hydraulicka rucka

prohledat
43 příspěvků (zobrazeno 1 až 43) od 18.06.2008 do 23.02.2012, založil/a Klubko_
řadit dle data
07:24:32
23.02.2012
vhml
-> Bery: nikdo a nikdy, to je velice jednoduchý :-D Možná párkrát poprvý když to budeš ladit :-D
20:35:19
22.02.2012
Bery
mě zajímá kdo s tím za jízdy a kolikrát pohne.
16:28:47
22.02.2012
Maťulo
Jirik_Tuňák 22.02.12 13:29:47 napsal:

→ ŠKODA 120 GLS 22.02.12 13:09:52: A dosáhne za jízdy

na ten regulátor? Mě přijde dost vzadu. Pokud by se měly za jízdy měnit

povrchy, bude se blbě štelovat.
presne toto mi bolo nedavno vysvetlene! tiez som chcel rovnaky obmedzovac na zadok, ale ze lepsi bude pakovy Tilton - tu packu mozes za sekundu lusknut do inej polohy... Uz som ho objednal, ma 5 poloh, tak som zvedavy...
16:08:45
22.02.2012
m8rinek
Jeden obrázek vydá za tísíce slov :))) speedpro.cz/catalog/.../z apojeni_rucky_tiltna1.jpg
13:56:33
22.02.2012
Karel.
-> Antony: už chápu jsem debil, děkuju4
13:51:44
22.02.2012
Antony - zrušená registrace
-> Karel.: vpředu 1x3 a 1x4, vzadu 1x3. rozvod je stejnej jako série, jen daš na trubku co jde dozadu regulátor a ručku. Proto je to do série 4 Nic jinyho 4
13:41:06
22.02.2012
Karel.
vepředu bude rozvod na 4písty norlmálně a zadek klasicky kostka, takže můžu udělat to, že napojím předek do HBV, kterej nebude m´ít nic společnýho se zadkem a zadek napíchnu taky zvlášť do HBV akorát pujde přes ručku a regulátor, chápu to dobře?

Tím pádem bych měl vepředu 2x 3dírovou kostku místo 3 a 4dírové, a vzadu 3dírovou a rovnou do HBV
13:32:53
22.02.2012
minno
-> MOLSO 22.02.12 13:29:09: tak aby som netrepal blbosti, pozrel som si jeho kartu auta a toto už bude asi finálne riešenie, poničilo sa mu to predtým, ale nie som si istý či konzola, alebo len mechanický prevod.
13:29:47
22.02.2012
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> ŠKODA 120 GLS 22.02.12 13:09:52: A dosáhne za jízdy na ten regulátor? Mě přijde dost vzadu. Pokud by se měly za jízdy měnit povrchy, bude se blbě štelovat.
13:29:09
22.02.2012
MOLSO
-> minno: no sak pozeram ze to je volake tenke 40
13:26:29
22.02.2012
minno
-> MOLSO: veď tuším sa mu tá konzola aj hneď pokrútila3 a potom dával pevnejšiu. V Čokinovej karte boli myslím vtedy aj fotky.
13:12:45
22.02.2012
MOLSO
-> ŠKODA 120 GLS: ta konzola je z kartonu ? 9
13:09:52
22.02.2012
ŠKODA 120 GLS
Čokin si dělal hydraulickou ručku 4
zvětšit hydraulicka rucka - obrázek od ŠKODA 120 GLS vložen 22.02.2012 13:09:52
13:06:13
22.02.2012
vhml
-> Karel.: Ne, udělal by sis dvě paralelní větve a točil bys kapalinu dokola.



Musíš to mít napojený na jedný trubce pokud chceš ručku zapojenou do série.





