
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Mašinfíráci :-)
-> Péďa17: ale dvousystémovou laminátku nám nezabaví, co?

lokomotiva škoda Plzen řada 380,prostě nějak nechápu že na přání konkurence Rakušané jí zabavili viz www.novinky.cz/ekonomika/
233915-skodovackou-lokomot
ivu-na-prani-konkurence-za
bavili-rakusani.html
-> WMA - navigátor :):
Tuhle mašinu jsem viděl poprvý v Praze na Hlaváku, netušil jsem že něco takovýho bylo, ale poznal jsem v tom rysy CityElefantu. Až po pohledání na netu jsem zjistil, že jsem měl docela pěkný štěstí, krátce na tom i tento poslední provozní kus zrušili.
Tuhle mašinu jsem viděl poprvý v Praze na Hlaváku, netušil jsem že něco takovýho bylo, ale poznal jsem v tom rysy CityElefantu. Až po pohledání na netu jsem zjistil, že jsem měl docela pěkný štěstí, krátce na tom i tento poslední provozní kus zrušili.
VeTeV 25.04.11 22:35:19 napsal:
http://youtube.com/v/lTsc WKA5c4Y
todle s eme libi
tý jo, to se mi libilo tohle video :)
http://youtube.com/v/lTsc WKA5c4Y
todle s eme libi

tý jo, to se mi libilo tohle video :)
Dlouho tu nic nebylo, tak sem vložím odkaz na foto, kde mě šotoušská havět vyfotila při dělání nepřístojností na elektrické trakci.
www.k-report.net/discus/. ../573833.jpg
www.k-report.net/discus/. ../573833.jpg
-> ZdeněkH: To jsou lokomotivy čekající na šrotaci. Pár let zpět byla třebová přeplněná vraky. Původní myšlenka byla taková, že se zde budou svážet loko z celý republiky a zde šrotovat (tempem cca 1 týdně). To se z většiny podařilo, jen teď se odvezlo pár mašin na rozřezání do Metferu do Plzně.
-> VeTeV: Jo Peterova videa stojí za to. I ta ostatní. Měl jsem s ním jednou šichtu ještě jako zácvikář. Člověk kolikrát až nevěří, kam se všude dá nacpat kamera.
-> VeTeV: Jo Peterova videa stojí za to. I ta ostatní. Měl jsem s ním jednou šichtu ještě jako zácvikář. Člověk kolikrát až nevěří, kam se všude dá nacpat kamera.
-> 1560 19.04.11 13:18:34:
Už nejseš na mobilu?
Už nejseš na mobilu?
-> Pivodak: Celkem smutné a to nejen kvůli hudbě. Čemu všemu se tady dá říkat depo, že to neprodají aspon do kovošrotu
-> palinator: to neni pravda...

-> 1560:
Závisláku.
Závisláku.

-> palinator: jo ale az nebudu na mobilu
-> 1560:
Tak se rozepiš..
Tak se rozepiš..
-> 1560: roztrzena souprava byt muze, ale ne jen tak z niceho nic, jen vlivem jineho cinitele, a to jeste jen u nekterych vozu
-> 1560: takže se to nemůže rozpojit když jsem na těch nestabilních plechách mezi vagonama? 

-> Luky.: v tom clanku je vic urban legend a novinarskych tlachu nez pravdy, byl bych v klidu
aktualne.centrum.cz/domac
i/.../clanek.phtml?id=6976
22
Teda fuj, na tohle myslím vždycky když procházím mezi vagony a teď vidim že se to opravdu může stát
Odteď s tim končim... 
Teda fuj, na tohle myslím vždycky když procházím mezi vagony a teď vidim že se to opravdu může stát



Fuj, lamina v Najbrtu. Na těch oblých tvarech vypadá ten nátěr přímo odporně. Klasika je klasika.
mlati teda fest
otec taky jezdi na draze


-> VeTeV: to by pomlelo

-> Pivodak 16.04.11 14:56:30: to je jak Karkule :-) co by delal kdyby mu tam padla beranice? 

-> kozel 130 GL:
-> Pivodak: Tak to je best.



-> Pivodak: Tak to je best.

-> Pivodak: 

-> kozel 130 GL:
To váží tunu ne?

-> rené: Právě tchán dělá do modelariny a historie a asi tŕi roky zpátky tam byl hurvajz na návštěvě zpět no:o) Děkuji za info ta trat se mi moc líbí je taková zapomenutá uplně 

-> Jura_Favorit: AWaTaři nee, Chvaletice jsou pořád ČDcargo.
-> Kaprof: Hele tahle trať jde nějak mimo mě tak nevím, ale podle tohodle by se mělo jezdit normálně solo šukafon www.cdrail.cz/gvd/CZ_k012 _101212_01.pdf
Jinak ten hurvajz se tam naposled objevil někdy v roce 1995 kdy zaskakoval za neschopnou 810tku. A bylo z toho tenkrát nějaký haló a hurvajz musel(z tehdy ještě funkční strojvky Pečky) pryč či co. Později už se tam objevil již v roli historického vozidla mimo běžný provoz.
-> Kaprof: Hele tahle trať jde nějak mimo mě tak nevím, ale podle tohodle by se mělo jezdit normálně solo šukafon www.cdrail.cz/gvd/CZ_k012 _101212_01.pdf
Jinak ten hurvajz se tam naposled objevil někdy v roce 1995 kdy zaskakoval za neschopnou 810tku. A bylo z toho tenkrát nějaký haló a hurvajz musel(z tehdy ještě funkční strojvky Pečky) pryč či co. Později už se tam objevil již v roli historického vozidla mimo běžný provoz.
-> Kaprof:
-> Jura_Favorit:
Podle vozidel je to ČD Cargo.

