skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Užova - pětikvalt - trubky chlazení
17:04:45
24.04.2015
24.04.2015

sep
-> MOLSO: :já to nezkoušel.-)
12:47:15
24.04.2015
24.04.2015

MOLSO
-> sep: to sa mi zda skor ako urban legend vzhladom na to kolko miesta tam treba, a aky profil sa v tom mieste nechadza.
11:57:33
24.04.2015
24.04.2015

sep
-> stepan: :taky se to dělalo vyheverováním převodovky aby si sama udělala místo .-)
20:32:54
23.04.2015
23.04.2015

stepan
-> Dušan: Vzhledem k tomu, o kolik víc místa tam je potřeba bych tu úpravu palicí docela chtěl vidět. No, vlastně spíš nechtěl.
20:27:29
23.04.2015
23.04.2015

Kuladmin
-> Dušan: Naprasátko ano, to máš pravdu.
20:03:19
23.04.2015
23.04.2015

Dušan
-> Kuladmin: palicou se to da taky upravit 

20:51:55
22.04.2015
22.04.2015

Kuladmin
A hlavně budeš muset nejlépe převařit část tunelu na karoserii jinak se to tam nevejde.
18:01:17
22.04.2015
22.04.2015

stepan
-> BooCheer: A nemusej bejt jen ze 125 nebo 130, stačí z jakýhokoliv MII (105-136).
13:48:01
22.04.2015
22.04.2015

minno
-> BooCheer: Je to pravda. A nie len vodné trubky. Nádrž, kryt nádrže, hrdlo nádrže, atď...
11:49:51
22.04.2015
22.04.2015

BooCheer
Zdravím vás. Mám takový rychlý dotaz. Jsem majitelem užovky 120L rok 1976. Předělávám jí na vlečku a na pětikvalt. Někde jsem přečetl že je zapotřebí vyměnit i trubky k chladiči za 125kové nebo 130kové. Co je na tom pravdy? Díky moc