-> palinator: samozřejmě vím jak to je...
Že to je 4x4 je níž a nevšiml jsem si
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
kolik má najeto vaše auto
20:30:51
22.03.2012
22.03.2012

suri
-> Tommyk: je ale na jazdenie na dlhé trasy to nie je
20:28:16
22.03.2012
22.03.2012

palinator
-> Milan 136:
Stará 66 kW (1Z, AHU, AGR) má obtok, ALH variabilku. Pokud vim, tak 66 kW 4x4 byla AGR.
Stará 66 kW (1Z, AHU, AGR) má obtok, ALH variabilku. Pokud vim, tak 66 kW 4x4 byla AGR.
20:27:35
22.03.2012
22.03.2012

palinator
-> Vít Heřman:
Stará 66 kW má obtok, nová 66 kW má VTG - to jen pro informaci.
Kouří to černě nebo modře? Spalování oleje vypadá takhle:
Můžou bejt už hodně načatý vstřiky, kor pokud nebyly repasovaný a měněný trysky. Jinak turbo pokud nehouká, tak by ještě mělo něco vydržet, jinak ho můžeš vyndat, nechat zkontrolovat vůle a nebo úplně nejlíp ho vyměnit za GT1748V, VA nebo VB, k tomu trysky PP768, intercooler na zakázku a pořádnou mapu.
Stará 66 kW má obtok, nová 66 kW má VTG - to jen pro informaci.

Můžou bejt už hodně načatý vstřiky, kor pokud nebyly repasovaný a měněný trysky. Jinak turbo pokud nehouká, tak by ještě mělo něco vydržet, jinak ho můžeš vyndat, nechat zkontrolovat vůle a nebo úplně nejlíp ho vyměnit za GT1748V, VA nebo VB, k tomu trysky PP768, intercooler na zakázku a pořádnou mapu.

20:27:03
22.03.2012
22.03.2012

Milan 136
-> Vít Heřman 22.03.12 00:00:23: na to jsi přišel jak, že 66 kW nemá variabilku?
20:26:54
22.03.2012
22.03.2012

Tommyk
-> suri: je to držák, nemůžu si stěžovat
20:26:11
22.03.2012
22.03.2012

suri
-> Tommyk: na feliciu celkom dosť
20:25:01
22.03.2012
22.03.2012

Tommyk
-> suri: vela? Jezdím s tím jeden týden v měsíci do práce a jinak občas cesta do brna a zpět, což dělá nějakejch 600km. Ale neřekl bych že najezdím hodně..?
20:13:18
22.03.2012
22.03.2012

Eidy
-> Vít Heřman: Já počítači věřím. Ze začátku jsem to měřil plnejma nádržema po hrdlo a seknul se tak o decku.
19:47:36
22.03.2012
22.03.2012

dragon_cb_cz
-> Eidy: Taky mám ten pocit... akorát palubnímu počítači moc věřit nemůžu, je co se týká spotřeby dost optimista
Reálně jezdíme asi za 5.5l dlouhodobej průměr, což na 4x4 nejni zlý.

19:26:52
22.03.2012
22.03.2012

Eidy
-> Vít Heřman: Snažím se nebrat úplnej šmejd, ale jinak to neřeším. Poznám to na spotřebě. Nedávno jsem vzal 2x plnou na nejlevnější místní benzínce, že je to prej ok. Auto fungovalo úplně normálně, ale nebyl jsem schopnej se dostat pod 5 litrů. Takže jsem se vrátil ke druhý nejlevnější a najednou to umí jet zase za 4l. Takže tak.
16:10:23
22.03.2012
22.03.2012

dragon_cb_cz
-> suri: To rád slyším 
-> Eidy: Taktéž rád slyším. Jediné co mi teď dělá trochu starost je ta kouřivost - přemýšlím, jestli to může být tím turbem, nebo něčím jiným. Jinak jakou bereš naftu - držíš se nějaké "značkové" nebo to neřešíš?

