skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Jak na 4písty
-> m8rinek: já měl nedělenou desku no
-> Qwak: Dal bych to tak, aby se při brždění destička opírala o tělo brzdiče a ne rozpěru, tedy horní jako provozní, spodní jako parkovací...
-> havlik: ok dík 

-> Qwak: já měl horní ručka spodní nožní brzda, ale jinak je to asi fuk
7 let starý téma stačí
... potřebuju se zeptat když dám 4 písty dozadu, kterej okruh je na ručku a kterej na normalní brzdeni.. nebo je to uplne jedno? rychle help dík

-> Labros: ja Ti pordam sadu nejakej peknejch kovanejch

-> VeTëV: jako narval jsem jí tam nakonec, akorát se mi zatim nepodařilo otočit klikou

-> VeTëV:


-> havlik: ne ma 1,5ku z zzigula narvanou do bloku 136:-))
-> Labros: a co motor nakou tu 1,7



Jo kastli mám zatimi ze škodovky, ale brzo na ní možná dám ze žigula jeden blatník a jedno světlo, nemělo by to být moc poznat.
-> Jirik: tak labros ma vlastne zigula a ma jen kastli ze skodovky

-> Jirik: i s pruzinama?
-> VeTëV: Já dávám na předek bubnový brzdy z Žigula jako jezefčík Lábroš.




-> Bagrr: ja davam propoje a at me neco reknou na stk

-> havlik: -> Majkl: můžu taky poprosit na mail? uvažuju o tom, dík!
-> havlik:

-> Majkl: hus hajzle
diky moc ja to prostuduju a ulozim do archivu neproveditelnejch uprav





-> havlik: mas to tam ty drzko

Zvedám levou tlapu, mám vyzkoušeno obojí.
-> Majkl: vetsi na mail takhle poznam pikachu

Takže stav prozatím: Propojky - 4
Zapojení jako 130 - 3
Ala LR vrtat do brzdičů - 0
Zapojení jako 130 - 3
Ala LR vrtat do brzdičů - 0
-> Bagrr: kua a jaka je uprava dle LR chcuk nakej obrazek dokumentaci diky vsem
-> Bagrr: propojky :-)
-> honzam:



-> Bagrr: Jestli ti to klapne tak nám to tam všem přepíšeš

-> Majkl: Já taky:o)))
-> Bagrr: to sem zvedavej

-> Majkl: Náhodou sem už poslal maila na MěÚ Písek odbor dopravy a čekam na odpověď,jestli to klapne tak to bude legál




-> Bagrr: svata pravda
(a ty uz vubec ne s favo motorem)

(a ty uz vubec ne s favo motorem)

-> Majkl: páč co neubrzdíš neukecáš...
-> Bagrr: tak to sme dva

2 Bagrr: Hlavni duvod, proc to s propojkama neni tak gumovy jsou ty hadice, protoze v origo
zapojeni se "nafukujou" pri brzdeni 4 gumovy hadice na predku....
zapojeni se "nafukujou" pri brzdeni 4 gumovy hadice na predku....
-> Majkl: já chci funkční brzdy, účinný, tak aby byly schopny zastavit na požadovaný dráze (tj. co nejkratší....)

-> Bagrr: ja chci seriovy brzdy 136ky jen vsechno novy

-> Majkl: No eště aby jo...

-> Bagrr: vsak jo ja to vrtat nebudu

-> Majkl: no jasně, ale brzdí alespoň jedna náprava, kdežto, kdyby si měl provrtaný brzdiče a zapojení podle 130 tak ti nebrzdí vůbec nic!!!
-> Bagrr: ja to tak mit nebudu
ale ono to tak je i u 4-pistu i dvou pistovejch, viz debata o rucce, proste kdyz ti prdne jedna hadicka stejne to hovno brzdi


-> Majkl: No uvidim, ještě si napíšu pár mailů s MěÚ Písek ohledně zapsání fa motoru...
-> Majkl: Jestli sem to pochopil správně, tak ty to budewš mít zapojený jako u 130 a ještě provrtaný brzdiče?? Kdybys to udělal takhle, tak když ti rupne jedna hadice, tak ti nebrzdí celý aut!!!!!
-> Bagrr: muzes pouzit zapojeni 130 a upravu s provrtanim LA
kdyby ses teda rozhodl pro 742.136ku jako já


-> King: Přesně tohle si myslim, protože by to teoreticky nemělo brát tlak ze zadku, takže by to mělo i líp brzdit a ostřejc.... Jinak by to asi LA nedělaly....
-> Majkl: Stejně podle mě s propojkama by to mělo brzdit líp, protože neberou tlak ze zadku.... Víš co, strašně rád bych tam měl ofiko 136ku, ale víš jak je to s penězma....
2 Bagr: Ja hlasuju pro propojky anzto je tam mam uz rok a pul a jejich "field test" dopad po nekilika desitkach tkm na 1cku. Uz po nekolikaty jsem zvolil STK, kde se primarne pidej po tom jak dobre auto brzdi, jestli nema sjety gumy a napr. vule v rizeni, ale propojky a favomotor sice okomentuji, ale v zasade je nechaji klidnymi
Jinak mi prijde, ze s jednou hadickou neni brzda tak "gumova" jako pri pouziti origo zapojeni.

-> Bagrr: nojono, tak to je jiná to si pak dej propojky
-> Majkl: Hele Majklesso a myslíš že nelegál fávo motor projde TK???? Takže si to usnadnim a pudou tam asi propojky....
trhám si nohou, protože tomu nerozumim.
-> Bagrr: hele stejne ty trubky budes menit, tak neni problem koupit sadu na 130ku... (me stala 630Kč, + asi 95 korun 3 kostky)