Posilovač - problém

prohledat
28 příspěvků (zobrazeno 1 až 28) od 03.05.2006 do 08.11.2015, založil/a Montér
řadit dle data
23:31:45
08.11.2015
milano
výmena posilovačov,membrány , gufera, nátrubkov a nič nepomohlo. nakoniec sa všetky problémy odstránili prerobením napojenia hadice do posilovača- furt to syčalo cez ten o-krúžok. na veko posilovača navarená trubka pre hadicu a spätný ventil asi z favorita. odvtedy ok.
zvětšit Posilovač - problém - obrázek od milano vložen 08.11.2015 23:31:45
upraveno 1x, naposled 08.11.2015 23:32:30
23:28:49
08.11.2015
milano
ja som minulý rok zo zúfalstva už meral podtlak od motora na hadici posilovača.
zvětšit Posilovač - problém - obrázek od milano vložen 08.11.2015 23:28:49
14:13:28
06.11.2015
Klubko_
-> vmat93: syčení - vzduch je někde přisáván do sání, proto ty padající otáčky a zároveň snížená funkce posilovače. Zkontroluj hadici mezi sáním a posilovačem. Pokud ta je bez díry, pak bude vzduch přisáván v posilovači.

Rozdíl v citlivosti může být právě tímhle. Ten vzduch bude přisáván trvale a ty už sis zvykl na pedál šlapat větší silou, jako by tam posilovač nebyl. Když se pak z nějakyho důvodu vytvoří v posilovači ten správnej podtlak a při sešlápnutí posilovač správně zafunguje, sešlápneš pedál větší silou, než je potřeba a proto se kola zablokují.

To že kola brzdí různě posilovač neovlivňuje. To už je záležitostí průchodnosti trubek/hadic a stavu/zatuhnutí jednotlivých brzdových válečků.
08:38:04
05.11.2015
vmat93
Zdarec, můžu ze zeptat, v čem by mohl být problém u Favorita, když při sešlápnutí brzdy pedál syčí (a to dost nahlas)? Ten zvuk by mi ani tak nevadil, horší je, že při stání na místě se sešláplou brzdou evidentně spadnou otáčky o cca 200 ot/min. (motor se pak dusí na hraně cca pěti set otáček, po zvednutí pedálu se za chvíli motor zase srovná - přičítám to na vrub tomu, že vzduch někde uchází a karbec pak nefunguje, jak má) a co je horší, brzdy mi připadají trochu nevypočitatelné - když se sešlápne pedál jen trochu prudčeji, autu se občas zablokují okamžitě kola a při dešti je z toho dost velký problém.

Navíc mi připadá, že ne všechna kola brzdí stejně. Může mít třeba vadný posilovač vliv na to, že občas jsou brzdy v pohodě a občas jsou extrémně citlivé?
20:47:55
11.05.2006
Bobesh
-> Tomáš SK: Dá se takhle měnit i sopojková pumpa,ten samej systém je na 700 radě KAROSA na ovládání plynu. Vedení je přes celý auto a pokud odejde jen pumpa,tento postup funguje a je nejjednoduší. Pod tohle se ti klidně podepíšu 4
00:33:36
10.05.2006
Tomáš SK
-> Borin: Keby som vedel na toto postup, tak by som tu teraz machroval, ako perfektne mi to brzdi... musel som to spravit rychlo, mal som odmontovany len brzdovy valec a ostatne bolo predtym odvzdusnene. Ked som ho namontoval, nalieval som do nadrzky kvapalinu, potom som povolil holendre k trubkam od HBV, najskor spodny, potom vrchny, kvapalina po chvili zacala sama vytekat. Potom som vsetko dotiahol a zacal s naslapavanim pedala a povolovanim prietokovych srobov, az kym sa nezdalo, ze ide len kvapalina. Ci je to tak, tazko povedat, lebo tam nie je mozne pouzit hadicku a kvapalina (ak ten srob neobalis handrou) strieka vsade naokolo. Potom som odvzdusnoval samotne brzdy, no ziadne bublinky tam neboli. Postup bol PZ, LZ, PP, LP kolo. Na strmenoch najskor vnutorny, potom dolny a nakoniec horny odvzdusnovak. Nakoniec som trocha zajazdil s autom a potom to na HBV skusil znova. Tym sa to zlepsilo. Ale stale je to z mojho pohladu velmi zle. Spojku som odvzdusnovat nemusel, s tou som nic nerobil.

