skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
První nové auto :-)
15:07:46
18.03.2011
18.03.2011

Nwkt
-> Luky.: Ale EVO stojí tak 3x víc ne
15:07:17
18.03.2011
18.03.2011

Luky
-> Jumbo: EVO X? Jo, bych taky doporučoval 

14:54:55
18.03.2011
18.03.2011

Jumbo
-> krup: Teď sem dostal tip na Mitsubishi Lancer. Vleké slevy, teď jem viděl na Tipcars 1,6ku za 350 tisíc a 1,8ku za 380 tisíc, výbava víc než slušná, jukni na to...
10:45:45
18.03.2011
18.03.2011

maca
-> darklord: určitě nekecá......dělá ve vývoji motorů
10:24:02
18.03.2011
18.03.2011

Luky
-> darklord: přesně tak, nevím jakou fíčuru má 1,2 TSi, ale normálně stačí turbo po zátěži dochladit pomalou jízdou třeba po městě nebo z kopce bez plynu pár km. Nebo nechat třeba 1-2 min běžet na volnoběh. Ale to má smysl jen pokud jsi předtím letěl po dálnici nebo si hrál na závodníka. Pokud jedeš normálně a spořádaně, není to potřeba
10:19:53
18.03.2011
18.03.2011

Jaktak
-> darklord: Ptal jsem se pri predavani auta, zda mam dochlazovat. Bylo mi receno presne to co pises. Ale stejne radeji po dlouhe ceste nechavam motor chvili bezet.
Jinak motor 1,2 TSI je 8ventil, takze by mel snad vydrzet.
Jinak motor 1,2 TSI je 8ventil, takze by mel snad vydrzet.
09:23:49
18.03.2011
18.03.2011

darklord
-> maca: tak kamos zrejme dost keca
uz vidim ako by si koncern lajzol pustit do predaja motor ktory im neprejde testami
-> Jaktak: -> palinator: nove TSi motory maju pokial viem elektricke vodne cerpadlo ktore po chcipnuti dochladzuje jak turbo tak motor, cize by som to s tym brblanim na volnobeh neprehanal, on ten motor a turbina niesu nijak velke aby im nestacilo to ze zides z exitu na dialnici a volnou jazdou sa doplizis domov na parkovisko. Jediny pripad kedy by som to nechal minutku bezat je benzinka na dialnici.

-> Jaktak: -> palinator: nove TSi motory maju pokial viem elektricke vodne cerpadlo ktore po chcipnuti dochladzuje jak turbo tak motor, cize by som to s tym brblanim na volnobeh neprehanal, on ten motor a turbina niesu nijak velke aby im nestacilo to ze zides z exitu na dialnici a volnou jazdou sa doplizis domov na parkovisko. Jediny pripad kedy by som to nechal minutku bezat je benzinka na dialnici.
22:13:23
17.03.2011
17.03.2011

David29
-> venni: Cejtim v tom ironii-) I když je pravda, že všichni řikaj, že 200tkm má ještě před sebou...
Tak zatim nemám potřebu novýho, navíc u mě by to bylo zbytečný, tima mejma trasama by se akorát huntovalo
Tak zatim nemám potřebu novýho, navíc u mě by to bylo zbytečný, tima mejma trasama by se akorát huntovalo
22:09:13
17.03.2011
17.03.2011

venni
-> maca: njn,jen škoda,že vždycky ty mouchy vychytaj až když je to dávno ve výrobě :(
-> David29: ty už šetřit nemusíš,máš luxusní kchár
-> David29: ty už šetřit nemusíš,máš luxusní kchár

22:06:59
17.03.2011
17.03.2011

maca
-> venni: nestraším,jen tlumočím co říkal on.....ale prý od 45 týdnu minulého roku,dávají již vylepšené turbo

22:06:39
17.03.2011
17.03.2011

alpin
-> David29: už si si kúpil...
22:05:29
17.03.2011
17.03.2011

David29
Mno, upřímě řečeno... z toho seznamu bych si nevybral. Ještě bych chvíli šetřil, a koupil si AUTO.
22:03:37
17.03.2011
17.03.2011

venni
-> maca: ty voe nestraš :( ne já tohle nechci slyšet 

22:03:33
17.03.2011
17.03.2011

palinator
-> Milan 136:
Samozřejmě že ne, ale jestli třeba bádači nebádali, že by třeba nemuselo bejt "přehřátí" ložisek turba po vypnutí motoru pro turbo (tak) fatální.
Samozřejmě že ne, ale jestli třeba bádači nebádali, že by třeba nemuselo bejt "přehřátí" ložisek turba po vypnutí motoru pro turbo (tak) fatální.
22:00:11
17.03.2011
17.03.2011

maca
-> Milan 136: Kámoš co dělá ve škodovce,tak říkal,že žádné TSI nevydrželo zkoušky životnosti

21:31:41
17.03.2011
17.03.2011

Jaktak
-> Milan 136: To se vazne tak sypou? Nebo s tim neumi jezdit?
21:29:57
17.03.2011
17.03.2011

Milan 136
-> palinator: má, ale dochlazením nic nepokazíš
21:29:07
17.03.2011
17.03.2011

