Jsem na to koukal, jediné co tam je, tak koroze v místě kde se montuje setrvák viz 2. fotka.
Na čepech není nic, to je ten olej nebo do čeho se to máčelo aby to nerezlo.
A trojúhelník je u slepice, tak díky Bukaji. Snad ty další identifikuju už sám. :-)
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Identifikace dilu...
To dost zvýraznil ten blesk. na denním světle tam žádná hrůza není.
-> Jarda/felda: No, tohle by snad šlo vyřešit bez přebrusu (ale nic pro fajnovky), jen plocha pro gufero se mi zdá už celkem do hloubky...
...a šály na 130 1. výbrus jsou o něco dostupnější, než originál.
...a šály na 130 1. výbrus jsou o něco dostupnější, než originál.

-> Durnbach 06.04.17 09:09:52: za tuhle s chycenýma čepama to nebude nic moc - zralá na přebrus a šály na 130 brus moc nejsou 

-> saskyn2: Labyrint je s trvrdym Y, jinak máš pravdu

-> Bukaj: No hlavně embéčka do nějaké serie byly s labirintem
-> Durnbach:
Klikovky 1000MB-105/120 mají rozteč děr pro setrvák tuším 60 mm, 130-135/6 (Fa, Fel..) 70 mm
Nejsem si jist úplně prvníma MB, jestli neměly jinou rozteč, ale myslím, že ne.
Co se značení týče, tak starší jsem nikdy nezkoumal, ale 105/120 klikovka je značená křížkem, 130 má trojúhelník. 135/6 je značená bílou barvou, Fa neznačené a novější netuším.
Jinak klika 1000MB-100-110 by měla být (nikoli stejná, ale) záměnná - stejný zdvih (tuším 68 mm) - rozdíly budou asi v materiálu a v uložení mrkve (první MB měly místo ložiska pouzdro).
105-120 má klikovku stejnou - opět stejný zdvih (tuším 72 mm).
Klikovky 1000MB-105/120 mají rozteč děr pro setrvák tuším 60 mm, 130-135/6 (Fa, Fel..) 70 mm
Nejsem si jist úplně prvníma MB, jestli neměly jinou rozteč, ale myslím, že ne.
Co se značení týče, tak starší jsem nikdy nezkoumal, ale 105/120 klikovka je značená křížkem, 130 má trojúhelník. 135/6 je značená bílou barvou, Fa neznačené a novější netuším.
Jinak klika 1000MB-100-110 by měla být (nikoli stejná, ale) záměnná - stejný zdvih (tuším 68 mm) - rozdíly budou asi v materiálu a v uložení mrkve (první MB měly místo ložiska pouzdro).
105-120 má klikovku stejnou - opět stejný zdvih (tuším 72 mm).
Díky za info a dalo by se to teda nějak shrnout
Jak vypadá klika 1000MB, 1100, 100, 110r, 105, 120, 130, 135/136 ?
Ještě na nich jsou i jiné barvy, žlutá modrá.
Rozteč těch šroubů. na setrvačník.
Jak vypadá klika 1000MB, 1100, 100, 110r, 105, 120, 130, 135/136 ?
Ještě na nich jsou i jiné barvy, žlutá modrá.
Rozteč těch šroubů. na setrvačník.
-> Durnbach: Myslím, že rozumná cena za klikovku 130/5/6 je tak 2500,-
Naposledy jsem vloni kupoval 136kovou za 700,- Původně tedy byla ve výprodeji za 1200, ale měla podobně chycené plochy, jako ta Tvá, takže cena dolů...
Rozdíl klik 130 a 135/6 je v mazacích kanálech - 135/6 (a dvouřádkové 130) mají jiná hlavní ložiska a klika má jeden mazací kanál navíc oproti 130.
Takže 135/6 klika do 130 jde použít, opačně nikoli.
Naposledy jsem vloni kupoval 136kovou za 700,- Původně tedy byla ve výprodeji za 1200, ale měla podobně chycené plochy, jako ta Tvá, takže cena dolů...
Rozdíl klik 130 a 135/6 je v mazacích kanálech - 135/6 (a dvouřádkové 130) mají jiná hlavní ložiska a klika má jeden mazací kanál navíc oproti 130.
Takže 135/6 klika do 130 jde použít, opačně nikoli.