-> havlik: akce maj úžasný, jenže 19mm váleček žádnej :-(
13:02:49
22.02.2012
Ondry
-> Karel.: Všechno by to mělo bejt napojený na jediný trubce, která ti jde od HBV dozadu. Pokud nemáš vpředu čtyřhadicovej rozvod
12:58:46
22.02.2012
Karel.
-> havlik: takže vlastně můžu dát kostku 3dírovou k HBV, kde napojím jak ručku tak jeden okruh a ten poslední vývod půjde do HBV a pak teda omezovač, ručka a brzdy3 Ty vole tio bude trubek nějak moc3
12:58:25
22.02.2012
Ondry
-> Karel.: Jak píše Havlík, ten od wilwoodu bude asi jistota, já ted' kupoval od OBP to jsou angláni tak to snad bude taky dobrý.
12:57:12
22.02.2012
havlik
-> Karel.: no podle toho co sem se tu dočetl je že natáhneš trubku z HBV do omezovače pak do tohoto válce a pak do zadních brzdičů
12:55:45
22.02.2012
Karel.
-> havlik: odpředu znamená to zapojit jak? Jsem lama přes tohle nikdy jsem to neřešil.
12:52:10
22.02.2012
havlik
-> Karel.: myslim si že není o čem přemýšlet speedpro.cz/akce-wilwood- brzdovy-valecek-158mm-p-60 48.html nádobu nepotřebuješ když to napojíš od předu.
12:47:07
22.02.2012
vhml
-> Karel.: na china váleček bych skoro bodnul a koupil buď značkovej, nebo dal spojkovej. Na tu ručku není 15,8mm si troufám tvrdit.



Plus bych volil na ručku bez nádobky, měl bych strach, že se to vevnitř vybryndá, budu tahat kapalinu hadicí z kufru.



A omezovač hlavně dát mezi hlavní válec a ručku, ne až za ručku 3
12:24:05
22.02.2012
Ondry
-> Karel.: Tam už by to asi chtělo regulátor.
12:21:54
22.02.2012
Karel.
a nebude tn zadek přebržděnej, když tam nebude ten regulátor a desky vcelku?
12:18:43
22.02.2012
Ondry
-> TTomas: Myslím si že u válečků určených pro zapojení do série by neměl vzniknout problém, ani pokud se použije spojkovej valeček.
12:13:24
22.02.2012
vhml
-> TTomas: to si myslím také, ale nekde se to resilo. Ale kde?
12:12:49
22.02.2012
TTomas
Jakej duvod k zakousnuti uvadeji zly jazykove? Nejak jsem nepochopil kde by mel byt zakopan pes. Ke kousani tam dle meho nazoru neni zadny duvod ba dokonce to neni ani technicky mozne.
12:09:04
22.02.2012
Ondry
-> vhml: Já budu taky zapojovat ručku do série za HBV, taky jsem slyšel o tom že se to může zakousnout. Tak jsem zvědavej jak to bude fungovat.
11:56:16
22.02.2012
vhml
-> Antony: zlý jazykové tvrdí, že se to celý zakousne, leč nevěřím tomu a do budoucna to použiju též.



Stejně jako zaryté tvrzení, že je potřeba mít na válci segrovku, což je blbost, protože pístek proti vyběhnutí chrání tyčka od páky.
11:34:23
22.02.2012
Antony - zrušená registrace
-> m8rinek: jen dotaz, co se stane při tomhle zapojení, když bude zatažená ručka a šlápneš na pedál?
11:31:07
22.02.2012
Karel.
-> vhml: nějak nechápu výstup z kotouče?1 Už jsem to pochopil, stačí pečlivěji číst:o)



-> m8rinek: nad tím jsem taky přemýšlel, ale omezovač zatím nechci
upraveno 1x, naposled 22.02.2012 11:31:36
11:22:33
22.02.2012
m8rinek
-> Karel.: A co to zapojit z HBV do válce ručky a přes propojku do celého 4p + použití omezovače...
11:18:08
22.02.2012
vhml
-> Karel.: budu to mít prozatim uplne stejně. Nedelene desky a zapojení 2+2. Provozní brzdu zapoj na ,,výstup z kotouče". Aby se ti prach z destiček z častěji použité provozní brzdy nemlel v brzdiči, ale odcházel pryč.
11:00:02
22.02.2012
minno
-> Karel. 22.02.12 10:53:10: no asi záleží na tom, aký použiješ hlavný valec na ručke. Predpokladám že na valci bude jeden vstup od zásobnej nádržky a jeden výstup ku kolesám. V tom prípade to rozdvojíš cez kocku, ako si písal.

