Jak na 4písty

prohledat
59 příspěvků (zobrazeno 1 až 50) od 06.11.2005 do 10.04.2012, založil/a Bagrr
řadit dle data
10:33:36
10.04.2012
havlik
-> m8rinek: já měl nedělenou desku no
10:31:10
10.04.2012
m8rinek
-> Qwak: Dal bych to tak, aby se při brždění destička opírala o tělo brzdiče a ne rozpěru, tedy horní jako provozní, spodní jako parkovací...
10:29:26
10.04.2012
Qwak
-> havlik: ok dík 1
10:24:13
10.04.2012
havlik
-> Qwak: já měl horní ručka spodní nožní brzda, ale jinak je to asi fuk
10:19:22
10.04.2012
Qwak
7 let starý téma stačí 3 ... potřebuju se zeptat když dám 4 písty dozadu, kterej okruh je na ručku a kterej na normalní brzdeni.. nebo je to uplne jedno? rychle help dík
12:52:02
10.11.2005
VeTeV
-> Labros: ja Ti pordam sadu nejakej peknejch kovanejch 4
11:23:30
10.11.2005
Labros
-> VeTëV: jako narval jsem jí tam nakonec, akorát se mi zatim nepodařilo otočit klikou 10
17:51:39
09.11.2005
havlik
-> VeTëV: 3 3
17:51:03
09.11.2005
VeTeV
-> havlik: ne ma 1,5ku z zzigula narvanou do bloku 136:-))
17:44:10
09.11.2005
havlik
-> Labros: a co motor nakou tu 1,74 3 3
17:42:16
09.11.2005
Labros
Jo kastli mám zatimi ze škodovky, ale brzo na ní možná dám ze žigula jeden blatník a jedno světlo, nemělo by to být moc poznat.
16:40:24
09.11.2005
VeTeV
-> Jirik: tak labros ma vlastne zigula a ma jen kastli ze skodovky 2
16:34:04
09.11.2005
Majkl
-> Jirik: i s pruzinama?
16:33:25
09.11.2005
Jirik - zrušená registrace
-> VeTëV: Já dávám na předek bubnový brzdy z Žigula jako jezefčík Lábroš. 3 3 3
00:03:12
09.11.2005
VeTeV
-> Bagrr: ja davam propoje a at me neco reknou na stk 3
20:08:33
08.11.2005
Pavel P@nkáč
-> havlik: -> Majkl: můžu taky poprosit na mail? uvažuju o tom, dík!
08:42:49
08.11.2005
Majkl
-> havlik: 167
21:26:03
07.11.2005
havlik
-> Majkl: hus hajzle169 169 diky moc ja to prostuduju a ulozim do archivu neproveditelnejch uprav 3 3 3
21:13:15
07.11.2005
Majkl
-> havlik: mas to tam ty drzko 3
21:06:42
07.11.2005
Labros
Zvedám levou tlapu, mám vyzkoušeno obojí.
20:59:46
07.11.2005
havlik
-> Majkl: vetsi na mail takhle poznam pikachu3
20:57:42
07.11.2005
Majkl
-> havlik:
zvětšit Jak na 4písty - obrázek od Majkl vložen 07.11.2005 20:57:42
18:31:20
07.11.2005
Bagrr
Takže stav prozatím: Propojky - 4

Zapojení jako 130 - 3

Ala LR vrtat do brzdičů - 0
18:26:12
07.11.2005
havlik
-> Bagrr: kua a jaka je uprava dle LR chcuk nakej obrazek dokumentaci diky vsem
18:13:00
07.11.2005
Štěpán
-> Bagrr: propojky :-)
18:12:00
07.11.2005
Bagrr
-> honzam: 3 3 3
17:50:57
07.11.2005
Honza M
-> Bagrr: Jestli ti to klapne tak nám to tam všem přepíšeš 1
17:38:47
07.11.2005
Bagrr
-> Majkl: Já taky:o)))
14:53:11
07.11.2005
Majkl
-> Bagrr: to sem zvedavej 4
14:21:45
07.11.2005
Bagrr
-> Majkl: Náhodou sem už poslal maila na MěÚ Písek odbor dopravy a čekam na odpověď,jestli to klapne tak to bude legál1 2 3 3
14:01:48
07.11.2005
Majkl
-> Bagrr: svata pravda 52

