-> MOLSO: kua tady sirim klamne informace, sory. tam kde jsem to vycet to bylo jakesi zmatene a spletl jsem si predek/zadek s uzovka/emko.
bral jsem teda odsud: www.mino-art.cz/index.php
?id=267
a tam ve finale vychazi predek 5,5 cm a zadek 5 na kazde strane.
tady www.embecko.inczech.net/m
b/informace_mb_03.htm zase 4,5 a 4 cm. takze nevim kde je pravda, ale uz mi to neprijde tak malo a ty lanovody nemusi byt dost dlouhe...
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Zamena Naprav
15:47:31
16.02.2011
16.02.2011

jerzy
13:38:05
16.02.2011
16.02.2011

Vojťas
tak holt zkusim a uvidim no :-D
13:21:17
16.02.2011
16.02.2011

MOLSO
-> jerzy: tak sa pozri este raz vzadu je rozdiel 3 cm na kazdej strane a vpredu 3,5 na kazdej strane 

13:15:17
16.02.2011
16.02.2011

jerzy
-> Vojťas: 1,5 cm na každé straně je rozdíl v rozchodu nápravy ;) ale to se vejde :)
e: aa, koukal jsem se blbě, 1,5 je rozdíl v předu, v zadu to je 2cm, ale to je pořád v klidu.
e: aa, koukal jsem se blbě, 1,5 je rozdíl v předu, v zadu to je 2cm, ale to je pořád v klidu.
10:43:16
16.02.2011
16.02.2011

Vojťas
-> jerzy: jo to mas pravdu ze nejjednodussi je vlezl pod auto, ale ja mam ted sadru na noze a do garaze se nedostanu pac to nemam zrovna za barakem
Tak ze diky, nevedel sem o jaky kus jsou delsi, jestli je to 1,5 centaku, tak na to sere bilej tesak

Tak ze diky, nevedel sem o jaky kus jsou delsi, jestli je to 1,5 centaku, tak na to sere bilej tesak

08:32:07
16.02.2011
16.02.2011

jerzy
-> Vojťas: když jsem viděl ty emkové a nasazoval je, přišly mi dost dlouhé, až moc. takže z toho usuzuji že ten 1,5 cm rozdíl na každé straně ty užovkové pokryjou, za předpokladu že jsou taky předimenzované jako ty emkové.
jinak myslím, že jednoduchý způsob jak to zjistit bude vlézt teďka pod auto a podívat se jak tam ty současné vychází a jestli by snesly být o 1,5 cm dál ;)
jinak myslím, že jednoduchý způsob jak to zjistit bude vlézt teďka pod auto a podívat se jak tam ty současné vychází a jestli by snesly být o 1,5 cm dál ;)
22:15:53
15.02.2011
15.02.2011

Vojťas
Tak ze myslite ze to muze fungovat nebo je to nebezpecny ?
19:26:04
15.02.2011
15.02.2011

Vojťas
-> Pavel P..: já nový mám, jenže z užovky :(
19:25:21
15.02.2011
15.02.2011

filcek
-> Vojťas: u stovky nám nedaly a pozor když dáš dlouhý na oblouky pak nám nechtěla brzdit ručka
19:23:39
15.02.2011
15.02.2011

Pavel P..
-> Vojťas: vyměň je preventivně za nový a nemusíš to řešit

19:22:34
15.02.2011
15.02.2011

Vojťas
Vytáhnu kostlivce
Když se mění kyková náprava úzká za emkovou, půjdou použít lanovody z užovky nebo je MUSÍM nahradit taky emkovejma. Vyjdou ty kratší ?
Díky :)

Když se mění kyková náprava úzká za emkovou, půjdou použít lanovody z užovky nebo je MUSÍM nahradit taky emkovejma. Vyjdou ty kratší ?
Díky :)
19:26:27
14.07.2005
14.07.2005

Bagrr
-> doyle: nádrž, pokud tam je už teď pjetikvalt, tak nemusíš, ale hrdlo stopro..
13:55:30
14.07.2005
14.07.2005

VeTeV
-> Lájoš Bács: hele Lajosd treba nejaka prestavba co ty vis

09:44:57
14.07.2005
14.07.2005

Labros
105ka užovka z r.83 s tunelem na 5q?? to je teda celkem kuriozita... první auta s 5qem - 130ky byly jenom eMka a vyjely až v r.84
09:13:59
14.07.2005
14.07.2005

Doyle
jo sorry 83
papírově 105ka,kastlík mám mělký,pětikvalt je tam od doby kdy jsem ji koupil a chtěl bych vědět jestli budu potřebovat novou nádrž a hrdlo


09:43:05
13.07.2005
13.07.2005

VeTeV
-> Majkl: to mas podle smeny v boleslavy

09:36:28
13.07.2005
13.07.2005

Majkl
-> VeTëV: jenze mit pripravenej tunel a mit tam primo 5q je rozdil....
ale stejne toje divny kolik hybridu vylezlo co?

ale stejne toje divny kolik hybridu vylezlo co?

