skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
hydraulicka rucka
-> Bery: nikdo a nikdy, to je velice jednoduchý :-D Možná párkrát poprvý když to budeš ladit :-D
mě zajímá kdo s tím za jízdy a kolikrát pohne.
Jirik_Tuňák 22.02.12 13:29:47 napsal:
→ ŠKODA 120 GLS 22.02.12 13:09:52: A dosáhne za jízdy
na ten regulátor? Mě přijde dost vzadu. Pokud by se měly za jízdy měnit
povrchy, bude se blbě štelovat. presne toto mi bolo nedavno vysvetlene! tiez som chcel rovnaky obmedzovac na zadok, ale ze lepsi bude pakovy Tilton - tu packu mozes za sekundu lusknut do inej polohy... Uz som ho objednal, ma 5 poloh, tak som zvedavy...
→ ŠKODA 120 GLS 22.02.12 13:09:52: A dosáhne za jízdy
na ten regulátor? Mě přijde dost vzadu. Pokud by se měly za jízdy měnit
povrchy, bude se blbě štelovat. presne toto mi bolo nedavno vysvetlene! tiez som chcel rovnaky obmedzovac na zadok, ale ze lepsi bude pakovy Tilton - tu packu mozes za sekundu lusknut do inej polohy... Uz som ho objednal, ma 5 poloh, tak som zvedavy...
Jeden obrázek vydá za tísíce slov :))) speedpro.cz/catalog/.../z
apojeni_rucky_tiltna1.jpg
-> Antony: už chápu jsem debil, děkuju

-> Karel.: vpředu 1x3 a 1x4, vzadu 1x3. rozvod je stejnej jako série, jen daš na trubku co jde dozadu regulátor a ručku. Proto je to do série
Nic jinyho 


vepředu bude rozvod na 4písty norlmálně a zadek klasicky kostka, takže můžu udělat to, že napojím předek do HBV, kterej nebude m´ít nic společnýho se zadkem a zadek napíchnu taky zvlášť do HBV akorát pujde přes ručku a regulátor, chápu to dobře?
Tím pádem bych měl vepředu 2x 3dírovou kostku místo 3 a 4dírové, a vzadu 3dírovou a rovnou do HBV
Tím pádem bych měl vepředu 2x 3dírovou kostku místo 3 a 4dírové, a vzadu 3dírovou a rovnou do HBV
-> MOLSO 22.02.12 13:29:09: tak aby som netrepal blbosti, pozrel som si jeho kartu auta a toto už bude asi finálne riešenie, poničilo sa mu to predtým, ale nie som si istý či konzola, alebo len mechanický prevod.
-> ŠKODA 120 GLS 22.02.12 13:09:52: A dosáhne za jízdy na ten regulátor? Mě přijde dost vzadu. Pokud by se měly za jízdy měnit povrchy, bude se blbě štelovat.
-> minno: no sak pozeram ze to je volake tenke 

-> MOLSO: veď tuším sa mu tá konzola aj hneď pokrútila
a potom dával pevnejšiu. V Čokinovej karte boli myslím vtedy aj fotky.

-> ŠKODA 120 GLS: ta konzola je z kartonu ? 

-> Karel.: Ne, udělal by sis dvě paralelní větve a točil bys kapalinu dokola.
Musíš to mít napojený na jedný trubce pokud chceš ručku zapojenou do série.
-> havlik: akce maj úžasný, jenže 19mm váleček žádnej :-(
Musíš to mít napojený na jedný trubce pokud chceš ručku zapojenou do série.
-> havlik: akce maj úžasný, jenže 19mm váleček žádnej :-(
-> Karel.: Všechno by to mělo bejt napojený na jediný trubce, která ti jde od HBV dozadu. Pokud nemáš vpředu čtyřhadicovej rozvod
-> havlik: takže vlastně můžu dát kostku 3dírovou k HBV, kde napojím jak ručku tak jeden okruh a ten poslední vývod půjde do HBV a pak teda omezovač, ručka a brzdy
Ty vole tio bude trubek nějak moc


