
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Spotřeba vašeho auta?
prohledat
2995 příspěvků (zobrazeno 701 až 750) od 01.11.2011 do 22.07.2025, založil/a mark - zrušená registrace
-> David29: Tak kdyz s takovym bzucitkem jezdis za 8, tak je jasny, ze “vsichni zdrzujou “

-> dragon_cb_cz: Je no
Ale nijak mě to netrápí.
Nic výkonějšího do Prahy nepotřebuju... Stejně všichni furt jen zdržujou

Nic výkonějšího do Prahy nepotřebuju... Stejně všichni furt jen zdržujou
tedka poslední dobou přes 820km na téměř nádrž 41l s feldou
vychází to na 5,1
dálnice sou horší tam je to 6,4


dálnice sou horší tam je to 6,4

-> Jirik_Tuňák1983: Ona tahle motorizace je myslim spesl pro firemni flotily. Manazer je rad, ze ma “vrtuli “ a v praci se prece nezavodi :-)
-> King 10.05.20 13:03:37: Tak to určitě. 
Jinak to samozřejmě smysl má a dnes je to i běžné. Mimochodem, 110 kW naftu v těžším autě nám taky, jako super, ale jak říkáš, lze to pokládat za základ pro svižné svezení.

Jinak to samozřejmě smysl má a dnes je to i běžné. Mimochodem, 110 kW naftu v těžším autě nám taky, jako super, ale jak říkáš, lze to pokládat za základ pro svižné svezení.
-> Jirik_Tuňák1983: Kdyby to koupil soukromne, pak by to asi bylo dost mimo, ale kdyz mas firmu, nevis co s prachama a nejaky cisilka kolem motoru te nechavaji chladnym...
-> King 10.05.20 11:39:16: To je mi jedno, já jen říkám, že by 2,5 mega dal za E60 / 61 v 520d jedině blázen. 

-> Jirik_Tuňák1983: O tom pánovi, co tenkrát vytopil 1,6mega za "dýchavičný " 110kW konbík vím to, že to byl starší páprda, kupoval si na firmu jako "náklaďák " a na jeho častý přesuny do Španěl na chatu u "móře " mu to asi stačilo. Naštěstí nepatřím do kategorie "polovodičů ", který k předjíždění kamionu nutně potřebujou 200kW+ :-)
-> King 10.05.20 06:37:48: Což by dal za loď s dýchavičnou motorizací jedině šílenec. 

-> dragon_cb_cz: Bulharska komstatnta bude srovnatelna s vetsinou zde publikovanych snimku palubnich pocitacu
Cilem mise bylo hlavne proverit stabilitu teploty v rezimech malyho zatizeni motoru (plachteni na volnobeh, brzdeni motorem). Dva roky tomu nazad jsem si nabehnul s termostatem uzasne znacky Swag (objednaval dvorni mechoš), kde hlavni termostat presne podle vypoctu rizene zivotnosti odesel po dvou letech (praskla plastova packa drzici teleso termostu) a jeho egr bracha se samozrejme taky nenechal zahambit a vzdal to taky. Snazim se pochopit idiotsky manazersky uvazovanim v bavorsky Boleslavi na zacatku milenia, kdy uzivatel prece nepotrebuje informaci o teplote motoru, ale misto toho mu pod otackomer jebneme nesmyslnej alnagonovej budik okamzity spotreby
Ten kdo vyplazne za auto v prepoctu na dnesni bambule 2,5 mega, jiste bude hypnotizovat rucicku ukazatele okamzity spotreby

Cilem mise bylo hlavne proverit stabilitu teploty v rezimech malyho zatizeni motoru (plachteni na volnobeh, brzdeni motorem). Dva roky tomu nazad jsem si nabehnul s termostatem uzasne znacky Swag (objednaval dvorni mechoš), kde hlavni termostat presne podle vypoctu rizene zivotnosti odesel po dvou letech (praskla plastova packa drzici teleso termostu) a jeho egr bracha se samozrejme taky nenechal zahambit a vzdal to taky. Snazim se pochopit idiotsky manazersky uvazovanim v bavorsky Boleslavi na zacatku milenia, kdy uzivatel prece nepotrebuje informaci o teplote motoru, ale misto toho mu pod otackomer jebneme nesmyslnej alnagonovej budik okamzity spotreby


