-> Tomaso435: Membrány = díly jsou tak za 800 a práce na dvě hodinky.
Dělá se to tak po pěti letech ale znám auta kterým bez problému vydrželi i deset a víc.
A revize se kontrolujou jen na STK, takže já jezdím jednou za dva roky společně s emisema.
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Spotřeba vašeho auta?
prohledat
2960 příspěvků (zobrazeno 2801 až 2850) od 01.11.2011 do 18.07.2025, založil/a mark - zrušená registrace
-> myschaak AZNP K.Hora: hm hm,, ještě teda dojet tam, kde to je za tech 12, což je nejblíž šedivec... jinak tady v mistě jeden arogantní pan autoopraváš si řiká 16800,- mamrd
-> Tomaso435: revize u nás za 150)
membrány nevim,ještě se mi žádný lpg auto až tak nepokazilo)
membrány nevim,ještě se mi žádný lpg auto až tak nepokazilo)
-> myschaak AZNP K.Hora: revize cca 800,-
membrány. když to někde dám vyměnit, na co to cca příjde?
membrány. když to někde dám vyměnit, na co to cca příjde?
-> Tomaso435: údržba?žádná....1x za rok revize a když to bude nový tak se to nesere,starší třeba membrány snad se hoděj vyměnit....
-> myschaak AZNP K.Hora: to by do pul roku bylo zaplacený to je fakt, ale do tohodle už to nemá smysl . . . až by bylo další pouvažuju o něčem misto rezervy,
otázkou je jakou to vyžaduje udržbu ten celej system . . normálně vyměnim maximálně jednou za rok svíčky aby se neřeklo..
otázkou je jakou to vyžaduje udržbu ten celej system . . normálně vyměnim maximálně jednou za rok svíčky aby se neřeklo..
auto.bazos.cz/inzerat/...
/FAVORIT-LPG-vyvozni-model
-DE-EURO-1-.php
auto.bazos.cz/inzerat/... /Skoda-Favorit-13-benzin-L PG.php
a nebo dát do tvýho za 12tkč plyn novej...kterej se za 12tkm zaplatí
auto.bazos.cz/inzerat/... /Skoda-Favorit-13-benzin-L PG.php
a nebo dát do tvýho za 12tkč plyn novej...kterej se za 12tkm zaplatí
-> Tomaso435: tak daj na auto vyhrievanu decku aby bolo teple a budes mat spotrebu ako v lete 

-> castrol: je to pech no ale v létě do 6,5 se vejdu :-D a když litam jen dlouhý trasy tak 5.4
-> doly120: to mužu, ale čekám na dobrou koupi, mrdku jen za cenu jinýho auta, to fakt ne:)
-> doly120: to mužu, ale čekám na dobrou koupi, mrdku jen za cenu jinýho auta, to fakt ne:)
-> myschaak AZNP K.Hora: ... byl test.. 40kw bmm favo a efekt? jezdilo to za dost víc , smrdělo francovkou, motor nebyl moc v klidu , nechtělo se mu startovat a moc vytáčet. . takže se přešlo zpět
-> Tomaso435: mě by to sralo,můžeš ušetřit...
-> Tomaso435: volaco fakt pories to ja keby som mal takto dochadzat do prace tak racej idem na bicykli
-> Tomaso435: když už tak E85,pak ať si papá třeba 9-10)
-> castrol: :-D neblázni :-D
-> doly120: časem bude, zatim mě to nějak extra nesere . na nádrž 500km najedu jistě, no a dál se uvidí . . . ty zimáky na tak malej moturek sou na piču no
-> doly120: časem bude, zatim mě to nějak extra nesere . na nádrž 500km najedu jistě, no a dál se uvidí . . . ty zimáky na tak malej moturek sou na piču no
-> myschaak AZNP K.Hora: Souhlasím
-> Tomaso435: tak si pořid jiné auto kde to lpg dáš,s takovou spotřebou bych to nevydržel
-> Tomaso435: tak si pořid jiné auto kde to lpg dáš,s takovou spotřebou bych to nevydržel
-> Tomaso435: vyfasuj kolo a kura do slapek
-> myschaak AZNP K.Hora: nejen na krátký, ale na všechny... kam je potřeba tam se jede nebo něco veze,, vodsírá to všechnoa kolikrát je toho na něj víc než zvládne
benzínový auto na krátký trasy=blbost
-> castrol: už se se v tom včera hrabal . . . ale víš jak, ráno se mi neohřeje ani motor a už sem na konci cesty. odpoledne to samý v bledě modrým, večír zase jedu 6km tam 6 zpět . . .
a z tej nádrže jezdim 380km kousky a 150km někam dál... je to děs.. asi tomu uberu bohatost . . . .
když zašoubuju šroubek tak uberu? nebo právě něco vytlačim a povolim?
nebo jinak , jeto jako když pouštím vodu ? do leva pouštím víc do prava zavírám? :-D
a z tej nádrže jezdim 380km kousky a 150km někam dál... je to děs.. asi tomu uberu bohatost . . . .
když zašoubuju šroubek tak uberu? nebo právě něco vytlačim a povolim?
nebo jinak , jeto jako když pouštím vodu ? do leva pouštím víc do prava zavírám? :-D
-> Tomaso435: ta spotreba je strasna posteluj to
-> doly120: . . . není ho kam uchytit . . . musel bych dát jinou karoserii . . . lpg až na dalším autě možná
-> Tomaso435: dej tam lpg
poslední nádrž na zimákách, denně do práce z práce ani se neohřeje motor občas delší trasa 9,1 . . fa 136 . . no děs běs :-D
sluzebni thalia 2 - 1148ccm 55kW - DLOUHODOBY Prumer 7.2/100
rapid 130 9,2l/100km; 135-ku zatial nemam zmeranu
kilko od 6,8l/100km pri slusnej jazde, ale strop je 8l/100km :)
kilko od 6,8l/100km pri slusnej jazde, ale strop je 8l/100km :)
-> Nwkt:
Jistěže ale to, že auto má nižší spotřebu mluví jen za nižší náklady na provoz, nic víc.
Až tady někdo napíše, že mu 4 kolový Velorex jezdí za 3 litry /100km, tak to neznamená, že vyhrál, protože mu to "auto" bere míň než ostatním.

