Mercedes Benz W123, 220d

prohledat
22 příspěvků (zobrazeno 1 až 22) od 07.10.2008 do 19.02.2019, založil/a Vojta - zrušená registrace
řadit dle data
09:39:45
19.02.2019
bouchy
Hm dík, taky si myslím. Když jsem čet, že může bejt i fouklý těsnění a tisíc dalších příčin, jímal mě děs.
08:57:33
19.02.2019
Borderer
-> bouchy: Viděl bych to na lehce propouštějící termostat, kterej sice funguje, ale ve výsledku úplně nezavře.

Auto se trochu dýl ohřívá, ale na dosažení provozní teploty to stačí. Bez topení se drží teplota na cca 85 - 88°C dle zátěže, ale jakmile zapnu teďka v zimě topení, teplota padne na 75°C (+/-), vejš se nedostane a při brždění motorem padá ještě níž. Když sem nechal auto blafat na volnoběh bez topení, pustila se po nějaký době sahara...s topením ani prd.
08:41:53
19.02.2019
bouchy
Že to vytahuju z hrobu... Otázka 1: je normální, aby při puštění topení naplno na sklo v zimě klesala ručička teploty vody? Je to MB B180 renault diesel, gen asi 2011-17. I během delší jízdy. Otázka 2: Odkdy mají auta nafixlovanej teploměr? Předpokládám, že se tato fičura dostavila ke všem výrobcům, byť po každé jindy.

Dotyčný považuje dané chování za vlastnost, samozřejmě nechybí dodatek, že MB není oktávka a že jezdí div ne s párou u huby, aby teplota nekolísala. Ta imho nemůže topením kolísat o tolik, aby se to vymanilo z nafixlovaného intervalu (dejme to +-15°C). Tuším vážnější problém.
20:04:03
10.10.2008
Vojta - zrušená registrace
tak jsem se na to vysral :) 1
12:42:13
10.10.2008
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Sita: Najdi si nejakou borku co dela v mcdonaldu 3
11:26:56
10.10.2008
Sita
OT: nahodou jezdeni na olej je super... Usetreny penize na palivu se daji zcasti investovat do oprav na aute, takze ve finale to autu muze prospivat vic nez ropa :)))) Akorat sehnat dostatek oleje je problem, nemate nekdo moznosti?
11:01:38
10.10.2008
Labros
-> myschaak - diverzant s koženou brašnou: karcinogeny tady nikoho nezajímají, tady ti řeknou, že na to nikdo neumře, stejně jako na azbestový destičky ;)
21:53:22
09.10.2008
myschaak AZNP K.Hora
můžu potvrdit že se s tim dá jezdit na olej...borec co nám občas něco prodá po sudech to leje taky do svýho starýho medvěda...ohhm46 hydraulika to jistí3 jo a trafoolej je rakovinotvornej,na to nejezdit!!
15:53:25
08.10.2008
Labros
-> Baghira: ale náklady na vlastnictví budou určitě vyšší než 7 tisíc - kupní cena je jen začátek ;) zejména, pokud s tím bude chtít jezdit ;)
14:19:18
08.10.2008
Baghira
-> Labros: Tak tohle je mercedes v ceně pár tisíc, takže tam je to už jedno :-).
13:32:32
08.10.2008
aDAm
-> Vojta: no jezdil ;) hele ten diesel je ještě stará dobrá škola, ten by dokazal jezdit snad i na blato ;)
11:24:38
08.10.2008
Labros
Teda koupit Mercedesa a lejt do toho fritovací olej.. no nevim, nerozumim tomu, ale připadá mi to jako koupit zámek a dát do něj plastový okna.
08:57:14
08.10.2008
Vojta - zrušená registrace
-> aDAm: a co rikal na ten pekelny stroj? :)
07:43:11
08.10.2008
aDAm
-> Vojta: kdyby to byl kombajn tak by to natuty byl od exkolegy z prace ;) ten ho měl než pořídil pasata a jezdil s ním i na ten olej ;)
22:37:20
07.10.2008
Vojta - zrušená registrace
-> aDAm: hraskova barva to je ale kombajn to neni:) ja jen tak zatim uvazuju a zvazuju ale jak to tak vidim tak to asi cenu nema :) ale klidne dal prizpejte dalsima zkusenostma a radama ohledne toho mercedesu.

Diky
15:13:02
07.10.2008
aDAm
-> Vojta: hele neni to kombik? a hrášková barva? ;-)
14:58:59
07.10.2008
Baghira
-> Rooney: No právě, na to, že kámoš s 220tkou medvědem, nevyjel kopeček s novejma zimákama, co jsem já tenkrát se škodovkou vyjel na leťákách...a vozit celou zimu v kufru 200 kilovej kotlák jako on by se mi teda nechtělo :-/.
13:51:14
07.10.2008
ondie
-> Vojta: Boris!!! je vášnivej chovatel medvědů....ten když sem přijde tak ti napíše taky dlouhej román na co dát bacha.
13:49:24
07.10.2008
Rooney - zrušená registrace
-> Baghira: Proč ne? Ale musí být motor na správném místě, tj. vzadu 1
13:14:01
07.10.2008
Baghira
-> Vojta: Na zimu? Se zadnim náhonem?
10:59:06
07.10.2008
Honza "Bobr"
Mno, zkusenosti mam, rekl bych, dost.