-> Eidy: Taktéž rád slyším. Jediné co mi teď dělá trochu starost je ta kouřivost - přemýšlím, jestli to může být tím turbem, nebo něčím jiným. Jinak jakou bereš naftu - držíš se nějaké "značkové" nebo to neřešíš?
15:27:54
22.03.2012
22.03.2012

Eidy
-> Vít Heřman: 1,9 TDI 66kW mám ve spotřebáku, má najeto minimálně 450000 a pořád krásně běhá. Sice z toho kape olej, ale startuje při -20C na otočení a běhá pořád pěkně. S podválem jedu za 7 litrů, jinak kolem 5. Kdyby byla kastle ve stejným stavu jako motor, tak mám zánovní auto.
15:11:35
22.03.2012
22.03.2012

suri
-> Vít Heřman: ak sa mení olej a filter haldex nemá problém
08:25:20
22.03.2012
22.03.2012

dragon_cb_cz
-> Stvivi: Hezky pane 

08:11:07
22.03.2012
22.03.2012

Stvivi
Rapid prekrocil 333333
00:01:37
22.03.2012
22.03.2012

baal
tak dnes som prekrocil hranicu 255000 km na fabii 1,4 16v 55kw rv.2001
00:00:23
22.03.2012
22.03.2012

dragon_cb_cz
-> stika87: No spíš vyfoukat než vypálit, ale 66kw nemá variabilní geometrii, takže tam takový problém není. A rozhodně to není tak že by se to turbo občas neprovětralo - sice vesměs lehtám motor okolo 1500 otáček, ale občas si taky vyjede Votičák pod plným plynem (jako třeba včera) - pár km táhlého stoupání ve 150km/h ho "vypálí" spolehlivě 

23:55:37
21.03.2012
21.03.2012

Minik03
Já dnes na naší hasičské T4 namotal 242000 a shodou okolností to bylo cestou na STK. Podle emisních hodnot ale stav motoru odpovídá novému. Ač je to bývalé auto od nehoďáků, to 2,5l Audi co v něm bije, je asi fakt nesmrtelné.
23:51:38
21.03.2012
21.03.2012

stika87 - Maschinenführer
JInak Thalie 1,4 8v 162 tisic a zatim bez problemu jsem ani necekal :)
23:50:06
21.03.2012
21.03.2012

stika87 - Maschinenführer
-> Vít Heřman: v turbu se usazuji saze a je potreba je obcas vypalit :) i kdyz klasika 1,9 nevim zda ma promenlive turbo nebo ne :)
23:48:04
21.03.2012
21.03.2012

dragon_cb_cz
-> stika87: Co myslíš tím "vypaluje" ? A s tím že milion nenajezdí počítám, spíš řeším jestli ho preventivně poslat na repas nebo případně koupit nové, ono taky ten výkon už není úplně "jako zamlada" a taky havárie turba může mít za následek smrt motoru (když si to začne pomlaskávat na oleji unikajícím z rozpadlého turba).
23:45:07
21.03.2012
21.03.2012

stika87 - Maschinenführer
-> Vít Heřman: a nebo se turbo konecne vypaluje :) turbo milion nenamota ale motor urcite ;-)
23:43:59
21.03.2012
21.03.2012

U-Geen
-> Vít Heřman: kdyz se o to pecuje tak snad ne no, asi jen kdyz se zapomina
23:43:49
21.03.2012
21.03.2012

dragon_cb_cz
-> Matthes, záškodník z TechWebu: No ono 1.9D a 1.9TDi je trochu rozdíl... třeba to turbo přeci jen vydrží míň než motor jako takovej, ale tak dneska už ty ceny nejsou nijak zásadní. Poslední dobou když tomu naložím to docela zakouří, takže je možný, že už to turbo pouští olej a čeká ho brzká výměna.
23:43:43
21.03.2012
21.03.2012

stika87 - Maschinenführer
-> Vít Heřman: pche klasicke 1,9 to namota milion ;-)
23:42:05
21.03.2012
21.03.2012

dragon_cb_cz
-> U-Geen: Nevím, haldex se moc nenadře
A olej a já nevím co ještě se u něj má měnit samozřejmě dostává pravidelně dle servisního plánu. Měl jsem pocit, že to není nijak zásadně poruchová věc?

