2354 příspěvků (zobrazeno 1251 až 1300) od 29.01.2009 do 17.11.2025, založil/a suri
řadit dle data
21:43:23 07.10.2012
myschaak AZNP K.Hora
-> lokaj:
09:25:36 07.10.2012
Enggik
-> lokaj 06.10.12 10:23:02: krasavice
10:24:59 06.10.2012
bibendum30
lokaj 06.10.12 10:19:35 napsal:
Před cca 14 dny jsem ve Žďáře potkal tuto Škodu 120 GLS ve které
seděl nejspíš manželský pár důchodců. Omlouvám se za fotku,ale fotil
jsem to dost narychlo a z dálky, je to jen pro ilustraci. Co mně ale zaujalo,
byla značka ZRB-13 nebo 14 něco což by odkazovalo na rok 1976 či tak, a
vzadu děrované čelo, které měli právě taky jen první škodovky. Stav byl
velice zachovalý sem tam nějaký dobový a podobový tuning, ale nic co se
nedá spravit. Je možný, že patřila do té série zkusmo vyrobených GLSek
v roce 1976 jak má někdo tady z Virtu dokonce?Díky. Mám fotku i zadku,
ale je podobně rozmazaná.Skvělá "konfrontace"*1
56*
10:23:02 06.10.2012
lokaj
A ještě jedna fotka. Ta bíla barva se dost leskla.
Před cca 14 dny jsem ve Žďáře potkal tuto Škodu 120 GLS ve které seděl nejspíš manželský pár důchodců. Omlouvám se za fotku,ale fotil jsem to dost narychlo a z dálky, je to jen pro ilustraci. Co mně ale zaujalo, byla značka ZRB-13 nebo 14 něco což by odkazovalo na rok 1976 či tak, a vzadu děrované čelo, které měli právě taky jen první škodovky. Stav byl velice zachovalý sem tam nějaký dobový a podobový tuning, ale nic co se nedá spravit. Je možný, že patřila do té série zkusmo vyrobených GLSek v roce 1976 jak má někdo tady z Virtu dokonce?Díky. Mám fotku i zadku, ale je podobně rozmazaná.
Já tam toho Favorita potkávám také dost často. A ještě tam jezdí jeden úplně stejnej a moc zachovalej, ale má značku ZRD
14:04:30 29.09.2012
Timil - zrušená registrace
20.09.12 21:15:14 -> Radek Retro eLeSo: toho jsem potkal minulé uterý v Práglu na magistrátu stál vedle u stk ale abych nepřišel o místo ve frontě tak jsem k němu nešel :D a když jsem měl po už byl pryč
11:46:20 29.09.2012
Vojtisek
Křižovatka u Konventa ve Žďáru,značka začínala PVH, někdo zdejší?
To jo, je to kombinace těch ošklivých dílů z těch nejstarších i nejmladších užovek. Ale v dnešní době EKOpoplatku a vyhazování deset let starých Vecter,Mondeí a Lagun, protože si za směšný peníze pořídíš 3-4 roky starý pěkný auto, nebo nový za trochu víc peněz je ještě zázrak takto staré a ničím nevyjímečné (kdysi tuctové) auto potkat v tak pěkném stavu.
21:42:50 21.09.2012
Enggik
-> lokaj 20.09.12 15:11:17: Sice nejošklivější užovkovej model , ale i tak vypadá parádně
21:53:44 20.09.2012
Karlos (WIO46)
-> Radek Retro eLeSo: Je fakt, že se sníženým autem se musí umět jezdit.
21:49:36 20.09.2012
Radek Retro eLeSo
-> Karlos (WIO46): tak já bych ten némůj kombajn taky poslal k zemi ale to by za chvíly odnes nárazník a ix jinejch věcí jak znám mladou
21:46:36 20.09.2012
Karlos (WIO46)
-> Radek Retro eLeSo: Jsou lidi co i dalily car sešlou k zemi a nezajímá. Nemůžu si pomoct, ale prostě to chce podstatně k zemi.
21:29:44 20.09.2012
Radek Retro eLeSo
-> afro100: to nevím,zas tak to nesleduju
21:24:20 20.09.2012
afro100
-> Radek Retro eLeSo: není to ten jak sa tu na neho pred par dnami pytal Alenka? Farba a drevený dekor sedí
21:19:24 20.09.2012
Radek Retro eLeSo
-> Karlos (WIO46): záleží jakej má příjezd a tak okolo,dle mě daily bitch
21:18:02 20.09.2012
Karlos (WIO46)
-> Radek Retro eLeSo: Nebejt to tak vysoký, tak paráda.
Jedná se o Š. Favorit 136 LS (jiné-lepší tapece apod..) z roku 1990, najeto 73.000 km, zrádná barva Apollo Red absolutně zachovalá. Majitel prý nějakej dědoušek. Značka BMT takže Brno. Úplně mi z něj spadla čelist a vypadly oči.