-> Karel.: Jak píše Havlík, ten od wilwoodu bude asi jistota, já ted' kupoval od OBP to jsou angláni tak to snad bude taky dobrý.
-> Karel.: no podle toho co sem se tu dočetl je že natáhneš trubku z HBV do omezovače pak do tohoto válce a pak do zadních brzdičů
-> havlik: odpředu znamená to zapojit jak? Jsem lama přes tohle nikdy jsem to neřešil.
-> Karel.: myslim si že není o čem přemýšlet speedpro.cz/akce-wilwood-
brzdovy-valecek-158mm-p-60
48.html nádobu nepotřebuješ když to napojíš od předu.
-> Karel.: na china váleček bych skoro bodnul a koupil buď značkovej, nebo dal spojkovej. Na tu ručku není 15,8mm si troufám tvrdit.
Plus bych volil na ručku bez nádobky, měl bych strach, že se to vevnitř vybryndá, budu tahat kapalinu hadicí z kufru.
A omezovač hlavně dát mezi hlavní válec a ručku, ne až za ručku
Plus bych volil na ručku bez nádobky, měl bych strach, že se to vevnitř vybryndá, budu tahat kapalinu hadicí z kufru.
A omezovač hlavně dát mezi hlavní válec a ručku, ne až za ručku

speedpro.cz/speedpro-brzd
ovyspojkovy-valecek-158mm-
nadobkou-p-9314.html
speedpro.cz/speedpro-omez ovac-brzdneho-ucinku-kolec kovy-p-9273.html
takže tyto 2 věci by mohly splňovat můj požadavek ?
speedpro.cz/speedpro-omez ovac-brzdneho-ucinku-kolec kovy-p-9273.html
takže tyto 2 věci by mohly splňovat můj požadavek ?
-> Karel.: Tam už by to asi chtělo regulátor.
a nebude tn zadek přebržděnej, když tam nebude ten regulátor a desky vcelku?
-> TTomas: Myslím si že u válečků určených pro zapojení do série by neměl vzniknout problém, ani pokud se použije spojkovej valeček.
-> TTomas: to si myslím také, ale nekde se to resilo. Ale kde?
Jakej duvod k zakousnuti uvadeji zly jazykove? Nejak jsem nepochopil kde by mel byt zakopan pes. Ke kousani tam dle meho nazoru neni zadny duvod ba dokonce to neni ani technicky mozne.
-> vhml: Já budu taky zapojovat ručku do série za HBV, taky jsem slyšel o tom že se to může zakousnout. Tak jsem zvědavej jak to bude fungovat.
-> Antony: zlý jazykové tvrdí, že se to celý zakousne, leč nevěřím tomu a do budoucna to použiju též.
Stejně jako zaryté tvrzení, že je potřeba mít na válci segrovku, což je blbost, protože pístek proti vyběhnutí chrání tyčka od páky.
Stejně jako zaryté tvrzení, že je potřeba mít na válci segrovku, což je blbost, protože pístek proti vyběhnutí chrání tyčka od páky.
-> m8rinek: jen dotaz, co se stane při tomhle zapojení, když bude zatažená ručka a šlápneš na pedál?
-> vhml: nějak nechápu výstup z kotouče?
Už jsem to pochopil, stačí pečlivěji číst:o)
-> m8rinek: nad tím jsem taky přemýšlel, ale omezovač zatím nechci

-> m8rinek: nad tím jsem taky přemýšlel, ale omezovač zatím nechci
-> Karel.: A co to zapojit z HBV do válce ručky a přes propojku do celého 4p + použití omezovače...
-> Karel.: budu to mít prozatim uplne stejně. Nedelene desky a zapojení 2+2. Provozní brzdu zapoj na ,,výstup z kotouče". Aby se ti prach z destiček z častěji použité provozní brzdy nemlel v brzdiči, ale odcházel pryč.
-> Karel. 22.02.12 10:53:10: no asi záleží na tom, aký použiješ hlavný valec na ručke. Predpokladám že na valci bude jeden vstup od zásobnej nádržky a jeden výstup ku kolesám. V tom prípade to rozdvojíš cez kocku, ako si písal.
-> Karel. 22.02.12 10:54:56: Toto ti už neviem povedať, nech poradia iní. Alebo pohľadaj, je tu dosť vlákien o tom.
-> Karel. 22.02.12 10:54:56: Toto ti už neviem povedať, nech poradia iní. Alebo pohľadaj, je tu dosť vlákien o tom.
-> minno: já to popravdě doteď nesledoval
Al e řekl jsi co jsem chtěl slyšet, takže 4písty nechám jak jsou akorát spodní okruh dám na nožní brzdu a vrchní okruh na ručku přes kostku, nebo je lepší okruhy prohodit, to je asi jedno ne?díky
Ještě mě napadá jestli to bude mít dobrou brzdnou účinnost, když to budu mít takhle zapojený?

