jake auto do 150tis?

prohledat
1993 příspěvků (zobrazeno 1501 až 1550) od 22.01.2012 do 13.03.2020, založil/a WMA - navigátor :)
řadit dle data
23:00:38
26.01.2013
palinator
-> Luky 26.01.13 22:17:40:

2,5 TDI V6 nebrat. 1,9 TDI, velkýho šneka a velký díry do trysek a 179 klidně 180 koní.40
22:44:57
26.01.2013
darklord
-> škodec: V6 od BMW? taky motor v dnesnej dobe neexistuje. a neviem ci vobec niekedy existoval
22:37:11
26.01.2013
vhml
-> Luky: 2,5tdi je prej hodně zlej motor jak se vypráví...
22:26:41
26.01.2013
David29
-> Athlonek: Je fakt, že fanda novodobých škodovek nejsem, ale čekal jsem že to bude v pohodě. Sedl jsem do toho s Opla Corsy 93, tak nijakej zázrak to nebyl. Pak jsem přesed do Volva (tím superbem jsme pro něj jeli) a to se nedá srovnávat...



Jinak k tomu Volvu - mám 120kW naftovej 5válec (common rail) a ted v zimě jezdim po městě okolo 8l/100km - a to se nebojim na to šlápnout.

Pokud bych jezdil jen ven, jsem spolehlivě u 6l/100km
upraveno 1x, naposled 26.01.2013 22:31:31
22:17:40
26.01.2013
Luky
Nebo něco takového: www.sauto.cz/osobni/.../1 1917811?goFrom=lis...

To by mohlo mít i trochu dynamiku, ne? 40
22:15:15
26.01.2013
Luky
Tuhle jsem koukal, že za rozumnou cenu jsou překvapivě i A6, lehce přes 100 tisíc. Je to dobrý nápad? Nějaký 2,5 tdi? Něco takového? www.sauto.cz/osobni/.../9 692586?goFrom=lis...
21:21:49
26.01.2013
škodec
-> Athlonek: to by som bral jednoznacne ten Bawor, servisne to nema tak strasne by som povedal ze normalne ceny a ta 2.5V6 nebol moc kvalitny motor co sa povrava i ked osobne neviem. BakelitWagen ho prezije
21:19:21
26.01.2013
ochoda
taky bych se priklonil k volvu :)
21:15:54
26.01.2013
Athlonek
-> David29: Že by byl Superb tak špatnej, je pravda že i Octavie má tvrdé sedačky a pro čínský trch se montují měkčí, byl jsem svezen v BMW Řada 3 330XD 170KW a paráda.
21:02:29
26.01.2013
David29
-> Athlonek: V Superbovi, v 2. generaci jsem odjel 500km. Děkuji, už nechci. Tvrdý sedačky, hučící aerodynamika. Otevřít si okýnko ve 130km/h abych si zapálil - nedalo se v tom autě bejt.



-> SexyStroj: Pokud mu nevadí dražší servis, má rád pohodlí a nepotřebuje skoronové auto, tak třeba to BMW, nebo třeba já jsem si přitáh VolvoS80.
19:05:44
26.01.2013
haso
-> SexyStroj: nebud nedockavy
19:01:54
26.01.2013
SexyStroj
ups
18:35:52
26.01.2013
SexyStroj
Kamarádi chci Vás poprosit o radu:-) ... Můj kámoš si chce pořídit auto do cca 120 000. Je svobodný, 36 let a nechce žádnej rodinej kočár, ale jak bych to tak řekl auto pro sebe ...krásné auto, které bude mít ty moderní vymoženosti a nebude problém sním jet třeba do Jugošky na dovču!?

Já ani On autům moc nerozumíme. Co mě se týče inklinuji k "němcům" - člověk má takový pocit že to je dobře udělaný?