Dík, vidíš, mohl jsem to dědoušovi aspoň pochválit. To já tak občas dělám, když je potkám na půl metru, že přijdu pozdravím a pochválím jim jejich pěkný auto, aby věděli, že je pěkný, a třeba už taky dost starý a až ho budou dávat pryč tak si na to vzpomenou a nevyhodího, ale někomu ho třebas darují. Už se mi to párkrát vyplatilo.
-> lokaj 18.09.12 12:21:54: Tak ta je Opravdu výstavní kousek
12:45:42 18.09.2012
lokaj
To je no. O tom vím, ale teď mně to vůbec nenapadlo. U nás jezdí holandská verze Š105 S model M cca rok 1987-88 v kamenné hnědi s obručema, střešním oknem, lištama bočníma apod.. a má papíry ze stovárny apodbného vozu, protože má TRA-00-50 a to je značka prvních stovek. Jo,jo tenkrát šlo asi předělat úplně všechno. Ale borec se o to opravdu pěkně stará. Není to libovka, ale není to ani rezlina nebo tak. Užovkáři si takto kupovali eMkový předky a zadky,(dokonce výměnu popisovali detailně ve světě motorů rok 1984), Favoriťáci to dělali to stejný a dělají do dneška Felicie a Fabie s Octaviema taky že jo.. Ale toto půjde snadno předělat zpět.
12:23:51 18.09.2012
Tomaso435
-> lokaj: aneb jak si udělat to novější :D dáme lepší masku :-D ale čelo je m1 takže asi to nějak bořený nebylo
12:21:54 18.09.2012
lokaj
Akorát z nějakého důvodu již někdy měnil přední světla a masku, protože tam již má daná velká. Ale pavouk na kapotě je.
Škoda 120 L verze "M1" s namotánými 44.000 km leskla se už na dálku. Děda zaparkoval asi 3sekundy a 3 půl metry přede mnou, tak sem to musel blýsknout.
luxusní Vaník,ted po kvalitnim vyvaření a novým laku. Když ho majitel přivezl zo Zlína (cca 7 let zpět) tak měl namotáno 30 000km a byl v nádherný červený barvě......
-> lokaj: přesně tak, záleží kdy a jak to tam bylo daný, ale nikde jsem nepsal, že je to tam u toho formana sežraný. Jen tam ty plasty z principu nerad vidím
17:39:17 14.09.2012
lokaj
No, ale ten plastovej kryt je tam opravdu už z výroby kvůli ochraně proti odletujícím kamínkům apod.. A mockrát jsem to pod tím sežraný neviděl. Ono je asi rozdíl, když si tam někdo po x letech na "zvětralej" plech nasadí takový ten hnusný celolem pomocí lepidla, nebo je tam pevně a přesně bez skuliny přichycený tento plastový "pololem"již z výroby. Například mé normální auto, má ve stejném místě tlustou průhlednou pásku z výroby, která je už celá poťukaná od kamínků.. Takže to tam asi k něčemu bude..
-> Thomas: takže nevím, co tě vedlo k tomu, co píšeš. Nikde nepíšu, že to sežraný. Já jen nerad vidím na favoritovi tento plastový lem (spíš vše plastové okolo spodku), kde to zpravidla (to prosím neznamená vždy) bývá trochu poznamenané. Jako malý pamatuju, že můj otec když měl živnost než zemřel při autonehodě, tak pár favoritů servisoval a tak cca třetina pod tím lemem byla napadená. Je to o štěstí a o pozornosti, jestli se lem od kastle odchlípne nebo ne atd...
-> Vojtisek: nooo,hrozná,věřim tomu že zrovna tenhle forman to bude mít pod tim uplně sežraný, chytrolíne
22:27:27 13.09.2012
m8rinek
-> Vojtisek: ten půl lem, je tam ale z výroby...
22:23:41 13.09.2012
Vojtisek
-> sytic: ehm, koroze?
22:20:46 13.09.2012
sytic
-> Vojtisek: V originálních lemech, které měl každý favorit a další odvozené modely po roce 1993 (dříve ještě Sport line) je nějaký problém?
22:18:41 13.09.2012
Vojtisek
-> lokaj: krásnej, až na ty plastový lemy
18:27:25 13.09.2012
lokaj
Ani kousek rzi na sobě. Jen jsem myslel, že verze LX neměli ostřikovače ani mlhovky, nebo že by už to šlo za příplatek dokoupit? Je z okresu Kladno znáte ho tam někdo?
Zde zasílám foto jedné moc pěkné Škody 130 GL z konce října 1986. Stačila by akorát umýt,naleštit, vyměnit zadní světla a poklice a je jak nová. Celolak je starý cca 5 let.