
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Mašinfíráci :-)
-> palinator: asi tomu dal čudla
když se mi na honu zasekával tak jak si přidal plyn tak černooo

-> palinator: Plnej knedlik :)
-> rené: hezkýýýýýýýýýý asi si tomu dal kartáč vid

-> rené:
Ono tomu jde ještě nějak pomoct, aby to hulilo co nejvíc?
Ono tomu jde ještě nějak pomoct, aby to hulilo co nejvíc?
-> rené: dobře ty!
Dnešní(no vlastně už včerejší) směna "pod vlajkou dýmu" aneb fuck off EURO 5 

-> rené: jojo brejlaci 150ky :D na tom tedka delam :D :D :D
Matthes, záškodník z TechWebu 04.07.11 16:21:16 napsal: → lukynn105l 03.07.11 13:14:03: Decentni malej moturek
jj obsah 72 l na válec X 12

-> 1560: Z běžnýho provozu asi jo. Pádokaždě teď stojí v DHV Lužná u Rakovníka bez čísel, asi zatím provozuschopná, ale když vidím, jak se k dieselům v lužný chovaj tak mám docela obavu že postupně schátrá. Ale zase pokud jim jí tam poslali místo 751004, která tam měla jít, tak zas jedině dobře :)
Jináč ad kolejiště, taky jsem už kolikrát uvažoval o stavbě, pár loko a vagonů mám, ale spíš to zatim vidim na funkční diorama depa, rotunda o 4 stáních aby se mašinky jen neválely ve škatulích. Ale ztroskotal jsem zatím na panelu. Nějak nejsem schopen splašit materiál na stavbu.
Jináč ad kolejiště, taky jsem už kolikrát uvažoval o stavbě, pár loko a vagonů mám, ale spíš to zatim vidim na funkční diorama depa, rotunda o 4 stáních aby se mašinky jen neválely ve škatulích. Ale ztroskotal jsem zatím na panelu. Nějak nejsem schopen splašit materiál na stavbu.
-> 1560: ja mam na pude taky par vagonku a masin v TT a H0 a obcas si s tim trocu pohraju ale nemam to kam dat takze vzdicky slozim najakou trat na podlaze chvilu si zajezdim a pak zase sup do krabic a na pudu

Děda měl kolejiště v TT, v rozebraným stavu (ale bez "krajiny" - jen koleje, budovy, pár vagónů a dvě lokomotivy) to mám ve sklepě... Kdybych měl místo, tak bych si taky postavil, žel v bytě 1+1 nemožné.
-> Kaprof: Můj táta se kdysi tomu věnoval, měl plochu v rozměru 2x1m. Je už to ale dost dávno, hodně věci se z toho poztrácelo, teď to leží na půdě a práší se na to. Jestli bude čas, udělám fotky.
-> Kaprof:
Já ne, ale byl jsem na návštěvě u jednoho člověka, má to přes celou místnost...
Já ne, ale byl jsem na návštěvě u jednoho člověka, má to přes celou místnost...
-> rené:
Co, 146 je už taky out? Sakra :(
Co, 146 je už taky out? Sakra :(
rené 03.07.11 22:13:23 napsal: → lukynn105l: jo tyhle velký diesely maj něco do sebe. To bude taky něco víceválcovýho do V což?
→ palinator: Tož jako joo. Je to jedna z posledních a bohužel dožívajících klasik. A moc se na nich nesvezu, takže každá šichta na nich jest u mne vítána.
A teď jsem si tak všim, že ty nákladní vozy za zamráčou jsou v najbrtu
jo je to 12 válec do Véčka
→ palinator: Tož jako joo. Je to jedna z posledních a bohužel dožívajících klasik. A moc se na nich nesvezu, takže každá šichta na nich jest u mne vítána.
A teď jsem si tak všim, že ty nákladní vozy za zamráčou jsou v najbrtu

-> Mr_Kubas: Je to práce z jeho klubu dělaj to společně
Sám ale taky nějaká kolejiště vlastní..Ted staví snad 3,5 x 2,5 tušim:o))

-> Kaprof: Můj bratránek se v tom kdysi vrtal a nemohl jsem se vždycky dočkat návštěvy
Jakto asi dnes dopadlo, budu se ho na to muset optat
Je to super odreagování u toho..
E: Akorát koukám, že až takhle to teda propracovaný neměl.. To je přímo tvého tchána?


