-> MVM 31.12.18 10:38:31: treba znas UAZe to je zadokolka a natvrdo se pripojuje zadek, v serii ma otevreny diferaky na napravach, kdyz se sepne haldex natvrdo, tak je to vpodstate to stejne (jen predokolka s pripojenim zadni napravy), je tam teda nejake minimalni pootoceni, aby to zabralo, ale ja to teda nepoznal, sla porad vsechna kola, na automatiku to je sakra znat, predek si to napred uklouze a az pak zacne zabirat zadek... na druhou stranu v kopecku, kde se zadna predokolka ani zadokolka nerozjede se s tim rozjedu a jak rikas vetsine lidi to musi u osobaku stacit.
-> MVM 31.12.18 10:53:24: to jsem videl na dne Aralu, uzbekove jeli rozrezavat lod, no a pred velkym bahnem zastavili a vse zavirali
jinak, co mam zadni torsen, tak pokud neuzavru mezinapravovej diferak, tak to snad projede jeste min, prijde mi, ze se snaz zacne protacet jedno predni kolo, ze ma asi celej zadek vetsi odpor (vpredu mam otevrenej diferak), ale jak mezi napravovej diferak uzavru, vzadu diky 70% torsenu na zadni naprave zaberou obe kola a je to skoro nezastavitelny...
Proti tomudle stroji by byla V3S jak anglicak...