presna adresa predajne.
p.s.Odkaz pre U-Geena:prosim ta oprav typ mojho auta v sekcii auta pod menom Boris,je to fakt 120-ka a nie 105-ka,dik Boris.
16:34:54
19.02.2003
Boris
Som z Kys.Noveho Mesta,vyfukove som dnes zohnal,ale strasna palka.Ak este niekto vie o sacom nech mi radsej prezvoni,ja sa ozvem spät.Z netom to mam teraz horsie.Tel.0905/479796
Dik
10:12:13
17.02.2003
Luděk
Mno,pod litr bych za výfukový ještě obětoval,abych to nemusel převářet.
10:05:10
17.02.2003
WindMAN
Tom: no, s tym musis ratat ;o)
Boris: odkial si?
09:57:34
17.02.2003
U-Geen
To jo ale nemaj ho.
09:56:48
17.02.2003
Max
Včera jsem koukal do ceníku pronda a výfokový maj za něco kolem litra a sací za necelý dva litry....
09:23:48
17.02.2003
wekky
Já jsem zase mnikde neviděl sací, musel jsem ho svařit z původního. Výfukové jsem koupil v mototechně v Přerově za 1950. Myslím, že ještě mají.
09:06:04
17.02.2003
Luděk
Sací potrubí se opět v Čechách objevilo a prodává se nové něco přes 2 000,- Kč,ale o výfukové jsem zatím nikde nezavadil.
20:39:40
14.02.2003
Tom
To WindMAN : Tazko sa clovek pripaja, ked za to musi platit zo svojho ;)
18:08:29
14.02.2003
Boris
Chalosi zhanam sacie a vyfukove potrubie na S136 nie Favorit.Chcem do mojho sipu dat motor z Favorita 136.Nemozem to nikde zohnat,na Slovensku je to uz asi bez sance a tak
skusam zhanat v Cechah.Vie mi niekto pomoct?Moc by mi to pomohlo.Dik.
08:53:28
14.02.2003
WindMAN
Tom: dufam, ze je skelet v dobrom stave. ja som v decembri kupoval pre brata R136 povodny stav, garazovany, prvy majitel za 35. ano, tan potor je ako 742.12X, takze pri prepise by nerobili problem 1 Odkial si? dam ti to lacno aj LPG zariadenie by sa mozno naslo. poslal som ti mail a odpoved nikde 8
22:40:01
13.02.2003
Tom
To WindMan: Za Raptora (fakt pekne oznacenie,asi si ho privlastnim :) som vysolil hanebnych 30L, co ma stalo znacnu cast mojich uspor... ale na nejaky ten motor by som sa hadam este zmohol, ked tu Skodofku dokazem zivit... Zalezi len na tom, aku cenu navrhnes. Mimochodom, ked uz sme pri tych omyloch, ja mam v technicaku motor 742.12X ale kubaturu mi tam nejaky manik napisal 1274 cc... A z toho som troska zmateny, lebo typ motoru nepusti, avsak ta kubatura uz sediet nebude ani na jeden (1174 vs. 1289)
13:58:22
13.02.2003
WindMAN
2Ludek: to stihol este niekto doviest komplet R130 z nemecka a postavil na gardesove papiere. predtym, nez zatrhli taketo prestavby. tot vjso
13:49:52
13.02.2003
Luděk
Je otázka,jak to je WinMan měl ještě úzkou karoserii (Garde),podle mě by to pro Toma (Rapid) neměl být problém,proč by dělali jinak,než v Čechách 74
13:44:40
13.02.2003
WindMAN
2Tom, neviem ci ti pomoze znamy na insepktoriate, lebo najprv musis mat suhlas zo skoda auto slovensko, a... mas smolu, ja som to uz skusal 52
13:42:15
13.02.2003
WindMAN
2Ludek: dyk rozbite je 14 ..este mam aj komplet 5q s ramenami, ale uz je rezervovany.52 a ostatne veci prehadzem na jar do 136ky. 52
13:36:06
13.02.2003
Luděk
2Windman:a gde skončilo Tvoje Garde,když Ti zbyly jenom papíry?
