skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
veselé poruchy...
prohledat
249 příspěvků (zobrazeno 1 až 50) od 11.08.2006 do 16.08.2012, založil/a Strašlivý Píďa (aka PeťaKlíč)
22:34:26
16.08.2012
16.08.2012

Tomaso435
-> Vojtisek: klasika no :D
22:33:19
16.08.2012
16.08.2012

Vojtisek
-> Tomaso435: spíš stačí vrat nákupy do kufru a ne pod nohy!

22:32:11
16.08.2012
16.08.2012

Tomaso435
-> Vojtisek: je nejvyšší čas předělat na starej typ ;) tu stačí proletovat jednou a je pokoj :D
22:31:31
16.08.2012
16.08.2012

Vojtisek
A já furt dvakrát do roka letuju pojistkovku na pinech, furt mi cín praská
21:32:39
16.08.2012
16.08.2012

palinator
Mě zase padá otáčkoměr. Dal jsem novej a teď jednou za čas padne ručička na 0 a za chvíli nebo po nastartování zase naskočí.. nemá na to vliv jestli do přístrojovky dám ránu nebo nějakou díru vymetu .. prostě náhodně exne, náhodně naskočí. Sere mě to.
21:17:40
16.08.2012
16.08.2012

skodovak
-> dakar.cz: ne obě to dělají bílá i modrá.. minule jak mi rupl ten dif říkám to nevzdám,po odtahu sahám po modré,říkám ta nikdy nezklame vezmu plyn a tradá.. už start stál za prd,a pořád chípala,prostě snadnul volnoběh uplně a konec. Po dojetí na sraz ok..



21:13:21
16.08.2012
16.08.2012

dakar.cz
-> skodovak: taky ti to dělá? Já sem myslel že jenom ta moje potvora 

21:11:29
16.08.2012
16.08.2012

skodovak
-> dakar.cz: známe tohle
nejradši jak říkáš,nebo před srazem 



21:09:50
16.08.2012
16.08.2012

dakar.cz
-> palinator: Jo
To mi taky dělá. Třeba příjde za mnou kámoš do garáže,tak mu škodovku ukazuju,vychvaluju a pak teda že ho svezu,ať vidí,jaké je to dělo. A né,ona si prostě postaví hlavu a něco si udělá (třeba rozladí volnoběh,aby při každém zastavení zdechla a já ju musel pořád startovat,dokud se nevybije baterka a pak ju musel potupně roztlačit) . A pak vypadá jak největší popelnice,která nezvládne ani malé kolečko po městě. To mám chuť ju místo do garáže zaparkovat do toho potoka,co mi teče za garáží.



21:04:26
16.08.2012
16.08.2012

palinator
-> Don_pepe:


21:03:00
16.08.2012
16.08.2012

Don_pepe
-> palinator: Tak ještě je tu ultimate weapon: "Kráme, na vrakáč s tebou!" to vždycky zabere 

20:59:48
16.08.2012
16.08.2012

palinator
-> dakar.cz:
Mě se teda vždycky škodovka vysere, když jí pochválim, obzvláště před někým cizím nebo když jí dopřeju zvláštní péči.. Za opravu se tedy zpravidla odvděčí poruchou. Za to když jsem jí nadával tak nikdy nestávkovala.
Mě se teda vždycky škodovka vysere, když jí pochválim, obzvláště před někým cizím nebo když jí dopřeju zvláštní péči.. Za opravu se tedy zpravidla odvděčí poruchou. Za to když jsem jí nadával tak nikdy nestávkovala.

20:55:53
16.08.2012
16.08.2012

dakar.cz
-> Don_pepe: Já to říkám pořád,ty auta to slyší a pak trucujou. Já jsem taky tuto sobotu jel na minisraz do buchláků. A týden před tím jsem tady ze srandy napsal,že se zůčastním,pokud tam vůbec ta moje popelnice dojede. Před tím asi rok jezdila normálně,bez poruchy,ale v tu sobotu si prostě postavila hlavu a nejela.. A teď zase jezdí normálně.

17:44:17
16.08.2012
16.08.2012

Don_pepe
Dělat si srandu ze svýho auta se nevyplácí... V sobotu v 1 ráno, 60 km od baráku jdem s kámošem k autu:" Tak jestli nastartujem, jedem dom. No, ještě teda nemusej svítit světla nebo něco a sme v pr..."
No a tyjo taky že jo, zapnu světla a jediný co se rožlo byla kontrolka :D No tak sem chvíli cvakal vypínačem jak ichtyl a divil se, vypl sem to, vylezl, zanadával, poprosil, praštil do světla... A ono to pomohlo, pak už šlo všechno normálně... No ale chvilku mi veselo nebylo, mě vytrestal Šmoula urážlivej
No a tyjo taky že jo, zapnu světla a jediný co se rožlo byla kontrolka :D No tak sem chvíli cvakal vypínačem jak ichtyl a divil se, vypl sem to, vylezl, zanadával, poprosil, praštil do světla... A ono to pomohlo, pak už šlo všechno normálně... No ale chvilku mi veselo nebylo, mě vytrestal Šmoula urážlivej