09:34:12
13.07.2005
13.07.2005

VeTeV
-> Majkl: ale jo je to mozny - ono v Boleslavi se to ruzne matlalo, je teda fakt ze prvni emka vylezli prelom 83-84 a takynevis jestli uz nekdop neco nedelal
a Jizik mel 105ku a taky mel tunel na petikvalt a rok tusim 83
a Jizik mel 105ku a taky mel tunel na petikvalt a rok tusim 83
09:25:48
13.07.2005
13.07.2005

Majkl
-> VeTëV: ale nevim od kdy se vyrabej 125.... ale tusim od 86 ale nejsem si jistej
09:25:06
13.07.2005
13.07.2005

Majkl
-> VeTëV: no 93 urcite nema ale 83 s kyvkou a 5qaltem?? nevim no...
09:09:42
13.07.2005
13.07.2005

VeTeV
-> doyle:
a mimo to jeste melkej kastlik na baterku
jen se obavam ze mas asi rok 83 a ne 93, ale to je jedno

jen se obavam ze mas asi rok 83 a ne 93, ale to je jedno

09:08:14
13.07.2005
13.07.2005

Doyle
-> Bagrr: hele když mám M-ko 93 mám tam kyvku ale 5q a chci vyměnit jen nápravu a převodovku na vlečku.Musím měnit nádrž a hrdlo nádrže?
16:32:38
12.07.2005
12.07.2005

Bagrr
-> Duso: když to budeš mít všechno připravený tak přehodit to je max. na víkend...
16:04:24
12.07.2005
12.07.2005

Ing. Duso
-> Bagrr: no asi sa na to vykaslem..nece sa mi s tim babarat ...cem jazdit..
22:52:11
11.07.2005
11.07.2005

Bagrr
Jo a origo 4q můžeš překopat na vlečkový, ale je to dost velká mrd**ka, na to musíš mít vlečkovej diferák, musí se půlit převodovka a je to dost složitý na ustavení diferáku do správný polohy....
22:49:06
11.07.2005
11.07.2005

Bagrr
-> Duso: Máš dvě možnosti:
1) 5q + vlečka
2) 4q + vlečka
Add.1) potřebuješ: tunel mko, kastlík baterky mělčí mko, nádrž mko pro 5q, hrdlo nádrže pro vlečku(má hadici do tvaru S), převodovku + vlěčku + poloosy + příčku + táhlo řazení + ?kulisu řazení? (nemusí bejt.....)
Add.2) potřebuješ garde 4q převodovku, vlečku s poloosama, mělčí kastlík, hrdlo nádrže pro vlečku. Tato varianta má výhodu v tom že nemusíš řezat do kastle(tunel)....
1) 5q + vlečka
2) 4q + vlečka
Add.1) potřebuješ: tunel mko, kastlík baterky mělčí mko, nádrž mko pro 5q, hrdlo nádrže pro vlečku(má hadici do tvaru S), převodovku + vlěčku + poloosy + příčku + táhlo řazení + ?kulisu řazení? (nemusí bejt.....)
Add.2) potřebuješ garde 4q převodovku, vlečku s poloosama, mělčí kastlík, hrdlo nádrže pro vlečku. Tato varianta má výhodu v tom že nemusíš řezat do kastle(tunel)....
15:01:47
10.07.2005
10.07.2005

Ing. Duso
-> minno: hmm tak ako tak pises..prevodovka a pod...tak to sa na to asi vy... asi tam dam len obycajne m-ko vyztuzene...len zeby to zvladlo slalomy a ostrejsie zakruty...bo ked ma obehne vlastne kolo tak to uz bude pozde ! :)
13:32:48
10.07.2005
10.07.2005

minno
na uzovke ako mas ty je to trochu komplikovanejsie ale da sa to...uzovky nemali pripravu na uhlovu napravu /vlecku/ a ani na 5q, ktory je tiez potrebny...jedine ze by si daval vlecku z garde, tie mali este 4q a naprava bola este uzka...prevodovku ale musis menit tak ci tak.
v kasni musis este trochu upravit stredovy tunel /rezanim/, vymenit nadrz, hrdlo nadrze...a samozrejme potrebujes komplet vlecenu napravu aj s pruzinami (su dlhsie) a tlmicmi. musis vymenit aj kulisu radenia (pod pakou).
kontaktuj chookiho (chooki/105), on to prerabal....
v kasni musis este trochu upravit stredovy tunel /rezanim/, vymenit nadrz, hrdlo nadrze...a samozrejme potrebujes komplet vlecenu napravu aj s pruzinami (su dlhsie) a tlmicmi. musis vymenit aj kulisu radenia (pod pakou).
kontaktuj chookiho (chooki/105), on to prerabal....
12:09:20
10.07.2005
10.07.2005

Ing. Duso
cafte...cem sa spytat mam uzovku...a cem na nu dat uhlove ramena o 130.. je to vymenitelne bez problemou..resp je to kompatibilne ? netreba tam dufam nic prerabat na kasni ani prevodovke ? na prevodovku mi staci len ta lyzina co ju drzi nie ? alebo to nejde na 4 q ? iba na 5 q ? dakujem