Jistěže ale to, že auto má nižší spotřebu mluví jen za nižší náklady na provoz, nic víc.
Až tady někdo napíše, že mu 4 kolový Velorex jezdí za 3 litry /100km, tak to neznamená, že vyhrál, protože mu to "auto" bere míň než ostatním.

-> Durnbach: Tohle téma o spotřebě je
-> Syny: Tys byl vždycky divnej, všechny auta s kterýma si jel žrali o 2 litry víc než když s nima jel někdo jinej

-> Syny: Tys byl vždycky divnej, všechny auta s kterýma si jel žrali o 2 litry víc než když s nima jel někdo jinej

citroen XANTIA
2,0HDi 80kW
průměr 5,9/100km
dálnice cestou do řecka skoro stálá rychlost 160km ..pruměr 6,4l/100km
2,0HDi 80kW
průměr 5,9/100km
dálnice cestou do řecka skoro stálá rychlost 160km ..pruměr 6,4l/100km
-> Nwkt: Tydlety vypocty to je stejne uplne k hovnu :) Kdyz se mi chtelo tak sem podle toho jezdil za 4 a nebo taky za 15. Nejlepsi je se na to vysrat a tankovat kdzy sviti kontrolka a nazdar 

-> Durnbach:



-> Nwkt:
Ono to není jen o spotřebě, že jo. Někdo chce pohodlně cestovat, druhý raději ušetří a pohodlí má jako na lavičce v parku.
Ono to není jen o spotřebě, že jo. Někdo chce pohodlně cestovat, druhý raději ušetří a pohodlí má jako na lavičce v parku.
-> Durnbach: Automobil: Seat Toledo 1M 1,9 TDi 81kW
Výpočet: od plné do plné
Index "lehké nohy": 0.98
Prům. spotřeba: 6,66 l/100km
Krapánek rozdíl
Výpočet: od plné do plné
Index "lehké nohy": 0.98
Prům. spotřeba: 6,66 l/100km
Krapánek rozdíl
Tak pokračování po najetých cca 1200km s New Yorkerem jsem se ustálil na 13,5 litrech. Převážně krátké trasy 5-10km.
-> palinator: To byl taky důvod, proč jsem do škochtle ilegálně transplantoval fávomotor :) -> mark: To si radši připlatím za 1-2 litry/100 navíc do dvoulitra, abych netrápil sebe ani okolí jízdou na tři válce :)
-> King:
I se 120 ne až tak moc po smrti na benzín bylo předjíždění rychle letícího DAFa v prázdném obsazení docela adrenalinové.
I se 120 ne až tak moc po smrti na benzín bylo předjíždění rychle letícího DAFa v prázdném obsazení docela adrenalinové.

