skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Reklamace v internetovem obchode
00:09:31
26.12.2011
26.12.2011

dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :)
-> skodovak: Prodejce má povinost reklamaci vyřídit do 30ti kalendářních dní. Napiš mu odstoupení od smlouvy, nejlépe doporučeně poštou.
00:05:42
26.12.2011
26.12.2011

skodovak
-> Tomaso435: po pár nabitích se nafoukly a posr..ly,maník se 35dní po převzetí reklamace neozval a nereaguje,tak hodlám chtít vrátit peníze,tak přemejšlim jak na něj,a nechci se nachytat
00:04:28
26.12.2011
26.12.2011

Tomaso435
-> skodovak: nefachaj?
23:57:35
25.12.2011
25.12.2011

skodovak
-> Tomaso435: Ale poměrně drahý bohužel Baterie do rc modelu...
23:55:32
25.12.2011
25.12.2011

Tomaso435
-> skodovak: komplet myslim. . . o co go?
23:53:39
25.12.2011
25.12.2011

skodovak
Pánové reklamace se počítá 30 dní pracovních nebo komplet?? díky..
17:19:30
01.04.2011
01.04.2011

Nwkt
-> Syny: Tak jak jsi uspěl?
10:35:37
31.03.2011
31.03.2011

Tuner#2 - zrušená registrace
-> dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) 30.03.11 21:42:05: Ono něco jiného je řešit reklamaci obuvi, která stojí pořád stejně a máš na ní 40% marži a něco jiného je řešit reklamaci elektroniky, která během 2 let silně poklesne na ceně a měl jsi z prodeje sotva pár procent. To s čím se člověk setkal, to je na dlouhou slovní debatu, nemám čas psát sloh 

22:04:39
30.03.2011
30.03.2011

OndraST
Taky mám jednu zajimavou životní skušenost a to s firmou GIGACOMPUTER, jen v rychlosti jak šlo o vrácení peněz, hrály mrtvého brouka, nakonec jsem sice po dvouch měsících peníze dostal, ale samozdřejmě ne celou částku, kdy si napočetly samozdřejmě poštovné, balné, kontrola technikem, přeinstalování PC....atd celkem asi za 1000,- Kč
21:42:05
30.03.2011
30.03.2011

dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :)
-> Tuner#2: A myslíš, že jsem nikdy nebyl? Vždycky jsme se snažili vyřizovat reklamace v co nejkratším termínu, zpravidla se vyřizovali ihned na prodejně, jen sporné věci se posílaly k nám na centrálu.
Pokud chce někdo vyjebávat se zákazníkama, tak já si to líbit nenechám. Už několikrát jsem se přesvědčil o tom, jak prostě obchodník zkouší, jestli se necháš ojebat, 90% lidí se nechá, tak toho zneužívají. Já se nenechám jen tak. Proto neváhám a v případě potřeby se poradím se soudním znalcem z oboru, u bot už jsem tak učinil několikrát.
Jeden příklad jasného pokusu mě ojebat: reklamuju boty, vada je naprosto jasná i podle slov znalce, kterého jsem se ptal, jestli se to dá reklamovat. Reklamace probíhala tak, že si boty vzali, strčili je do igelitky, nechali je ležet měsíc na prodejně a záhadně se tam objevili poslední den lhůty (dva dny předtím jsem se tam byl ptát a nic), za 100% vadu z jejich strany mi bylo jako řešení reklamace předloženo vrácení 50% z kupní ceny. Řekl jsem jen, že nesouhlasím a případně si nechám udělat posudek od znalce... a najednou vrácení 100% z ceny. Kdybych byl jako těch 90%, tak bych přišel o půlku peněz.
Jaké ty máš zkušenosti z druhé strany barikády?
Pokud chce někdo vyjebávat se zákazníkama, tak já si to líbit nenechám. Už několikrát jsem se přesvědčil o tom, jak prostě obchodník zkouší, jestli se necháš ojebat, 90% lidí se nechá, tak toho zneužívají. Já se nenechám jen tak. Proto neváhám a v případě potřeby se poradím se soudním znalcem z oboru, u bot už jsem tak učinil několikrát.
Jeden příklad jasného pokusu mě ojebat: reklamuju boty, vada je naprosto jasná i podle slov znalce, kterého jsem se ptal, jestli se to dá reklamovat. Reklamace probíhala tak, že si boty vzali, strčili je do igelitky, nechali je ležet měsíc na prodejně a záhadně se tam objevili poslední den lhůty (dva dny předtím jsem se tam byl ptát a nic), za 100% vadu z jejich strany mi bylo jako řešení reklamace předloženo vrácení 50% z kupní ceny. Řekl jsem jen, že nesouhlasím a případně si nechám udělat posudek od znalce... a najednou vrácení 100% z ceny. Kdybych byl jako těch 90%, tak bych přišel o půlku peněz.
Jaké ty máš zkušenosti z druhé strany barikády?
21:21:07
30.03.2011
30.03.2011

