
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Identifikace dilu...
-> Pavel P..: Díkes. 

-> su.tech – nezodpovědný hajzlík: to je octávka/1202/1203... dle délky, ale ty si z hlavy nepamatuju..
edit, myslim že tohle jsou ty kratší, takže spartak, octavia, felda...
edit, myslim že tohle jsou ty kratší, takže spartak, octavia, felda...
Dlouholetý vlečkař potřebuje poradit s hřídelema na kyvku... 

-> Petr98: Nevím úplně jistě, hlavně před rokem 1972.. předpokládal jsem ale, že jo.
-> Jozka: Nemělo kilo cely svazek pouze v izolacce?
-> Petr98: Taky bych řekl, že je to instalace na kilo..
-> StepaNoFUN 29.07.16 21:02:25: Odnímatelný části opláštění (třeba) parních potrubí se těmahle připevňovaly.. a mimo to kde co jinýho..
Na káře máme preciznější provedení z beden na nějaký střelivo..
Na káře máme preciznější provedení z beden na nějaký střelivo..
podle těch svorkovnic (bílá a červená k přístrojovce) Š 100/110
u 105/120 jsou černé a jiný druh
u 105/120 jsou černé a jiný druh
-> U-Geen: Tak u těch mejch jsou ty "očka" z drátu poněkud líp (víc do obdélníku) naohejbaný... Ale v principu je to pořád stejný. Že se to dodnes prodává jsem si nevšiml. Něco čeho máš nadbytek (kdysi toho tady byla přepravka na ovoce) nesháníš...
-> StepaNoFUN: a normalne to maj jeste furt v kazdym hobbymarketu a vypada to dost stejne :)
-> Targa: Tohohle se mi doma válej (jestli jsem nevyhodil) desítky kusů. Je to univerzální pákový zavírání čehokoli. Měl jsem to na vleku, na bedně s nářadím... Ale úplnej prapůvod nevím. Každopádně to kdysi určitě k něčemu používaly Stavební Izolace Praha, státní podnik.
hrnec 1 - 1000MB
hrnec 2 - 1202/1203
hrnec 3 - užovka
hrnec 2 - 1202/1203
hrnec 3 - užovka
světlo 1 - 1202/1203
světlo 2 - tušim tatra 138/148
světlo 3 - taky 1202/1203
světlo 4 - 100/110
světlo 2 - tušim tatra 138/148
světlo 3 - taky 1202/1203
světlo 4 - 100/110
Čus, vie niekto helfnúť s identifikáciou nasledovných svetiel podľa foto?
svetlo č.1
svetlo č.1
-> Chali: Děkuji 

-> Fávo forever: 120ls
Prosím o identifikaci tubusu. Uvnitř jsou vypouklé písty. 

-> Pavell: nemýlí... a jinak je to vyjmenované slovo takže se píše Y 

-> m8rinek: -> MVM: A nevíte v čem se to kromě toho značení liší od Rapidích svodů?
-> m8rinek: Viděl bych to na homologační LRu? AT jsou závodní díly,jo jo
-> Lůďa: AT jsou značeny závodní díly....
-> m8rinek: Co znamená ta zkratka AT? Je pravdou, že to bylo nasazené na FA motoru a Rapidácké sací potrubí bylo ze spodní strany vzaté flexou, asi aby to sedělo.
-> Lůďa: pán se mílí řekl bych

-> Lůďa: Je to výfukové potrubí pro motory 742.135/6, jen to není prvovýroba. Chybí tam materiál pro montáž tří šteftů, na kterých drží plech předehřevu. Ale bez toho se dá žít.
Toho litinovýho mezikusu si nevšímat, to je specialita GLiček a RiCů.
Toho litinovýho mezikusu si nevšímat, to je specialita GLiček a RiCů.
-> Lůďa: podle AT bych hádal, že by to mohlo být homologační potrubí na LR... ??
Ahoj, dnes mi jeden pán tvrdil, že prý tohle (viz. fotky) není výfukové potrubí na motor 742 - 135/136, to teda ale netuším na co by to potom bylo?
-> Polyš: -> Milan 136: děkuji vůbec nevím kdy by se to u nás vzalo když to do auta není
-> isti: myslím že ty tvé že jsou na pásky na poloosy
-> Jindas: Rota RB?
Co to je za kola? fbcdn-sphotos-g-a.akamaih
d.net/hphotos-ak-xat1/.../
13331056_551672458327933_5
846989882956172987_n.jpg?o
h=308aa64...
Tváři se to jako Dušanova a při tom,se mi zdá,že jsou širší....
Děkuji za odpověď.
Tváři se to jako Dušanova a při tom,se mi zdá,že jsou širší....
Děkuji za odpověď.