Ještě mě napadá jestli to bude mít dobrou brzdnou účinnost, když to budu mít takhle zapojený?
ještě když budu tahat trubky na ručku, tak ty 2 stáhnu do kostky a z kostky mi půjde už jen jedna trubka do ručky je to správně?
-> Karel.: ak tam chceš dávať 4-piesty tak to sprav tak, že necháš brzdič normálne ako je, žiadny prepážkový pliešok, platničky ostanú tiež celé tak ako sú a len normálne pripojíš 2 piestiky na prevádzkovú brzdu a druhý okruh zvyšné 2 piestiky na ručku.
A pri prevádzke potom len občas otočíš platničky opačne aby sa ti drali rovnomerne.
Robiť delenie platničiek a prepážkový plech sa neodporúča, lebo to potom robí pri brzdení bordel (hrkotanie, vibrovanie).
Nie je to z mojej hlavy, ale preberalo sa to tu už dosť veľa krát.
A pri prevádzke potom len občas otočíš platničky opačne aby sa ti drali rovnomerne.
Robiť delenie platničiek a prepážkový plech sa neodporúča, lebo to potom robí pri brzdení bordel (hrkotanie, vibrovanie).
Nie je to z mojej hlavy, ale preberalo sa to tu už dosť veľa krát.
tak to tady obnovím, jak na zapojení hydraulické ručky? Musím mít vyfrézovanou drážku v brzdičích a ten přepážkovej plíšek? Jde to udělat, tak že pouze rozdělím brzdovou destičku? Spodek brzdiče napojím na okruh brzd, tam je to jasný a vršek vezmu na ručku to je ok?
Saky: z coho sa daju pouzit brzdice aby tam mohli byt pouzite R13ky ? :P golf III ?
-> Saky: takze jde o to, ze unikne tlak pres gumovy tesnici casti na brzdach? Budto ve valci anebo v brzdicich vzadu? To by ale tim musela prosaknout brzdovka, tedy unik kapaliny?
1, muzes udelat kotoucovky na lanovodnou rucku a kapalinu tam vubec nemusis mit..
2, jde o to o jake dobe se bavis.. pokud pouzijes komponenty kvalitni tzn ne nejaky stary vyrezly bazarovy valec atd.. tak to tlak udrzi v pohode treba tyden.. nikdy jsem nezkousel zaparkovat z kopce pouze na rucku a nechat to tam treba rok to bych se asi bal.. ale nehrozi to ze zaparkujes a za par minut, hodin ti utece tlak a odbrzdi se to..pokud je to udelane dobre!!!
2, jde o to o jake dobe se bavis.. pokud pouzijes komponenty kvalitni tzn ne nejaky stary vyrezly bazarovy valec atd.. tak to tlak udrzi v pohode treba tyden.. nikdy jsem nezkousel zaparkovat z kopce pouze na rucku a nechat to tam treba rok to bych se asi bal.. ale nehrozi to ze zaparkujes a za par minut, hodin ti utece tlak a odbrzdi se to..pokud je to udelane dobre!!!
panove, jeden kamos mi tvrdi, ze kdyz se do skodovky na zadek udelaj kotoucovky, tak je pak hydraulicka rucka a ta ze je jen provozni. Tim mysli, ze brzdi kratkodobe a kdybych takto upraveny auto nechal zabrzdeny bez kvaltu na kopcu, tak ho po case najdu pod kopcem. Ze proste ta rucka povoli. On sam mi k tomu nedokaze vic rict, je vi, ze to tak je. Me je hydromechanika mi cizi. Vysvetlite mi to?