13:26:40
13.02.2003
WindMAN
Tom, ja mam papiere garde a mozem ti predat 130ku motor /v papieroch je ako 120ka ;o)/. v TP je zapisane aj lpg, keby si xel, tak to mozes postavit na tie papiere svoju karoseriu. 4q a 130motor je nadhera na clenitejsi teren, ale dlhe rovne trate 69 kolko si dal za raptora?
13:21:10
13.02.2003
Luděk
Jo a co se emisí týče,tak pokud tyto motory mají O.K. hlavu a simeringy na ventilových dřících,tak dosahují ve spalinách parametrů srovnatelných s motory s neřízeným katalzátorem,tam můžeš být naprosto bez obav.
13:18:56
13.02.2003
Luděk
Tak,jak uvažuješ Ty jsem uvažoval v roce 91 a koupil si 135tku motor.Jenomže ta 136ska je opravdu vo fous lepší a jediná výhoda 135tky je bezproblémový provoz na Natural 91 oktanů.Jinak už mám asi dva roky 136sku.Jde taky o to,že 5q převodovka na vlečenou nápravu má většinou převod 3,9 a čím silnější motor,tím je to lepší (ideál vidím 50kW z Felicie,nebo Favorita,pokus se bavíme o relativní sériiovce)
13:07:32
13.02.2003
Tom
Aha. Takze asi najlepsie je mat nejakeho znameho na inspektorate :) Ono najlepsi motor by bol asi 135, predsa len, podla toho, co som o nom cital, vraj je s nim mozne jazdit iba na Natural bez aditiv, a prejst dneska cez emisie je docela stres... Lebo sa bojim, ze ked do toho mojho Pegasa (zatial neokridleneho :) navrazam prachy,tak mi nejake normy zatrhnu jazdu....
12:54:02
13.02.2003
Luděk
1,číslo motoru je na bloku motoru na nálitku u vodního čerpadla
2,při žádosti o přestavbu bys měl mít už vlastně zástavbu hotovou (takže se musíš nejdřív informovat,je-li to vůbec možné a za jakých podmínek)
3,nevím,jaká je u Vás dostupnost motorů,ale třeba tady už moc velkej zájem o 130tkový není,každý radši dá 136sku a jakým způsobem bys třeba mohl motor přivézt z Čech aproclít jako náhradní díl.
12:42:21
13.02.2003
Tom
Takze potom staci najst nejaku masinu, ktora je vyradena a akoby zazrakom ma nevybehanu hlavu valcov (myslim, ze cislo je na nej)... A co myslis, ked chcem ziadat o prestavbu, musim uz ten motor aj s cislom mat, alebo ho mozem zohnat az dodatocne ? Lebo ak mi to neschvalia, mozem ten motor pouzivat jedine ako generator elektriny niekde na chate :)))
12:31:00
13.02.2003
Luděk
U nás neprve chtěli TP,aby ten motor z něho vyškrtli (samozřejmě musí být buď vyřazený z evidence,nebo tam musí mít napsaný už jiný motor),pak jim už taky stačila kopie stránky TP s číslem motoru,prostě jenom aby věděli,odkud se vzal.
12:24:58
13.02.2003
Tom
Co sa tyka prevodu, tak prednedavnom by som povedal, ze samozrejme 4.22. Avsak nedavno som kdesi natrafil na clanok, kde spominal dokonca 4q s prevodom 3.9 ....
12:23:27
13.02.2003
Tom
Mam tam 4q, ale keby som robil vymenu motora, tak urcite by som chcel 5q, nech to moc nepretacam...
12:22:33
13.02.2003
Tom
To Ludek : Dame tomu, ze by som na inzerat nasiel chlapika, ktory by mi predaval motor z auta, ku ktoremu ma technicak a ktoreho je majitelom. Stacilo by, keby mi ten technicak pozical pri prepise a on ho mohol pouzivat napr. na predaj karoserie auta, alebo si ho musim nechat a on by nemal ziadny doklad k zbytku auta ?