-> Karel. 22.02.12 10:54:56: Toto ti už neviem povedať, nech poradia iní. Alebo pohľadaj, je tu dosť vlákien o tom.
10:54:56
22.02.2012
Karel.
-> minno: já to popravdě doteď nesledoval8 Al e řekl jsi co jsem chtěl slyšet, takže 4písty nechám jak jsou akorát spodní okruh dám na nožní brzdu a vrchní okruh na ručku přes kostku, nebo je lepší okruhy prohodit, to je asi jedno ne?díky



Ještě mě napadá jestli to bude mít dobrou brzdnou účinnost, když to budu mít takhle zapojený?
upraveno 1x, naposled 22.02.2012 10:55:41
10:53:10
22.02.2012
Karel.
ještě když budu tahat trubky na ručku, tak ty 2 stáhnu do kostky a z kostky mi půjde už jen jedna trubka do ručky je to správně?
10:53:02
22.02.2012
minno
-> Karel.: ak tam chceš dávať 4-piesty tak to sprav tak, že necháš brzdič normálne ako je, žiadny prepážkový pliešok, platničky ostanú tiež celé tak ako sú a len normálne pripojíš 2 piestiky na prevádzkovú brzdu a druhý okruh zvyšné 2 piestiky na ručku.



A pri prevádzke potom len občas otočíš platničky opačne aby sa ti drali rovnomerne.



Robiť delenie platničiek a prepážkový plech sa neodporúča, lebo to potom robí pri brzdení bordel (hrkotanie, vibrovanie).

Nie je to z mojej hlavy, ale preberalo sa to tu už dosť veľa krát.
10:47:50
22.02.2012
Karel.
tak to tady obnovím, jak na zapojení hydraulické ručky? Musím mít vyfrézovanou drážku v brzdičích a ten přepážkovej plíšek? Jde to udělat, tak že pouze rozdělím brzdovou destičku? Spodek brzdiče napojím na okruh brzd, tam je to jasný a vršek vezmu na ručku to je ok?
12:44:09
20.06.2008
DuriQ
Saky: z coho sa daju pouzit brzdice aby tam mohli byt pouzite R13ky ? :P golf III ?
12:17:14
20.06.2008
Klubko_
-> Saky: takze jde o to, ze unikne tlak pres gumovy tesnici casti na brzdach? Budto ve valci anebo v brzdicich vzadu? To by ale tim musela prosaknout brzdovka, tedy unik kapaliny?
07:05:54
19.06.2008
Saky
1, muzes udelat kotoucovky na lanovodnou rucku a kapalinu tam vubec nemusis mit..

2, jde o to o jake dobe se bavis.. pokud pouzijes komponenty kvalitni tzn ne nejaky stary vyrezly bazarovy valec atd.. tak to tlak udrzi v pohode treba tyden.. nikdy jsem nezkousel zaparkovat z kopce pouze na rucku a nechat to tam treba rok to bych se asi bal.. ale nehrozi to ze zaparkujes a za par minut, hodin ti utece tlak a odbrzdi se to..pokud je to udelane dobre!!!
23:57:44
18.06.2008
Klubko_
panove, jeden kamos mi tvrdi, ze kdyz se do skodovky na zadek udelaj kotoucovky, tak je pak hydraulicka rucka a ta ze je jen provozni. Tim mysli, ze brzdi kratkodobe a kdybych takto upraveny auto nechal zabrzdeny bez kvaltu na kopcu, tak ho po case najdu pod kopcem. Ze proste ta rucka povoli. On sam mi k tomu nedokaze vic rict, je vi, ze to tak je. Me je hydromechanika mi cizi. Vysvetlite mi to?
Extreme Tyres