-> Bukaj 06.01.16 18:56:43: No to se nezlob, ale auto co bude mít najeto 100 000 km a bude mít ještě původní díly, které vydrží vždycky nejdéle a proti tomu auto, které bude mít najeto 350 000 km, bude mít už XY spotřebních dílů měněných, tak prostě nebude ve stejném stavu ani omylem a může být v sebeerektivnějším stavu. Všechny šroubované díly, sváry, karosářské díly a dutiny (zejména tam kde není vidět), špuntíky, nacvakané díly čalounění i čalounění samotné, kabeláž (příp. oxidace), displeje, mechanické díly, díly palubní desky atd. Jako fajn, bude to mít naježděno 350 000 km po kvalitních silnicích, po dědečkovi, který to opečovával, ale furt to bude mít naježděno po venku oněch 350 000 km. A garantuji ti, že i stahovačky a špuntíky od tapecírungu už nešpuntíkují po haldě km tak jako za nova. Ty se vytřepávají a rezonují provozem, věkem zas tak moc ne. Ještě jsem krom vína a whisky neslyšel, že by nějaká technika s přibývajícíma km nebo motohodinama zrála a kvalitněla.