Syny
-> Tuner#2: Ano, hrotim to, ze mejly mi od nich chodily a kdyz se jedna o reklamaci tak najednou nechodi... Psal jsem jim v prubehu reklamace mejla jak to vypada a odepslai, ze jak to bude mozny, tak to vyridi a od ty doby hovno... Takze ja na ne seru... A hrotit to teda budu, kdyz me to stalo 900 a oni nejsou ani tak seriozni, ze by napsali alespon, ze se jim to protahlo a ze to poslou treba do tydne... Proste nic, tak kdyz nic, tak nic... Ja tu na to do srpna cekat nebudu...
16:40:37
30.03.2011
30.03.2011

Tuner#2 - zrušená registrace
-> dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) 30.03.11 16:15:28: Občas bych tě přál být na druhé straně "barikády" Pak by jsi zmírnil svoje slova...
-> Syny: Napadlo Tě třeba to, že poslali mail a on nedošel a nebo spadnul do spamu? Mě se to stalo už s dvěma nabídkama za týden. Pak budou v právu, oni to budou mít v odeslané poště. Napřed bych si ověřil jak to je a pak postupoval.
Myslím, že se dnes vše strašně hrotí a přitom by to mohlo být o domluvě...
-> Syny: Napadlo Tě třeba to, že poslali mail a on nedošel a nebo spadnul do spamu? Mě se to stalo už s dvěma nabídkama za týden. Pak budou v právu, oni to budou mít v odeslané poště. Napřed bych si ověřil jak to je a pak postupoval.
Myslím, že se dnes vše strašně hrotí a přitom by to mohlo být o domluvě...
16:15:28
30.03.2011
30.03.2011

dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :)
-> Syny: Napiš doporučený dopis, tím to budeš mít potvrzené, že jsi to poslal dne a oni převzali dne... Mail se nepočítá, musí to být prokazatelně doručeno.
Jak dlouho mají na vrácení peněz na účet nevím, zkus se podívat na těch stránkách případně tam vznést dotaz. Ale myslím si, že na to není žádná lhůta a bude to jen něco ve smyslu bez zbytečného prodlení.
Jestli ti bude dneska volat nějaké neznámé číslo, tak to neber a kdyby náhodou ještě zítra měl přijít nějaký doporučený dopis od nich, tak už ho ani nepřijímej.
Naprosto nesnáším tu argumentaci většiny obchodníků, že na to aby to vyřídili mají 30 dní, takže to tam prostě nechají ležet co nejdéle je možné. Vzhlediska přístupu k zákazníkovi je to naprostý nesmysl a protahováním reklamací si přízeň nezískají, spíš naopak. Navíc to je nesprávný postup i z hlediska zákona, tam je napsáno, že tu reklamaci musí vyřídit neprodleně a bez zbytečných průtahů, takže nejlépe okamžitě na prodejně, ale pokud k tomu jsou závažné důvody (posouzení technikem, znalcem, oprava, ...) tak maximálně do 30ti dnů.
Jak dlouho mají na vrácení peněz na účet nevím, zkus se podívat na těch stránkách případně tam vznést dotaz. Ale myslím si, že na to není žádná lhůta a bude to jen něco ve smyslu bez zbytečného prodlení.
Jestli ti bude dneska volat nějaké neznámé číslo, tak to neber a kdyby náhodou ještě zítra měl přijít nějaký doporučený dopis od nich, tak už ho ani nepřijímej.
Naprosto nesnáším tu argumentaci většiny obchodníků, že na to aby to vyřídili mají 30 dní, takže to tam prostě nechají ležet co nejdéle je možné. Vzhlediska přístupu k zákazníkovi je to naprostý nesmysl a protahováním reklamací si přízeň nezískají, spíš naopak. Navíc to je nesprávný postup i z hlediska zákona, tam je napsáno, že tu reklamaci musí vyřídit neprodleně a bez zbytečných průtahů, takže nejlépe okamžitě na prodejně, ale pokud k tomu jsou závažné důvody (posouzení technikem, znalcem, oprava, ...) tak maximálně do 30ti dnů.
15:44:21
30.03.2011
30.03.2011

Syny
-> Luky.: nejdriv mejl, pak pripadne dopis...
15:43:14
30.03.2011
30.03.2011

Luky
Takže napsat doporučený dopis s tím že odstupuješ od smlouvy a zasíláš číslo účtu pro navrácení částky ve lhůtě X dní, ne? 