Vaše rady? 4
00:04:24
23.08.2012
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> vhml 22.08.12 23:02:24: Bohužel reálně, ale to už je fuk - auto je skoro rok prodané.
23:14:43
22.08.2012
King
-> U-Geen: Skoro presne - 195/60R15. Zadna velka parada, ale na tech silnickach do prace, co Dajana jezdi, by nizsi profil nebyl zadna vyhra. Jinak 205/60R15 bylo zakl obuti socialni verze pro US, ale soudruzi z Fordu rozhodli, ze jedinym alternativnim obutim bude 195ka a jinak jenom silenej emerickej rozmer 215/50R16, kterej je k nesehnani. V tomhle mi fordi prestavbovy oddeleni pripomina jejich podivny protejsky v MB :-)
23:02:24
22.08.2012
vhml
-> Jirik_Tuňák: a ta spotreba ti stoupla realne, nebo ti jen tachometr ukázal míň najetejch kilometrů? :-D
23:01:20
22.08.2012
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> U-Geen 22.08.12 22:55:12: Já vím 1. Přitom i 205/55/16 vypadá líp, je levná a neovlivní zásadně spotřebu. O jízdních vlastnostech bantamu proti normální pneu netřeba debatovat.
22:55:12
22.08.2012
U-Geen
-> Jirik_Tuňák: tak ono to bude 195/65 15 = octavia a to bude tak akorat... balon jak prase :)
22:44:20
22.08.2012
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> King 22.08.12 20:40:32: Tož ja nepověďál že jest to nehezké, jen také jiné. Jinak ty gumy jasně, možná to bylo jen na ty válce už slabé. Teď mám 215/55/16 a vyšší požerbu Kraftstoffa nepozoruji, tedy proti zimním Reifenům. Nejsou 15ky Rädery na Kužára trochu malý?



,-> WMA - navigátor :) 22.08.12 21:09:08: Spokojenější? 3
21:09:08
22.08.2012
WMA - navigátor :)
-> Jirik_Tuňák: -> King: nechcete psat cesky? ja ty vasi mongolstine nebo tatarstine nebo co to je ttz nerozumim
upraveno 1x, naposled 22.08.2012 21:41:32
20:40:32
22.08.2012
King
-> Jirik_Tuňák: ...a mavic jsem vrtal kolemo pri nakupu letniho obuti a ty 195/15" jsou asi 3x levnejsi nez original a frbrauchu je to znat.
20:37:32
22.08.2012
King
-> Jirik_Tuňák: Kužár je puvodne "amerika" (Mercury Cougar - pokracovani tradice) a v Koline na Rynem je drobatko poevropstovali, ale zadnej bestseller to nebyl, pac to na prelomu tisicileti stalo v prepoctu 1,2 mega, takze u nas to ford radsi ani nezkousel. Ale o tom designu se budu hadat, ten byl zdarilej a dodneska je to vcelku fesna kara :-) Kdyz to porovnas s 2. generaci mondea (z kteryho vychazi), porad je to koukatelny. Nekolika pribuzmym a sousedum jsem musel vysvetlovat, ze se nejdna o zanovni sportak, alebrz 13 let starou vykopavku a ze "V6" na zadku je jenom fake :-)
20:14:58
22.08.2012
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> King 22.08.12 19:39:40: Njn, ta 8V 1.8ka v Kantíkovi nebyla zrovna vzor úspornosti a na těch 225/45/17 to žralo ještě o víc jak litr více než na zimákách. Ale zase příjemně fungovala.

Jinak Forda Kužára má jeden náš skladník, je to takový vzhledově divotvornoprazvláštní. Není to nějak americky orientovaný?
19:39:40
22.08.2012
King
-> Jirik_Tuňák: To je zvlastni, protoze na dovolenou jsem jel po ty samy trase s celou rodinou a plnym kufrem s pohonem zastaralym 2.0 16V zetecem a pri tom samym tempu jsem jenom lechtal plyn. Prumer po navratu z dovci do niziny vidim na necelejch 7/100. Mozna by to slo i za min, ale ty kamiony a kolony klobouku na silnici do Domazlic se nedaly ustat :-) Ne ze bych nejaka konzerva, ale nastupce cougiho bych videl na postivej 2,5 litr fsestihrnku.
09:46:20
21.08.2012
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
Ještě k těm modernějším věcem u motorů.