07:55:54
07.08.2012
07.08.2012

Jozka
-> Pecyn 06.08.12 14:48:56: Rozumím mu velice a vůbec se mu nedivím.. K autům je to jen okrajově - vrtal jsem se v garáži a současně tam trochu uklízel a rovnou i takovou tu směs suchýho listí, větviček (no, sem tam nějakej ten mastnej hadr) pálil na venkovním ohništi. Měl jsem za málo ho zalejt, rozfoukalo se.. Pak o půlnoci sirény, výjezd hasičů "mým" směrem.. okamžitě jsem startoval a s fakt velice nedobrými pocity se tam vrátil (soused měl ve vedlejší garáži tehdy fungl nový auto). Naštěstí OK.
15:37:14
06.08.2012
06.08.2012

myschaak AZNP K.Hora
-> Pecyn:




15:36:56
06.08.2012
06.08.2012

dakar.cz
Tak to je dobré téma,dlouho jsem se tak nezasmál. 
Když už teda píšu,přidám taky nějaké příhody. Největší sranda byla se sestřiným favoritem,kterého jsem jí koupil kdysi k narozeninám. Pojmenovala ho Robby :-) To auto mělo svoji hlavu. Někdy,když se Robymu už prostě nechtělo,tak prostě sám od sebe vypnul motor. Nikdo nevěděl,čím to bylo,všechno možné se vyměnilo,ale prostě jak si řekl,že nepojede,tak nejel. Pak stačilo chvílu počkat,vykouřit cigáro a hned zase naskočil. Vůbec to nebylo pravidelné. Mě to třeba za cestu do Brna a zpátky ani jednou neudělal. A pak s ním jednou jela sestra do školy do Otrokovic. Byla to jedna z jejich prvních jízd,kdy jela sama. A tak cestou zpátky vzala tři další kamarádky,že je hodí domů. Jenže to se asi Robymu nelíbilo a tak vypínal motor každých 200 metrů. Deset kilometrů dlouhá cesta jim trvala přes tři hodiny
. Pak přijela domů,já jsem do toho sednul a jel to projet a zase normálně jezdil,bez poruchy. Prostě měl svoji hlavu.
A nebo sestra vykládala jak vezla babičku z obchodu. Nakoupili a nákup naskládali na zadní sedáky. Jenže babička zvyklá z dědovi Oktávky,kterou si opečovával,že se nesmí třískat dveřama,tak ty zadní dveře jen tak lehce zavřela. Sestra se rozjela,a jak vyjížděla z parkoviště na cestu,dveře se otevřeli a nákup vypochodoval ven z auta.

Když už teda píšu,přidám taky nějaké příhody. Největší sranda byla se sestřiným favoritem,kterého jsem jí koupil kdysi k narozeninám. Pojmenovala ho Robby :-) To auto mělo svoji hlavu. Někdy,když se Robymu už prostě nechtělo,tak prostě sám od sebe vypnul motor. Nikdo nevěděl,čím to bylo,všechno možné se vyměnilo,ale prostě jak si řekl,že nepojede,tak nejel. Pak stačilo chvílu počkat,vykouřit cigáro a hned zase naskočil. Vůbec to nebylo pravidelné. Mě to třeba za cestu do Brna a zpátky ani jednou neudělal. A pak s ním jednou jela sestra do školy do Otrokovic. Byla to jedna z jejich prvních jízd,kdy jela sama. A tak cestou zpátky vzala tři další kamarádky,že je hodí domů. Jenže to se asi Robymu nelíbilo a tak vypínal motor každých 200 metrů. Deset kilometrů dlouhá cesta jim trvala přes tři hodiny

A nebo sestra vykládala jak vezla babičku z obchodu. Nakoupili a nákup naskládali na zadní sedáky. Jenže babička zvyklá z dědovi Oktávky,kterou si opečovával,že se nesmí třískat dveřama,tak ty zadní dveře jen tak lehce zavřela. Sestra se rozjela,a jak vyjížděla z parkoviště na cestu,dveře se otevřeli a nákup vypochodoval ven z auta.
14:48:56
06.08.2012
06.08.2012

Pecyn
Ještě vzpomenu brutální zimní benzínovou příhodu mého kamaráda. Měl garde, které jezdilo celou dobu na plyn. Už měl plynu málo tak dojel na benzinku, ale tam plyn vůbec neměli. No co, nabral benzínu. Odešel zaplatit, sednul si chtěl odjet a ucítil benzín (měl prasklou a prodřenou hadicu mezi nádržama). Vyhlédne z okna, všude teče benzín. Tak měl strach že to bude na něho, vystoupil a odtlačil auto na bezpečné místo nekontaminované uvedeným palivem a hrdě zdrhnul. Po cestě na druhou benzínku mu furt leželo v hlavě, jestli ten benzím nemohl chytit, že by ta benzínka vyletěla do luftu. Najednou do protisměru vyletělo hasičské auto se zapnutýma majákama a pálilo to směrem na inkriminovanou benzinku
To už chudák nevydržel, nabral LPG na pumpě a valil to spátky co mu sily stačily
. Ale benzinka tam stála, jakoby se nic nestalo. Se s toho vzpamatovává do dneška