220 D je samo o sobe hrůza, liny, žere to a nejede to. Ono to sice má mít 60PS (44 kW), ale nějak to neni znát. Lepší je bud teda uz 200 D (paradoxne lepsi, stejnej výkon) anebo 240D, ale chtělo by to ten motor co ma maly zhavky (nema chaldic oleje, rok 80 a vejš). 300 D (pětivál.) ne, to žere jak provaný ale zase to jede kopec nekopec.



Obecne plati, ano je to drzak, ale i ty drzaky tady v čechách postavili nejeden dům, chatu a garáž a odtahali většinou 2x toho co mají na budíku.



Co se týče koroze, je to jak 120, možná horší. Takže pocit bezpečí opadá rovnoměrně s opadající karosérií. Co se týče jízdních vlastností v zimě a kor na sněhu, tak hrůza. Bez DOBREJCH zimáků nebo řetězů ani ránu a ty pověry o pytlu cementu zapomeň. Nemá to samosvor (a nikdy to o něm neslyšelo, pokud tam nenabasltíš z. nápravu z W126)



Při ceně 7.000 Kč zapomeň na dobrej motor - to je cena motoru samotnýho nebude nic extra - je to komůrkáč, friťák bez předehřevu je při teplotách pod -5°C problém a někdy to nechytne ani na naftu, natož na friťák. Pochybuju, že bude mít motor tlaky. Těch 400tkm je taky blbost, spíš 1400tkm.



Otázku ovšem zní, co v tom je vlastně za motor, protože řekl bych že při téhle ceně ty papíry asi určitě nebudou původní (jestli bude vin na štítku souhlasit ještě s tim na stěně za baterkou), ani motor a ani převodovka, bude to lego z deseti aut, takže tam možná bude motor 240D a dif z 300 D. Koukni, projeď se a uvidíš.



Měl jsem 240 D a dalo se t s tim jezdit za 8l/100 km (nafta, friťák to moc nepobralo, ani čistej), ale jak uhodily mrazy, tak éterovej sprej a 120Ah aku byla jediná záchrana. Je taky pravda, že hodně udělají dobrý vstřiky a dobrý čerpadlo, ale kde nejsou tlaky, ani smrt nejede. U mě to nejelo a pak tam prdla vačka, šlo to do šrotu. Nebo jestli máš zdroj benzínu, pořiď si 280E, to je raketa.



Jinak, jestli tam pudeš, dobře si nejdřív prohlídni toho člověka co ti to chce prodat. Dál, až to bude startovat, poslouchej jak to chytá a jestli startuje s plynem na podlaze - první známka blbýho čerpadla/vstřiků a tlaků, normálně stačí jen trochu přišlápnout, jak ne destě. Podle roku by to mělo mít ještě startování táhlem (jak zetor) - zatáhneš - vypneš chcípák, povytáhneš - žhavíš (žhaví, ale je tam relé - nebo by mělo bejt, ale neni tam kontrolka, takže koukej jak pohasne/znovu se rozsvítí stropní světlo) a otočíš klíčkem - točí startér - chytne pustíš táhlo. Když se čapne napoprvý, tak asi už poznáš podle zvuků jak na tom ten motor je. Převodovka a dif i když budou hučet, budou hučet ještě dalších 200tkm. Řízení bude mít vůli dycky, je tam s oběhem kuliček a to se prostě oběhá a sehnat dobrý bez vůle je něco jako sehnat klíč od Valhally. Podívej se jestli se nedíváš zkrz podlahu na silnici. Krizový místa jsou, asi jako u 120, rohy prahů, vršky podběhů vpředu a ten spodní roh, jak se dělí vnitřek/motrový prostor/práh. Dírky na hever atd . . .



Jinak, ceny dílů příznivé v kelly, plechařina sehnatlná v aci téměř kompletní a vrakoviště (obchod s použitými autodíly, tak) též s velmi příznivejma cenama je na Mělníce. Problém je povinný, jedině to někde nechat pojistit dle výkonu, to seš pak za vodou1 1 1
08:43:48
07.10.2008
Vojta - zrušená registrace
Zdravim panove :)



premyslim o koupi tady toho povozu vice mene na zimu a tka nejak me to laka. Par krat jsem se s tim prdel vezl a byl to docela "zazitek"..celk em takova zvlastni jizda takova pohodicka...je to mohutne auto..celkem pocit bezpecnosti.

Jinak je to z roku 77 a chce za to 7 tisic. S platnou STK, dene v provozu. Samozrejme koroze samozrejme taky nejaka je. Motor najeto 400tkm ale je to drzak. Majitel rika ze starty v zime atd bez problemu.



Jinak me dale zajima jizda na fritovaci olej popr na pouzity fritovaci olej.



Mate nejake zkusenosti? Vim ze by se to melo filtrovat a odstaranit z toho nejake ty kyseliny apod. ale prakticke zkusenosti s tim nemam.



Diky za prizpevky.5
Extreme Tyres