skoda.virt.cz
odkaz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Identifikace dilu...
-> xerox422: Co je na tom palci nestandardního? Podle fotky klasickej palec do velkýho rozdělovače se zalitým odporem...
zospodu.
Ako vidno nic nieje nikde pisane. Pasuje na rozdelovac ale som neskusal. Odpor sa velmi tazko meral, stale skakali cisla, sem-tam sa to ustalilo na cca 2.8 kohm.
Klasicka otazka: je to pouzitelne v kontaktnom alebo bezkontaktovom rozdelovaci?
Ako vidno nic nieje nikde pisane. Pasuje na rozdelovac ale som neskusal. Odpor sa velmi tazko meral, stale skakali cisla, sem-tam sa to ustalilo na cca 2.8 kohm.
Klasicka otazka: je to pouzitelne v kontaktnom alebo bezkontaktovom rozdelovaci?
Stretli ste už niekto s takymto palcom rozdelovaca:
Diky za objasnenie cievky, estu ju vyskusam ci je ok, ked je pouzitelna.
Diky za objasnenie cievky, estu ju vyskusam ci je ok, ked je pouzitelna.
-> Tuzemák: Většinou ve fabrikách typu ČKD, či AVIA a podobnejch se toho v nástrojárnách a na údržbě odlily hromady... Například jeden čas nedostatkový plastový kličky oken/dveří na Š100 se z hliníku (v některejch firmách, kde neměli zpracovanou technologii na hliník občas i z Belzony, ale to v tý době bylo na kriminál, protože byla za valuty :-D ) lily docela často.
Asi mi blbne Firefox, ale už to vidim. Díky za odpovědi. To sem netušil, ýe si lidi dělali sami formy a lili hliník, podle znaku škoda, jsem čekal že to bude origo.
-> Tuzemák 10.12.15 15:56:19: Koukni o pár příspěvků níž... Už tady ta Tvoje fotka je...
-> Tuzemák: nějaká slitina hliníku
-> Stepan FUN: Kdysi mi to bylo vysvětleno sice jinak, ale věřím ti
.

-> Jozka: Přemejšlet by nemusel. Ale předřadnej odpor na cívce je proto, že cívka je konstruovaná jako 8V a pro trvalej provoz na 12V je k ní přidanej předřadnej odpor. A při startu (a tudíž poklesu napětí) se ten odpor překlenuje, protože ta cívka to bez problémů vydrží je vyšší energie jiskry i při tom sníženým napětí.
Takže když dá k cívce pro 12V předřadnej odpor, tak ji bude napájet trvale 8V a to je dost málo.
Takže když dá k cívce pro 12V předřadnej odpor, tak ji bude napájet trvale 8V a to je dost málo.
-> MOLSO: Jasný, ale pokud by touhle nahrazoval cívku s odporem, tak by pak nemusel nad jejím zapojením vůbec přemýšlet.

-> Jozka: otazka je, prečo tam dávať predradný odpor keď je cievka skonštruovaná bez neho .... a dodatočná montáž ničomu nepomôže
-> Jozka: Jak píše -> Bukaj: .. já takovouhle cívku třeba v úzký 120L ještě měl a mám (1977) a mám dojem, že i předřadnej odpor se na ní dá přehodit z těch novějších.
-> xerox422: Tak záleží, jestli máš cívku s předřadným odporem (snad od modelu 81), respektive startér s vývodem na překlenutí cívky, ale jinak to fungovat bude.
Přesunuto z tématu Z čeho je tohle víko?...
-> Tuzemák: Pokud by bylo k prodeji, měl bych zájem.
-> Tuzemák: Pokud by bylo k prodeji, měl bych zájem.
Přesunuto z tématu Z čeho je tohle víko?...
Díky za info, zase ale je to hliník, myslíte že by líp chladilo? Ovšem je o dost těžší.
Díky za info, zase ale je to hliník, myslíte že by líp chladilo? Ovšem je o dost těžší.
Přesunuto z tématu Z čeho je tohle víko?...
-> Tuzemák: Teda ono se jich takhle různě pokoutně odlilo hrozně moc druhů..lidská tvořivost byla nevyčerpatelná,byly různý fantazie a některý sou i dost vošklivý..což je,omlouvám se za upřímnost,i případ tohodle víka
Hlavně žádat drážku pro těsnění. Jinak je to "krása" koupená za funkčnost.
-> Tuzemák: Teda ono se jich takhle různě pokoutně odlilo hrozně moc druhů..lidská tvořivost byla nevyčerpatelná,byly různý fantazie a některý sou i dost vošklivý..což je,omlouvám se za upřímnost,i případ tohodle víka

Hlavně žádat drážku pro těsnění. Jinak je to "krása" koupená za funkčnost.
Přesunuto z tématu Z čeho je tohle víko?...
Dobovej melouch tuning a máme tu na to vlákno-identifikace dílu
Dobovej melouch tuning a máme tu na to vlákno-identifikace dílu