14:39:11
06.08.2012
06.08.2012

Pecyn
Tak já jsem si vzpoměl na můj romantický výlet do přírody. Praskl mě plynový drát, ale tak že už to nevyšlo posunout, a nový sem neměl. Byl sem asi 30km od civilizace
Jedin záchranná výbava bylo asi 5m špagátu. Tak sem holt špagát uvázal na karbec, protáhl okolo a otevřeným kufrum vyvedl ven. Druhý konec po ,,délkové korekci´´ klíčem od fabky dostal oko, které sem držel otevřeným oknem za volantem sedíce
Tak sem dojel až dom, asi 45km i přes město. Byla to neskutečná pr*el 



23:54:33
05.08.2012
05.08.2012

palinator
-> Matthes, záškodník z TechWebu:
Nevim, vždycky to bylo tak, že to exlo a za pár hodin se dotankovalo. Nějak tak to asi bylo, že to sejtko pak propustilo, možná jak se ochladil karbec, nevim. Ale párkrát se to opakovalo.
To samý známýmu se teď furt zašpuntovává přívod nafty na 6911. Přitom leje normální naftu z kanystrů, přes sejtka a ještě má vývod v nádrži trochu povysazenej, aby to nebralo všechen bordel. Veselý na tom je to, že vždycky předtím, než s tím jel on, jsem v tom jezdil já a fungovalo mě to. Sedl po mě on a najednou byl bez nafty. Během 2 měsíců se to 2x stalo a ten traktor jel asi 4x.
Nevim, vždycky to bylo tak, že to exlo a za pár hodin se dotankovalo. Nějak tak to asi bylo, že to sejtko pak propustilo, možná jak se ochladil karbec, nevim. Ale párkrát se to opakovalo.
To samý známýmu se teď furt zašpuntovává přívod nafty na 6911. Přitom leje normální naftu z kanystrů, přes sejtka a ještě má vývod v nádrži trochu povysazenej, aby to nebralo všechen bordel. Veselý na tom je to, že vždycky předtím, než s tím jel on, jsem v tom jezdil já a fungovalo mě to. Sedl po mě on a najednou byl bez nafty. Během 2 měsíců se to 2x stalo a ten traktor jel asi 4x.

23:05:57
05.08.2012
05.08.2012

Matthes, záškodník z TechWebu
-> palinator: No prodleva. To je casovej usek. Zde mezi chcipnutim a natankovanim. Za tu dobu mohlo ze sejtka odpadnout kus bordelu a jelo to...
22:33:16
05.08.2012
05.08.2012

palinator
-> Matthes, záškodník z TechWebu:
Čím že?
Čím že?
21:55:54
05.08.2012
05.08.2012

Matthes, záškodník z TechWebu
-> palinator: Nebylo to jen prodlevou, nez se natankovalo?
21:41:28
05.08.2012
05.08.2012

palinator
Mě jednou po pravotočivý zatáčce začal šílet otáčkoměr po celý stupnici a motor začal běžet v taktu 1 2 1 2 1 2 možná 3 2 1 0 válců, zdechlo to, tak jsem to ani nestartoval, vlez jsem do motoru, prošmatal kabely, nic jsem nenašel, tak jsem šel startovat. Startér točil jak prase a nic, po 10 s startování se chyt jeden válec, k němu se občas přidal druhej pak blafly všechny, z vejfuku vylítly brikety a nasraně jsem ho několikrát poslal do otáček co vačka, cívka a rozdělovač stíhal - od tý doby to neudělala - byl jsem tak vzteklej že by mě byla prasklá klika jedno. 
Nebo když jsem byl ještě malej Otík, tak vždycky jsme přijeli do místa určení, ale odtamtud občas ne. Palivoměr ukazoval čtvrt nádrže, ale ani to nehleslo. Došli jsme pro kanystr, dolili a vrrrrrm... Takhle se to stalo asi 3x. Řešili jsme tedy palivoměr, ale benzínu tam byla hromada... příčina? Ucpaný sejtko v karburátoru. Dodnes nechápu jaktože to vždycky jelo, když se do toho dolil benzín.

Nebo když jsem byl ještě malej Otík, tak vždycky jsme přijeli do místa určení, ale odtamtud občas ne. Palivoměr ukazoval čtvrt nádrže, ale ani to nehleslo. Došli jsme pro kanystr, dolili a vrrrrrm... Takhle se to stalo asi 3x. Řešili jsme tedy palivoměr, ale benzínu tam byla hromada... příčina? Ucpaný sejtko v karburátoru. Dodnes nechápu jaktože to vždycky jelo, když se do toho dolil benzín.

21:28:37
05.08.2012
05.08.2012

ZdeněkH - zrušená registrace
škoda že to tu tak umřelo. Zajímavé téma
20:46:45
05.08.2012
05.08.2012

Strašlivý Píďa (aka PeťaKlíč)
ono to není až tak veseé, ale stala se mi z auta automatická pračka, přestalo hučet vzadu ložisko na poloose a začalo vydávat zvuky přesně jako když pere pračka, tak cca při 50km/h je ten zvuk dokonalej



