
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Identifikace dilu...
-> Kilián: Koupím 

Poradí mi někdo co je zač tento buben?je to vlečka a podle loga škodovky to bude asi origo.dotaz tedy je to origo díl nebo nějaká druhoška od škodovky nebo tak něco?dík .jo a omlouvám se za použití cizího fota pro názornost
Znáte někdo, nebo máte více informací o následující součástce v odkazu. V čem je to jiné o proti alarmové funkci Tesla Autoniku? Něco málo lze dekukovat už podle názvu součástky ,ale to je tak vše, zajímalo by mě,jestli nemáte někdo podrobnější popis funce,či návod,který je k přečtení. Díky
cm.aukro.cz/signal-doteko vy-autohlidac-skoda-1000-m b-i1947453707.html
cm.aukro.cz/signal-doteko vy-autohlidac-skoda-1000-m b-i1947453707.html
-> Enggik 16.11.11 22:02:55: Nu, na mojí někdejší služební 1203 byly ty přepínače jiný jen symbolama (hlavně neměly orámování) a tím kovovým rámečkem, do kterýho byly v páru zasazený - jinak byly totožný a plně záměnný. Ale 1203 se vyráběla dlouho ("moje" měla i budík ála MB), takže bude nejspíš více variant, jak šel čas..
-> peti: sice si mě nepotěšil ale děkuji ti
-> Plisek: užovka
ahoj potřeboval bych zjistit o jakou poloosu se jedná celková délka je 67cm je to na emko či užovku díky
-> Tomaso435:
Ale tyhle manžety pasujou přesně na klouby ze starýho fa.(vnitřní)
Ale tyhle manžety pasujou přesně na klouby ze starýho fa.(vnitřní)
-> James1991: je rozdíl ve velikosti kloubů nový fa menší, starý fa večí., ale je to celý záměnný. mám navíc vnitřní komplet sadu kloubu . výměnou za vnější
-> Tomaso435:
A vnější kloub je stejnej? mělo by to bejt origo, ale to mi je šumák když to nepude tad na moje auto. Na starší Fa to teda nejde použít? Případně neměl bys nějaký navíc tyhle vnitřní na starý Fa?
A vnější kloub je stejnej? mělo by to bejt origo, ale to mi je šumák když to nepude tad na moje auto. Na starší Fa to teda nejde použít? Případně neměl bys nějaký navíc tyhle vnitřní na starý Fa?
-> James1991: nový fa a fe dle vzhledu to bude replika .. jinak starý fáva maj věčí...
Teďka sem zkoumal poloosu z Favorita a porovnával manžety na vnitřních kloubech, jedny co mám doma nový připravený na repasující se poloosy mi nějak vzhledově nesedí s těma co mám na těch jetejch poloosách s manžetama. Přikládám foto, je to na Favorita nebo ne? Průměrem na kloub to pasuje akorát..
-> David.: Jojo, tvarově je naprosto stejnej, jako býval v eMku na ovládání zadních mlhovek.
-> Jozka: pokud vím tak v MB a trosce jsou lehce odlišný.
-> Jozka: pokud vím tak v MB a trosce jsou lehce odlišný.
-> James1991: Za málo.. schválně přečti ze skel označení, s tímhle novým PAL kódem by už měly mít ve čtverečkách na skle daný určení - HC, B, CR, HCR.. nebo tak něco.. Mě by to docela zajímalo.
-> Jozka:
Ok, díky mockrát aspoň za tu cívku:-)
Ok, díky mockrát aspoň za tu cívku:-)
-> James1991: Mě nic nenapadá v těch 190 mm.. v PAL programu z konce 70. jsem taky nic nenašel.. Jo, cívka 02-9215.10 je pro 1000 MB původní. Tu kotoučovkou droboť bych musel změřit, z hlavy nevím - ale to určitě z někoho vypadne..
Enggik 12.11.11 19:53:09 napsal: Jenom ze zvědavosti. Nevěděl by někdo z čeho to je a co to ovládalo? Pamatam si ze dedko mal konkretne tento spinac vo vyklapacke Tatre 148 a sluzil na rozsvietenie svetelnej rampy a majaku na streche co sa pouzivala cez zimu ked mal v predu snezny pluh... 

-> Jozka:
Jojo, 19cm mají. Pak tu mám nějaký manžety brzdových pístků(to poslední) a těsnící kroužky kovové a gumové. Průměry jsou pod předměty, doufám že to je čitelný. Nevíte někdo?
Jojo, 19cm mají. Pak tu mám nějaký manžety brzdových pístků(to poslední) a těsnící kroužky kovové a gumové. Průměry jsou pod předměty, doufám že to je čitelný. Nevíte někdo?
-> James1991: 19 cm.. ? Tak ty v "databázi" nemám.. I Praga V3S měla jen 160 mm..
-> David.:
Díky
Dál by mě zajímaly optické vložky-paraboly PAL s číslama a průměrem 19cm:
-443 311 759 102 (443 958 311 043)
-443 311 166 102
Cívky:
-443 212 216 200 bez odporu
-ČSN 304 121 (02-9215.10) bez odporu
Ložiska:
-ZKL 32206 - 30 x 62 x 21,5
-ZKL RPC 302 06E
-Bulgaria 30203X - 17 x 40 x 13,25
Budu vděčný všem za info
Díky
Dál by mě zajímaly optické vložky-paraboly PAL s číslama a průměrem 19cm:
-443 311 759 102 (443 958 311 043)
-443 311 166 102
Cívky:
-443 212 216 200 bez odporu
-ČSN 304 121 (02-9215.10) bez odporu
Ložiska:
-ZKL 32206 - 30 x 62 x 21,5
-ZKL RPC 302 06E
-Bulgaria 30203X - 17 x 40 x 13,25
Budu vděčný všem za info
-> David.: Ale bylo od nich hezký, že použili tyty staré osvědčené..
-> James1991: jasně že na kilo..

-> Jozka: užovka nic až od MII kdy byly povinné zadní mlhovky tak vlevo byly dva prolisy tak se dával tento spínač u S a L (GL palubka to má v liště s ostatníma)
pak se vedle dal dát spínač předních mlhovek
pak se vedle dal dát spínač předních mlhovek
-> James1991: škoda 100?
-> James1991: 100/110
-> palinator: / -> David.: Úplně jste mě vyděsili.. že jsem je ve svý užovce ještě nepotkal.. pak mi došlo, že v pozdějších asi jsou nějaký kolíbky v prolisu u levýho kolena.. je tak?
palinator 14.11.11 11:25:32 napsal: → Jozka:
Ve 120tce jsou taky podobný.
řekl bych dle fotky tak naprosto stejný tvarově akorát tedy v černý barvě
Ve 120tce jsou taky podobný.
řekl bych dle fotky tak naprosto stejný tvarově akorát tedy v černý barvě
-> Jozka:
Ve 120tce jsou taky podobný.
Ve 120tce jsou taky podobný.
-> Bobesh: Takovej dveřní jsem teda ještě neviděl... nebo si ho spíš v těch busech nevšiml.. ale z Tater 138 a 148 si je pamatuju (bílý), v embéčkách a 1203 zas jsou v černém provedení.. Celkem nezmar kolíbka, co pamatuju, tak mi selhala jednikrát..
-> Bobesh: Díky za ujištění, to s těma dveřma mne napadlo, ale myslel jsem si že to asi bude blbost. 

-> Enggik: Symbol otevírání prvních dveří,spínač výroba PAL ČSSR,takže bych typoval první generace řady KAROSA ŠM-L 11,později se přešlo z kolébkových na tahací. Stejný byly třeba na TATRA 138,148,první generace LIAZ 100 atd.
-> alpin: tys takhle z večera pojedl dost vtipné kaše však?
samá taškařice od Tebe v tomto vláknu, koukám 


-> Enggik: možno mali nejaké staršie škodovky automatické sťahovanie vodičovho okna 

-> Star LC20: Tak je pravda, že škodovka z který jsem to vytáh, by se autem nazývat dala



-> Enggik: já Ti max řeknu, že je to "asi" z auta. Ovšem další pojítko je, že stejným symbolem /a/ je osazená jedna kontrolka, kterou jsem viděl na přístrojovce u člena dakar.cz v autě. A kontrolka vypadala origo, stejně jako třeba ohřev zadního okna nebo rozsvícený světla atd.
-> alpin:




-> Enggik: klávesa A z prvého počítača od applu
Jenom ze zvědavosti. Nevěděl by někdo z čeho to je a co to ovládalo?
-> Tony Outland: MTS
-> Tony Outland: trambus
-> Tony Outland: niečo podobné vídavam na vlaku, ale môžem sa mýliť
Neví někdo zčeho je tahle cedulka ?
Velikost 26x9 cm Material je tenky hlinikový plech
Velikost 26x9 cm Material je tenky hlinikový plech
Tak uz mam jasno Diky!!!
-> OJOUCH: prostě zapalovací modul na každej svíčce. Jde to toho jen napájení a impulzy.
Jo aha takze neco jako inducka na fajfce?? Ja spis ty starsi modely



-> Matthes, záškodník z TechWebu:
-> alpin: dvouvačka má kratší

-> alpin: dvouvačka má kratší
-> alpin: No prece 6V 

-> Milan 136: aký je rozdiel medzi 6v a 12v ?
-> OJOUCH 06.11.11 20:59:33: zapalovací modul HTP 6V
Co treba zapalovaci modul?