-> WMA - navigátor :) 20.08.12 12:21:31: V tom Exclusivu není nutně kůže, ale takej ten broušenej kožomikroplyš, ten jsem měl v Kantíkovi.
Hlavně se do toho něco vejde a ještě se v tom pohodlně vyspíte.
Oproti starejm hydrátům to má tu výhodu, že jakmile odemkneš auto (např. dálkou), tak ti el. čerpadlo automaticky dotlakuje okruh pružení. Na brzdy už to nemá vysokotlakej ventil na pedálu, ale klasickej posilovač brzd. Pokud nechceš zvedat břemeno vysoko do kufru, je možné si tlačítkem v zavazadelníku snížit zadní část vozu. Při jízdě po dálnici se kvůli zmenšení aerodynamického odporu vozidlo automaticky sníží (nad 90 km/h) o 2 cm a po poklesu rychlosti se opět přizvedne. Při přepnutí do terénní polohy, přejetí překážky a následném zrychlení se vozidlo automaticky sníží na provozní výšku. Terénní poloha je funkční do určité rychlosti.
Nebál bych se ani 1.6 HDi (80 kW), na tu váhu to sice není závoďák, ale má to nízkou spotřebu a nižší povinné ručení. Netrpí stejně jako 2.0 HDi na nějaké zásadní nemoci.
Dá se sehnat i 2.2 HDi biturbo

, ale tam jsou dva šneky = druhej zdroj problémů nebo možné repase. Benzíny, mno asi bych je do takového auta nechtěl. Ten 2.0 špatnej neni, ale nevim no. Spotřeba u benzínovejch 1.8 a 2.0 by mohla bejt lepší.