skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Disky Škoda 1203
20:45:52
02.12.2013
02.12.2013

Radoch
díky
23:54:53
01.12.2013
01.12.2013

Eidy
-> Radoch: to je stará octavia.
22:31:50
01.12.2013
01.12.2013

Radoch
Dobré velmi pozdní odpoledne, měl bych dotaz.
Je tento disk z 1203ky nebo čeho? vypadá na 4x 130, ale vedle děr ty 2 prolisy mě matou. Troska měla 1, který šel šrobové díry směrem ven. Chci nechat původní 14" opískovat a přelakovat a prozatím tam dát tyto a velmi omezeně s tím šoupat po dvorku a do lakovny.
Je tento disk z 1203ky nebo čeho? vypadá na 4x 130, ale vedle děr ty 2 prolisy mě matou. Troska měla 1, který šel šrobové díry směrem ven. Chci nechat původní 14" opískovat a přelakovat a prozatím tam dát tyto a velmi omezeně s tím šoupat po dvorku a do lakovny.
09:24:15
23.02.2007
23.02.2007

dial K for Karlos
-> Borin: To ano, ale pak s nima někde ostře řízneš zatáčku a můžou se ufouknout, jelikož nemají ten žlábek.
20:59:46
21.02.2007
21.02.2007

Borin - Král tuzerů
-> Karlos: Určený na bezdušový pneumatiky nejsou ale držej tlak v pohodě


07:53:00
21.02.2007
21.02.2007

Pšenda
Díky za postřehy. Jen jsem trošku uvažoval. Nedám je tam.
22:18:15
20.02.2007
20.02.2007

noname
jj s tými zotrvačnými silami ma karlos pravdu rozbiehanie celkom haluz lebo zmenou obvodu to spravi asi ako 4,22 vs 3,9 prevodovka+ naviac ta vaha jedného disku aj 20kg voci 12tim ktoré ma obutá or-ka , dať to do fleku s dvojpiestami po komplet go vo vačšej rýchlosti bol celkom zažitok a ked už boli vo fleku tak to brzdilo "úplne parádne" poznáte to "umelohmotna zmes" cize skoro nijak

22:08:38
20.02.2007
20.02.2007

noname
hehe ja som ich skúšobne obul na moju shade celé aj s pneu akurát nie tie komančovské diagonály alebo čo to bolo ale na "zánovných" pneu (70% dezén) Matador MP300 jazdné vlastnosti zaujimave rýchlo som sa bál na tom ísť ale sedelo to pekne, tvrdo jo a este prahy boli tak 30cm od zeme na normálnom škodováckom hevery som to mal problém zdvihnúť musel ísť až nadoraz

22:01:33
20.02.2007
20.02.2007

dial K for Karlos
-> Pšenda: To je sice moc fajn, ale nezapomeň, že ta setrvačná hmota, kde váží jeden disk s pneu kolem 12 kg potřebuje brzdy v perfektním stavu.Navíc na mokré vozovce pak díky setrvačným hmotám ztrácíš cit vůči vozovce a auto má tendenci jít při ostřejším brždění do ne příliš zvladatelného smyku, kdy pustíš brzdy a kola zůstávají nadále stát. Ty kola nejsou ideální, vím o čem mluvím, dá se s nima jezdit a i rychle, ale někdy je to ubrzdit peklo. Na tuning to není, já je mám na zimní provoz (spíš stání), kde ti krásně zvednou světlou výšku auta, na náklaďáku, jako je TAZ je to něco jiného. Opravdu je lepší když už chceš 15ky tak tyto prodat někomu, kdo má 1203 a shánět plechy z brouka, ty jsou z tenčího plechu tudíž mají všechna pro.
21:54:35
20.02.2007
20.02.2007

Pšenda
Mě to zajímá z toho důvodu že jich mám celkem dost. Měl jsem 1203 a lecos mě zbylo.
21:04:10
20.02.2007
20.02.2007

dial K for Karlos
-> Pšenda: Jestli mohu poradit, poohlížej se spíš po sedmipalcových broukáckých kolech.
21:03:57
20.02.2007
20.02.2007

havlik
-> Karlos: akorát sem to chtěl napsat

21:02:57
20.02.2007
20.02.2007

dial K for Karlos
-> Pšenda: S nízkoprofilovýma ne.. Navíc tyto disky jsou 4,5 palce široké, což není moc, jsou těžké a nejsou určeny pro bezdušové pneumatiky. Jinak je v pohodě provozuju na rapidu v rozměru 185/65/15
21:00:57
20.02.2007
20.02.2007

Jirik - zrušená registrace
je to hnus a ta váha panečku....
20:46:27
20.02.2007
20.02.2007

Pšenda
Mám dotaz nezkoušel jste někdo na škodovku dát disky z 1203 s nízkoprofilovýma pneu?