22:22:30
20.03.2009
20.03.2009

rené
Kua to je sloh, takovej jsem od matury nenapsal
Mmchd tady je vidět ta ledová kra co byla místo rezervy(je za znakem škoda.vitu)
skoda-virt.cz/cz/.../7719 2

skoda-virt.cz/cz/.../7719 2
22:18:51
20.03.2009
20.03.2009

rené
Jak jsem si pořídil rapida.
To jsem se tak jednou zbláznil, že svojí užovku schovám na zimu do stodoly, a tím pádem budu potřebovat nějakýho spotřebáka. A protože jsem vždycky chtěl rapida a naskytla se mi možnost koupit od jednoho člena kousek za 6500, neváhal jsem. Po domluvě jsem vyrazil směr Trutnov netušíc co se bude dít. Pomalu se stmívalo, pršelo... Inu začal jsem s prohlídkou vozu, děravý prahy jsem přešel s tim, že co bych za ty prachy nechtěl, shrnutej plech pod nárazník taky. To je jen kosmetická vada řikám si. Tak jsme to jeli projet, stěží to nastartovalo, nechtělo jet, ale dobrý, vyjeli jsme. Od převodovky se ozýval takový divnej vaklavej zvuk, jak když je někde zemědělská vůle. Ale jelo to a já chtěl přeci rapida a když už ho skoro mám tak to nevzdám. Kor za ty prachy. Sepsali jsme smlouvu, já dostal klíčky, papíry on prachy a já vyrazil spokojeně směrem k Pardubicím. Na benzíně beru za pětikilo, vyrážim. Je tma, prší. Rozhašeným brzdám nevěnuji moc pozornost, hlavně, že to vubec brzdí. Vyjel jsem za Trutnov, praskla mi žárovka ve světle. No supr... Po chvilce jsem cítil akutní potřebu ostříknout a setřít okno. A ejhle motůrek se zběsile roztočil, vypliv na sklo pár kapek a nakonec to vzdal úplně. Tak stírám okna na sucho, prodřel jsem si malej průzor, u kterýho mám nalepenou hlavu a jedu jako s tankem. Jedu sotva 80, za mnou kolona nervních aut. Tak trochu zrychlim. Nalepenej na skle zpozoruju zatáčku, točim, točim, točim, kua je nějaká prudká, přibrzdim si a hle ono to jede bokem, brzdy zkurvený nadávám. Jedu dál, v Jaroměři se lepim za kamion, který sic nevědomky, ale ochotně plní funkci ostřikovače, dobrý zase něco vidim. Odlepim se od skla a koukám na tachometr a on přestal jít. A jak jsem tak sledoval co se všechno s autem děje nebo neděje sem se blížil k Hradci. Nikde žádnej kamion, tak zastavuju na benzíně, napouštím do petky vodu a meju okna. Tak jsem se začal obávat abych vubec dojel, nikoho tu neznám kdo by mě kdyžtak odtáh, nervák jak nikdy, který ze mě opadl když jsem minul ceduli Pardubice. A pak jsem udělal zásadní chybu. Zajel jsem si na nákup do hypernovy do podzemních garáží. Než vypínám motor, zjišťuju, že se mi to jen celou dobu nezdá, ale že motor drží volnoběh kolem 2000. Koukám, sytič byl staženej... Nuže nakoupil jsem, nákup naložil a ejhle, otáčim klíčkem a nic., tak to zkoušim znova, nic, nějakym kusem dřeva co jsem v autě našel bouchám do startéru jestli se nechytí. Nic. Roztláčim. Blm brlm chytlo to. A valim dom. Jenže co čert nechtěl projevila se další porucha a sice, že nedovíraj řidičove dveře a tak se při první pravý zákrutě otevřeli dokořán a málem jsem je opřel o sloup. Tak jsem jednou rukou držel dveře a druhou řadil, řídil a na křižovatkách se pomocí sytiče snažil udržet volnoběh v rozumnejch mezích. Pak auto chvíli stálo a furt jsem chodil okolo a čuchal benzín. Až mi to nedalo, kouknul pod auto a tam kaluž jako prase, deset litrů benzínu v prd.li! Nicméně jsem se nevzdal a pustil se do oprav: Vaklání od převodovky - chybějící tři šrouby na poloose u bubnu ostatní volný, ostřikovač- motůrek v prdeli, brzdy - zavzdušněný, vepředu sjetý destičky na kov, startér nebyl pořádně připojenej na + pól a krásně se tam jiskřilo což ve spojení s tekoucim benzínem nebylo zrovna to pravý ořechový, vysokej volnoběh způsoboval zanesenej filtr takovym způsobem od sazí jak když byl tejden v komíně a místo rezervy jsem našel ledovou kru. Aspoň už jsem věděl proč byl plech vohrnutej. Nicméně nevzdal jsem se a Rapídek s odřenejma ušima, prošel STK a dneska mě spolehlivě vozí do práce
To jsem se tak jednou zbláznil, že svojí užovku schovám na zimu do stodoly, a tím pádem budu potřebovat nějakýho spotřebáka. A protože jsem vždycky chtěl rapida a naskytla se mi možnost koupit od jednoho člena kousek za 6500, neváhal jsem. Po domluvě jsem vyrazil směr Trutnov netušíc co se bude dít. Pomalu se stmívalo, pršelo... Inu začal jsem s prohlídkou vozu, děravý prahy jsem přešel s tim, že co bych za ty prachy nechtěl, shrnutej plech pod nárazník taky. To je jen kosmetická vada řikám si. Tak jsme to jeli projet, stěží to nastartovalo, nechtělo jet, ale dobrý, vyjeli jsme. Od převodovky se ozýval takový divnej vaklavej zvuk, jak když je někde zemědělská vůle. Ale jelo to a já chtěl přeci rapida a když už ho skoro mám tak to nevzdám. Kor za ty prachy. Sepsali jsme smlouvu, já dostal klíčky, papíry on prachy a já vyrazil spokojeně směrem k Pardubicím. Na benzíně beru za pětikilo, vyrážim. Je tma, prší. Rozhašeným brzdám nevěnuji moc pozornost, hlavně, že to vubec brzdí. Vyjel jsem za Trutnov, praskla mi žárovka ve světle. No supr... Po chvilce jsem cítil akutní potřebu ostříknout a setřít okno. A ejhle motůrek se zběsile roztočil, vypliv na sklo pár kapek a nakonec to vzdal úplně. Tak stírám okna na sucho, prodřel jsem si malej průzor, u kterýho mám nalepenou hlavu a jedu jako s tankem. Jedu sotva 80, za mnou kolona nervních aut. Tak trochu zrychlim. Nalepenej na skle zpozoruju zatáčku, točim, točim, točim, kua je nějaká prudká, přibrzdim si a hle ono to jede bokem, brzdy zkurvený nadávám. Jedu dál, v Jaroměři se lepim za kamion, který sic nevědomky, ale ochotně plní funkci ostřikovače, dobrý zase něco vidim. Odlepim se od skla a koukám na tachometr a on přestal jít. A jak jsem tak sledoval co se všechno s autem děje nebo neděje sem se blížil k Hradci. Nikde žádnej kamion, tak zastavuju na benzíně, napouštím do petky vodu a meju okna. Tak jsem se začal obávat abych vubec dojel, nikoho tu neznám kdo by mě kdyžtak odtáh, nervák jak nikdy, který ze mě opadl když jsem minul ceduli Pardubice. A pak jsem udělal zásadní chybu. Zajel jsem si na nákup do hypernovy do podzemních garáží. Než vypínám motor, zjišťuju, že se mi to jen celou dobu nezdá, ale že motor drží volnoběh kolem 2000. Koukám, sytič byl staženej... Nuže nakoupil jsem, nákup naložil a ejhle, otáčim klíčkem a nic., tak to zkoušim znova, nic, nějakym kusem dřeva co jsem v autě našel bouchám do startéru jestli se nechytí. Nic. Roztláčim. Blm brlm chytlo to. A valim dom. Jenže co čert nechtěl projevila se další porucha a sice, že nedovíraj řidičove dveře a tak se při první pravý zákrutě otevřeli dokořán a málem jsem je opřel o sloup. Tak jsem jednou rukou držel dveře a druhou řadil, řídil a na křižovatkách se pomocí sytiče snažil udržet volnoběh v rozumnejch mezích. Pak auto chvíli stálo a furt jsem chodil okolo a čuchal benzín. Až mi to nedalo, kouknul pod auto a tam kaluž jako prase, deset litrů benzínu v prd.li! Nicméně jsem se nevzdal a pustil se do oprav: Vaklání od převodovky - chybějící tři šrouby na poloose u bubnu ostatní volný, ostřikovač- motůrek v prdeli, brzdy - zavzdušněný, vepředu sjetý destičky na kov, startér nebyl pořádně připojenej na + pól a krásně se tam jiskřilo což ve spojení s tekoucim benzínem nebylo zrovna to pravý ořechový, vysokej volnoběh způsoboval zanesenej filtr takovym způsobem od sazí jak když byl tejden v komíně a místo rezervy jsem našel ledovou kru. Aspoň už jsem věděl proč byl plech vohrnutej. Nicméně nevzdal jsem se a Rapídek s odřenejma ušima, prošel STK a dneska mě spolehlivě vozí do práce