E: Akorát koukám, že až takhle to teda propracovaný neměl.. To je přímo tvého tchána?
Vim že to není uplně k tématu ale věnuje se někdo tomuto odvětví?:) Muj Tchán je do toho těžkej blázen:o)))
-> palinator: tak tak, rekonstruovaný brejlovci s "vysavačem" místo motoru. Moc jich ještě není a ani moc nebude, nicméně postupně nám tyhle stroje mizí. Donedávna jezdící 749 180, 102, 182 ve šmelcu, 240 odkoupil p.Kříž na Kladno, teď zmizela do DHV Lužná i 146, převčírem zahořela 260 v Neratovicích, uvidíme jak moc a jestli to ještě rozdejchá... A to je výčet mašin co jsou kaput za poslední rok. Jinak v Jeseníkách na os.vlacích už je prakticky nepotkáš, v budějicích je ještě potřeba pár kousků na šumavu a v Praze na rekreáky do posázaví a Tanvald a záskoky na švejkách místo "vysavačů". Jinak z pravidelnejch výkonů u osobky je to z republiky vše.
-> lukynn105l 03.07.11 13:14:03: Decentni malej moturek 

-> rené:
A když tyhle klasiky dožívají, co se místo nich nasazuje? Nový stroje asi ne, spíš asi nějaký rekonstrukce, ne? Jako Brejlovci s Catterpillary, atp.
A když tyhle klasiky dožívají, co se místo nich nasazuje? Nový stroje asi ne, spíš asi nějaký rekonstrukce, ne? Jako Brejlovci s Catterpillary, atp.
-> lukynn105l: jo tyhle velký diesely maj něco do sebe. To bude taky něco víceválcovýho do V což?
-> palinator: Tož jako joo. Je to jedna z posledních a bohužel dožívajících klasik. A moc se na nich nesvezu, takže každá šichta na nich jest u mne vítána.
A teď jsem si tak všim, že ty nákladní vozy za zamráčou jsou v najbrtu
-> palinator: Tož jako joo. Je to jedna z posledních a bohužel dožívajících klasik. A moc se na nich nesvezu, takže každá šichta na nich jest u mne vítána.
A teď jsem si tak všim, že ty nákladní vozy za zamráčou jsou v najbrtu

-> rené 01.07.11 21:57:39:



-> rené:
Rád jezdíš Barčou?
Rád jezdíš Barčou?

Tak pokud úsporné opatření, tak aby to nedopadlo tak, že si každej slepí model vlaku, vezme si ho do ruky a půjde po trati pěšky 

sice to sem nepatří ale když jsme u těch dieselů
na tom ochozu to jsem já

-> 1560: Počkej teď se smějem ale ono to v rámci takzvaných úspor přijde
-> 1560:



U nás teď jezdí jen tohle, protože výluka. Vzhledem k vytíženosti trati, počet cestujících v obyčejném Os by se klidně vešel i na korbu MUVky, takže vlastně možná úspora 

