
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Kontrolka Škoda 120
prohledat
20 příspěvků (zobrazeno 1 až 20) od 07.12.2013 do 08.12.2013, založil/a milan5698 - zrušená registrace
01:45:35
08.12.2013
08.12.2013

MOLSO
-> haso 07.12.13 15:54:30: jaa ti dam majstra 

19:22:45
07.12.2013
07.12.2013

Kocvin
-> dragon_cb_cz: Tak s tímhle jsem se asi ještě nesetkal dobré vědět
Za to okem viditelné zvlnění kotoučů už jsem viděl


18:28:00
07.12.2013
07.12.2013

dragon_cb_cz
-> Kocvin: No nakonec třeba jo, ale záleží kolik sad destiček zničíš, než to obrousíš
A navíc to brzdí dost na hovno a pokud je orezlá ta plocha nesouvisle a nerovnoměrně, tak to právě kope... Tohle jsem si ověřil na 136GL, ta změna když jsem dal nové kotouče byla fakt markantní...

18:18:51
07.12.2013
07.12.2013

Kocvin
-> dragon_cb_cz: Aha tak tohle jsem nevěděl že desky nesundají..
18:09:13
07.12.2013
07.12.2013

dragon_cb_cz
-> Kocvin: Ne, myslím korozi třecí plochy, která ale není jen liška ale jde alespoň trochu do hloubky - to co bys normálně už nesetřel mastným hadrem, ale musel bys na to brát šmirgl...
17:41:22
07.12.2013
07.12.2013

Kocvin
-> dragon_cb_cz: Už mi došlo co myslíš
Takovou tu vyleštěnou nafouklou korozi na vnejším a vnitřním obvodu kotouče, která se tak dobře oklepáva kladívečkem.. Já myslel právě nějakou povrchovku..

17:37:55
07.12.2013
07.12.2013

dragon_cb_cz
-> Kocvin: Neporadily... rez je výrazně tvrdší než samotná litina, takže pokud je to skutečně zrezlý a ne jen lehoučká povrchová liška co setřeš pomalu hadrem, tak ti to destičky spolehlivě obrousí ale zůstane to tam.
17:34:19
07.12.2013
07.12.2013

Kocvin
-> dragon_cb_cz: Tak s orezlou třecí plochou by si destičky poradily ne?
17:32:39
07.12.2013
07.12.2013

dragon_cb_cz
-> Kocvin: Pokud by byl kotouč zvlněný tak, že by viditelně házel, tak by to kopalo hodně brutálně. "Zvlněný" kotouč většinou znamená částečně orezlá nebo jinak znehodnocená třecí plocha, takže nemá všude stejné vlastnosti.
17:28:44
07.12.2013
07.12.2013

Kocvin
-> milan5698: Mi se stalo, že díky špatně vystředěnému třmenu praskl kotouč a odtrhl se jakoby od náboje. Pak to začlo samozřejmě taky kopat.. Ale podle mě budeš mít už kotouče za hranicí životnosti vyhřáté a zvlněné.. Jak budeš mít venku desky tak s kotoučem zatoč a sleduj jestli neháže.. Půjde to dobře poznat přes otvor ve třmeni

17:20:18
07.12.2013
07.12.2013

Kuladmin
jestli kope pedal tak je neco spatne tenhle typ skodovky abs nema
mozna zvlneny kotouce nebo bubny vzadu nemakaji jak maji atdatd

16:15:52
07.12.2013
07.12.2013

dragon_cb_cz
-> milan5698: No to on chodí sem-tam - ale pokud to začne svítit, tak z jedné strany (nevím které, záleží podle modelového roku) je potřeba na něj zatlačit dokud necvakne...
Brzdy můžou kopat z mnoha důvodů, kontrola destiček je triviální - zvedni předek auta, shoď kola, vytáhni 4 závlačky a máš přístup. Změř tloušťku destiček jestli je OK a zkontroluj zda není třecí plocha kotouče orezlá. Z přední strany je to vidět hned, ze zadní to ideálně zkontroluješ když budou destičky venku.
Ale kopání brzd by nemělo způsobit, že je prošlápneš tak, že se rozsvítí kontrolka... Pokud je vše v pořádku, tak by se ti to mělo povést leda při opravdu hodně prudkém zabrždění.
Brzdy můžou kopat z mnoha důvodů, kontrola destiček je triviální - zvedni předek auta, shoď kola, vytáhni 4 závlačky a máš přístup. Změř tloušťku destiček jestli je OK a zkontroluj zda není třecí plocha kotouče orezlá. Z přední strany je to vidět hned, ze zadní to ideálně zkontroluješ když budou destičky venku.
Ale kopání brzd by nemělo způsobit, že je prošlápneš tak, že se rozsvítí kontrolka... Pokud je vše v pořádku, tak by se ti to mělo povést leda při opravdu hodně prudkém zabrždění.
15:54:30
07.12.2013
07.12.2013

haso
-> milan5698: a nebrzdil si nejako prudsie predtym, nez sa rozsvietila?
tu jeden majster z virtu na slalome preslapol tuto kontrolku
tu jeden majster z virtu na slalome preslapol tuto kontrolku
15:49:17
07.12.2013
07.12.2013

milan5698 - zrušená registrace
-> dragon_cb_cz: Váleček chodí vpohodě sem, tam. Brzdí to narmálně jako škodovka. Trošku při brždění kope. Je možný, že jsou smetený destičky?
15:35:14
07.12.2013
07.12.2013

dragon_cb_cz
-> milan5698: Jak píšou kluci, je to kontrolka která se rozsvítí pokud prošlápneš brzdu moc dolů - mechanicky se tam přecvakne přepínač a musíš ho zatlačit zpátky. Je to černý kus plastu a v něm váleček, když se tam ohneš, najdeš to snadno.
Každopádně pokud se ti tohle povedlo, bylo by dobré brzdy prověřit - nejspíš tam máš někde vzduch. Brzdí ti to jinak dobře?
Jinak ten přepínač vypadá takhle:
Každopádně pokud se ti tohle povedlo, bylo by dobré brzdy prověřit - nejspíš tam máš někde vzduch. Brzdí ti to jinak dobře?
Jinak ten přepínač vypadá takhle:
15:09:53
07.12.2013
07.12.2013

Cumper
Je to kontrolka brzd. Dole přecvakni spínač.
14:58:46
07.12.2013
07.12.2013

Kuladmin
Pokud to je kontrolka brzd tak dole u pedalu je spinac ktery musis vratit ale pokud se to bude opakovat je nekde v brzdach problem.
14:45:54
07.12.2013
07.12.2013

havevo
to je kontrolka brzd ne? Nejde ti náhodou brzdovej pedál až někam k zemi?
14:45:18
07.12.2013
07.12.2013

haso
-> milan5698: preslapol si brzdu
14:43:18
07.12.2013
07.12.2013

milan5698 - zrušená registrace
Ahoj kluci. Na budíku se mi rozsvítila kontrolka. Jelikož nemám škodovku dlouho, nevím kde je závada. Je to kontrolka pod dobíjením. Můžete mi poradit? Děkuju