23:41:51
21.03.2012
21.03.2012

Matthes, záškodník z TechWebu
Kdyz pezoti prehistorickej benzin zvladne 350, tak diesel vw musi zvladnout 2x tolik. Slysel sem o pasikovi 1,9D co mel milion (na trech karoseriich teda, ale motor jeden.
23:34:48
21.03.2012
21.03.2012

dragon_cb_cz
-> doly120: no jestli zvládne ještě jednou tolik to nevím, ale alespoň 400 tisíc doufám, že ten motor vydrží, zatim na něm žádná zásadní oprava nebyla, krom vyloženě spotřebních věcí a toho co zařvalo při větších či menších ťuknutí je na autě prakticky vše původní vyjma čerpadla, které bylo měněné v garanci při cca 60ti tisících pokud vím.
23:33:34
21.03.2012
21.03.2012

U-Geen
-> doly120: proc by ne? i kdyz haldex muze byt problem
23:24:43
21.03.2012
21.03.2012

doly120
-> Vít Heřman: to zvládne tolik?

23:15:26
21.03.2012
21.03.2012

dragon_cb_cz
-> palinator: jj, 1.9tdi 66kw... 4x4 ;)
23:05:04
21.03.2012
21.03.2012

palinator
-> Vít Heřman:
TDI?
TDI?
23:01:28
21.03.2012
21.03.2012

dragon_cb_cz
Dneska se spotřební ochcáfka přehoupla přes 276 tisíc... no tak ještě alespoň jednou tolik 

21:35:02
20.03.2012
20.03.2012

suri
-> Tommyk: a kde toľko veľa jazdíš? ja len do školy ale zbiera sa to , ako som menil olej v 10/2011 na začiatku bolo 153 000km
21:33:16
20.03.2012
20.03.2012

Tommyk
-> suri: tak to by mě těch 240 cca odpovídalo 

21:31:39
20.03.2012
20.03.2012

suri
-> Tommyk: 161tis pomaly , poprvé
21:31:11
20.03.2012
20.03.2012

Tommyk
dnes pokořeno 120tis. podruhé? 

22:16:38
18.03.2012
18.03.2012

Majki
Služební Fabia 1.4 TDi 350 000 a pořád "jede" i když to je docela adrenalin jezdit po celé republice...
22:11:31
18.03.2012
18.03.2012

francomk
-> Nwkt: Stále povodná a ide sa to prerábať na LPG... A pokial to pojde, tak spravime prestavbu na 50kw 

22:06:56
18.03.2012
18.03.2012

tibor1
nedávno jsem jel v siere 2.0benzin,předělanej na lpg,najeto 498000km,a pořát to jelo,sice nefungovalo temeř nic,posilovač brzd ani řizeni,už bych do toho za volant nesedl
22:00:57
18.03.2012
18.03.2012

Nwkt
-> francomk: To už je tak třetí kastle ne?




21:57:53
18.03.2012
18.03.2012

francomk
-> Nwkt: a 247730 s 40kw BMM? 

21:55:59
18.03.2012
18.03.2012

castrol
minno 18.03.12 21:53:17 napsal:
→ Nwkt: zatiaľ nie je treba :-)ved tak preventivne
→ Nwkt: zatiaľ nie je treba :-)ved tak preventivne

21:53:17
18.03.2012
18.03.2012

minno
-> Nwkt: zatiaľ nie je treba :-)
21:51:25
18.03.2012
18.03.2012

Tomaso435
-> Nwkt: ted sem to chtěl napsat

21:51:12
18.03.2012
18.03.2012

Nwkt
-> minno: To už je na další GO
21:50:25
18.03.2012
18.03.2012

minno
Po pol roku o 10 tis. km viac. Teraz už celkovo 160 tis.
Fotka naprd.
Fotka naprd.
18:18:09
15.03.2012
15.03.2012

suri
-> Jožynek : takže čoskoro to bude aj zabehnuté :D
18:15:51
15.03.2012
15.03.2012

Jožynek
-> suri: Myslím že hej...resp ma o tom zatial nič nepresvedčilo žeby to tak nemalo byť...