-> Jura_Favorit:
Podle vozidel je to ČD Cargo.
Nevozí Chvaletice AWT..?
-> palinator: Tak by jezdili jinam...
-> rené: Nevíš jak je to s trasou Pečky-Kouřim? jako jednu z posledních tras tam snad jezdil hurvajz ještě nedávno :o)
-> rené: Nevíš jak je to s trasou Pečky-Kouřim? jako jednu z posledních tras tam snad jezdil hurvajz ještě nedávno :o)
a taky ne každej má seznání na všechny tratě
-> palinator: Hele tohle nijak přesně nevím, ale co je jasný, strojvedoucí může na šichtě býti max. 13hodin nepřerušeně, pak je to na odstavení v první stanici a zamčení stroje. Jinak je to v rukou dispečerů, aby sehnali na objednanou přepravu stroj a člověka, kterej to ideálně doveze až do cíle. Ale co týče uhlí do ECHVA, tak to je pravidelná přeprava, takže tam na to budou asi nakreslený oběhy jak lokomotiv, fírů a vozů. Ale jak řikám nevím.
-> Kaprof:
A byli by bez práce.
A byli by bez práce.

-> palinator: Ti řeknou že by nejraději celý Chvaletice zrušili :o)
-> rené:
Mě právě zajímalo, jak je to třeba na nákladní přepravě, jak to funguje, když se třeba má ze severních Čech dopravit vlak uhlí do Chvaletic (Pardubice).. přeci jen asi ty vlaky dost často a dlouho čekaj, nehledě na to, že se musí přepřahat na prázdný vagóny. Může k tomu někdo z vás fírů něco říct?
Mě právě zajímalo, jak je to třeba na nákladní přepravě, jak to funguje, když se třeba má ze severních Čech dopravit vlak uhlí do Chvaletic (Pardubice).. přeci jen asi ty vlaky dost často a dlouho čekaj, nehledě na to, že se musí přepřahat na prázdný vagóny. Může k tomu někdo z vás fírů něco říct?

-> rené:



-> kozel 130 GL: Tak já hlavně nežral žádný pořádný mastný jídlo a nechlastal jsem pivo v tej době. Ale po tom tejdnu to pak byla řádná darda. Domu jsem to dones tak tak a šel asi 4x po sobě 

Syny 11.04.11 23:54:25 napsal:
Normalne bejt strojvedouci by me bavilo :) To musi byt pohodova prace :)
no, jak kdy
ale je fakt, že jsem jednou na čundru vydržel nesrat tejden
....to já asi jen 3 dny a potom sem div neurval hajzlík
Normalne bejt strojvedouci by me bavilo :) To musi byt pohodova prace :)
no, jak kdy


ale je fakt, že jsem jednou na čundru vydržel nesrat tejden
....to já asi jen 3 dny a potom sem div neurval hajzlík

-> 1560: -> palinator: Cargo snad bere, možná že i osobka, ale co jsem se teď dozvěděl, jaký krávoiny si na zácvikáře vymysleli... Každou šichtu zácviku psát hlášení čemu novému se přiučili, co jim ta šichta přinesla, co strojvedoucí co ho zacvičoval... Prostě humus.
-> Syny: Hele takhle. Když musíš, tak musíš. My na osobce máme tu výhodu, že si s sebou taháme hajzlik(kor motůrkáři na lokálce, kde se navíc nějaká minuta navrch moc neřeší a dá se s trochou dobrý vůle dohnat). No jinak si zastavit s tim nákladem mezi polema je sice hezká věc, čas sice moc nehoníš, ale za tebou(proti tobě) zase jezdí osobka. Ale zase než si nadělat do kalhot a nebo srát za jízdy do kýble... A hlavně když už to máš na krajíčku, tak většinou je to všechno do minuty venku, když se s tim nesereš
. Já jsem osobně nemusel na zastávce někde na trase do oné místnůstky, ale je fakt, že jsem jednou na čundru vydržel nesrat tejden 
-> Syny: Hele takhle. Když musíš, tak musíš. My na osobce máme tu výhodu, že si s sebou taháme hajzlik(kor motůrkáři na lokálce, kde se navíc nějaká minuta navrch moc neřeší a dá se s trochou dobrý vůle dohnat). No jinak si zastavit s tim nákladem mezi polema je sice hezká věc, čas sice moc nehoníš, ale za tebou(proti tobě) zase jezdí osobka. Ale zase než si nadělat do kalhot a nebo srát za jízdy do kýble... A hlavně když už to máš na krajíčku, tak většinou je to všechno do minuty venku, když se s tim nesereš


-> Syny:
A teď si vem, že jsou lidi, co nemůžou nikde jinde než doma :-) A práci mají na druhé straně Prahy :-)
Ale teoreticky, když vezeš náklad, tak si můžeš zastavit kde chceš a v přírodě to udělat, ne? Čas nehoníš... Teda samozřejmě nesmíš zastavovat co návěstidlo.
A teď si vem, že jsou lidi, co nemůžou nikde jinde než doma :-) A práci mají na druhé straně Prahy :-)
Ale teoreticky, když vezeš náklad, tak si můžeš zastavit kde chceš a v přírodě to udělat, ne? Čas nehoníš... Teda samozřejmě nesmíš zastavovat co návěstidlo.
Normalne bejt strojvedouci by me bavilo :) To musi byt pohodova prace :)
Jinak s tou vychovanou riti nevim nevim... Leckdy sem mel problem dobehnout ze zahrady do baraku, takze ja bych si tam kybl asi radeji vozil
Jinak s tou vychovanou riti nevim nevim... Leckdy sem mel problem dobehnout ze zahrady do baraku, takze ja bych si tam kybl asi radeji vozil

-> 1560:
Taky jsem se chtěl zeptat.