-> David29 09.05.20 21:41:08: To je dost tragickej poměr cena/výkon teda 

Dachčije stabilně okolo 8. Holt nejsem kolenovrt a dám ji napít 

-> King 09.05.20 21:30:33: No a nabízí se otázka, jakou hodnotu má bulharská konstanta 

-> dragon_cb_cz: Kdepaaak :-) Nejdriv jsem projel mesto, abych zjistil, ze se ta bestie konecne dokaze ohrat na 90C za 6 minut pianko jizdy. Za mestem jsem to vynuloval, dal asi 15km na Prahu, otocka a pri prijezdu do Kolina jsem to vyfotil. Ale je to plazeni 90tkou na tempomat :-)
-> King 09.05.20 21:11:18: Nuloval jsi na Vysokej, co? 

Tak jsem na tom bavorskym dreku vymenil i druhej termostat (EGR), vymenil olej, pracne nacvakal na palubce diagnostickej rezim, coz je jedinej zpusob, kterak zjistit teplotu motoru, a jel jsem to projet. Na 520d kravu slusny :-)
-> Chali 01.04.20 21:33:09: pekny, ja bohuzel s jednickovou RS nikdy nejel, jen s dvojkovou RS a jeste naftou

-> Sita: Když se dobře koukneš nad modrýho, tak tam něco uvidíš.
-> Jarda: ale je tam vidět že je to předtištěný, ale občas jsou hlavně při dovozech zajímavý TP, třeba já v TP nemám vůbec zapsaný brzdy 

-> Mr._Nosferatu 01.04.20 15:19:02: pak je tam ale jeste toto
-> Jarda: není to myšleno jako dvě kolonky "-retardér ano/ne -ASR ano/ne"
-> palinator 01.04.20 10:40:35: ty v te kolonce asr nemas? Ja u feldy jo, ikdyz ma eds a asr neni technicky mozne, protoze ma lankovej plyn

-> Jarda:
Retardér. To jako fakt?
Retardér. To jako fakt?

-> Chali 31.03.20 10:24:59: pekne, jo RS ma byt zluta... combi nebo sedan?
kolik mas v TP spotrebu a maximalku?
koukam, ze mi tam zas zapomenuli napsat retarder: ESP mam, resp. v nem obsazene ASR
1.8T je ve 4x4 combi asi nejpomalejsi
Dymovskej mi dal certifikat na 237 km/h, se 6q by to mohlo jet jeste rychleji...
kolik mas v TP spotrebu a maximalku?
koukam, ze mi tam zas zapomenuli napsat retarder: ESP mam, resp. v nem obsazene ASR
1.8T je ve 4x4 combi asi nejpomalejsi

-> Chali: gratuluju, ze jsi u toho pristresku zvladl ustat trendu zavetrovani prevzatych z 200 letych staveni...
-> palinator: Je to v plánu, do budoucna 
-> Jarda: Momentálně mám naftu i RS

-> Jarda: Momentálně mám naftu i RS

-> Chali 30.03.20 23:37:47: Ty mas RS? ja myslel naftu...
-> Chali:
A potřeboval bys vyměnit displej ...

A potřeboval bys vyměnit displej ...



