skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Favorit,Felícia a staršie autá z ulice fotogaléria
08:54:44
20.07.2013
20.07.2013

Honzaloun
Ale libovka bohužel fakt ne..
08:53:59
20.07.2013
20.07.2013

Honzaloun
Jedna 1000, ten den jsem jí potkal ještě jednou a řídil jí nějak chlap, někdo zdejší?
21:44:32
19.07.2013
19.07.2013

Lukaso358
-> Enggik:
Ty blinkry
hold minulý auto bylo tak možná octavie


20:47:30
17.07.2013
17.07.2013

bajou
.
20:41:04
17.07.2013
17.07.2013

bajou
20:37:24
17.07.2013
17.07.2013

Enggik
.
20:35:52
17.07.2013
17.07.2013

Enggik
Orezlá už sice trochu byla, ale jak často se potká M1 LS a ještě s ,,příplatkovejma" bočnímy blinkrama.
23:10:50
07.07.2013
07.07.2013

koště
-> Flasch1994: mňamka
22:33:42
07.07.2013
07.07.2013

Flasch1994
Takovýho bych bral
21:21:43
07.07.2013
07.07.2013

castrol
-> Bukaj: a jo sorac kolego -> Tony Outland:
09:42:25
07.07.2013
07.07.2013

Bukaj
-> castrol: Tohle téma není o libovkách - o tom je téma vedle
Tohle také rozhodně není libovka, ale je to zajímavé - Felda combi s paketem pro české dělníky

Tohle také rozhodně není libovka, ale je to zajímavé - Felda combi s paketem pro české dělníky

22:53:18
06.07.2013
06.07.2013

Mr_Kubas
-> růža: Pan o tom mluvil tak, ze je rad za to BMM, pac jsou podle nej spolehlivejsi.. Pravidelne vystrikava dutiny a v zime nikdy nejeto..
20:52:45
05.07.2013
05.07.2013

castrol
-> Tony Outland: a ta libovka je kde 

17:22:28
05.07.2013
05.07.2013

růža
-> Mr_Kubas: Krása stíhá nádheru, je fajn, že ještě takový 100% Feldy jezdí, škoda jen toho BMM.
15:33:28
05.07.2013
05.07.2013

Lukaso358
-> Tony Outland: Taková nic moc, klasická škodovka z ulice...
12:44:52
05.07.2013
05.07.2013

Tony Outland
125L
12:43:36
05.07.2013
05.07.2013

Tony Outland
Škoda 125L
Olomouc
Olomouc
20:58:15
04.07.2013
04.07.2013

minno
-> Mr_Kubas 04.07.13 17:01:06: celkom sa to dá

20:54:25
04.07.2013
04.07.2013

castrol
-> Mr_Kubas: luxus stav



17:11:59
04.07.2013
04.07.2013

Lukaso358
-> Mr_Kubas: nicméně mastná špína nerezaví 

17:01:06
04.07.2013
04.07.2013

Mr_Kubas
Motor v takovémhle stavu jsem v životě neviděl (muzea vyjímaje)..
Bohužel z foto to není tak vidět, ale je to čistota, že by se z toho dalo snad jíst..
Větší rozlišení: img196.imageshack.us/img1 96/.../jyqb.jpg

Větší rozlišení: img196.imageshack.us/img1 96/.../jyqb.jpg
17:00:32
04.07.2013
04.07.2013

Mr_Kubas
Nádhera.. Kola nakonec nevzal, páč shání ve 100% stavu...
16:59:47
04.07.2013
04.07.2013

Mr_Kubas
Dnes se za mnou byl podívat zájemce o Atlanty na felicii.. Že prej shání do foroty na svojí málo ježděnou feldu.. Auto má najeto 30.000km (slovy třicet tisíc kilometrů!) a vypadalo neskutečně..
Popis co vím, tak je to 1,3 BMM, alarm původně prý nějaký originál snad a teď Jablotron.. Auto víceméně vůbec nejezdilo a je to první majitel..
Popis co vím, tak je to 1,3 BMM, alarm původně prý nějaký originál snad a teď Jablotron.. Auto víceméně vůbec nejezdilo a je to první majitel..
12:31:26
04.07.2013
04.07.2013