Takže říkáš za trojec a´t se ještě docpe. :-D
-> Pavel P..:
Ale váží to jako zlato. :-D
Takže klika 130, 135, 136 je stejná? A pak je rozdíl jen MPI...
Ještě tu mám nějaké 4 ks ale musím na to mrknout.
-> Pavel P..:
Ale váží to jako zlato. :-D
Takže klika 130, 135, 136 je stejná? A pak je rozdíl jen MPI...
Ještě tu mám nějaké 4 ks ale musím na to mrknout.
-> Durnbach: 3500 - ted se prodalo asi 7 ks. Myslím že trh je nasycen prozatím :-D
Je to stejný jako klikovka na fáčko... takže zatím žádná cihla zlata se nekoná

Byl bych nerad, když by se to v motoru někomu při 7000ot/ min rozletělo. :-D
Jaká je tak střízlivá cena za 130 klikovku? Na netu jsem našel ceny 5500Kč ale příjde mi to už lehce po opici.
Jaká je tak střízlivá cena za 130 klikovku? Na netu jsem našel ceny 5500Kč ale příjde mi to už lehce po opici.
-> Pavel P..: No vidíš, já ti ten zmetek rád překontroluju. 

-> Bukaj: já mám fungl novej nejetej motor 742.136 a všechny díly mám máznutý červenou.... takže stejnej případ :-))
dokonce i filtrbox byl lehce mázlej
dokonce i filtrbox byl lehce mázlej

-> Durnbach: jina velikost hlavnich lozisek a roztec sroubu pro setrvak
To je docela zajimavý postřeh. Jen si říkám, proč by se zmetek balil do papíru a schovával do krabice ale možné je všechno. :-D
Je nějaký rozdíl mezi 105,120 a 130 klikovkou?
Je nějaký rozdíl mezi 105,120 a 130 klikovkou?
-> Durnbach 05.04.17 18:58:28: Klikovka na 130. A červeně se značily zmetkové díly, ale pochybuju, že někdo skladoval zmetkovou kliku - buď to není červená barva, nebo takto někdo označil dobrý díl za čelem propašování z fabriky...

Na jakou Slepici patří tohle? :D
Červené označení. A kvalitní Žižkovský papír s dusitanem sodným nevhodným pro potraviny. :-D
Červené označení. A kvalitní Žižkovský papír s dusitanem sodným nevhodným pro potraviny. :-D
-> Bukaj: super dík , myslel som že tam patrí to sklíčko , lebo pasovalo presne na ten pertel a aj diera na šrób pasovala 

-> RoboSK: Paraboly jsou klasické CS PAL (Zetor, přívěsy a jiné užitkové vozy).
To sklíčko není od toho...
To sklíčko není od toho...
Ahoj, viete niekto z čoho sú tieto paraboly ? našiel som aj kúsok sklíčka a je tam napísané DDR-Ruhla , viď foto , pardon za kvalitu fotiek , ale moja Nokia to lepšie nedokáže 

-> suri: -> Toušík: Dík,tak to mi je k ničemu,autogen jsme ani nikdy neměli.Táta to asi dotáhl kdyby se to náhodou hodilo 

-> Chali: Z autogenu. Prase s tím neopálíš :)
-> Chali 04.04.17 19:22:11: z autogenu?
-> Pavel P..: diky, to mne nenapadlo
-> Vojťas: ne to je origo 1203
to bude origo avie ? ve skodovackym katalogu sem nenasel nic, ale na netu pisou i 120
443958311037
443958311037
-> Skili: Na 603-ku?Min 10x tolko než na skodovku

A ještě poslední dotaz, jakou to tak může mít cenu?
-> Skili: ty tyčky jsou nikl pod chromem... to už nejde rozleštit, ale zase tohle nebude drahý nachromovat jelikož to neni vykvetlý.
-> Tomaso435: tak to už bych si k tomu musel i pořídit auto aby to mělo nějakej smysl 

-> Skili: nově nachromovat?
-> Bukaj: dik,
ještě jden takovej dotaz, čím to rozleštit má to spoustu malých teček rzi (viz. foto) a silichromem to tak úplně nepomohlo
ještě jden takovej dotaz, čím to rozleštit má to spoustu malých teček rzi (viz. foto) a silichromem to tak úplně nepomohlo
-> minno 11.03.17 12:33:24: Druhoška.
-> gto-1 11.03.17 14:42:35: Myslím, že tak, jak píšeš
-> Skili 20.03.17 20:23:00: Nepleteš, třeba by to využil miguelias
-> gto-1 11.03.17 14:42:35: Myslím, že tak, jak píšeš

-> Skili 20.03.17 20:23:00: Nepleteš, třeba by to využil miguelias

predpokládám že tohle je na T603, nebo se pletu?
Existuje nejaký rozumný obchod kde by sa dali zohnať nejaké feldové diely , potrebujem pár drobností ktoré neviem zohnať .
-> castrol: Děkuji,nenapadlo mě to napsat do vyhledavače

Prosím, na jaké auto patří rozdělovač číslo 443 213 204 460.
Děkuji
Děkuji

-> gto-1: Je to na 1203
A neviete niekto, z akého hrubého plechu by mala byť origo výstuha nárazníka?