(a ty uz vubec ne s favo motorem) 47
13:54:48
07.11.2005
Bagrr
-> Majkl: páč co neubrzdíš neukecáš...
13:51:22
07.11.2005
Majkl
-> Bagrr: tak to sme dva 4
13:48:40
07.11.2005
King
2 Bagrr: Hlavni duvod, proc to s propojkama neni tak gumovy jsou ty hadice, protoze v origo

zapojeni se "nafukujou" pri brzdeni 4 gumovy hadice na predku....
13:47:17
07.11.2005
Bagrr
-> Majkl: já chci funkční brzdy, účinný, tak aby byly schopny zastavit na požadovaný dráze (tj. co nejkratší....)4
13:42:23
07.11.2005
Majkl
-> Bagrr: ja chci seriovy brzdy 136ky jen vsechno novy5
13:37:26
07.11.2005
Bagrr
-> Majkl: No eště aby jo...9
13:35:53
07.11.2005
Majkl
-> Bagrr: vsak jo ja to vrtat nebudu 4
13:31:00
07.11.2005
Bagrr
-> Majkl: no jasně, ale brzdí alespoň jedna náprava, kdežto, kdyby si měl provrtaný brzdiče a zapojení podle 130 tak ti nebrzdí vůbec nic!!!
13:28:18
07.11.2005
Majkl
-> Bagrr: ja to tak mit nebudu 4 ale ono to tak je i u 4-pistu i dvou pistovejch, viz debata o rucce, proste kdyz ti prdne jedna hadicka stejne to hovno brzdi 4
13:27:39
07.11.2005
Bagrr
-> Majkl: No uvidim, ještě si napíšu pár mailů s MěÚ Písek ohledně zapsání fa motoru...
13:25:57
07.11.2005
Bagrr
-> Majkl: Jestli sem to pochopil správně, tak ty to budewš mít zapojený jako u 130 a ještě provrtaný brzdiče?? Kdybys to udělal takhle, tak když ti rupne jedna hadice, tak ti nebrzdí celý aut!!!!!
13:18:23
07.11.2005
Majkl
-> Bagrr: muzes pouzit zapojeni 130 a upravu s provrtanim LA4 kdyby ses teda rozhodl pro 742.136ku jako já 4
13:11:43
07.11.2005
Bagrr
-> King: Přesně tohle si myslim, protože by to teoreticky nemělo brát tlak ze zadku, takže by to mělo i líp brzdit a ostřejc.... Jinak by to asi LA nedělaly....
13:10:14
07.11.2005
Bagrr
-> Majkl: Stejně podle mě s propojkama by to mělo brzdit líp, protože neberou tlak ze zadku.... Víš co, strašně rád bych tam měl ofiko 136ku, ale víš jak je to s penězma....
13:09:49
07.11.2005
King
2 Bagr: Ja hlasuju pro propojky anzto je tam mam uz rok a pul a jejich "field test" dopad po nekilika desitkach tkm na 1cku. Uz po nekolikaty jsem zvolil STK, kde se primarne pidej po tom jak dobre auto brzdi, jestli nema sjety gumy a napr. vule v rizeni, ale propojky a favomotor sice okomentuji, ale v zasade je nechaji klidnymi4 Jinak mi prijde, ze s jednou hadickou neni brzda tak "gumova" jako pri pouziti origo zapojeni.
13:06:28
07.11.2005
Majkl
-> Bagrr: nojono, tak to je jiná to si pak dej propojky
13:03:28
07.11.2005
Bagrr
-> Majkl: Hele Majklesso a myslíš že nelegál fávo motor projde TK???? Takže si to usnadnim a pudou tam asi propojky....
10:50:46
07.11.2005
Martin2705
trhám si nohou, protože tomu nerozumim.
08:44:42
07.11.2005
Majkl
-> Bagrr: hele stejne ty trubky budes menit, tak neni problem koupit sadu na 130ku... (me stala 630Kč, + asi 95 korun 3 kostky)
Extreme Tyres