-> Jarda - zrušená registrace 28.02.20 21:52:57: No já jen že sériová 130 má kolik, 43kW? I atmosférické litry dnes mají víc. Ta 1.2 v současné generaci Swifta a Ignise má tuším 69kW...
-> dragon_cb_cz 17.02.20 20:32:48:
pamatuji Dusika ( www.auto-tuning.cz/cg/sku
dka.jpg ) na sprintu, tu jeho modrou baculku proti swiftovi a jeste ten sprint opakovali (vypadalo to, ze swift ma asi dvojnasobne zrychleni), M.Dusik mel i nejakej vetsi objem, skoda ze to auto pak nejak rozebral tusim... kdysi asi predtim jsem se s nim trochu honil s favoritem - 160kmh na 80ce u Pardubek, to byly casy, kdy za to cloveku skoro nic nehrozilo, jen pokuta, no moc jsem sanci s favem nemel

Jinak teďka z hecu 300km na 22 litrů benzínu, jenom absolutně nechápu kolenovrty. Málem sem se za volantem ukousal nudou, ač jsem brzdou provozu nebyl - kamiony.
Ale aspoň poslední kilometry byly napínavý, jestli dojedu. 


-> King: Vzdálenost, rychlost dle GPS, jen už nezjistím, jakým směrem foukalo. Jeli jsme nějakých 450km po dálnici v Německu, rovina, v noci, na zátah a v podstatě s jediným zastavením.
A spotřebu jsme počítali podle toho, kolik se do nádrže dostalo - když byla vidět hladinka v hrdle.
Nicméně to bylo poprvé a naposledy, běžně 7 - 8l/100km.


Š120LS s vylítaným motorem okolo 6.5-8L poměrně těžká noha, delší trasy a asi 70-100km denně. 

-> Jarda - zrušená registrace 17.02.20 19:49:15: Jo? Chtěl bych tu 130 vidět, jak se nahání třeba s 1.2 Swiftem 

-> Jirik_Tuňák1983: Pežot panter 1,6 HDI no.
-> Matthes, záškodník z TechWebu 17.02.20 19:58:49: Co to je? To je něco francouckího, že?
Zatim za 100 km, jsem zvědav na dlouhodobou...
-> Bukaj: objem nicim nenahradis, takze chapu, ze 130 ma navrch

-> Bukaj 17.02.20 17:01:45: Hmotnost podobná, výkon viz ostatní.
-> palinator 17.02.20 17:12:39: Přesně tak. Křivka je stejná u obou, jen u 55 pokračuje kus výš.
-> Skili:
Správně. A 55 kW se liší jen tím, že v softu nemá oříznutej vršek průběhu výkonu, tzn. v nízkejch a středních otáčkách to jede úplně stejně (nějak do 4500 otáček mám pocit).
A 55 kW má kratší kvalty.
Správně. A 55 kW se liší jen tím, že v softu nemá oříznutej vršek průběhu výkonu, tzn. v nízkejch a středních otáčkách to jede úplně stejně (nějak do 4500 otáček mám pocit).
A 55 kW má kratší kvalty.

-> Bukaj: jestli se nepletu tak se tam dávali dva druhy 1.0 tříválce 44kW a 55kW a váží to snad skoro tunu
-> vhml 17.02.20 09:54:34: Jako že z kopce na to šlápl a do kopce se kochal?
-> palinator 17.02.20 10:06:22: To je asi blbost, ne? Citigo bude lehčí, než 130L a určitě bude mít lepší poměr kW/kg. Nevím sice, co měl za motor, ale předpokládám, že Citigo budou mít něco mezi 1000 a 1200 ccm a určitě to bude víc, jak 50kW...

-> palinator 17.02.20 10:06:22: To je asi blbost, ne? Citigo bude lehčí, než 130L a určitě bude mít lepší poměr kW/kg. Nevím sice, co měl za motor, ale předpokládám, že Citigo budou mít něco mezi 1000 a 1200 ccm a určitě to bude víc, jak 50kW...
-> Bukaj:
Dost možná tam byla chyba v odhadu zbývajícího množství paliva. Ve škodovce se dá odhadnout tak akorát "něco kolem rezervy", čtvrtka, půlka a pak něco mezi půlkou a plnou nádrží.
Jinak ta tvá příhoda s Citigem je jasně vysvětlitelná ne? Ve vyšších rychlostech (z kopce) jsi kvůli aerodynamice ztrácel výrazně více, než v rychlostech nižších (do kopce), kde ti zase pomáhala menší hmotnost.
Dost možná tam byla chyba v odhadu zbývajícího množství paliva. Ve škodovce se dá odhadnout tak akorát "něco kolem rezervy", čtvrtka, půlka a pak něco mezi půlkou a plnou nádrží.

