Go převodovky

prohledat
31 příspěvků (zobrazeno 1 až 31) od 21.05.2006 do 05.04.2013, založil/a jack51
řadit dle data
22:17:10
05.04.2013
Vrba
-> Rotak: dej dvě rychlosti najednou a nebo to udělej bez starostí a na jistotu: skoda-virt.cz/cz/.../9378 -opravy-a-prestavby-prevod ovek-uprava-prednich-a-zad nich-naboju-kol
upraveno 2x, naposled 05.04.2013 22:22:39
21:51:06
05.04.2013
Zazaa
bakackou jdou povolit elegantne podobne veci :)
20:57:23
05.04.2013
Šediváček
-> Rotak: Dvě rychlosti do sebe dát nejdou, to je daný konstrukcí převodovky, a musel by si tam vrátit pětkový přesuvník, nehledě na to, že se to s velkou pravděpodobností rozstřelí, když to přeženeš. Ono to pořád nejde a pak už to je moc. Ideál mezi zuby něco měkkýho, hadr, hliník jak už bylo napsáno, ale i to dokáže prolízt krz zuby 5
20:36:25
05.04.2013
Petr Urban
-> Rotak: Dej dva kvalty, sám si rukama zařaď pětku a ještě jakýkoli jiný kvalt...za tři třeba.
15:25:10
05.04.2013
Dušan
ja davam hadru mezi zuby a tusim zarazena 1. nebo 5.
15:03:35
05.04.2013
Rotak
-> Pavel P..: no povolená teda moc není

zkusím to díky za radu
15:02:52
05.04.2013
vhml
-> Rotak: kus hliníku mezi zuby
upraveno 1x, naposled 05.04.2013 15:03:01
15:00:51
05.04.2013
Pavel P..
-> Rotak: ta je většinou povolená sama u jetý převodovky...



zařaď tam dva kvalty
upraveno 1x, naposled 05.04.2013 15:01:16
14:58:44
05.04.2013
Rotak
Chtěl bych se zeptat jak mám povolit tuhle matku abych mohl rozebrat převodovku je to 5Q ze 125 díky za rady

(tu nahoře na tom ozubenym kole)
zvětšit Go převodovky - obrázek od Rotak vložen 05.04.2013 14:58:44
upraveno 1x, naposled 05.04.2013 14:59:25
00:16:43
25.05.2006
Gryzly
když chceš dát čtyřkový zpátečkový kolo do pěikvaltu, musíš ho upravit. A vidlička na zpátečku je nezáměná.

koncem týdne bych měl mít tu svoji očesanou hřídel, tak dám foto.
23:33:58
24.05.2006
jack51
-> Pavel Korbelář: To je taky fakt, na jednom takovym 5q, který je právě ve 3tím autě jezdím
23:11:04
24.05.2006
Pavel P@nkáč
-> jack51: asi ne ale třeba podle 5q mají třeba víc najeto atd a jsou spojené většinou se silnějšímy motory jak psal COL, 4kvalt se rozbouchá do hliníku ale 5q si projde třeba 3ma autama někdy3
22:35:18
24.05.2006
jack51
-> Pavel Korbelář: Zajimavá anomálie, tak asi lidi s 5q neumí řadit 4
22:30:09
24.05.2006
Pavel P@nkáč
-> COL: Nevím čím to je ale snat u každého 4Q co jsem rozebral byla spátečka skoro bez vyditelného poškození a na 5q už jsou ty zuby skoro vždy trochu načaté
17:11:23
24.05.2006
COL
-> Pavel Korbelář: Jestli to neni treba tim, ze 5q se davaly na silnejsi motory, tim, ze prave v 5q se kazdej vrta... a zpatecka je ta nejchoulostivejsi vec na tehle prevodovce vubec.
12:50:01
24.05.2006
Pavel P@nkáč
-> Petr P: Opravdu na 5Q spátečka vždy víc "hoří"
10:19:36
24.05.2006
Petr P
-> Gryzly:

Zpátečka je na 4kvaltu i 5kvaltu stejná. Malinko odlišná je jen její zasouvací vidlička...

Tudíž nevidím důvod, proč by měla "hodně odcházet".

Pětikvalt je jen prodlouženej, jinak je v něm prakticky všechno stejně jako u 4kvaltu...
22:02:25
23.05.2006
jack51
-> Gryzly: A kde ti tu převodovku dělali?