12:18:07
13.02.2003
Luděk
2Tom:tak si tam dej 130tku,když Ti někdo dobře přerazí číslo motoru,tak to na první,ale ani na druhý pohled nikdo nepozná.Jenom pro zajímavost,máš tam 4q,nebo 5q a jaký stálý převod74
12:15:19
13.02.2003
Luděk
Stejně nepochopím,proč u Vás na Slovači nejde přehodit 135/6ska do 130tky,když je to typově shodný model,myslím si,že si to jenom někdo někde špatně vysvětluje,vždyť vyjádření automobilky tam musí být ještě před rozdělením republiky.
12:14:22
13.02.2003
Tom
Bohuzial som uz vysolil svoje uspory za 120-koveho Rapousa :(( Rozhodol pocet km - 46000 original. Ale ved hadam aj nam pocase umoznia tie cisla zrusit, sak aj u nas sa predavaju nove auta, ktore nemaju vyr. cisla motorov.... A ze teda delia auta na dve skupiny - s cislom a bez, je podla mna diskriminacia....
12:08:31
13.02.2003
WindMAN
Tom, taky problem som mal aj ja so svojou R130kou. Teda Gardesom, ale niekto este stihol urobit prestavbu na R130 1 Radsej si kup 136ku a vyhnes sa problemom. - to som urobil aj ja 52
11:57:27
13.02.2003
Luděk
Byl nutný doklad o nabytí (tzn. účtenka z prodejny) pokud se jednalo o věc použitou,tak TP,ze kterého pocházela.Když to byla věc nová,ale kupovaná už z druhé ruky,tak místopřísežné prohlášení.
11:36:38
13.02.2003
Tom
Dobre. Ale kedysi, ked este ani u vas sa nedalo vyskrtnut cislo motoru, prestavby sa robili. Iba to asi chcelo nejako preukazat povod motora... Bol teda nutny velky technicak ?
06:48:36
13.02.2003
wekky
Když by to bylo u nás, tak jen necháš vyškrtnout číslo motoru a je to. Do rapida je 136 záměnná jako náhradní díl. Doklady od koupi motoru bych si však dal do složky s velkým TP, nikdy nevíš, kdo je případně ještě bude chtít vidět.
06:47:22
13.02.2003
TUNER
Čau Tome,myslím si že CHIP má pravdu.Píšou o tom dokonce ve VAŠEM slovenském Tuningu kterej je mnohem lepší než českej.Zabobíraj se tam přestavbama motorů ale u vás to fakt nejde.12 Radí tam jedině do totožnejch bloků dát jiný vnitřnosti ale tím nemám na mysli Škodovku protože ze 120 fakera prostě neuděláš.Tak si kup ten Tuning a dočteš se určitě víc,třeba tě něco napadne....
21:32:48
12.02.2003
Tom
Tak dik, teraz som skutocne nasr..ej. To, ze v Cechach TO ide, viem od manzela mojej sesternice - ten jeho Golf sa uz Golfom ani neda nazvat, jedine co zostalo povodne je asi klucik od zapalovania :) Ale predsa, ak by niekto prisiel na nejaky napad, ozvite sa... Skodofkam cest !
16:22:07
12.02.2003
CHIP
Sem slysel ze na slovensku ti nepovolej nic... Ale jenom slysel.....
Prej ani motor nemuzete vyskrtnout, kamarade, mam dojem ze ses uplne ....... nahranej.
Prestehuj se k nam, tady de vsechno... 47
15:48:43
12.02.2003
Tom
Ahojte vsetci ! Potreboval by som poradit, co vsetko je potrebne na to, aby som mohol do svojho Rapousa mohol dat 136-kovy motor (ak ho teda zozeniem :) Co sa tyka podmienok kladenych na prestavbu, tak Rapid vsetko splna, skor ma zaujima, ake doklady treba mat (ci je nutne mat este aj v dnesnej dobe papiere od motora). Co sa tyka takychto zalezitosti, som absolutny amater, tak prosim berte moju blbost ako fakt ;) Za vsetky dobre rady dakujem.
Extreme Tyres