Jinak ta tvá příhoda s Citigem je jasně vysvětlitelná ne? Ve vyšších rychlostech (z kopce) jsi kvůli aerodynamice ztrácel výrazně více, než v rychlostech nižších (do kopce), kde ti zase pomáhala menší hmotnost.
-> Bukaj 17.02.20 09:37:38: a zatímco škodovka byla honěna na hranici smrti, řidič citiga se kochal na půl plynu 

-> palinator: Jo, víceméně, až na těch 13,5 litru z posledního záznamu - to se benzín odpařil při delší odstávce, ne? Za tolik nejezdím ani s naloženým přívěsem na LPG (to se spotřeba blíží k 10,5/100).
U mne spotřeba dle stylu jízdy a paliva:
1) LPG s vlekem a co to dá - 10 - 10,5 l
2) LPG bez vleku a co to dá - 9,5 - 10 l
3) LPG pohodička okresky - 8,5 l
4) LPG pohodička dálnice (dovolená v zahraničí, rychlost kolem 120 km/hod) - 7,5 - 8 l
benzín ad 1) - cca 9 l
benzín ad 2) - 8 - 9 l
benzín ad 3) - 7 - 7,5 l
benzín ad 4) - 6,5 - 7 l
Jinak trošku mimo téma, ale když už tu byla zmíněna ta Škoda Citigo - včera cestou z Moravy mne na D1 překvapilo, že Citigo jede z kopce lépe, než 130LPG a do kopce naopak hůře - alespoň v kopcovitém úseku D1 od Humpolce k Modleticím to tak vypadalo - z kopce jsem většinou nejel rychleji, než 155 Km/hod (GPS), protože celkem foukalo a některé poryvy větru byly pro řidiče rozkutálené škodovky poměrně nepříjemné, do kopců mi rychlost dle GPS klesala na 120-130 km/hod, přesto jsem vždy v kopci jedno Citigo předjel, aby mne pak zase z kopce předjelo zpět...
Myslel jsem, že toto malé lehké aerodynamické coupátko bude mít do kopce menší problémy, než o 30 let starší sedan...
U mne spotřeba dle stylu jízdy a paliva:
1) LPG s vlekem a co to dá - 10 - 10,5 l
2) LPG bez vleku a co to dá - 9,5 - 10 l
3) LPG pohodička okresky - 8,5 l
4) LPG pohodička dálnice (dovolená v zahraničí, rychlost kolem 120 km/hod) - 7,5 - 8 l
benzín ad 1) - cca 9 l
benzín ad 2) - 8 - 9 l
benzín ad 3) - 7 - 7,5 l
benzín ad 4) - 6,5 - 7 l
Jinak trošku mimo téma, ale když už tu byla zmíněna ta Škoda Citigo - včera cestou z Moravy mne na D1 překvapilo, že Citigo jede z kopce lépe, než 130LPG a do kopce naopak hůře - alespoň v kopcovitém úseku D1 od Humpolce k Modleticím to tak vypadalo - z kopce jsem většinou nejel rychleji, než 155 Km/hod (GPS), protože celkem foukalo a některé poryvy větru byly pro řidiče rozkutálené škodovky poměrně nepříjemné, do kopců mi rychlost dle GPS klesala na 120-130 km/hod, přesto jsem vždy v kopci jedno Citigo předjel, aby mne pak zase z kopce předjelo zpět...
Myslel jsem, že toto malé lehké aerodynamické coupátko bude mít do kopce menší problémy, než o 30 let starší sedan...

-> Borderer: U s120 spousta spotrebovych legend vychazi z hrube promerujiciho tachometru a pocitace km a faktu, ze pri mereni spotreby jenom na trase z A do B se pri priznivem vetru lehce opracovana krabice od bot chova jako plachetnice :-)