
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
5q do uzovky
-> petr s: se an to musím kouknout jak mě to kde klepe 

-> Evž@: Stejně je musíš vydělat
-> petr s: hm..prace jak na kostele
-> Evž@: Ano
-> petr s: počkej....mysliš jako že je mam vyměnit za trubky z emka?
-> Evž@: Obě
-> petr s: zadní jakou
-> Evž@: Dáš jenom zadní stejně je musíš vydělat kvůli nádrži a vaření
-> petr s: jj...to sem se tu dočetl..pravě proto se ptam...takže je to na těsno
-> Evž@: Klepou o převodovku
čaute....budu davat do užovky 5q ...potřebne dily mam obstarane...jen mě zajima jak je to s trubkama na vodu...vejdou se?..
-> Honza M: Ona je taky otazka koho sehnat... Ja bych na tom taky plno veci treba rad udelal, jenze namam s kym a sam na to nemam cas, misto ani zkusenosti...
-> lopezGPX: Když už tam budeš dávat ten 5q tak se počítá že s tím budeš trošku lítat. Proto bych tam ty široké nápravy dal. Ale rozhodně ne do servisu. Někoho si sežeň a vyjde tě to i s širokýma nápravama levněji než dát tam jenom 5q v servisu :)
-> lopezGPX: no do servisu bych to rozhodne nedaval, se placnes pres kapsu poradne ...
sezen si tady nekoho kfo to umi s co-čkem a neni od tebe daleko, určite tady bude nekdo ochotnej kdo s tim za rozumny peniz pomuze, a neco se i naucis
sezen si tady nekoho kfo to umi s co-čkem a neni od tebe daleko, určite tady bude nekdo ochotnej kdo s tim za rozumny peniz pomuze, a neco se i naucis

-> pajavlk: Je to napsany i na pande... Ale mas pravdu. Karoserii sem nidky nedelal, takze jne rikam co sem cet
-> lopezGPX: Tak "jen" Nadrz, tahla a tunel. Ale priprav si prasatko

-> lopezGPX: Tak "jen" Nadrz, tahla a tunel. Ale priprav si prasatko

praveze nechci s napravama nic delat, vazne jen 5q. Takze rezat tunel, tahlo rizeni, nadrz. To je vse? Sam bych to asi nezvladl, tak proto me zajima jak a za kolik by to bylo v servise, pocitam s tim, ze to zase udelaji profesionalne.
-> Syny: nevim kdo tady furt rozšiřuje že blbě řízne a kastle je v prdeli to může říct někdo kdo to vživotě nedělal nebo musí bejt úplnej magor a přeřezat ten nosník celej pak by se snad i něco dělo ale takhle se nemá vůbec čeho bát tu kastli bys rozjel možná tak ranou z obří palice 

-> Syny: Přední si můžeš sehnat širokou se šnekem a mění se to jenom kus za kus. Povolíš pár šroubů nápravu vyhodíš. Dáš novou a přišroubuješ. Nic se nemusí měnit nebo předělávat

-> Honza M: Ael musis menit i predni napravu
On vlaste nepsal nic o vymene napravy...Takze zrejme planuje uzky napravy a 5q... Coz je dle me zbytecny... Kdyz uz 5q tak i s napravama...

-> Syny: Ale on nepsal nic o vlečce. A dát tam 5q + široký poloosy je celkem pohoda...
-> Honza M: nezapomen ze pokud tam narve vlecku a ma to na jezdeni, tak ho na TK vyfakujou raz dva!
-> Honza M: ok mas pravdu, jen to ze ja sem linej lempl neznamena ze to nejde...
-> lopezGPX: ok, pokud se te do toho chce tak vysledek urco stoji za to... me od toho spis odradila koroze, taky sem to planoval...
-> lopezGPX: ok, pokud se te do toho chce tak vysledek urco stoji za to... me od toho spis odradila koroze, taky sem to planoval...
-> Syny: neodrazuj ho! :) Spousta lidí dávala do užovky vlečku. Zas takovej porod to není. Ale na jedno odpoledne to opravdu není...
-> pajavlk: Jediny velky riziko je, ze kdyz se blbe rizne, tak muzes menit kastli

-> pajavlk: Sis hral jo, me by zajimalo co je u tebe brnkacka

-> lopezGPX: Tak si to uzij... Pokud mas na mysli 5q pro kejvacku, tak tam to obnasi "jen" vyriznout tunel, navarit eMkovej, vymenit nadrz a dat jiny tahla razeni... Jenze kdyz uz to mas venku, tak je lepci tma dat rovnou emkovy poloosy. Pokud bys to menil i s poloosama, tak novy pruziny na eMko a vepredu tu napravyu vymenit taky... A pokud bys tam chtel vlecku, tak to je cela naprava i s prevodovkou jina, rezat tunel, menit nadrz, tvarovat trubky od topeni a rezat kaslik na baterku... Takze se na to radsi vyser

-> pajavlk: nemusí tam bejt vidět stačí přídomnost 5q. ale myslím že to na STk řešit nebudou, pokud to nebude hnus od pohledu.
-> radekp: když to nebude vařit náké prase zatřeš to po zavaření ipou mázneš trochu olejem nalepíš na to bordel a prach tak ti na stk nemůžou říct ani popel jednak tam není ani přes převodovku vidět stk je to poslední čeho se bát 

Taky nad ním uvažuju,ale mám strach z technické.Sice někteří říkají že když se to udělá pořádně,tak to skoro nejde poznat,ale pokud narazím na blba,tak mi technickou nedá.Kdo s tím má zkušenosti?
je to brnkačka dneska sem to dělal není se čeho bát ..
-> lopezGPX: vice tady
skoda.panda.cz/clanek.php 3?id=386
a tady to same ale s obrazky
www.sweb.cz/ziegelbauer/. ../prevod.htm
jinak meni se i tahlo - nebo zakracuje atd...
skoda.panda.cz/clanek.php 3?id=386
a tady to same ale s obrazky
www.sweb.cz/ziegelbauer/. ../prevod.htm
jinak meni se i tahlo - nebo zakracuje atd...
-> lopezGPX: tak kola do V myslim maj na to vliv minimalni
pane je to rez do karoserie - a to jako vazne - neb 5 ti kvalt se ti tam nevejde - to znamena rezat tunel, menit nadrz, zalezi jestli chcete nechat kyvku nebo menit za vlecku
a kdyz v tom servise nevedi nic - asi bych to tam ani nedaval :-)))
pane je to rez do karoserie - a to jako vazne - neb 5 ti kvalt se ti tam nevejde - to znamena rezat tunel, menit nadrz, zalezi jestli chcete nechat kyvku nebo menit za vlecku
a kdyz v tom servise nevedi nic - asi bych to tam ani nedaval :-)))
Zdravim, mohl by mi tady nekdo, prosim, napsat zbezne co to vsechno obnasi dat do uzovky 5q. Je to rok 78` Bavil jsme se v servise jestli by mi tam tuhle prevodovku dali a prej mam zjistit co by to vsechno obnaselo. Jestli nebude problem s napravami ( mam kola do V : ) dik