19:10:52
20.03.2009
20.03.2009

MOLSO
-> minno:
startujte víc !
jak víc ? co to je za blbost víc ?


jak víc ? co to je za blbost víc ?



19:02:30
20.03.2009
20.03.2009

minno
-> gim:
To bolo takzvané "vozidlo ve špatném technickém stavu, protože nestartuje za tepla" 




13:54:22
20.03.2009
20.03.2009

MOLSO
-> gim:
to mi pripomina ..... jedno video od uja minna 





13:52:41
20.03.2009
20.03.2009

gim
To mi pripomelo tatovu storku, ja jako prcek sem byl s mati na chalupe u ml.boleslavi a tatik za nama jel z pardubek nasi ouzou. V nymburce ho stopli pandulaci, hnedka prosim zhasnete motor a dejte mi doklady. Tatik rika, ze nemuze vypnout protoze nenastartuje. Tehda v lete nejakejch 30 ve stinu. Policajt vypnete motor nebo bude pokuta za neuposlechnuti. Tata mu rek ze ho zhasne kdyz ho pak roztlacej, na coz mladej polish, ze klidne. Tak to chcipnul. Tatik mu dal doklady, s ridicakem u kteryho mel jako vojak taky vojenskou knizku, takze to ve vysledku dopadlo tak ze, kdyz si chlupac vsiml knizky mrknul dovnitr a uvidel hodnost podplk. Okamzite vratil doklady zasalutoval a rekl ze muze jet. Tata zkusil nastartovat coz se samozrejme, ani na 3x nepovedlo. Tak tedy panove museli zatlacit. Pro jistotu prvnich par metru nechal klicek jen na prvni poloze at si to uzijou kdyz to chteli, pak otocil klickem a hnedka blafla a tatik se v oblaku dymu zmizel :-D
11:34:02
20.03.2009
20.03.2009