Milan 136
-> maca: městská policie dostala ve 20 nový a teď ve 40 další

21:28:11
17.03.2011
17.03.2011

palinator
1,2 TSI má vodou chlazené turbo? Jak je to vůbec s těmito turbodmychadly? Taky se musí dochlazovat nebo to u nich nemá příliš smysl?
21:24:37
17.03.2011
17.03.2011

Jaktak
Mam od cervna Fabii 1,2 TSI 63 kw. Motor prijemne tahne odspoda. Ted ma nejeto cca 12tkm. A zatim bez problemu. Je pravda, ze je prevazne vyuzivana na dalkovy cesty a po jizde necham auto cca 5 minut bezet na volnobeh, aby se ochladilo turbo. Spotreba ve meste 7,5 l. Na dalku po okreskach 5,5 l podle predpisu, pohodova jizda, nejsem brzda provozu, predjizdim i dost casto. Kdyz jsem jel vylozene na spotrebu tak jsem se dostal na 4,7 l ale to jsem se vylozene plouzil. Je pravda ze vetsinou jezdim sam, takze nenalozeny auto.
K ekonomeru vyhrady nemam. Ukazuje prerazeni u cca 1900 otacek, dost podle nej i jezdim. Krome jizdy do kopce. Musi se pocitat s tim, ze je to preci jen pocitac...
K ekonomeru vyhrady nemam. Ukazuje prerazeni u cca 1900 otacek, dost podle nej i jezdim. Krome jizdy do kopce. Musi se pocitat s tim, ze je to preci jen pocitac...
19:40:07
17.03.2011
17.03.2011

palinator
-> Jumbo:
On možná teoreticky špatně nepřemýšlel. Zážehový motor dosahuje nejnižší měrné spotřeby při téměř maximálním výkonu v daných otáčkách, kdy jsou malé hydraulické ztráty vlivem podtlaku v sání. Bohužel v nízkých otáčkách přeci jen nejede a není to pro motor ani zdravé jej podtáčet a chtít po něm výkon. Na hlavu postaveného je toho ve světě víc.
-> maca:
Jasný, snad to bude ojedinělý případ. Doufám.
On možná teoreticky špatně nepřemýšlel. Zážehový motor dosahuje nejnižší měrné spotřeby při téměř maximálním výkonu v daných otáčkách, kdy jsou malé hydraulické ztráty vlivem podtlaku v sání. Bohužel v nízkých otáčkách přeci jen nejede a není to pro motor ani zdravé jej podtáčet a chtít po něm výkon. Na hlavu postaveného je toho ve světě víc.

-> maca:
Jasný, snad to bude ojedinělý případ. Doufám.
19:35:22
17.03.2011
17.03.2011

maca
palinator 17.03.11 18:39:16 napsal:
→ maca:
Tak mu to snad na záruku opravili ne?ano to jo,ale stejně......
→ maca:
Tak mu to snad na záruku opravili ne?ano to jo,ale stejně......
18:46:38
17.03.2011
17.03.2011

Jumbo
-> palinator: S tím souhlasím. V TDi funguje dobře, jak má. Při prudším zrychlení mě krásně nechal vyjet do otáček, tam si s ním rozumím. Ale u TSi je podle mě na nic, protože na mě blikal o přeřazení výš někdy i o 500 otáček níž, než u TDi, chvílema chtěl jet pomalu na volnoběh...
18:46:04
17.03.2011
17.03.2011

DuriQ
krup: inac mozem odporucit asi z vlastnej skusenosti fabcu TSI 77kW svokra ju ma a co som mal cest natom jazdit tak je to celkom fajn auto, ten motor je trosku hlucnejsi na moj vkus ale da sa to prekusnut ja osobne by som ale volil automat namiesto manualu :)
18:39:16
17.03.2011
17.03.2011

palinator
-> maca:
Tak mu to snad na záruku opravili ne?
Tak mu to snad na záruku opravili ne?
18:38:37
17.03.2011
17.03.2011

palinator
-> Jumbo:
V loňské Octavii 1,6 TDI, se kterou mám tu čest se s ní občas svýzt, ten ekonoměr funguje docela dobře. Sice je možná až moc "ekonomickej", ale neplácá až takový hovadiny. Když se tomu zhruba těsně pod 1600 ot. naloží třeba na pětku, tak si to řekne o podřazení, naopak při jízdě po rovině téměř bez plynu na trojku při 1400 ot. si to říká o přeřazení na čtyřku. Občas si ale moc věří, ta 1,6 přeci jen odspoda nende tak dobře, jako 1,9 TDI.
V loňské Octavii 1,6 TDI, se kterou mám tu čest se s ní občas svýzt, ten ekonoměr funguje docela dobře. Sice je možná až moc "ekonomickej", ale neplácá až takový hovadiny. Když se tomu zhruba těsně pod 1600 ot. naloží třeba na pětku, tak si to řekne o podřazení, naopak při jízdě po rovině téměř bez plynu na trojku při 1400 ot. si to říká o přeřazení na čtyřku. Občas si ale moc věří, ta 1,6 přeci jen odspoda nende tak dobře, jako 1,9 TDI.
18:37:53
17.03.2011
17.03.2011

DuriQ
Jirik_Tuňák: faaakt
hmm tak ma pouc v to su tie moje info kuse ? 