Toto jazdí u nás dieselová motorová jednotka Stadler 840 s motorom Mercedes-Benz.
A prvně samostatně v Tanvaldu s pseudohisterickým hydroplánem. Hezká projížďka kolem Spálova nahoru.
-> 1560: Jo to je pak sranda když to jede každý jinam. Teď jsem to viděl naposled v Mladý Boleslavi, kde se jim to povedlo pod vagónem se dřevem, hezká hluboká orba :-)
No jinak něco ze šichet z poslední doby. Jeden expresní převoz nouzových podvozkl pro kundolíno aneb téměř fušování do řemesla Cargu...
No jinak něco ze šichet z poslední doby. Jeden expresní převoz nouzových podvozkl pro kundolíno aneb téměř fušování do řemesla Cargu...
pod kterou podhodily výhybku a mašinka jela každým podvozkem po jiné koleji
To mi něco připomnělo... Dva podvozky do smyčky a dva po trati dále. Klasická situace :))
To mi něco připomnělo... Dva podvozky do smyčky a dva po trati dále. Klasická situace :))
-> rené: pravda, to mě nenapadlo.
Někde jsem měl krásnou fotku mašinky tehdejšího Railionu, pod kterou podhodily výhybku a mašinka jela každým podvozkem po jiné koleji, nicméně zůstala na kolejích - popis pod tím byl: kterou cestou půjde Railion v roce 2009?
Někde jsem měl krásnou fotku mašinky tehdejšího Railionu, pod kterou podhodily výhybku a mašinka jela každým podvozkem po jiné koleji, nicméně zůstala na kolejích - popis pod tím byl: kterou cestou půjde Railion v roce 2009?
-> pinokio110: Jasně samovrat ;-), ovšem počet jich je již mnohomnohonásobně vyšší než 2 
-> Sepp: Proti hrotu se taky vykolejit dá, výhybka blbě dolehne, nicméně západka zapadne, loko má ostřejší kola (nákolky), podhodí si jí pod sebou a dojde k vidlicový jízdě a mašinka si sedne na břicho.

-> Sepp: Proti hrotu se taky vykolejit dá, výhybka blbě dolehne, nicméně západka zapadne, loko má ostřejší kola (nákolky), podhodí si jí pod sebou a dojde k vidlicový jízdě a mašinka si sedne na břicho.
ne samořezný,ale samovratný,ale ty jsou v ČR jen 2.
Jinak jak se říká,kdo nefiknul výhybku,není správnej signalista
Jinak jak se říká,kdo nefiknul výhybku,není správnej signalista

-> rené: Nu proti hrotu těžko vykolejit, že?

Pokud jede po hrotu, tak tu výhybku zcela jednoduše rozřízne, tzn. přestaví do svýho směru. Výhybka se nějakým způsobem poškodí, záleží na druhu výhybky.
No a pak jsou dokonce i samořezný výhybky, který jsou pro tenhle "rozřez" přímo úzpůsobený a nic se jim se nestane. Používají se na tratích se zjednodušeným řízením dopravy D3 v dopravnách, kde je nutné křižování.
No a pak jsou dokonce i samořezný výhybky, který jsou pro tenhle "rozřez" přímo úzpůsobený a nic se jim se nestane. Používají se na tratích se zjednodušeným řízením dopravy D3 v dopravnách, kde je nutné křižování.
-> palinator: pokud to bude dostatečně těžký vozidlo tak okolky dvojkolí skutečně můžou výhybku "roztlačit", ale neznám přesně všechny typy výhybek a jejich jištění v poloze. Nicméně jsem o takových případech slyšel od posunovačů a fírů.
-> darklord:
To samo určitě nepřehodí, protože výhybka je alespoň u starších provedení jištěná takovými visacími zámky na každé straně.
To samo určitě nepřehodí, protože výhybka je alespoň u starších provedení jištěná takovými visacími zámky na každé straně.
-> palinator: to asi zalezi od konkretneho pripadu, ale vedel by som si predstavit ze to proste tu vyhybku 'samo' svojou vahou prehodi do spravnej polohy pokial nieje nejakym sposobom zaistena
-> Matthes, záškodník z TechWebu:
Já v Trainz Railroad Simulator taky ne, ale zajímalo mě jak se to chová na skutečný železnici, jak to asi vypadá když takhle přes to přejede vagon plnej uhlí.
Já v Trainz Railroad Simulator taky ne, ale zajímalo mě jak se to chová na skutečný železnici, jak to asi vypadá když takhle přes to přejede vagon plnej uhlí.
-> palinator: No kdyz sem si hral s vlackama, tak vlacek nevykolejil, jen dycky nadskocil...
Mám dotaz. Vlak nevykolejí, když vjede na výhybku, která není přestavěna do jeho směru?
-> VeTeV: No však ono na ni stejně dojde, když se v neděli nějak kloudně nedohodnou. Je fakt, že to vyhlásili tak nějak prapodivně a ani já jsem ve středu původně nevěděl, že do stávky jdeme též a měl za to, že pouze MHD.
-> darklord:
-> darklord:
