skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
průměr bubnu
21:56:08
19.05.2013
19.05.2013

minno
-> aceboss: Určite zabrúsiť pastou, nech si to do seba sadne. Istota je istota.
20:56:32
19.05.2013
19.05.2013

aceboss
Panové dnes jsem se vrtal v eRku a zjistil, že jeden bubem je za hranou opotřebení.
Mám jinou sadu už jetých bubnů s opotřebením cca 0,3mm takže skoro nové.
Ovšem přemýšlím možná až moc mám řešit nějak extra to, že poloosa zůstala a hodím na ní jiný buben( který jezdil na jiném voze)... Nějaké zabroušní pastou at jsi to na sebe pěkně sedne, nebo se na to vykašlat? Tak jako jsem to dělal na spotřebaku
Mám jinou sadu už jetých bubnů s opotřebením cca 0,3mm takže skoro nové.
Ovšem přemýšlím možná až moc mám řešit nějak extra to, že poloosa zůstala a hodím na ní jiný buben( který jezdil na jiném voze)... Nějaké zabroušní pastou at jsi to na sebe pěkně sedne, nebo se na to vykašlat? Tak jako jsem to dělal na spotřebaku

18:15:47
14.10.2008
14.10.2008

petr s
-> MOLSO (Hlavný nanášač alkytonu :): Tak to bude fungovat jak u nového
18:01:08
14.10.2008
14.10.2008

MOLSO
a co tAk na stary vybrzdeny bubon jebnut to hrubšie obloženie ? 

17:40:05
14.10.2008
14.10.2008

Matthes, záškodník z TechWebu
-> Nwkt: Nojo ale Ferodo snad i dnes neco znamena ne? A jak rikam buben mel spravny prumer 

17:34:08
14.10.2008
14.10.2008

Nwkt
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Dyť řikam, že je nový z prvovýroby a nový z druhovýroby 

17:29:59
14.10.2008
14.10.2008

Matthes, záškodník z TechWebu
-> petr s: -> Syny: Todle byly Ferodo pakny a bubny mely normalne 230mm 

17:28:14
14.10.2008
14.10.2008

petr s
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Obložení ti nalepí silnější jaké chceš
17:27:12
14.10.2008
14.10.2008

Syny
-> Matthes, záškodník z TechWebu: ale hovno... :) Jde to tam... Ale musis mit originalni dily 

17:24:47
14.10.2008
14.10.2008

Matthes, záškodník z TechWebu
-> Nwkt: Petr s. rikal ze delaj pakny nejaky vyssi 

17:21:12
14.10.2008
14.10.2008

Nwkt
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Tak je nový a nový, že jo 

17:19:30
14.10.2008
14.10.2008

Matthes, záškodník z TechWebu
Ale novy bubny nejdou nasadit na novy pakny. Pakny nutno zbrousit dole 

17:07:15
14.10.2008
14.10.2008

Nwkt
-> Rider skoda: Druhoška 790,- kus
17:05:47
14.10.2008
14.10.2008

Rider skoda
kolik te staly novy bubny?prvovyroba ci nejaka druhovyroba?
16:25:27
14.10.2008
14.10.2008

Matthes, záškodník z TechWebu
Ja dal novy bubeny a rucka brzdi pekne 

15:55:47
14.10.2008
14.10.2008

m8rinek
-> vhml: jo jo presne ty jsi me inspiroval :)))
15:30:04
14.10.2008
14.10.2008

vhml
Já ted o víkendu nameril bubnu 233mm a pochopil proč nebrzdí zadek :-D
13:56:24
14.10.2008
14.10.2008

suri
-> Rider skoda: 230
13:54:18
14.10.2008
14.10.2008

Rider skoda
ok.a original nove maji kolik?abych poznal zda uz byly stacene
13:41:17
14.10.2008
14.10.2008

suri
-> petr s: jako zanovni
13:40:42
14.10.2008
14.10.2008

petr s
-> Nwkt 14.10.08 13:11:44: Ne ne prodá se na virtu že je po renovaci
13:11:44
14.10.2008
14.10.2008

Nwkt
-> Rider skoda: Při 232 se vyhazuje, stáčí se na 231
13:09:18
14.10.2008
14.10.2008

Rider skoda
A kolik mm je original vnitirni prumer bubnu?Maximum se tedy muzou stocit na prumer 232mm...
23:36:49
13.10.2008
13.10.2008

m8rinek
-> Nwkt: hehe, to mě taky napadlo...jen to můj problen neřeší....
-> Matthes, záškodník z TechWebu: díky, zítra změřím a snad to vyřeší můj problém s ručkou...
-> Matthes, záškodník z TechWebu: díky, zítra změřím a snad to vyřeší můj problém s ručkou...
23:23:57
13.10.2008
13.10.2008

Nwkt
-> Matthes, záškodník z TechWebu: jj
23:23:42
13.10.2008
13.10.2008

Nwkt
-> m8rinek: Stejně jako na kyvce 

23:22:38
13.10.2008
13.10.2008

Matthes, záškodník z TechWebu
232?
23:21:57
13.10.2008
13.10.2008

m8rinek
jaký má být maximální průměr bubnu na vlečce? Díky