minno
-> lokaj: pekná.........farba :)
15:36:43
30.06.2013
30.06.2013

lokaj
Na tachometru bylo 29000,takže buď origo nebo +sto.. patřila jednomu už hodně starému páru.
15:35:30
30.06.2013
30.06.2013

lokaj
Tady jen pár fotek ucházející Škody 120 L. Stačilo by přeleštit, trošku poopravit a je to pěkné auto v zajímavé barvě.
15:31:35
30.06.2013
30.06.2013

lokaj
Jo a mimochodem. já Octáviofil nejsu a taky se mi nelíbí, když se jí u piva celá hospoda klaní na kolenou,ale historický milník pro Škodu to je (tím pádem i pro škodovkáře), dokázala toho Octavia taky dost, byly na ní strašně vidět váhody i nevýhody,včetně naschválů a vychcanosti automobilky ve zlatých časech kdy každý kupoval co bylo na salóně za jejich cenu.Celková spolehlivost auta včetně motorů, velice úsporné VW TDI motory, nadčasový design či vysoce dobrá antiprotikorozní ochrana to nebyla tenkrát samozřejmost.A co všechno museli přežít ta auta jako flotily ve firmách, u Policie, RZS, dělníků ja kse k tomu každý choval a stejně to jezdilo to všechna čest. Proto dnes najít fakt pěknou a původní Octavii (kor v TDI) je problém. Já si před krizí v roce 2008 kupoval auto. tenkrát stáli auta v bazarech šílený prachy.. A mohl jsem si vybrat. Buď Fabii HTP 40kW po facelitu z roku 2004 v holovýbavě za nějakých 150000,- nebo Fabii Junior 1.0MPi 37 kW z roku 2002 za cca 100000,- nebo Octavii 1.4 LX teď nevím 44 nebo už 50kW před facelitem rok 2000 za 155000,- Všechan auta základní modrá, zachovalá, průhledná. Nebo pak hodně sjetý auta z poloviny devadesátých let za míň. Tak jsem se naštval na tyhle předražený praktiky a koupil půlročního ležáka zlevněnýho z 220.000,- na 160.000,- SAAB 9-3 SE 2.2TiD 92kW z roku 2001 a na tachometru bylo73000km (nevím jestli to je fakt) Téměř plná palba, kufr 495l což je skoro jako Octavia, navíc to je taky liftback, perfketní systém sklápění sedaček na několik částí a způsobů, všechno tam fungovalo, místa na zadních sedačkách apod..Má to taky svoje mouchy a přeřeky,ale tenkrát to byla výhodná koupě oproti zbytku..I když to má dnes cenu stejnou jako Fabia I. MPi
15:22:04
30.06.2013
30.06.2013

lokaj
Co se týče OII a OIII, působí to na mně dojmem že si Škodováci řekli, ještě pořád je tak trochu krize,auta se neprodávaj, nám se sice daří,ale musíme si pojistit zadní vrátka. Novou Octavii vyrobíme po způsobu Rapidu, akorát to nebude tak vidět, VW s tím taky nemá problém, protože jeho Golf bude muset být kvalitou,možnostmi,výbavo
u stejně vždy na prvním místě. Jak řekli tak udělali a OIII udělali pro obyčejného řidiče/řidičku sice stejnou s pár novinkama navíc,ale jinak tak aby hodně zlevnili výrobu a necpali tam věci co to auto strašně prodražujou. Výrobu zlevnili materiálama, různými druhy světel (nejvíc se jich totiž stejně prodá těch nejlevnějších), jednoduchou zadní nápravou de fakto pro všechny nejčastěji kupované motorizace apod.. OII byla totiž dobře udělané auto. Jen si toho nikdo nevšiml dokud nepřišla OIII. I sami škodováci řekli, že OII nebudou jako Octavii Tour dělat současně po boku nové generace, nebo ten rozdíl jako mezi OI a OII už tam není tak velký a stáhlo by to částečně prodeje té nové Octavie. Proč myslíte, že Octavii TourII vyráběli než přišel na řadu Rapid bez dieselů, a schválně jen s holovýbavou a černýma zrcátkama a klikama? Byla jim dobrá dokud neměli co nabídnout v čase kdy OI se už nemohla vyrábět,ale rapid se ještě nemohl vyrábět. jenže OII byla kvalitně postavené auto a kdyby ji dali diesely a trošičku lepší výbavu, neměli by lidi a flotily důvod kupovat OII facelift.Samozřejmně OIII má všelijaký vychytávky elektronický o kterých se může zdát i Superbu,ale už je to auto udělaný všude levně, jen tak aby to moc nebylo vidět a draho prodat s nějakou "super akcí".
10:39:57
30.06.2013
30.06.2013

