skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Strojirenskej veletrh brno
Hlavně by mohli kokoti aspon gumy dofouknout.
-> MATTESS: diky, pro ilustraci asi staci. Neni to uplne top stav...
-> StepaNoFUN: dík. koukám že mají menší stánek než obvykle. Pán pořád ten stejný, tak nechápu, proč mu nejde mail ani jeho původní číslo.
Díky moc kluci!
Díky moc kluci!
nemate nekdo vic fotek toho prvniho slovenskyho auta? www.novinky.cz/auto/48496
3-v-brne-vystavuji-prvni-a
uto-vyrobene-na-slovensku-
skodu-743-garde.html
-> radekp: Stánek jsem Ti vyfotil, ale na telefon jsem se neptal.
-> radekp: tak do B jsem se ani nedostal...
Tak jedu zejtra sam... Zbydou mi 2 volny listky. Nechce nekdo?
Chlapci, kdo pojede...nemohli byste mi vyfotit stánek firmy Crippa - hala B, stánek 16?
Potřeboval bych vědět, zda si české zastoupení vyměnilo telefon, nebo již zde dotyčný nepracuje...
Díky!
Potřeboval bych vědět, zda si české zastoupení vyměnilo telefon, nebo již zde dotyčný nepracuje...
Díky!
Já ještě uvidím, jak to bude časově. Vím, že ve čtvrtek nemůžu, protože u nás nepůjde elektrika a musím spáchat jednu akci v místní trafačce. V pondělí to neklapne, v pátek je to blbost. :-D Takže zbejvá úterý a středa. Uvidíme, jestli někdo z firmy ještě pojede. Dneska jsem vytisknul 3 lístky...
-> vhml: v úterý bych tam měl být taky
-> MATTESS 25.09.18 09:27:32: já se jedu podívat asi v úterý
Jede letos někdo? Nebo někdo zdejší bude někde na stánku? Příští týden to vypukne (1. - 5.10.2018)
-> MVM 10.10.17 22:29:28: Vidíš sprej jsem neřešil. Jinak pravdu máš, zvěrstvo to je to, bez debat.
-> su.tech – nezodpovědný hajzlík 10.10.17 22:41:53:
-> su.tech – nezodpovědný hajzlík 10.10.17 22:41:53:

-> Tuner#2: A o to šlo. Abys nám to tu flákačům bezpracně nasázel.




-> StepaNoFUN: -> Tuner#2: Podle mě tu fotku sem dával -> jourin: A už jen podle toho spreje nejspíš dobová není. Navíc není jediný důvod takto zaprasit ,byť jakýmkoliv tmelem ať už je to Lukopren nebo jiná značka oblíbenýho červenýho motorářskýho zvěrstva.. to o tom že dotyčná osoba s tím neumí pracovat,když už tak to jde vše očistit. TO co je vidět zvenku je i vevnitř skříně -o odolnosti silikonu vůči olejům nemluvě - stačí si přečíst technický listy k daným tmelům v závislosti na provozní teplotě a čase. A už vůbec že se ty cucky uvolní vevnitř.
-> Antony - zrušená registrace 10.10.17 13:40:12: Tohle je paskvil, tohle nikdy v RSu nebylo...
-> MVM: Tak svýho času to asi nikdo jinej než Lučební závody Kolín a v barvě "cihla" nedělal... :-/ Nebo na to nebyly valuty. Ale je fakt, že když dneska vidím někde vylezlou "cihlovou" barvu, tak bych vraždil. :-D
-> su.tech – nezodpovědný hajzlík 10.10.17 21:55:34: Jak idividuální? Tohle je jasně dané vývojem, normálně jste mě donutili jít to najít a je to tak, že první RSa měli 5q, který byl stavěný na větší výkony u samotnou kostrukcí obalu. Je to to co dával na fotce -> havlik 10.10.17 17:51:54: Jenže v roce 1976 došlo ke změnám v homologaci a na ní bylo potřeba 1000ks což v tehdejší výrobě nebylo možné a tak to celé zkrachovalo a byla použita 4q v prakticky vzledově stejném obalu jako série, jen to mělo ocelové víka jako později LRa.
-> Tuner#2: Tak ono na druhou stranu... ty auta byly tak individuální svým způsobem a v knížkách se píše taky pár řekněme "nesrovnalostí"
, že bych si nedovolil dělat závěr.
-> havlik: Jourin... rozsekne... aha. OK.
-> havlik: Jourin... rozsekne... aha. OK.
-> MVM 10.10.17 21:48:03: Řekl bych, že fotka je poplatná době vzniku, dle dnešní vymoženosti typu šedého lepidla od wurtu se ještě jaksi nedostávalo. Nebo se pletu?
-> havlik 10.10.17 17:51:54: Za ten červenej silikon nas*rat do dlaní a nepustit k vodě 