00:02:35
10.05.2006
TomasB
-> Tomáš SK: to aj mna zaujima,caka ma to co nevidiet 4
23:08:52
09.05.2006
Borin - Král tuzerů
-> Tomáš SK: Jakej teda volíš komplet postup při "zavodňování" komplet soustavy brzd a spojky když to je všechno total na sucho ???
13:51:25
09.05.2006
Montér
-> Tomáš SK: Tak v tom bude mozna zakopanej pes 4
13:25:22
09.05.2006
Tomáš SK
-> Montér: HBV je najvyssie miesto v brzdovej sustave, predstav si to ako ekvivalent odvzdusnovania chlad. kvapaliny. Ked si vymenil gumicky na HBV a namontoval ho, bol plny vzduchu. Ked si potom nalial kvapalinu, nieco mohlo prejst az do brzdovej sustavy, ale velke mnozstvo zostalo bud vo valci, alebo sa vratilo z brzdovych trubiek od HBV.
13:09:28
09.05.2006
Montér
-> Syny: No ale mě to nesičí furt, jenom když šlápnu....
13:08:23
09.05.2006
Montér
-> Tomáš SK: Aha, to me nenapadlo. Ale kdyz nejdou bublinky z odvzdušňováku, tak by neměli byt ani v HBV 8
12:46:04
09.05.2006
Tomáš SK
-> Montér: Musis povolit tie holendre (prepojky medzi HBV a vystupnymi trubkami. Takisto pri stlacenom pedali.
12:39:34
09.05.2006
Syny
-> Montér: Me to taky delalo - vyresil to silikon okolo ventylo s hadici k motoru.
12:32:37
09.05.2006
Montér
-> Tomáš SK: Odvzdušnil samotnej válec?? 9 To se děla jak? Já vždycky odvzdušňuju jenom na kolech
12:04:36
09.05.2006
Tomáš SK
-> Montér: V nedelu som vymenil gumicky na novom HBV, odvzdusnil, najskor asi 10x samotny valec, potom PZ, LZ, PP, LP, potom znova valec, nikde ziadna bublina a brzdi tak ako tebe, len otacky sa nezvysuju. Vola medzi HBV a posilovacom bola nastavena. Uz asi zostava len nastavit tycku z posilovaca tak, aby sa brzdy zasekli a potom tomu ubrat...

09:40:45
09.05.2006
Montér
-> Syny: No sem teď psal, že ve válci je všechno těsnění novy a posilovači akorat membrana, pač gufero je jako novy a nic jinyho sem nesehnal... Jo a děla to efekty, že se zvyšující se frekvencí šlapání ne brzdu se přímo úměrně zvedaj otáčky motoru do cca 1500 ot/min 8
09:15:15
09.05.2006
Syny
Ne posilovac sycet nema. Jediny co ma udelat je trochu zasycet v kabine pri SESLAPAVANI brzdy, ale NESMI sycet kdyz je brzda SESLAPLA! Pokud posik syci kdyj je brzda seslapla a syci to v kufru - tak je v riti tesneni nebo membrana... To zpusobuje naruseni podtlaku v posilovaci a => prisavani falesneho vzduchu => zvyseni otacek a minimum brzdne sily! A taky chcipani pri brzdeni atd... Jinak miam podezreni ze kdyz se do posiku dostane brzdivka tak v nem neco provede a posik jde do kytek, ale to nevim jiste! Kazdopadne asi tak - repase THV a posilovace brzd 40
08:42:21
09.05.2006
Montér
-> Borin: No mě to ještě teklo z jedný nový kostky. To to ještě fungovalo, akorat když sem šláp, tak to z ní teklo. Teď to už neteče a jako bonus to ani nebrzdí 10
08:27:12
09.05.2006
Borin - Král tuzerů
-> Montér: TAk tohle mě zajímá taky co ti poraděl...mě to dělalo úplně to samí...taky odvzdušněno bez bublin a pedál až pomalu dolů bez velkýho odporu...vyměněný gufero a těsnění v posilovači + repase THV...mě pro změnu při odvdušnování spojky praskla trubka tak sem to vyměnil komplet...teď musím ještě nahodit nový hadice, ale bojím se že při odvzdušnění to bude stejný...8
08:20:13
09.05.2006
Montér
Takže velkej brzdovej problém pokračuje dál 10 V brzdovym válci všechno těsnění nový, v posilovači nová membrana. Jinak na brzdový soustavě je všechno nový.

A teď ten problém: Při odvzdušňování ze všech šroubů teče čistá brzdovka bez bublin, ale pedal de porád až do půlky bez odporu!!! Takže něco nefunguje. Jinak v zadu mam kotouče.

Prosim poradtě, už sem z toho zoufalej!
16:17:33
03.05.2006
Montér
-> Tomáš SK: No zkusím, ale hadicu sem dával novou 8

-> Bobesh: To by mohlo být tim kroužkem, ale radši udělám komplet GO 4
14:25:24
03.05.2006
Gryzly
-> doyle: jako že to dělá každej druhej fungující posilovač.
14:21:19
03.05.2006
Doyle
-> Gryzly: jako,že je v háji?
14:15:08
03.05.2006
Gryzly
-> Montér: myslím že dvojka je standartní projev posilovače.
09:29:03
03.05.2006
Bobesh
-> Montér: 1. THV jde do kytek,co nejdřív vyměň za nový nebo alespoň vyměň gumičky. Pokud to necháš bejt, čeká tě 1,možná více nemilých překvapení a zážitků 9 179 75 68. 2. Netěsnost na trase sací potrubí-posilovač. Pokud máš origo hadici,tak bych si vsadil... Jinak třeba "O" kroužek na nátrubku posilovače,membrána posilovače.
09:28:39
03.05.2006
Tomáš SK
-> Montér: Skus najskor ci je chovanie rovnake, ked odpojis hadicu rovno u motora a potom pri posilovaci.
08:21:25
03.05.2006
Montér
Mám takový dva menší problémy, takže kdyby ste mi mohli prosím poradit 4

1. V lemu u posilovače brzd se mi stále objevuje brzdovka. Počítám, že to bude těsnění ve válci - de vyměnit??

2. Při sešlápnutí brzd. pedálu u stojícího auta začne posilovač syčet a u teplýho motoru se zvednou otáčky motoru - o 500 až 800. Studenej chcípne. Je to jako když vyndám hadici od posilovače do sání. Čím by to mohlo být?? Dík 6
Extreme Tyres