-> Stepan FUN: Zeptám se, zda bude vůbec zájem. S ohledem na hippie styl majitele kolem 50, to asi dojezdí ke smrti. :-)
19:14:28 16.08.2011
Hurdis
-> Vojťas: No tenhle z pětky má alespoň prvky nárazníku a není ho třeba po kontaktu s čímkoliv zametat na lopatku.
19:13:23 16.08.2011
StepaNoFUN
-> Hurdis: Když by to šlo do šmelcu, určitě se to dozvím, tak bych kdyžtak dal echo. ;-) Jinak nárazník je tam z jakýhosi jinýho Forda. Ten původní nevydržel ten "lehkej" škrábanec na boku asi tak, že ho tam chyběla skoro půlka a tenhle tam drží na několika samořezech, protože nebyl k čemu přišroubovat.
19:11:59 16.08.2011
Vojťas
-> Hurdis: naraznik asi menen kvuli tomu lehkemu nabourani :)
18:59:44 16.08.2011
Hurdis
-> Stepan FUN: Kdyby to šlo do šmelcu, možná bych věděl o jednom adeptovi na motor. Stejná MKVII, combi, stejná barva. Trošku jsem na to nedávno koukal, když to přivezl do dílny ke švárovi. Zvrací to lehce olej do sání, svíčka na třetím válci z toho auta úplně vlhne. Občas dle zvuku jde na tři, při naložení do otáček jede.
Jinak úplně stejná komedie, příprava na STK. Sice auto v mnohem a mnohem lepším stavu, ale laminát (miluju tyhle trsátkové nárazníky, zlatá MKV) a troška ipy za lemy, barva ve spreji odstranily ostré hrany. Po technické stránce OK, nebyl důvod nedat, ale tohle je vždycky taková "krása" sledovat.
Jinak koukám znovu na foto, to nemá MKVII nárazník.
-> Hurdis: Trefil jsi se přesně. :-) 1.6 16V Zetec... Ten motor je snad to jediný co v tom autě funguje jak má. :-) Stačil by přetěsnit a přežil by ještě jedno auto... :-)
-> Jumbo: No jo... Stane se... V tomhle případě bohužel... :-/
-> Jarda/felda: Kdyby se to mělo týkat opravy kaosařiny, tak to taky pošlu o vesnici vedle. Tam je jedno místo, kde by z toho udělali nový. Ale mezitím by z toho byly třeba kancelářský sponky. :-D
18:33:58 16.08.2011
Jarda/felda
-> Stepan FUN: na něčem podobným po mě chtěli opravu prahů který drželi silou laku směle sem je poslal do pryč ať jezdí dokud to auto je schopný jízdy
18:06:22 16.08.2011
darklord
-> Jumbo: uz som ti na to nieco povedal, ale ked si nedas poradit
18:03:37 16.08.2011
Jumbo
-> Stepan FUN: Super. A hlavně že já mám STK na měsíc...
18:00:33 16.08.2011
Hurdis
-> Stepan FUN: Tohle je dávno konečná. Escorty znám moc dobře, tady není šance na vyvářku, prahy a podlahu bys musel chytat až od tunelu, zadní podběhy budou sežrané až pod okno kufru, nosníky už tam nejsou léta.
-> Hurdis: To víš že jo... A pak to budu z dílny tahat UNCem na plavecko a orvu si beton... :-D Navíc nevím jak bych to zvednul na hever, když náprava je jediný místo za který se to zvednout dá. Za "práh" bych ten hever směle protlačil až někam do půlky dveří a auto by bylo pořád na kolech.
17:54:27 16.08.2011
Hurdis
-> Stepan FUN: Štěpáne, sundej zadní kola, vyvěs nápravu na hever a dloubni do nosníků nad nápravnicí.
17:48:13 16.08.2011
StepaNoFUN
...a pak že feldy hnijou... :-/ Rok výroby 1996...
Dneska jsem měl na dílně Forda Escort, měsíc po STK na výměnu hadice k brzdám (praskla)... To že je to "trochu" nabouraný by mi snad ani tolik nevadilo... O tom, že je to shnilý dost jsem věděl. To že to má na předku čistý slicky by se nechalo řešit... Ale po bližším ohledání jsem zkonstatoval, že bych se do toho bál sednout, natož s tím jezdit po celý republice... :-/ To auto už je nebezpečný nejen posádce, ale i všem okolo. A pak se ČR nemá říkat vrakoviště Evropy... :-/
-> Targa: Bane bože chudak ja mam s kamaradem takovou podobnou dohromady (jezdíme se ní oba) a jezdí to teda fakt krásně
Edit: hodili by se ty poklice. mnelí sme originalni vzadu i vepředu na obou stranách ale pak to vepředu nakej buzik corknul a vzadu mu to asi neslo tak je tam nechal. aktualne ma auto jednu poklici vzadu nalevo. (ta pravá odletela při bouračce a KO.)
-> m8rinek: VW opisovalo dřív asi často viz brouk-Tatra a hlavně ty jejich starý konzervy se mě vážně nelíběj...
13:48:19 10.08.2011
Ceskejparan10 - zrušená registrace
-> m8rinek: nwm jestli je to stejní
13:46:59 10.08.2011
m8rinek
-> Luky.: asi ne, nicméně Corvair je taky prcek. Hold VW někde dost opisovalo (viz linie přední kapoty a mřížka pod zadním oknem...)
Tak něco od broukařů:
zajímavé pro nás je, že výše uvedený agregát sloužil pro v 70. létech populární konverze do VW. V brouku byl problém s rozměry a hmotností, ale v busech a rámových buggy už to bylo o něco lepší. Protože se motor Corvairu točil obráceně než motor VW, obnášela konverze i instalaci zrcadlové vačky a výměnu jiných dílů motoru.
nebo
Když jsem to viděl na vlastní bulvy v Corvette muzeu, čuměl jsem jak puk
Vzduchem chlazený boxer v zádi, připomíná to Karmann-Ghia a kombík zase typ 4... akorát tak nějak v měřítku 1,5:1 - stejně jako motor.
-> m8rinek: to není ono. Leda by to byl výrazně jiný modelový ročník. Navíc tohle mě přijde na americké poměry hrozně malinký, má to vůbec zadní dveře?