-> COL: No samozrejme tachometrických, takže real asi 82 až 86 km/h (?) prevod 3.9 pneu teraz neviem či tam boli 13" alebo 14" no fakt to pekne tahalo až do maxima (neviem možno by to ešte o 200 ot vyššie potiahlo no neskúšal som) . Presnosť otačkomera tiež nemôžem posúdiť lebo ten otačkomer čo tam bol len skackal pri vysokých otáčkach.
Pokial mi je známe motor by mal byť séria no to vie len pán boh = pôvod neznámy, možno tam nejakí mali zásah bol lebo na seriu ide dobre alebo minimálne je to vydarení kúsok.
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
stálý převod 3,9
-> darabos 08.12.11 23:44:18: no asi tak.
-> Minik03: ked to chces na bezne jazdenie, tak by som sa tej 3,9ky vobec nebal! z vlastnej skusenosti viem, ze 75k uz vie pekne zacvicit aj s 3,9kou... 

trochu se prifarim. Mám teď v planu měnit motor a s tím i převodovku. Motor je favorit 136 upraveny zhruba na 80 koni, jezdím ale na lpg, takže tam bude výkon zhruba 70-75 koní. Diky ostre vacce je zhruba ve 3500 ot. znát citelny zátah. Auto je na běžné ježdění, město i mimo něj. Mám zvolit převod 4.22 nebo 3.9. Do teď jsem jezdil 4.22, proto se chci zeptat, zda jezdil někdo na podobně upraveném motoru těžší převod?
-> COL: ako ked som bol kupovat 120-ku a majitel hovoril ako islo pokne na 2-ke 90 a na 3-ke 120...ale nedal si povedat, ked som bral domov auto vysiel som na hlavnu cestu a fakt, klidek zaradim 4-ku a uz ficim 100, kukam von tak realne asi 60 maximalne 

90 @ II. ? To je asi 6600 ot/min. - to uz seriovy 136 motor vic brzdi nez tahne, ne? :-)
Mal som š130 (motor 136) vlečka 5q 3.9 šlo to pekne rýchlosti široké, dvojka aj do 90. No potom som ten motor dal do 120gls 5q kyvka 4.22 a tam to ide ako divé musím často radiť je to take neohrabanejšie a menej kultivovane povedal by som no zas pri zošliapnutí plynového pedálu len bzum bzuum bzuuum a je tam 100km/h
. Sám by som ale nevedel akú si tam mám nechať . 4.22 je na takú športovú jazdu a 3.9 na prehananie sa vo vysokých rýchlostiach. V 4.22 staré babky nevoz , budú kričať že je to hlučne a že to ide rýchlo. Z 3.9 zas ako v limuzíne no už nie tak svižnej. Toť môj názor a dojem.

-> Nwkt: dobře ty, díky 

-> Qwak: skoda.panda.cz/clanek.php
3?id=115
Dovolím si oživit mrtvolu takovou otázečkou... 5q, má převod stálej převod 3,9 ,ale jaký má převody na jednotlivý kvalty?.. jde mi konkrétně o 5tku .. 

-> FORM: Siroku vlecku.
-> FORM: je to tak jak píšeš. vlečku
počkat, rapid 120 měl vlečku s garde převodovkou? Já myslel že tam na slovensku sázeli kývačky.
-> FORM: jo Rapid 120 má taky vlečku, jak doplnil Vojtik. A u 4,222222 je taky nekonečně dvojek :)
-> FORM: Rapid 120 má vlečku. Viz moje ID. a bohužel zatím stále 4q od výroby
zase tak velký přehled o tom nemám, proto píšu otazníky, pravdu máte že rapid 120 má kyvku, na LX jsem zapomněl a o LE toho moc nevím. Horský převod 4,66 byl jen za příplatek, ne?
jo a u 4,4444444444444 by mělo být těch 4 nekonečno, ale jsem líný je psát :-)
jo a u 4,4444444444444 by mělo být těch 4 nekonečno, ale jsem líný je psát :-)
teda vím, že se do litra dávala 4,444444

-> Wena: 4,66= horský převod
-> ps: je to pro 742.136tku...... No asi seženu klasiku 3,9...
Díky za informace!!
Díky za informace!!
-> kaprik faster: Taky záleží na jaký to chceš motor 120 moc nepojede
-> Vojtik: tak tak
a 4q vlečka byly i rapidy 120
-> FORM: a 120LE má kyvku
-> COL: jj, a 5q žejo? 4q vlečka byla snad jen v garde
-> FORM: vlecku melo snad oznaceni LX, ne?
Form: Ještě byla převodovka 4,66 dávala se do š1000MB

-> FORM: LE mělo ještě jinou 4ku
5q 4.22 kyvka 120GLS,125L, 120L tuzex
5q 4,22 vlečka 135RiC, 135GLi ?
5q 3,9 vlečka 130, 135, 136, rapid
4q 3,9 vlečka 120LE?, garde
4q 4,22 kyvka 100 - 120
4q 4,44 kyvka 1000 - 1100MB, první 100 nebo na přání
doufám že tak nějak
5q 4,22 vlečka 135RiC, 135GLi ?
5q 3,9 vlečka 130, 135, 136, rapid
4q 3,9 vlečka 120LE?, garde
4q 4,22 kyvka 100 - 120
4q 4,44 kyvka 1000 - 1100MB, první 100 nebo na přání
doufám že tak nějak
-> Vojtik: paráda, díky za info...už v tom mám jasno...

jinak teda ta tvoje 125 má určitě sp 4,22, tu jsem měl předtim ( nejprve sem měl 4q sp 4,22 kyvku, ten jsem pak vyměnil za 5q sp 4,22 kyvku, pak nastala přestavba na 136 a vlečkoidní 5q sp 3,9 a letos vyzkoušim vlečkoidní 5q sp 4,22 ( sp použitej právě ze škody 125 )
na kyvky byly všechny 742 převodovky sp 4,22, krom škody 120 le, ta měla 4q sp 3,9 a možná pár nejstarších užovek mělo sp 4,44 , na vlečky byly 5q sp 3,9 a 4q sp 4,22 já jsem měl loni v autě 5q sp 3,9 a na ježdění po silnici byl bezvadnej, letos tam dávám přestavěnej 5q sp 4,22, tak uvidíme, můžeš se mě pak zeptat na hrošárně, ladim to spíš na sprinty, nepotřebuju lítat 200 a vzhledem k tomu, že se 4q sp 4,22 sem valil 160, tak s 5q sp 4,22 se nějakýho rychlostního omezování nebojim, bude ale trošku vyšší spotřeba, což ale u letního vozu neřešim...
díky chlapi...........a jakej převod mají převodovky co se dávaly sériově do 125tek?? Nevíte.........Právě nevím co vlastně v autě mám za převod........
Přesně jak říká Labros, záleží na tobě jakou máš prioritu
-> kaprik faster: 4,2 zaručí vyšší krouťák na kola, až do rychlosti cca. 100km/h, 3,9 zase umožní jízdu na nižší otáčky s nižší hladinou hluku a nižší spotřebou paliva
-> kaprik faster: 3,9
-> kaprik faster: 4,2
čau pánové, co byste radši dali do auta? Převod 3,9 nebo 4,2? Co má jaké výhody?? Díky