Největší prdel byla v tom, že když jsme jeli s tatíkem z Kladna do Plzně, tak jsme jeli potom po dálnici celkem svižně až do 140 - 150. Rozdíl byl v tom, že tatík s 1.6 jel na pohodu (i když nový auta mají ve 130+ vyšší otáčky), já se musel v kopečku občas trochu snažit, mno a taky mi narozdíl od tatíka zmizela půlka nádrže. 3 3 3
07:48:06
21.08.2012
dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :)
-> U-Geen: 16 Voltů? 1
00:01:22
21.08.2012
U-Geen
-> Jirik_Tuňák: 16V je moc :-)
23:17:27
20.08.2012
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> WMA - navigátor :) 20.08.12 22:28:02: Ono právě tyhle 1.8 a 2.0 motory nemají žádné moderní vychytávky. Prostě 16V, hydroštel, vícebod a tím to končí.

Na jednu stranu je to dobře, na stranu druhou tomu nějaká moderní technologie vyloženě chybí - ta by pomohla jak v dynamice tak ve spotřebě. V době, kdy ostatní dávali variabilní časování a zdvihy už mnoho let, tady se drželi klasiky. Na motorech je ale znát trochu taková jakoby těžkopádnost a neohrabanost, vím o čem mluvím a samozřejmě taky vyšší spotřeba oproti konkurenci ve stejné objemové kategorii.

Moderní 1.6ka s proměnným časováním tu 1.8 i 2.0 krutě zesměšní, tady taky vím o čem mluvím (u 1533 kg).
upraveno 4x, naposled 20.08.2012 23:18:54
22:28:02
20.08.2012
WMA - navigátor :)
-> MerHanz: no vsak nas nejaky 1.4 1.6 vubec nezajima.

Ja vim ze to jsou velky auta, tak prave proto. Vsak to znas Honzo, kdyz narazis na HK Vambesk na nejakyho dedu tak je to na nervy. Proto chci konecne mit poradnej motor.
22:06:27
20.08.2012
MerHanz
-> WMA - navigátor :): však já tě nepřesvědčuju o naftě, ale o větším motoru, kvuli krouťáku. Je to auto jak hovado a něco váží. Já mám 90 koní v naftě na 13 metráků. A předjíždění si už musím rozmýšlet.Sám to ještě jde, ale naloženej už tvrdnu v koloně. Ten dvoulitr by už moh mít nějakej tah.
21:54:24
20.08.2012
WMA - navigátor :)
-> Jirik_Tuňák: me 1.6 nestaci 1 ...ano, 2.0 6q to by se mi libilo
21:53:11
20.08.2012
WMA - navigátor :)
-> Jirik_Tuňák:

-> MerHanz:

-> Targa: malem bych ale zapomnel, proc jsme vlastne chteli benzina...vetsinu casu ttz jezdime po meste. Na nakup, navstevu, doktor...sice je to treba pres celej HK, ale stejne je to treba 5km, max 10km. Tkz diesel se mi ani nestihne ohrat.

Jen jednou do mesice to je chalupa(80km), nebo nekam dal po dalnici.

Tkz proto benzin. Jak nalozite stimhle argumentem? 6
20:01:46
20.08.2012
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> Targa 20.08.12 17:07:17: Každej má jiný požadavky, někomu ta 1.6 HDi stačí i v tak velkým autě, je jich i na trhu nejvíc. S 2.0 HDi jsem jel ve 308 SW se 6q 1. To jede kopec nekopec na jakejkoliv kvalt. 1
19:29:43
20.08.2012
MerHanz
-> WMA - navigátor :): na E85 ti dam prdnou Bypas s druhou jednotkou a budeš moct přepínat podle toho, na co zrovna pojedeš. O tom 2.0l 16V nic moc nevím.
17:44:53
20.08.2012
WMA - navigátor :)
-> MerHanz: no vim ze bomba je neprakticka, a insatalace plynu draha(cca 25), E85 chce pry jinou jednotku nebo co, a cena krasnych cca7.