Strašlivý Píďa (aka PeťaKlíč)
upadlo okno !!
11:23:19
20.03.2009
20.03.2009

vaclav785
-> Kočislav: to mi připomíná, když jsem měl svou první 105, auto měl předemnou táta a ten se o auta stará, tak že občas dolije olej a vodu, když jsem jí dostal byla už rok po technický a rok stála na sídlišti, skrz technickou se protlačila (dokonce legálně) asi rok jsem s ní jezdil bez papírů(ne po pozemních komunikacích), pak jsem si udělal papíry a auto jsem začal uvádět do provozu, jako mladý a blbý jsem měl pocit, že tu schnilou hujdu dám dohromady a udělám z toho krásně "tuněnou" škodovku, no ale realita byla jiná nejprve mi upadla páčka na spouštění stěračů pak jsem zjistil, že při provozu mimo komunikace se trochu prorazila nádrž, a přestal jsem s ní jezdit, když mi v zatáčce upadlo okno u řidiče. No najezdil jsem s ní cca 2000km a kdybych to býval jezdil taxíkem měl bych to asi za stejný peníze jako to co jsem do ní narval
09:42:56
20.03.2009
20.03.2009

Kočislav


Nicméně potřeboval jsem s tím dojet jen ten a následující den do práce, tzn. celkem dvakrát 17 km tam a zpět.
Přijdu ke kámošovi, nastartuju, řev jako kráva, protože výfuk byl samozřejmě děravý, a koukám, svítí kontrolka mazání. Říkám mu: nemáš v tom olej, a on: néé, to je normální, to svítí pořád. Tak mu říkám, že normální to není, ale on mě pořád ubezpečoval, že s tím tak jezdí, tak jsem si říkal, že s tím dojedu aspon k benzínce, natankuju a ten olej zkontroluju a kdyžtak dokoupím. Ještě než jsem vyjel z vrat, tak mi povídá, at dávám pozor, že utíká pravá zadní pneu, že tak jednou za 4 dny je potřeba ji dofouknout.
Tak jedu asi 2km k té benzínce, do prudšího kopce, takže asi tak 30 km/h. Přijedu tam, mrknu na olej - vytáhnu měrku, otřu, strčím znovu a vytáhl jsem ji úplně suchou. Hladina oleje nesahala ani na její spodní okraj, neřkuli na nějakou rysku.
Tak jsem byl nucen koupit nějaký Agip olej, asi za 108,- Kč/l, dospěl jsem k názoru, že tomuto motoru bude litr stačit, když už jezdí tak jako tak bez oleje. A jak tak dolévám, koukám, že je asi zrovna 4. den, protože PZ kolo bylo skoro prázdné. Tak jsem zajel ke kompresoru, ten samozřejmě nefungoval. Tak jsem s tím prázdným kolem musel jet k jiné benzínce, do níž jsem se musel přiblížit jednosměrkou v protisměru, abych si jinak ušetřil asi 4km objíždku s prázdným kolem. Zde jsem kolo konečně nafoukl a vyrazil do práce.
Snažil jsem se nepřekračovat rychlost 80 km/h, protože při občasných nárazech bočního větru jsem byl vymrštěn do sousedního pruhu, aniž by se tomu podařilo zabránit odpovídající prací s volantem. Na hrbolech a při přejíždění kolejí apod. jsem slyšel zvuky, které považuju za typické pro volný buben na poloose, proto jsem dojel se sevřeným zadkem do práce, s úlevou jsem auto zaparkoval a bylo. Ráno (měl jsem noční) jsem vezl jednoho kolegu, který bydlí po cestě. Nevím, jestli kolegu víc vyděsil vzhled vozu, nebo způsob jeho startování, nicméně jsme vyrazili a cesta probíhala víceméně standartně, po hladké široké silnici - Podolské nábřeží z centra. Jedu v klidu těch 50 km/h., když najednou vidím, že na semaforech před námi blikla oranžová.
V klídku vyhodím rychlost, dojíždím na neutrál a před křižovatkou jen mírně dobržďuju. V tu chvíli rána a zvuk rozbitého skla. Kolega se na mne podívá a říká: ty jo, vypadlo nám světlo. Já na něj: neblázni, jak by nám mohlo vypadnout světlo, to je blbost. A ještě jsem se mu trochu vysmaál...: to jsme na něco najeli. A kolega: na co bychom asi najeli, vždyt tady nic neleželo.
To už jsme stáli před semaforem na té červené, kolega otevře dveře, vykoukne za sebe a povídá: no to víš že jo, to jsou střepy ze světla ze škodovky.
Padla zelená, kus popojedu, zajedu ke kraji do takového zálivu a koukám, ono z pravého světla skutečně vypadlo sklo a zůstala tam odkrytá parabola.
S důvěrou zase o něco menší jsem pokračoval v jízdě, kolegu jsem vysadil, přijedu domů, zaparkuju na ulici, jdu domů, ještě se tak ze zvyku ohlédnu na auto a koukám, pod autem nějaká čertvá loužička. Tak jsem přišel blíž, koukám, ve směru mého příjezdu tenká linka od oleje, vedoucí až pod vanu zaparkovaného auta, pod kterým se tvořila louže. Tak jsem rychle doběhl domů pro nějakou nízkou zavařovačku a strčil to pod to, aby to nevypadalo tak blbě, jenže on ten olej tekl téměř odevšad, takže zavařovačka to stejně nepokryla.
Večer jsem jel znovu do práce, únik oleje jsem tentokrát kompenzoval rozumněji, zajel jsem k sobě do garáže a nalil tam asi 3l vyjetého oleje z vlastního auta.
Sledování úniku oleje mi pak bylo již jen zábavou (mimochodem kontrolka mazání už samozřejmě dávno nesvítila), které jsem se věnoval pohledem do zpětného zrcátka při odjezdu z každé křižovatky, kde jsem stál na červenou.
Cesta z práce už pak proběhla v rámci možností bez nějakých dalších vybočení, auto jsem s díky vrátil a útěchou všem účastníkům provozu může být to, že to byla skutečně poslední cesta toho auta, protože po pár týdnech stání před garáží, kámoš auto nechal celé sešrotovat, protože tam víceméně nebyl jediný, skutečně použitelná díl, který by se vyplatilo zachovat.
06:40:58
20.03.2009
20.03.2009