Přesunuto z tématu Z čeho je tohle víko?...
Zdar, nevíte někdo z čeho je tohle víko?
Zdar, nevíte někdo z čeho je tohle víko?
-> Jozka: Diky moc, a asi sa neda pouzit v 105-ke, tam mam este kontaktne zapalovnie. Da sa?
-> xerox422: To je katalogový číslo, akorát v původním formátu z časů před rokem 1971 = 02-9215.10 = pro Škoda 1000 MB.
V baliku ktorý som nedavno dostal, bola aj tato cievka. Na vonok vyzera ako cievka na kontaktne zapalovnie ale nie je tam katalogove cislo ale toto:
Je to vobec zo skodovky? Da sato pouzit v š105-136?
Je to vobec zo skodovky? Da sato pouzit v š105-136?
-> Bukaj: Jo zluty do FA disku jo, ale jeste jsem videl cerny a udajne to melo byt do 120.
-> su.tech – nezodpovědný hajzlík: Ten vnitřek do rezervy byl z doby Favoritů (taky u škodovky, která má rezervu v exteriéru by to byla blbost). Jeden jsem kdysi měl (takovej kanárkově žlutej plast, asi PS), ale buď jsem to vyhodil, nebo nevím, kam se to podělo...
-> Bukaj: Praveze bych se vubec nedivil kdyby to byl nejaky vyrobek nejakeho druzstva. Na 13-tku kolo do Skodovky jsem treba taky nikdy nemyslel, ze by se vyrabel nejaky plastovy vnitrek do disku rezervniho kola na lano a naradi a vidis - delal. Je to pekna blbustka, ale blby je, ze se jich moc nedozilo protoze ten plast byl fakt takovy pofiderni a nebyl problem to poskodit...
-> su.tech – nezodpovědný hajzlík:
Ten obal vypadá příliš moderně na to, aby to byl CS výrobek z 89...
...jinak tohle lano mám, ale v koženkovém obalu.
Ten obal vypadá příliš moderně na to, aby to byl CS výrobek z 89...
...jinak tohle lano mám, ale v koženkovém obalu.
Je to dobovka nebo jen sebrane lano strcene do nejakeho obalu? Ma to jeste nekdo?
Je to dobovka nebo jen sebrane lano strcene do nejakeho obalu? Ma to jeste nekdo?
-> SO545: Mám dojem, že podobný (nebo stejný?) kryty kol se tu někdo někde pokoušel indentifikovat nedávno odkazem na inzerát (ještě s nějakým dřevem do interiéru) - asi marně a nedokážu to dohledat.
Sem jsi koukal ? skoda-virt.cz/cz/.../9121 5-uzovka-na-vyvoz?gotopost =3...
Sem jsi koukal ? skoda-virt.cz/cz/.../9121 5-uzovka-na-vyvoz?gotopost =3...
Od kamarata som dostal puklice.
Jeho svokor mal niekedy davno skodu 120 dovoz UK.
Uz nam nepovie ci boli znej.
Oznacene nijak niesu.
foto:
Jeho svokor mal niekedy davno skodu 120 dovoz UK.
Uz nam nepovie ci boli znej.
Oznacene nijak niesu.
foto:
-> Antony: Ono to na první pohled není vidět - až když rozebíráš řazení - vyndaváš kulisu...

-> suri: a to měly všechny feldy? muj pickup nic takovýho neměl. .
-> Antony - zrušená registrace 25.11.15 17:44:14: prechodka radiacej paky do kastle
Copak to je? přijelo mi to s feldí palubce v
kastlíku. .
je to z pěny.
kastlíku. .
je to z pěny.
-> Jozka: Ten volant s tebou souhlasim, bude to to "monte carlo". Měl sem dvouramenej a krytka atd. jsou schodný (až na ten znáček). Krytku jsem potom nechával Molsovi na tenhle tříramenj a co sem tak koukal tak je to stejný. Díry, šití, atd...
Dík.
-> Polyš 22.11.15 09:34:43: To je vlečková, má tam ten plech jak jsem Tě psal 

-> Polyš: na vlečku
-> Lůďa 20.11.15 20:04:44: Volant až na znak jako tzv. Monte Carlo, ale pokud jo, tak tuhle variantu neznám.
Náboj kola MB (asi i včetně čepu), hadice k nádrži by mohla být jak píšeš (pozdější byly rovný).
Náboj kola MB (asi i včetně čepu), hadice k nádrži by mohla být jak píšeš (pozdější byly rovný).
-> Lůďa 20.11.15 20:12:53: jojo MB
-> Lůďa: podle mě nemá MB takový odklon(úhel svisláku) ale mám to zaházené v krabici takže počkej na někoho kdo se vyzná....
Je tento volant určený přímo do nějakého typu Škodovky (třeba na vývoz), nebo ,, univerzální´´ ?
díky ...
díky ...
-> J3STER: až pojedu do garáže najdu. černej je mi stejně k hovnu :D
-> Tomaso435: Kolik?
No jeden by stačil.
To je panel pro pořádný mužský!!!!



To je panel pro pořádný mužský!!!!



-> Tomaso435: no tenhle bych řek že je o kouda vyšší než favorití,ale nevim...stejně mám v plánu skusit ten favorití použít na gl palubce,tak uvidim potom