Na plynu sice vic usetris, ale pri tom nasem najezdu 10tis...a kdyz nekde neni Ecko tak tak stocis natural a je to 2

A co vis o ty 2.0 16v? Co by jsi na ni rikal? Ty mas 2.0hdi ze jo, to vim ze jsi spokojeny.

-> Targa: ten 2.0 v benzinu 7-8 mimo, 9-10mesto, a pri pouziti E85 to je jen neco pres 2kc/km, lepsi jak felda.
17:32:17
20.08.2012
MerHanz
-> WMA - navigátor :): když benzín tak něco velkýho a odolnýho. LPG je fajn, ale ubyde ti kufr. Buď bombou a nebo rezervou4 . To už mi přijde zajímavější ta E85ka. Ale taky záleží na ročním nájezdu. A na 2,2HDI jsem neslyšel až takový fajne ódy. Prej se taky umí napít.
17:07:17
20.08.2012
Targa
-> WMA - navigátor :): jen bych ti chtěl oznámit že benzín tě sežere.... 1,6Hdi nebrat je to líný jedině 2,0 Hdi 2,2biHdi má kámoš a furt se sere a slyšel sem to z více stran
16:26:56
20.08.2012
WMA - navigátor :)
-> U-Geen: a jo, pisu to v praci, tak mi to nedoslo.
16:16:11
20.08.2012
U-Geen
-> WMA - navigátor :): mno naftu co toci do 6.5trpm uz jsem dlouho nevidel :)
16:08:06
20.08.2012
WMA - navigátor :)
-> Jirik_Tuňák: a ta fotka to je benzin nebo nafta? Pze jinak takovej obrazek se mi libi.

Jinak 6q a 5q byvaji jine, u volva pry urcite a je to pry kvuli lepsimu rozlozeni a uspore.
upraveno 1x, naposled 20.08.2012 16:09:34
15:57:06
20.08.2012
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> WMA - navigátor :) 20.08.12 15:36:33: Jestli to má podobně odstupňovanou převodovku jako Kantík co jsem měl, tak tu šestku na dálnici skoro ani nevyužiješ (viz. foto - otáčky). 3

Jedinej přínos by byl, že by kvalty byly jinak rozhozený a dalo by se kvůli úspoře jezdit na vyšší kvalt. S tím 2.0 jsem ale nejel, takže nevím jestli si nechá líbit totéž jako 8V, kdy šlo jezdit pěkně v nízkejch.

Mě se ta C5 líbí a líbila taky, jenomže bylo málo, spíš vůbec, kusů s nájezdem do 50 000 km, tak se pak vzal Pikasík.



Jinak ta C5 má ručku na přední kola, nedá se teda prasit, ale dá se využít na rozjezdy na zamrzlém kopci apod. Stávalo se, že zatuhával tuším levej nebo pravej brzdič, takže kdyžtak taky vyzkoušej při jízdě.

Jinak díly a katalog je dobrej tady: autodilyhulin.cz/
zvětšit jake auto do 150tis? - obrázek od Jirik_Tuňák - zrušená registrace vložen 20.08.2012 15:57:06
upraveno 1x, naposled 20.08.2012 16:00:09
15:54:27
20.08.2012
WMA - navigátor :)
-> Jirik_Tuňák: bud ethanol nebo lpg. Ja na tu naftu nejak nejsem.

S Katou to vybirame taky i kvuli kocarku(do budoucna), tak samozrejme chci velkej kufr, a chci aby mi to auto zustalo 10let a nemusim zase menit.
15:36:33
20.08.2012
WMA - navigátor :)
-> Jirik_Tuňák: ja chci zavodak, tkz nejaky 1.6 neprichazi v uvahu 1

tohle vyskove nastavovani se nam prave hrozne libi, uz to mame zjisteny a vyskouseny(v bazaru na Trotine-chudak si myslel ze to fakt koupim takovej hnuj).

Na chalupe bych to zdvihl a asp bych si mohl bez obav zajet k baraku.

S Katou jsme si vybrali benzin, a chtel jsem asi ethanol do toho pak. Libil by se mi ten 2.0 6qv. Ale tech moc neni 8
13:09:46
20.08.2012
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> WMA - navigátor :) 20.08.12 12:21:31: V tom Exclusivu není nutně kůže, ale takej ten broušenej kožomikroplyš, ten jsem měl v Kantíkovi.