18:29:50
17.03.2011
17.03.2011

maca
-> MerHanz: kamarád má fabii 1.2 TSI 77kw a po 11000km mu odešlo turbo

18:21:37
17.03.2011
17.03.2011

Jumbo
-> MerHanz: Jo, ten jejich ekonoměrový pomáhač (beztak i chránič) pro řazení je strašný a u toho TSi snad dvojnásob. Včera sem vezl Yetiho s 2,0 TDi a přísahám, že u toho TSi mi to ukazovalo přeřazení na vyšší stupeň v nižších otáčkách, než u tohohle TDi....
18:05:09
17.03.2011
17.03.2011

MerHanz
Klega má fabku kombi s 1,2TSI 63Kw. Auto vcelku příjemně překvapilo prostorem ( oproti jedničkovej nesrovnatelný a to i vzadu ). Motor je pěkně živej a celkem jde i ospoda ( ale jejich econometr jsem nepobral, proti krpálu mu to na 3 při 1400 ukazuje aby přeřadil výš....no asi chybka v matrixu ). Se spotřebou to taky není trága. Není to žádnej svatoušek, ale prase taky a na couráky je na cca 7,5 a na delší 5,9 - 6,5 podle jízdy. Spolehlivost a životnost ukáže čas,ale po necelejch 5000km už se stává, že húř startuje a něco v tom drnčí, nebo chrčí :/ . Takže až na neprověřenou spolehlivost a životnost to je celekm slušná motorizace. Ale mě by to ke koupi 1,2 TSI nepřesvědčilo :)
15:04:55
17.03.2011
17.03.2011

Mr_Kubas
-> afro100:
-> Jumbo:

-> Jumbo:

14:58:48
17.03.2011
17.03.2011

afro100
-> Jumbo: jj
14:56:43
17.03.2011
17.03.2011

Jumbo
-> afro100: To sme dva... Taky Chrome?
14:52:28
17.03.2011
17.03.2011

afro100
a ja to mam dokonca bez pomlcky hec :D:D
13:36:54
17.03.2011
17.03.2011

Jumbo
-> Nwkt: a teď už i všichni ostatní...

13:17:30
17.03.2011
17.03.2011

Nwkt
-> Luky.: Moderátoři vidí 

12:12:16
17.03.2011
17.03.2011

iDawe
-> Luky.: možná to bude tím moderátorstvím



12:08:47
17.03.2011
17.03.2011

Jura_Favorit
suri 16.03.11 15:10:16 napsal: → srandokan: to by musel byť retardovaný






11:55:17
17.03.2011
17.03.2011

Luky
-> Nwkt: hele, jakto že vidíš moji IP? Ty máš nějakej namakanější prohlížeč? 

11:54:06
17.03.2011
17.03.2011

Luky
-> Nwkt: Jsem mezitim pozapoměl co jsem tu psal a nevěděl jsem, na co reaguješ. Původně jsem myslel, že se ti nezdá, to co jsem psal o spolehlivosti Fordů 

10:21:11
17.03.2011
17.03.2011

Nwkt
Máte to rozbitý
10:20:20
17.03.2011
17.03.2011

vhml
-> Nwkt: já to právě že vidím ve dvou řádkách, kdy slovo nejspolehlivější je rozděleno pomlčkou na konci prvního řádku.
10:19:31
17.03.2011
17.03.2011

Matthes, záškodník z TechWebu
Ja to vidim rozdelene
nejspolehli-
vejsi.

vejsi.
10:17:56
17.03.2011
17.03.2011

Nwkt
-> vhml: Nechápu, já vidim jeden řádek
10:16:24
17.03.2011
17.03.2011

vhml
-> Nwkt: 17.03.11 09:07:22
10:10:14
17.03.2011
17.03.2011

Nwkt
-> Luky. 17.03.11 09:08:37: ?
09:08:37
17.03.2011
17.03.2011

Luky
Tybrďo, teď koukam že mě to automaticky rozdělilo slovo na konci řádky v přechozím příspěvku
Jsem netušil, že tu máme takovou pokročilou fíčuru...

Jsem netušil, že tu máme takovou pokročilou fíčuru...
09:07:22
17.03.2011
17.03.2011

Luky
Mě se teda novej Focus taky nelíbí, ale Ford v posledních řekněme 10 letech patří k nejspolehlivějším autům
09:06:13
17.03.2011
17.03.2011

Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> Targa: Proč Focus sračka? Když pominu ty stříbrný dekory jak čínský minivěže a ne moc vzhledné madlo na dveřích, tak je to pěkné auto.
08:40:06
17.03.2011
17.03.2011

iDawe
-> Targa: zase Focus benzín by špatnej taky nebyl.. není to špatný auto..
SX4 se dá pod 400 dneska koupit i ve 4x4=16
SX4 se dá pod 400 dneska koupit i ve 4x4=16