Strašlivý Píďa (aka PeťaKlíč)
pánové.. co jsem zkusil včera..
tak když je rapid chabrus na hlavu dostal jsem slíbeno půjčit modrou Mko 120 GLSu..
abych osvětlil její příběh - můj dvorní na ní dělal motor a to všechna čest ten šlape jako budík. a před půl rokem ji od majitele dostal - chtěl ji vyhodit a můj dvorní ji vzal jen kvuli tažnýmu.. ta pak byla nějakej čásek v břeclavi kde sloužila synu jeho.
vezl sem ji z břeclavi do mikulova a vezl sem s ní dom dvornímu vozejk. necelistvost výfuku sice způsobovala hluk ale dobrý. první znejistění na křižovatce kde jsem zjistil že abych mohl blikat doleva musim se vší silou zavěsit na páčkua snažit se ji udržet v poloze bliká doleva. divné poskakování celého vozu přidávalo nejistotě. taky fakt že tam něco pískalo, pokud jsem zrovna nezatáčel doprava. rychlost nad 60 způsobila hrozitánské rozvibrování celé jízdní soupravy. navíc se při dosažení magické hranice 60 otevřel kastlík a už nešel pevně zavřít. vrzání volantu, vůle, tah doleva. brzdilo to pravým předním kolem a divně se to u toho třáslo. odbočuji na valtickou, podařilo se mi ubrzdit auto u čerpacího stojanu. beru jen za 300 protože si nejsem jist že s tim někam dojedu. cesta dál probíhala poněkud spořádaně jen mě znervózňovalo prapodivné čachtání vody které se pak ukázalo coby důsledek ucpaných odtoků v kufru v tý vaničce pod čelním sklem kterážto byla vody plna. auto mělo dvě úplně prázdné rezervy. dovezl sem vozejk a jal se navštívit svou garáž abych toho bobříak odvahy vybavil rezervou, olejovým zvedákem a destilkou taky jsem se při odčerpávání vody z kufru napil sladkého bláta a pak prskal. cestou z garáže rozhodl jsem se zjistit jestli to teda brzdí. první zkouška mě neuspokojila, při druhé se ozvalo \\\"THUD\\\" a bylo po brzdách. dojel jsem těch pár metrů domů pomocí ruční brzdy za stálého smíchu který mi vydržel až domů. telefonuji, pomstu odvážím k majiteli.
takhle veselé auto se opravdu nevidí každý den. nepočítám že dveře se zamykaly silou která hraničila s pevností klíčku v krutu. a nepočítám že zadní kapota se otvírala tak že člověk kolem toho musel chodit dokola a prosit a pak za pomoci hrubého násilí otevřít. přední kapotu otevřít bylo jako hledat G bod. posuv předního sedadla prapodivný, třepající se zrcátka..
tak když je rapid chabrus na hlavu dostal jsem slíbeno půjčit modrou Mko 120 GLSu..
abych osvětlil její příběh - můj dvorní na ní dělal motor a to všechna čest ten šlape jako budík. a před půl rokem ji od majitele dostal - chtěl ji vyhodit a můj dvorní ji vzal jen kvuli tažnýmu.. ta pak byla nějakej čásek v břeclavi kde sloužila synu jeho.
vezl sem ji z břeclavi do mikulova a vezl sem s ní dom dvornímu vozejk. necelistvost výfuku sice způsobovala hluk ale dobrý. první znejistění na křižovatce kde jsem zjistil že abych mohl blikat doleva musim se vší silou zavěsit na páčkua snažit se ji udržet v poloze bliká doleva. divné poskakování celého vozu přidávalo nejistotě. taky fakt že tam něco pískalo, pokud jsem zrovna nezatáčel doprava. rychlost nad 60 způsobila hrozitánské rozvibrování celé jízdní soupravy. navíc se při dosažení magické hranice 60 otevřel kastlík a už nešel pevně zavřít. vrzání volantu, vůle, tah doleva. brzdilo to pravým předním kolem a divně se to u toho třáslo. odbočuji na valtickou, podařilo se mi ubrzdit auto u čerpacího stojanu. beru jen za 300 protože si nejsem jist že s tim někam dojedu. cesta dál probíhala poněkud spořádaně jen mě znervózňovalo prapodivné čachtání vody které se pak ukázalo coby důsledek ucpaných odtoků v kufru v tý vaničce pod čelním sklem kterážto byla vody plna. auto mělo dvě úplně prázdné rezervy. dovezl sem vozejk a jal se navštívit svou garáž abych toho bobříak odvahy vybavil rezervou, olejovým zvedákem a destilkou taky jsem se při odčerpávání vody z kufru napil sladkého bláta a pak prskal. cestou z garáže rozhodl jsem se zjistit jestli to teda brzdí. první zkouška mě neuspokojila, při druhé se ozvalo \\\"THUD\\\" a bylo po brzdách. dojel jsem těch pár metrů domů pomocí ruční brzdy za stálého smíchu který mi vydržel až domů. telefonuji, pomstu odvážím k majiteli.
takhle veselé auto se opravdu nevidí každý den. nepočítám že dveře se zamykaly silou která hraničila s pevností klíčku v krutu. a nepočítám že zadní kapota se otvírala tak že člověk kolem toho musel chodit dokola a prosit a pak za pomoci hrubého násilí otevřít. přední kapotu otevřít bylo jako hledat G bod. posuv předního sedadla prapodivný, třepající se zrcátka..
15:35:26
10.02.2009
10.02.2009