suri
-> VeTeV: Neviem kto to písal tak nesúdim , priestorove to Passatu podobné je , pohodlím veľmi ani nie . Interiér , no neviem , rovnaký ako na všetkých škodovkých , s toho nikdy luxus cítiť nebude ...
10:20:10
30.06.2013
30.06.2013

VeTeV
-> suri: šak myslím ty ódy novinářský, kde mnohdy pochybuju, že se nejedná o placený PR Škoda haus, neb to co u jiných aut je neskutečnej problém, je u Škodovky zapomenuto a jedná se o zanedbatelnou závadičku...BTW - letmý náhled na stryca googla : www.auto.cz/test-skoda-oc
tavia-1-2-tsi-cesky-passat
-72966 - "Pokud nejde o emoce, ale o každodenní fungování, je Octavia prostě takový Passat – v něčem lepší, v něčem horší, ale hlavně náš, český.":-P a přitom co sem v práci koukal, tak mě přijde, že ta dnešní OIII je interierově taková snad i chudší než OII. Nevím jak sepohybujou ty výbavy, nezajímám se o to, ale nepůsobilo to na mě nijak světoborně, ale to ani Rapidy co tam máme :-)
10:19:04
30.06.2013
30.06.2013

dragon_cb_cz
-> VeTeV: Souhlas, co se třeba týká místa na zadních sedačkách, tak je O1 tragická, zlatá felda... každý auto je kompromis, mě zrovna tenhle ale vyhovuje docela dost 

08:43:51
30.06.2013
30.06.2013

suri
-> VeTeV: neviem , toto lezenie do tried oficiálne nikto v škodovke nehovorí , ani som to nikdy nepočul ,,, ale je jasné že po 15 rokoch novinárskych blábolov , kadejakých ponurných bezdôvodných reakcií niekomu prejde krkom
08:31:38
30.06.2013
30.06.2013

VeTeV
-> dragon_cb_cz: ale jo, todle všechno uznávám, jen ten mediální obraz co se kolem "legendy zvané octavia" vytvořil mnohdy zavání a nekdy si říkám jestli existuje i jiný auto v ČR a je vůbec potřeba jiný auto dovážet/vyrábět, když Octáva je vlastně naprosto nejgeniálnější auto pro českého kutila/chalupáře/rodinu/f
irmy atd. S příchodem nové generace už dokonce podle některých článků nakukuje i do segmentů výše a drtí Passaty :-) Já to auto respektuju, ale narozdíl od některých si myslím, že to je pořád jen auto své kategorie s nafouknutým kufrem na úkor vnitřního prostoru. A stále si moc dobře uvědomuju, že je to platforma Golfa a tam se zázraky dělat nedají, kor u té první generace to bylo strašně znát. Jen se snažím nakouknout na to i objektivní optikou, že i přesto jak je to auto navenek povedený a nadčasový, má velkej kufr, tak má na druhou stranu i kus kompromisů, který pro mě osobně jsou neskousnutelný:-)
00:14:20
30.06.2013
30.06.2013

dragon_cb_cz
-> VeTeV: Vzhledem k tomu, jak moc pomohla škodovce i na zahraničních trzích (speciálně UK a Německo), tak si myslím, že O1 měla něco do sebe. A ano jsem zaujatý, jezdím s ní - a nedám na ní dopustit. Auto které najelo už téměř 299 tisíc a jediné co se na něm muselo měnit (krom typických spotřebních věcí) byly tlumiče, zadní pružiny a krajní tyče řízení si podle mě trochu uznání zaslouží - zvlášť když jsme se k němu ne vždy chovali jako v rukavičkách.
11:29:32
29.06.2013
29.06.2013

