Ale to "příslušenství" zaujalo...-> Enggik 25.12.20 19:29:09: Nemá se rozhádat s příbuzenstvem o prodej baráku
(Je mi jasný, že to tak rozhodně být nemusí, ale tyhle prodeje "ideálních polovin" asi z většinu budou přesně tenhle případ).
Ale to "příslušenství" zaujalo...
(Je mi jasný, že to tak rozhodně být nemusí, ale tyhle prodeje "ideálních polovin" asi z většinu budou přesně tenhle případ).

I když nevím, zda bych jako majitel chtěl takto vidět svoje auto i s přesnou adresou 























Já jel sólo (resp. jeli jsme tam tři, ale každý svoje tempo) a při sjezdu dolů mě to osprchovalo tak důkladně, že jsem musel vonět po horském kvítí ještě týden...
Já jel GG jednou na motorce v létě, s otevřenou helmou a když dojedeš nějakou upocenou skupinku, to je na pobletí





a nepamatuju že by se někdy měnilo za jiný
Jako třesnička na závěr RZ co měla 21km
mapy.cz/s/gogohapapu




To už je docela masakr - o polovinu prudší než GG.




po vychladnutí a dolití vody to zase desítky tisíc fungovalo bez problémů 




Mne se to jednou málem povedlo. Výjezd ze Sarajeva na horu Bjelašnica. Převýšení 1 500m na cca 20km a cca 30°C. Všechno rozmlácený šotoliny nebo spíš koryto po posledním lijáku, dvojku jsem zařadil spíš výjimečně a posledních 9km vůbec.
Končil jsem na vrcholu ve stylu: puštěnej větrák na chladiči, topení a jeho větrák na max, pootevřená kapota a i tak voda lezla velice pomalu nahoru. Na vrcholu byla na 110°C a v karburátoru se vařil benzín. 



Ale aspoň vim že chlazení drží, když je ručička těsně před červeným a hadice nebouchaj. 















Páč když není zájem, můžeš to dát sebedražší a stejně to nikdo nekoupí 





Lebo to ˝˝nikto nechce˝˝




