Vytahuji toto téma, neb se ke mně dostalo torzo tohoto karburátoru. Také jsem nikde nedohledal, na co byl původně určen, ale osazení a číslo rozpisky je velmi blízké karburátorům na 1203 1500 (TAZ 1500), moje domněnka je taková, jestli není přímo určen pro hasičskou čerpací jednotku. Co vím, tak tam se též používaly motory 1500. Může to někdo z hasičů potvrdit či vyvrátit? Ideálně jestli někdo nemá přístup k originálně osazené čerpací jednotce...
Zvláštností oproti ostatním SEDR/EDSR karburátorům je nátrubek na hadici paliva 8 mm (ostatní Jikovy mají nátrubek na hadici 6 mm), nemá ve víku vyříznutý závit pro redukční šroub pro připevnění filtrboxu a místo šestihranné hlavy šroubu filtru ve víku je šroub s válcovou hlavou a drážkou na plochý šroubovák.
Datum výroby dle kódu na víku je říjen 1997.