skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Zajímavé spézetky
-> buran: A co je na tech zminenejch SPZtkach protekcniho, smim-li to vedet?
u mě nebyl nikdy problém získat protekční spz stačí hezky požádat a pokud není úřednice svině tak ji vydá :-D měl jsem na motorkách 1M 8494, 1M 5152, 2M 5272, a na autech 2M1 2757, 3M6 0705, 3M7 2404, 5M1 5464 jo a původní spz které jsem zachoval OCD 5678, PVB 0501, OCJ 6505 :-D mám trochu fobii na protekčni spz škoda jen že na pickupu mám jen 4M2 1180 chtěj jsem 1188 ale nedaly :-D
Na originální gumové (ne plastové) podložce z Metalexu.
každopádně SPZ a auto tvoří docela zajímavý celek.. to je fakt..
každopádně SPZ a auto tvoří docela zajímavý celek.. to je fakt..
-> Miloš700: tady je spíš zajímavé to, na čem je přišroubovaná... 

-> Stepan FUN: Asi koupili nějakej vysloužilej vrak z rajchu a v pšonlandu bude drandit vesele dál. :)
Dneska jsem videl poláka dobrodruha s taky zajímavou SPZ... Byla zajímavá tím, že chyběla. :-D Za kamionem s polskejma značkama tandem s "D"čkem a označením nějaký německý firmy. Mastil ho po 11tce na polsko a rozhodně pomalu nejel. Kluci se toho docela nebojej. :-D
-> Nwkt 23.07.13 15:46:56: a Prašík měl pěknou RZ
-> Martin NM: dík za info.už jsem koukal na mapy.Blízko Lučence a Rimavský Soboty.

-> Radza: PT je Poltár 

-> andyrs: co to je za okres či město?u nás by to byly Prachatice

-> andyrs: Gratulace k takovému autu.



moja audi a6 c4 pri kupe mala taketo spz, bohužiaľ pri prepise z okresu som o ne prišiel
-> castrol: -> Luky: maskování
u motorek se dávaji kalhotky a u osobáků se spz vopalujou ohněm

u motorek se dávaji kalhotky a u osobáků se spz vopalujou ohněm

-> Luky: niekto ju upravil 

Sice není protekční, ba ani rádoby protekční (jako většina těch, co jsou sem dávány), ale zajímavá rozhodně je 

-> Enggik: Tak na návěsy se to vybírá, když je z čeho a nikdo to nechce. "Piráti" přívěsy nevozí. :)
Tuhle jsem taky viděl nějakou omlácenou hujdu (už ani nevím co to bylo), jak táhne dobitej podval s RZ 1E6 6666 (a na něm nějakýho pěknýho zelenýho veterána asi po renovaci - Aero nebo Tatra či co, prostě něco starýho ještě s dřevěnou karoserií, proto mě ta souprava zaujala).
Tuhle jsem taky viděl nějakou omlácenou hujdu (už ani nevím co to bylo), jak táhne dobitej podval s RZ 1E6 6666 (a na něm nějakýho pěknýho zelenýho veterána asi po renovaci - Aero nebo Tatra či co, prostě něco starýho ještě s dřevěnou karoserií, proto mě ta souprava zaujala).
Teda nic moc extra zajímavýho, ale mne ty kombinace v pátek docela pobavili, jak jsme se na nakládce pěkně sešli, mi protekční.
O svojí 2AN 6666 radši ani nemluvit 
EDIT, tak koukám že je prd vidět. Zleva: 6S7 5959 , 3MO 8558 , 1SF 7373


EDIT, tak koukám že je prd vidět. Zleva: 6S7 5959 , 3MO 8558 , 1SF 7373
Tahle docela seděla. Za volantem dredatá škareda s květinovým trikem a šněrovala od čáry k čáře s trháním za kormidlo.
-> Radza 08.04.13 13:44:30: -> Radza 08.04.13 13:46:11:



A do třetice další auto rodinný,který bude za chvíli minulostí

Tak sem přidám taky jednu "protekční" bejvalá š130
-> Nwkt: Nalevo falešna, napravo opravdová. 

-> peter55: student agency by tam mělo svoje logo a ne Heřmanský

včera jsem jel za Tuaregem 6S66666
-> Anacron: Jo, a že pražská firma a autobusovou dopravou má na svých autobusech samý "pěkný" SPZ, to byl taky dobrej flek ve frontě, což?
* pěkný je v uvozovkách schválně, pač nevim co je na tom pěknýho, spíš bych to nazval jako debilní...
* pěkný je v uvozovkách schválně, pač nevim co je na tom pěknýho, spíš bych to nazval jako debilní...
-> Tuner#2 15.01.13 00:10:15: a je to ono? Má to jinou RZ
-> Anacron: jaj,no ale ten zadok mi pripadal jako student agenci

-> peter55: nn, je to foceno v Pardubicích - galerie-autobusu.cz/Fotka
~Irisbus~Magelys_HD~4~2 to je dokonce přímo on
-> škodec: no, ono moje auto vypadá podobně

-> škodec: no, ono moje auto vypadá podobně


-> Anacron: viac nez ta spz ma zaujala ta farebnost, to vyzera ako Rat autobus 

-> Anacron: neni to nahodov student agenci?
-> dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) : 

Bývávalo, že byla na každým vozidle nad 3,5t jedna cedulka s nejvyšší přípustnou (konstrukční) rychlosti daného vozidla. Tedy se mohla lišit ta na tažném a na vlečném vozidle a výsledná souprava mohla jet maximálně tou nižší z nich. Takhle mi to bylo vždy jasné.
Ale proč se jich tam začalo dávat tři a více prostě nechápu, pak stejně nikdo neví, která platí. Jenom vím, že u některých souprav, hlavně s registrací někde na východě, se ty rychlosti sčítají.
Ale proč se jich tam začalo dávat tři a více prostě nechápu, pak stejně nikdo neví, která platí. Jenom vím, že u některých souprav, hlavně s registrací někde na východě, se ty rychlosti sčítají.

Nejvyšší by měla bejt konstrukční. A pak je to podle zemí. Třeba kamion má konstrukční 90, u nás je povolenejch 80, v maďarsku tuším 70... Ve finále - je to k hovnu, ale bejt to tam musí...
taky by mě zajímal důvod těch rychlostí v kolečku
dneska na spojce návěs tušim Belgie či Francie,vlevo měl 50 60 70 a vpravo 80 90 100
dneska na spojce návěs tušim Belgie či Francie,vlevo měl 50 60 70 a vpravo 80 90 100
-> Jarda...:
Tak k čemu tam tedy jsou ty vyšší? A když tam některý nálkaďáky mají 60, 70, 90, 100, tak to jako musí jet max 60?
Tak k čemu tam tedy jsou ty vyšší? A když tam některý nálkaďáky mají 60, 70, 90, 100, tak to jako musí jet max 60?