David29
l-> Syny: To zas člověk nesmí bejt debi při demontáži 

12:54:34
10.02.2009
10.02.2009

Syny
-> D29 - Pěknej debil: Pokud je ovsem nemas ulomeny 

11:36:30
10.02.2009
10.02.2009

MOLSO
-> Majklsto: ja som si zložil auto nalial 7 litrov benzínu naštartoval potestoval a šiel na STK. a na emisnu som musel čakat trištvrte hodiny a motor vychladol. technik mi povedal aby som ho trochu preturoval aby sa ohrial aspon na 70°C. 3x som pridal plyn a zrazu blueeeeb.... a ticho .... nedalo sa nastartovat .... a div sa svete palivomer tiež na začiatku červeneho pasma a benzinu nikde
tak ma technik vytlačil z "garáže" na parkovisko, ja som išiel o 2 ulice vyššie (ešteže mam tak blizko STKčku
) sadol do otcovho auta s kanistrom, behol pre benzín, zaparkoval doma a peši k autu .... nalial vošiel do "garáže" kde meraju emisie a za 5 min som mal nalepku na skle ktore mi prikazali o 10 minut neskor vymenit 



10:26:40
10.02.2009
10.02.2009

Majklsto
ja ked som kupil svojho spotrebaka favorita tak som testoval co vsetko funguje a co nie a pri tomto jazdeni a testovani mi dosiel benzin
vtip je v tom ze rucicka palivomera sa v tom okamihu zacala dotykat cerveneho pola takze som predpokladal ze tam benzinu etse bude dost
ale pohoda,prepol som na plyn a hura domov
alebo ma este napada ako moj favo treubil ked som zapinal sperovky
potom mu raz preplo a zacal len tak trubit na dvore pred domom,tak som odpojik konektor od truby a tak jazdim dodnes
vtip je v tom ze rucicka palivomera sa v tom okamihu zacala dotykat cerveneho pola takze som predpokladal ze tam benzinu etse bude dost
ale pohoda,prepol som na plyn a hura domov
alebo ma este napada ako moj favo treubil ked som zapinal sperovky
potom mu raz preplo a zacal len tak trubit na dvore pred domom,tak som odpojik konektor od truby a tak jazdim dodnes

10:05:36
10.02.2009
10.02.2009

Gemini
-> gabo000000: no to nebolo moc vesele....
23:27:58
09.02.2009
09.02.2009

David29
-> Syny: Jde to, ale ne úplně zlehka... ty origo svorkovnice maj západky posunutý..
23:14:35
09.02.2009
09.02.2009

gabo000000 - zrušená registrace
men sa az 3x posebe aztrhla sruba hlavy

23:12:43
09.02.2009
09.02.2009

Syny
-> D29 - Pěknej debil: asi proto ze to noramlne jde a ty kabely nemaj stejny barvy...
21:10:36
09.02.2009
09.02.2009

Jožynek
-> D29 - Pěknej debil: jemu to jeden "mekánik" vyváral a menil aj lukas a mu to prehodil, a kamos to vyriesil tak ze vybral ziarovky, a bolo "po probléme"

20:35:00
09.02.2009
09.02.2009

Matthes, záškodník z TechWebu
-> D29 - Pěknej debil: Mala blbuvzdornost 

20:26:33
09.02.2009
09.02.2009

David29
-> Nwkt: Já nechápu, jak to někdo může otočit...
18:17:03
09.02.2009
09.02.2009

Strašlivý Píďa (aka PeťaKlíč)
-> Jožynek : jj nevim proč je tam teda svorkovnice navíc malá ale stačí to otočit
18:13:05
09.02.2009
09.02.2009

Nwkt
-> Jožynek : Jo, ta malá svorkovnice kde jsou 2 kablíky
18:12:04
09.02.2009
09.02.2009

Jožynek
-> Peťa Klíč: -> Nwkt: kamaratovi to blika tak že, da doprava, a predny+zadny blika doprava, ale mala na blatniku blika lavá, bude prehodeny na lukasoch kablik?