Sedr 3259

prohledat
29 příspěvků (zobrazeno 1 až 29) od 06.09.2008 do 08.11.2020, založil/a Gryzly
řadit dle data
10:50:59
08.11.2020
Bukaj
Vytahuji toto téma, neb se ke mně dostalo torzo tohoto karburátoru. Také jsem nikde nedohledal, na co byl původně určen, ale osazení a číslo rozpisky je velmi blízké karburátorům na 1203 1500 (TAZ 1500), moje domněnka je taková, jestli není přímo určen pro hasičskou čerpací jednotku. Co vím, tak tam se též používaly motory 1500. Může to někdo z hasičů potvrdit či vyvrátit? Ideálně jestli někdo nemá přístup k originálně osazené čerpací jednotce...4



Zvláštností oproti ostatním SEDR/EDSR karburátorům je nátrubek na hadici paliva 8 mm (ostatní Jikovy mají nátrubek na hadici 6 mm), nemá ve víku vyříznutý závit pro redukční šroub pro připevnění filtrboxu a místo šestihranné hlavy šroubu filtru ve víku je šroub s válcovou hlavou a drážkou na plochý šroubovák.



Datum výroby dle kódu na víku je říjen 1997.
19:58:19
08.09.2008
petr s
-> Gryzly: Ale stejně tam musíš dostat více vzduchu přetryskovat nepomůže
19:55:48
08.09.2008
Rapid135
a nemohla by to byt 1203?
11:22:06
08.09.2008
petr s
-> Gryzly: musím najít jak se to počítá
11:20:27
08.09.2008
Gryzly
-> petr s: A mohl bys?
11:14:32
08.09.2008
petr s
-> Gryzly: Zatím jsem nehledal
10:50:12
08.09.2008
Gryzly
-> petr s: Našel jsi někde to osazení na 2,0 ?

Po mojem nastavení klapek to drží pěkne volnoběh i na LPG, ale na benzín to nemá moc výkon, ted mám na prvním stupni 135/210 a na druhým 135/180, hlavně se to dusí při rozjezdu, nebo při přeřazení na vyšší kvalt.
07:24:34
07.09.2008
Gryzly
-> Kuladmin: Tak že by nakonec opravdu žigul ?
23:08:11
06.09.2008
Kuladmin
LADA 2103 - aspon doufam
23:02:55
06.09.2008
Tampajs
TAZ 1500 mám doma můžu se na to podívat pokud je zájem :)
22:49:20
06.09.2008
Kuladmin
-> petr s: No tak pokud ma ten pripravek na stole tak to je jasny a neni treba experimentovat se slunickem.

MP 1 - 128 a na min hod 0,10 az 0,12 obe klapky stejne. 1
22:48:04
06.09.2008
Gryzly
-> aceboss: Nebo 603 měli ještě DDSR.

T613 měla EDSR 2908 a SEDR 2934,

wartburg 353 - SEDR 2936

Š1203 - 2935 a 3234

Š120 EDSR 3198
22:42:51
06.09.2008
aceboss
-> Gryzly: Tak mi to nedalo a šel jsem se kouknout a máš pravdu tatra začinala 29..4



Takže Ti už nepomůžu leda mě ještě napadá co TAZ 1500?
22:40:43
06.09.2008
petr s
-> Gryzly: Tam byl 27 difuzor
22:38:51
06.09.2008
Gryzly
-> aceboss: 603 určitě ne, ta měla EDRS, a první sedry na 613 měli číslo 29XX Mám nějakou dokumentci z Motoru Č.Budějovice z roku 88 a tam je snad jen jeden karbec začínající na 32.
22:34:57
06.09.2008
petr s
-> Kuladmin: Originál přípravek MP bude ležet ve stole a já se budu dívat do slunka?
22:34:22
06.09.2008
aceboss
-> Gryzly: Možná je to jen můj blud v hlavě ale co by jsi mohl více chtít v sobotu večer ale řekl bych že je to karbec z tatry bud z 603 nebo z 613 jeden mám taky doma ale na 100%ti to ted neřeknu4
22:32:59
06.09.2008
petr s
Ale to osazení je tak na 1300 motor
22:31:56
06.09.2008
Kuladmin
Klapky se daji seridit i proti svetlu (zarovce/slunicku). Ale stejne je lepsi stojanek s ciselnikovym uchylkomerem.
22:30:55
06.09.2008
Gryzly
-> petr s: Já myslím že ty klapky budou OK, do ted mi to na ubrání plynu chcípalo, nešlo to nstavit šroubama, tak ted to pod klapkama bude trochu foukat, a nemělo by to chcípnout.
22:27:13
06.09.2008
petr s
-> Gryzly: Přípravek je doma ale já zítra jedu do olomouce
22:20:46
06.09.2008
Gryzly
-> petr s: Byli zakápnutý modrou barvou, A protože jsem si nebyl jistej jak budou nastavený pokud budou, tak jsem šroubky povolil a položil jsem prst na klapky a jak se začli otvírat tak jsem šroubky znova zakápl.
22:05:30
06.09.2008
petr s
-> Gryzly: Kdo hledá najde zítra se ti podívám jak by měl být osazen karbec na 2litru a klapky budou dobře?
21:57:41
06.09.2008
Gryzly
-> petr s: Ty jo, 20 minut jsem to hledal. Mám dnes v sobě asi tři pivka a o trochu míc Meruňkovice a nebyl jsem si uplně jistej kde sem to založil. ;-)
21:36:48
06.09.2008
petr s
Dám ti to do pokec o všem
21:30:45
06.09.2008
Gryzly
21:30:26
06.09.2008
myschaak AZNP K.Hora
zajímavej příběh,nicméně s půodem neporadim8
21:30:06
06.09.2008
Gryzly
21:27:57
06.09.2008
Gryzly
Nemáte někdo šajna z čeho je Jikov 32 SEDR 3259 ?

Alespon obsah motoru.

Hlavní trysky to má 118 a 135, vzdušníky 190 a 160, sytič je 140, máto elektromagnetická ventil na volnoběh a nemá to přípojku na podtlak na rozdělovač.

Ten člověk ho koupil někde v Olomouci jako že to je karburátor na žigula a stál ho 2700,- je uplně novej. Ted je namontovanej na 2,0 DOHC ze Sierry v Tranzitu.

Trochu chaoz co?
Extreme Tyres