Lukaso358
-> sep: Popřípaě 1995 poslední forman. 1996 Oi
11:24:05
29.06.2013
29.06.2013

suri
-> sep: jj , pre štyroch dospelých prišiel zanedlouho SUPERB
10:52:21
29.06.2013
29.06.2013

sep
OI je třeba vnímat optikou doby tzn. že tři roky předtím vévodil salonům forman solitaire a najednou přišlo něco co mohlo stát před domem kdekoliv na světě aniž by tím majitel dostal punc milovníka kuriozit.Rodinným autem bych to nazval úplně klidně,rodina = 2 dospělí a 2 děti,plus kufr,kdo chtěl auto pro 4 dospělé měl kupovat jinde.
10:23:39
29.06.2013
29.06.2013

VeTeV
-> U-Geen: ale jo, tak motoru tam bylo vicero, byl to vicmene prerod pro Skodovku, ale udelala se z toho auta silena legenda, pritom bych to videl jako jedno z mnoha... kdyby melo mensi kufr a vic vnitrniho prostoru, melo byto pro me vetsi logiku 

10:18:00
29.06.2013
29.06.2013

suri
Ono v roku 2013 kritizovať auto z 97 roku je veľmi zaujímavé ...
10:07:22
29.06.2013
29.06.2013

doking
-> VeTeV: Tak sem asi ještě nepatří i když první oktu už není tolik vidět v tomhle stavu. To je snad každýho věc,co si koupí za auto a ať si ho obhájí jak chce podle sebe ne :-).klidně jen blbým objemem kufru :-D. Sám s ní skoro denně jezdím,má to svoje chyby,opravdu to není rodinné auto,jak to bylo propagováno, ale po sklopení ,nebo rovnou vyndání zadních sedaček to svou práci zastane a je to aspoň v našem případě skoro bezporuchový auto,takže nemám důvod ji nějak hanit.
09:51:17
29.06.2013
29.06.2013

U-Geen
-> VeTeV: to bych zas nerek... je to po dlouhy dobe prvni normalni (nenormalizacni) auto, prvni kde byl vetsi vyber motoru atd.
08:09:13
29.06.2013
29.06.2013

VeTeV
-> lokaj: no jo "milnik" ceskyho zatvrzence co jedina hodnota, kterou sleduje je objem kufru :-)
20:49:54
27.06.2013
27.06.2013

castrol
-> Tomaso435: no jiste 

20:38:58
27.06.2013
27.06.2013

Tomaso435
-> castrol: fáčko ne, to je samá moderna 

20:01:38
27.06.2013
27.06.2013

castrol
-> Tomaso435: lebo facko nie co ?

17:14:26
27.06.2013
27.06.2013

Tomaso435
-> lokaj: ta okta na mě pusobí děsně historickým dojmem... :D
15:58:50
27.06.2013
27.06.2013

lokaj
A ještě k tomu moc pěkná barva. Klidně to smažte, ale myslím si že po 16 letech už má právo i takový milník škodovácké historie jakým je Octavia I. v tomto stavu šanci mít zde svou fotku.
15:57:07
27.06.2013
27.06.2013

lokaj
Je to Š Octavia GLX z roku 1997, motor nejspíš 1.6 55kW,všechno v originálu, najeto 112000km a už na první pohled se to na ulici od těch ostatních lišilo stavem.
15:39:44
27.06.2013
27.06.2013

lokaj
Vím je to sice mladá Škodovka ( i když čas letí a její už 16 let),ale dnes už se málo vidí i zachovalá Octavia I, protože ty auta si přeprodává tolik lidí,navíc 1,2.majitel byla firma a ta se na tom taky podepsala,takže lze na první pohled rozeznat vyběhanou,bouranou Octávku a hodně zachovalou prvomajitelku.
18:50:03
22.06.2013
22.06.2013

lokaj
Však taky tato Škoda 120 L má najeto pouhých 33000(!) km. Opodál stál ještě červenej Rapid 130. Vzhledově už nic moc, plechově by ještě ušel. Má ho už dlouho jeden starý pán.