22:00:15
23.05.2006
jack51
Tak vidim samy pozitivní zkušenosti 8
01:12:09
22.05.2006
Gryzly
jinakl ta převodovka kde šla hůř řadit dvojka se jinak tvářila uplně v pohodě. Docela jsem se divil že je ten vnitřek tak vyšlahanej.
01:10:11
22.05.2006
Gryzly
-> jack51: Já si nechal dělat převodovku v prosinci, šla tam blbě řadit dvojka, tak si říkám synchron, to bude brnkačka. Dal jsem to bráchovy at to zaveze jednomu odborníkovy a za dvě hodiny mi brácha volá že tam je v háji diferák, na pětkovém kole chybí dva zuby a synchrony to maj taky za sebou. Takže jsem musel pak zhánět dobrej diferák a pětkový kola. Jinak diferák se dá předělat z kyvkovýho na vlečkovej i zpět. pokud má dobrý planety a je jen vymačkaný uložení čepu satelitu. Zatím jsem tu převodovku ale netestoval, protože ještě není ani v autě od prosince. Ale ten člověk mi dělal už tři pětikvalty a ted mám u něj čtvrtej, kde byla blbá zpátečka a musel jsem si sehnat hnanou hřídel. Zpátečky na 5ti kvaltech taky hodně odcházijou, protože je tam na pětku i zpátečku málo místa.
00:00:24
22.05.2006
jack51
-> COL: Tak to je drsny, doufam ze sezenu nekoho, komu se to povede napoprve 3
00:00:09
22.05.2006
COL
Synchron 60-200Kc/ks, originalni (doporucuji 4 z 5 prevodovkaru) 250-350Kc/ks - problem sehnat. Vsechna loziska cca 1500 Kc, ale ne vsechna byva nutne menit. Prace na prevodovce 1500-3500 Kc, zalezi jak kde.



Kolik te to bude stat zalezi taky na tom, co od toho chces, jestli jen nejak chvili jezdit a vymenis je nutne, tak ze vejdes do 2500,- Pokud to chces mit vyvoneny neni problem na tom nechat 10.000,- (a to to jeste pak nemusi fungovat jak ma)
23:53:50
21.05.2006
COL
Jinac doporucit nikoho nemuzu, pac zatim s zadnym prevodovkarem nemam dobry zkusenosti.... Prvni vytvoril tu uzasnou repasi v kombinaci kolecka s 200tkm a noce synchrony a jako bonus vypadavajici jednicka (tehdy to ale jeste nebyla ma prevodovka.) U druheho to bylo zpoctaku ok, ale po 13tkm je patrne v diferencialu uz nechutna vule, navi je zahadne ractave hlucna (i na volnobeh)... Ted bude na rade Sixta, dostane ten prvni skvost, aby z nej pouzil skrin, kolecka 5r. a SP, coz jsou tam nove dily, ostatni pujde do srotu.
23:50:35
21.05.2006
jack51
No tak ty zoubky budou KO na te dvojce, protoze puvodni majitel s tim asi jezsil delsi dobu, ale predpokladam ze to bude opet zameny.

A kolik ta prijdou loziska a novy synchrony? At vim na jakou fin. pecku se pripravit.
23:39:57
21.05.2006
COL
Jo je 1,2,3 jsou stejna... kdyz mas stesti, da se koupit do 50Kc. Je to lepsi pro to, ze se ta kuzelova plocha se na kolecku opotrebi a novy synchron nai dobre nesedne. Mam takhle jednu uzasne zrepasovanou prevodovku, kde jsou kolecka, co maj najeto cca 220tkm a noce synchrony a razeni stoji pekne za prd, takze ceka v garazi na druhou repasi, pri ktery pujdou kolecka do haje....



Taky je dobre zkontrolovat jak vypadaji nabehy zoubku na obalu synchronizacni spojky (a na koleckach) pac, pokud se nekdy radilo pres zuby, budou v bidnem stavu...
23:28:32
21.05.2006
jack51
Ještě pro upřesnění je to vlečkovej 136kovej 5ti kvalt
23:27:50
21.05.2006
jack51
Aha, tak kolik má nejeto netuším, ale typuji tak 100 - 150t km 8. S tim kolečkem si mě moc nepotěšil, ale to je stejny i se 4q ne?
23:13:13
21.05.2006
COL
a pokud ma ta prevodovka hodne najeto, tak i kolecko na dvojce, jinak pujde radit stale blbe a synchron driv odejde....

Co je vhodne menit se uvidi po rozebrani....
22:56:52
21.05.2006
magor-no1
viměnit sichron na dvojce a ložiska
22:41:11
21.05.2006
jack51
Kde v olomouckém kraji + zkušenosti? A co všechno je dobré nechat udělat? Převodovka nehučí, akorát je KO synchron na dvojce.

Diky za rady
Extreme Tyres