
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
plave/neplave
-> Jirik : hochu a to discovera ma 105tku 

-> Discovera 04.12.07 09:23:24: 150 km/h 

kurna, to zacina vypadat na ty gumy
nejvic to dela, kdyz predjedu kamion, tak to sem mnou zaclouma, ze musim srovnavat volantem

-> Syny: nemam, tolik snizeny to neni 

-> Crestik: hehe to ne no.
Já mám letní 165/80 Barum Brillant na kopretinach a teď zimní 175/70 pleháče a je to úplně o něčem jiném pneu Kleber auto sedí jak prase při 150km neznám slovo plavat
na těch letních to klouže jen co kolo najede na něco hladkého tak to ustřelí a mluvím o létě na zimu sem přezul.

-> Crestik: 

ještě dotaz, nebyl jsi zvyklý jezdit s Oktávou, nebo tak něco 

-> Klubko_: mozna blbost - kord pokud ste nalozeny, ale i tak - nemas ten zadek oproti predku moc vysoko?
-> kaprik faster: hmm, hmm, koleje priznam se, nevim, byla tma
je to cudne kua kua 


-> Klubko_: nevím, to je divný....pokud máš předek sníženej tak by to nemělo dělat. Mně auto plavalo když byly v hajzlu tlumiče. Ale pokud máš nápravy ok, tlumiče ok, a předek sníženej tak to může být jedině pneumatikama..
Akorát se zeptám: nejsou na té silnici vyjeté koleje?? Hmm?? Protože škodovka je ve vyjetých kolejích prakticky neřiditelná ve vyšších rychlostech (tím že má lehkej předek)...
Akorát se zeptám: nejsou na té silnici vyjeté koleje?? Hmm?? Protože škodovka je ve vyjetých kolejích prakticky neřiditelná ve vyšších rychlostech (tím že má lehkej předek)...

vim ze skodovka snizena na predek pres 2otacky a asi jednu vzadu pri peti lidech na dalnici pri 160km/h neplave, takze bych rekl ze to bude tim pneu

mam obuto zimaky Kormoran 165/70/13 jednu sezonu jety, takze vzorek je dost vysokej
Spíš bych řekl, že to bude plavat v bočnicích gum. Co máš obuto??? Klasiku OR34??? Popř. pokud máš zimáky s hlubokým vzorkem a velkým počtem lamel tak to může plavat v nich...
Zacal sem jezdit do skoly trasu Olomouc Ostrava po rychlostni komunikaci se tomu myslim rika. Jezdim ve 4 lidech s plnym kufrem batohu. A nad 110-120km/h mam pocit, ze to nemuzu slusne udrzet ma silnici
Na napravach je vse krome lozisek kol novy, gumy spravnej tlak, tlumice sou OK. Geometrie je delana doma pomoci tyce na sbihavost tzn., ze nemusi byt uplne 100% jak delana nekde v servisu laserovou technikou, ale auto nikam netahne. Zadni naprava s mokrejma poloosama, v pruzinach gumy, predni vyztuzena, pruziny -1,5ot. Tak me ted zajima, cim to je, ze to v te rychlosti a zatitzeni plave. Je to uz proste dany konstrukci podvozku, nebo esi to dela ta geometrie, pripadne esi se to zlepsi po zastave uhlovky. Diskuze necht pocne 