Přes víkend ujeto okolo 230km a spotřeba na zimních kolech 1,2HTP combi 4,6l/km.Jsem docela spokojený. 

-> Mil@n: Osobně bych se s nějakým úbytkem výkonu nesmiřoval - "správně" nastavený lpg neztrácí dech ani při 5500rpm a přitom žere málo. Stopětka neměla výkonu na rozdávání a na předjíždění kamionů je potřeba každej klokan.
-> King: To je mě jasné,ja jsem pro kompromis spotřeba vs jizdní režimy,ted je to minimum kdy je to ok,ale když otočím o čtvrt otačky víc je cítit že drobet svižnější ve vyšších otačkach ale když jedu na spotřebu tak je nepotřebuju ,netočím víc jak 4000 otaček

škoda 110 L - 6,8 litru - při cestě na Slovensko a zpět (1 200km).
-> Mil@n: Skrceni lpg funguje jenom do urcityho momentu, dal uz kvuli ochuzeni smesi zacnou vynechavat zazehy, motor se prehriva a spotreba roste. Ale muzu dokumentovat, kterak jsem pred 10 ti lety celil cenovymu skoku lpg a stoprd dojizdel.v zime do Prahy se spotrebou pod 6l/100 (prumer za unor). A to prosim byla zima s velkym "Z" a letnaky predvedly neuveritelnej vykon :)
-> doly120 04.11.11 10:00:59: Tak před 3 dny jsem to drobet uškrtil a najel 225km a dotankoval do plna 17,17litru LPG takže krasných 7,6litru a to do kopcu nejdu pod 90km/h,jedna se o jízdy mimo město...Myslím si že kdyby to ještě víc uškrtil tak bych měl cca stejnou spotřebu i rychlost do kopce ale radši o litr vetší a podraždím ty nechapající řidiče že v kopci jedu pořad předpisově se 120

-> Hurdis: Tak tohle to je zase ve slušným stavu, v interieru klid pohoda jen budu muset vyměnit silentbloky řízení, ty jsou už KO a mrknout na rozvody.
-> VeTeV 04.11.11 21:28:04:
S funglovou FII 1.6 TDI jsem jel za 3,4l/100, jestli to chceš slyšet.
Ale to bylo podle palubáku, musel jsem jet pomalu z důvodu, který je tu zbytečný rozepisovat a celkově byla ta jízda dost o hovně, trasa cca 30 km.
S funglovou FII 1.6 TDI jsem jel za 3,4l/100, jestli to chceš slyšet.

-> Durnbach: Jo, 3,5. Naštěstí ne moje, jinak už vylítaná vražda. Nějaké kousíčky po rozebrání se ještě asi budou válet v mechu a kapradí.
-> MATTESS: Jasně, já si vždycky pod pojmem Blazer představím hranatou klasiku např. typ K5 a pak Suburban. To jsou trošku jiná hovádka.
-> Durnbach: jj, co jsem vyšetřili na dálnici, to zbaštil ve městě. Mě bavil zátah motoru, takže jsem si občas hrál

-> VeTeV: Ano přesně ono i to má stejnou barvu.
-> Hurdis: Pokud si měl 3,5 tak je to stejná motorizace. Do Visionu se dával i 3,3 V6.
-> MATTESS: Tak ony ty vysoko objemový dokážou udělat slušnou spotřebu na dlouhý trase. Jezdil jsem s V8 5,6 dálku za 11,3 ale ve městě to bylo schopný jet za 24 a to už bylo moc.

-> Hurdis: Pokud si měl 3,5 tak je to stejná motorizace. Do Visionu se dával i 3,3 V6.
-> MATTESS: Tak ony ty vysoko objemový dokážou udělat slušnou spotřebu na dlouhý trase. Jezdil jsem s V8 5,6 dálku za 11,3 ale ve městě to bylo schopný jet za 24 a to už bylo moc.

-> Hurdis: ten není moc velký. Našel jsem, že hmotnost má zhruba 2300kg
-> MATTESS: U Blazera? Kolik to má pohotovostní? To atakuje pomalu "C" řidičák.
-> Durnbach: to jde. Nám vycházela spotřeba u Blazera 4,3 V6 11,5/100 plně naložený s podílem tak 80% dálnice