Hlavně se do toho něco vejde a ještě se v tom pohodlně vyspíte. 1

Oproti starejm hydrátům to má tu výhodu, že jakmile odemkneš auto (např. dálkou), tak ti el. čerpadlo automaticky dotlakuje okruh pružení. Na brzdy už to nemá vysokotlakej ventil na pedálu, ale klasickej posilovač brzd. Pokud nechceš zvedat břemeno vysoko do kufru, je možné si tlačítkem v zavazadelníku snížit zadní část vozu. Při jízdě po dálnici se kvůli zmenšení aerodynamického odporu vozidlo automaticky sníží (nad 90 km/h) o 2 cm a po poklesu rychlosti se opět přizvedne. Při přepnutí do terénní polohy, přejetí překážky a následném zrychlení se vozidlo automaticky sníží na provozní výšku. Terénní poloha je funkční do určité rychlosti.

Nebál bych se ani 1.6 HDi (80 kW), na tu váhu to sice není závoďák, ale má to nízkou spotřebu a nižší povinné ručení. Netrpí stejně jako 2.0 HDi na nějaké zásadní nemoci.

Dá se sehnat i 2.2 HDi biturbo 2, ale tam jsou dva šneky = druhej zdroj problémů nebo možné repase. Benzíny, mno asi bych je do takového auta nechtěl. Ten 2.0 špatnej neni, ale nevim no. Spotřeba u benzínovejch 1.8 a 2.0 by mohla bejt lepší.
12:21:31
20.08.2012
WMA - navigátor :)
-> Targa: nelibi se nam na tom ten interier, hlavne ten stred 8 ale co nadelas...

a kdyby jsi vedel kolik mame pozadavku a chtenych bonusu 3

bez hagusu, aut.klimy bych to nebral.

Libil by se mi ten exclusiv jak rikas, ale nechci kuzi. Bonusem by bylo tempomat, 6ti qvalt, tazny...
12:10:14
20.08.2012
WMA - navigátor :)
-> Targa: jedine ten po facel 1 ten starsi je hnus. Ale ten 2005 a vic, se nam s zenou libi docela. Hlavne ten zadek, je takovej oskliuej, az je hezkej 2

Volvo drazsi dily nema, je to vlastne focus ve fraku 4 lip vypada a kvalita auta je uplne jinde, sedel jsem v obou vozech a ten pocit za ty penize z volva stoji.

Ale je otazka, jestli koupit volvo, nebo o cca 40 levnejsi citron, kdyz to neni taky spatny auto. A libi se mi na tom ten stelovatelnej podvozek, na chalupe by se mi to hodilo.

Ja teda koukal spis po benzinu. Taky ale po 2.0. Ten se vam nelibi?
10:00:44
20.08.2012
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> Targa 20.08.12 06:45:15: Taky mi hydropéro moc chybí. 5
upraveno 1x, naposled 20.08.2012 10:00:55
06:45:15
20.08.2012
Targa
-> WMA - navigátor :) 19.08.12 22:26:12: osobně se mě c5 prvnígenerace po faceliftu viz tvuj odkaz.. líbí... ale hezčí když seženeš s hagusama..a doporučil bych 2,0Hdi 100kW nejlip verzi exclusive .... i dily jsou na to levný... oproti volvu.... každopadně hydru doporučuju..byl bys spokojenej...
23:43:32
19.08.2012
MerHanz
-> WMA - navigátor :): když pominu fenomenální škaredost C5ky ( každej má jinej vkus ) tak počítej, že ta 1,8ma v tom nebude žádnej frčák a nic úspornýho. Něco ta kára váží 4 . Starší a slabší verze 1,8 16v 81KW měla problémy s kusovostí. Některý kousky dost baštili. A cekově byla náchylná na hydroštely. Stávalo se, že pak motor cvakal jak šicí stroj 4 . Jinak za mě asi volvo, i když není ta prostorný a jsou na to některý díly dražší.
Extreme Tyres