15:40:40
30.03.2011
30.03.2011

Syny
-> Nwkt: dneska to je 30. den... 1.3. uz to meli prevzety, takze ten uz se pocita. A jelikoz nic, tak nasrat :) A na telefony jim prdim. Nic neprislo, po 30ti dnech nic nemam, nasrat... Mejl zadnej, tak maj smolika no...
15:38:24
30.03.2011
30.03.2011

Nwkt
-> Syny: 30 dní uplyne až zejtra ne? Tak čekej telefon nebo něco
14:50:47
30.03.2011
30.03.2011

Syny
-> P@nis: me nepotvrdili ani prevzeti (to sem si musel dohledat), ani se neozvali v prubehu, proste nic... Takze se s nima taky bavit nebudu a pokud se budou cukat, tak COI...
14:42:51
30.03.2011
30.03.2011

P@nis
-> Jumbo: Tak mu vrátí plnou částku, a až následně po něm budou požadovat se znaleckým posudkem, že on jim evidentně poškodil výrobek a žádají náhradu škody.
-> Syny: Já reklamoval 2x kopačky cena (+3000) a vždy mi dali vědět sms zprávou poslední možný den poprvé mi je opravili (prodavačka mi řekla že je na skladě mají už cca 14dní) a podruhé zase poslední den (asi mají hlídač a píšou až posledním dnem :-/ ) mi za ně vrátili plnou cenu s omluvou a kartou na slevu v D-sportu :-)
-> Syny: Já reklamoval 2x kopačky cena (+3000) a vždy mi dali vědět sms zprávou poslední možný den poprvé mi je opravili (prodavačka mi řekla že je na skladě mají už cca 14dní) a podruhé zase poslední den (asi mají hlídač a píšou až posledním dnem :-/ ) mi za ně vrátili plnou cenu s omluvou a kartou na slevu v D-sportu :-)
14:25:28
30.03.2011
30.03.2011

Syny
-> P@nis: Porucha nebyla zpusobena nikym, ale nekvalitnim vyrobkem... Kdyby mi reklamaci zamitli, tak predpokladam, ze mi teda nekdo od 1.3. da laskave vedet. Takze na to jim seru :)
-> dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) : Dekuji pane... Ted jeste jen otazka - nevis jak dlouho maji cas na to mi prachy prevest na ucet?
-> dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) : Dekuji pane... Ted jeste jen otazka - nevis jak dlouho maji cas na to mi prachy prevest na ucet?
14:24:37
30.03.2011
30.03.2011

Jumbo
-> P@nis: Ale pokud do 30ti dnů nepodali vyjádření, tak má nárok na vrácení plné ceny, bez ohledu na to jaká byla chyba...
14:12:28
30.03.2011
30.03.2011

P@nis
-> dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) : Mohl by odstoupit od smlouvy, pokud by byla reklamace uznána. Pokud technik napíše, že věc je poškozena spotřebitelem (polity pitím, pádem ze stolečku atd..) tak odstoupit může, ale obchodník může pžadovat poměrnou část z ceny výrobku, takže Synymu může dojít na účet mizivá část z celkové ceny.
13:08:21
30.03.2011
30.03.2011

dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :)
-> Syny: Ž seš to ty, tak jsem se přece kouknul... co bych pro tebe neudělal. 
www.spotrebitele.info/ele ktronicke-poradenstvi/pehl ed-zodpovzenych-dotaz.html
"zákonná lhůta prodávajícího na vyřízení reklamace včetně případné opravy činí podle § 19 odst. 3 zákona o ochraně spotřebitele 30 dní, pokud jste se s nimi nedohodl na lhůtě delší.
Pokud prodávající nesplní svou povinnost a do 30 dnů Vám reklamaci nevyřídí, pak máte nárok na odstoupení od smlouvy. Svým jednáním vůči Vám porušují svou povinnost a můžete tedy od smlouvy odstoupit a nechat si vrátit peníze."

www.spotrebitele.info/ele ktronicke-poradenstvi/pehl ed-zodpovzenych-dotaz.html
"zákonná lhůta prodávajícího na vyřízení reklamace včetně případné opravy činí podle § 19 odst. 3 zákona o ochraně spotřebitele 30 dní, pokud jste se s nimi nedohodl na lhůtě delší.
Pokud prodávající nesplní svou povinnost a do 30 dnů Vám reklamaci nevyřídí, pak máte nárok na odstoupení od smlouvy. Svým jednáním vůči Vám porušují svou povinnost a můžete tedy od smlouvy odstoupit a nechat si vrátit peníze."
13:05:52
30.03.2011
30.03.2011

dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :)
-> Syny: Teď zrovna nemám čas to hledat, ale zkus se podívat na strínky www.spotrebitele.info/ případně se obrať na jejich elektronickou nebo telefonickou poradnu.
13:01:51
30.03.2011
30.03.2011

Syny
Mam problem a potrebuju radu zkusenych... Pred Vanoci jsem si objednal z netu budik jako darek pro mladou. Prisel, fungoval, vse ok... V unoru se ale podelal a ja se s nima domluvil, ze ho tma poslu na reklamaci. 25.2. jsem tedy balicek poslal s uvedenou zavadou. Dle sledovani baliku si ho prevzali 1.3. Problem ale je, ze do dneska neprislo nic a nijak me ani nekontaktovali - a jelikoz to je 30 dni, tak po nich budu chtit vrati penize. A tady prave nevim - mam na rok na to po nich pozadovat treba do tydne vratit penize za to ,ze presahli zakonem dannych 30dni? A co delat v pripade, ze nebudou reagovat a vyserou se na me? Budik stal 900, takze byhc jim je opravdu nerad nechaval... 