-> StepaNoFUN 10.10.17 21:21:52: Byl jsem jen na mobilu, Porsche převodovku měla jen 180/200RS.
A s převodovkou o 130RS jsem měl taky pravdu, cituji: "Pro lepší přenos výkonové charakteristiky motoru byla na začátku připravena a používána pětistupňová převodovka bez synchronizace jedničky a zpětného chodu, u které se ale nepodařilo realizovat homologaci a tak se následně využívala plně synchronizovaná čtyřstupňová převodovka. Zesílená spojka zn.Fichtel & Sachs s talířovou pružinou měla průměr 190 mm."
A s převodovkou o 130RS jsem měl taky pravdu, cituji: "Pro lepší přenos výkonové charakteristiky motoru byla na začátku připravena a používána pětistupňová převodovka bez synchronizace jedničky a zpětného chodu, u které se ale nepodařilo realizovat homologaci a tak se následně využívala plně synchronizovaná čtyřstupňová převodovka. Zesílená spojka zn.Fichtel & Sachs s talířovou pružinou měla průměr 190 mm."
-> su.tech – nezodpovědný hajzlík: -> StepaNoFUN: -> Tuner#2: jedinej kdo to může opravdu rozlousknout je jourin, ale očekával bych i kdyby to byla převodovka z RSa že bude mít vetší diferák a velké unašeče poloos jako mají LRy
-> havlik: Hele ve skladu jsem ji nikdy neměl, jinak bych ti to buď potvrdil nebo vyvrátil



-> Tuner#2: Knihu taky mám a hledat v ní nebudu, nicméně převodovku ze 130RS bych spíš viděl dle níže uvedené Havlíkovo fotky... Ale je možný, že se to rok od roku lišilo a že zrovna v tomhle roce to byl "sériovej" 5ti kvalt....
-> StepaNoFUN 10.10.17 14:17:20: To si pletes s 200RS.
Jinak prvni RSa meli 5q, ale homologaci to s nim neziskalo pokud me pamet neklame. Taky nejsem skalni a jsem linej dojit vedle pro knihu :-)
Jinak prvni RSa meli 5q, ale homologaci to s nim neziskalo pokud me pamet neklame. Taky nejsem skalni a jsem linej dojit vedle pro knihu :-)
-> su.tech – nezodpovědný hajzlík: -> Antony: ale 5q z 130RS vypadá takhle teda aspon myslim
-> Antony: Hele to netvrdím - rok. Shodou náhod a okolností budu někomu něco hledat tak pokud najdu hodím fotku. Fajnšmekr a sklaní fanda 130 RS nejsem to je známo, takže mě ber jen jako kecala. Řekl bych že tedy všeobecné povědomí jako hodnocení tomu bude odpovídat.
-> su.tech – nezodpovědný hajzlík: nerad bych kecal, ale v 77 na Monte, a homologovanej 5q?
-> Antony: Jednu dobu se to někde řešilo. Pravdu má a dokonce kdysi se dala tuším ta převodovka objednat ještě jako díl nová a byť tehdy za dardu, ale dnes by složení nové Škodovácké z nových sháněných dílů vyšlo na podstatně víc. 

-> radekp: fakt měla v homologaci 5q?
-> Luky: nn, nikdo se se mnou nechtěl bavit
-> Luky: nn, nikdo se se mnou nechtěl bavit

-> Antony - zrušená registrace 10.10.17 13:40:12: řešil jsi to s nimi? 

-> Jindas: 1975-1977 měla 5q, pak 4q
-> Antony - zrušená registrace 10.10.17 13:40:12: RS? Nemělo náhodou RS Porsche převodovku?
-> Jindas: bylo, no 
-> minno: domu do obyvaku, proč ne
-> Nwkt: naco, si doma rozřežu vlastní

-> minno: domu do obyvaku, proč ne

-> Nwkt: naco, si doma rozřežu vlastní

-> Antony - zrušená registrace 10.10.17 13:40:12: Ber pod rameno a zdrhej 

-> Antony - zrušená registrace 10.10.17 13:40:12: Ale zato je to krásny výrobok. Aj ja chcem

-> Antony:




-> Antony: Nebylo náhodou rso 4Q? 

Letos 3. - 7.10.
Jedete někdo? My jedem v pondělí
Jedete někdo? My jedem v pondělí
kazda cesta je s lidma domluva jak svi... nakonec i na ten veletrh musim sam
