skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Hydraulická ruční brzda na bubny
21:03:01
14.03.2013
14.03.2013

StepaNoFUN
-> SilverFox: Možná tak s rokem výroby v minulým století. ;-)
21:01:35
14.03.2013
14.03.2013

SilverFox
Stepan FUN 14.03.13 20:51:06 napsal:
→ SilverFox: Spojkovej ze 742?
Ano
→ SilverFox: Spojkovej ze 742?
Ano
20:51:06
14.03.2013
14.03.2013

StepaNoFUN
-> SilverFox: Spojkovej ze 742?
-> vhml: No právě proto jsem psal, že tam musí bejt jen minimální vůle. Aby tam někdo nevymyslel nějakej dlouhej "mrtvej chod". ;-) Pak by to minimálně omezilo funkci (rychlost reakce a případně při větší vůli i tlak) zadních brzd. Nejdřív by se vymezila vůle a pak by to teprve brzdilo...
-> vhml: No právě proto jsem psal, že tam musí bejt jen minimální vůle. Aby tam někdo nevymyslel nějakej dlouhej "mrtvej chod". ;-) Pak by to minimálně omezilo funkci (rychlost reakce a případně při větší vůli i tlak) zadních brzd. Nejdřív by se vymezila vůle a pak by to teprve brzdilo...
20:38:17
14.03.2013
14.03.2013

SilverFox
Neměla by pístek proti vyskočení jistit segrovka?
20:31:47
14.03.2013
14.03.2013

vhml
-> Fillas: nemá na tom co nefungovat. Jen pri delsim stani ujde tlak.
Pístek netreba nijak zajistovat. Vzdyt v nem je tycka od paky...
Pístek netreba nijak zajistovat. Vzdyt v nem je tycka od paky...
19:18:00
14.03.2013
14.03.2013

Fillas
Samozřejmě bude hydraulika jinde,tu originál bych si tam nechal kdyby se stalo něco s tou hydraulickou,takže taková záchrana
takže nakoupit válečky do zásoby jo?
ale jinak díky za radu


19:09:07
14.03.2013
14.03.2013

StepaNoFUN
-> Fillas: A pak budeš mít ručky 2? :-O No ano. fungovalo by to, pokud bys měl páku jinde. Jen je jak jsem psal potřeba zamezit tomu vysunutí pístku při sešlápnutí nožní brzdy a počítat s tím, že ten váleček nebude mít žádnou velkou životnost...
18:31:11
14.03.2013
14.03.2013

Fillas
Ano to jsem potřeboval vědět díky moc,mám 2P,a když tam nechám i tu ručku s těma lanovodama bude fungovat??Když to takto udělám tak nemusím už nic upravovat v bubnech že?
18:17:32
14.03.2013
14.03.2013

StepaNoFUN
Zapojíš váleček na trubku do zadní kostky. V podstatě do série. Přívod od přední kostky (či pumpy podle toho, jestli máš 2P nebo 4P) zapojíš do přívodu válečku (tam co jde normálně kapalina z nádobky) a vývod vyvedeš do zadní kostky. Funguje to. Jenom musíš udělat to, aby páka brzdy v nejnižší poloze dosedala až těsně k válečku (ideální je použít nastavovací tyčku ze spojky). Jinak bude mít ten pístek snahu vyjíždět při sešlápnutí nožní brzdy ven.
18:14:03
14.03.2013
14.03.2013

LiMaK - 742 forever
pokud ti lanovody nezaseknout zadni kola, nejdriv hledej duvod proc. Rucka na skodovce zasekne zadni kola i v 80 za hodinu. Sprav nejdriv brzdy a pak tepr vymyslej zbytecnosti...
18:02:53
14.03.2013
14.03.2013

Karel.
-> Matthes, záškodník z TechWebu: teorie mi nikdy nešla

18:01:50
14.03.2013
14.03.2013

Matthes, záškodník z TechWebu
-> Karel.: Abys pumpoval kapalinu zpet do nadrzky pres hlavni brzdovej valec?
17:58:55
14.03.2013
14.03.2013

Fillas
Chci ji tam protože lanovody prostě ty kola nezaseknou,mluvíme o škodě 120,ale já mám pocit že on to měl napojené na tu trubku co vede do zadních brzd ta nejdelší v té měl ručku se spojkovým válečkem ze škody 120.Ale nevím,kdyby někdo měl nějaké schéma,nebo nákres jak to zapojit..
17:49:29
14.03.2013
14.03.2013

Karel.
-> Fillas: teoretickyby mělo jít dát dozadu 4dírovou kostku místo 3 a do toho zapojit ručku, ale proč chceš ručku na bubny?
17:46:04
14.03.2013
14.03.2013

Fillas
Nemáte někdo zkušenost s hydraulickou ruční brzdou na bubny?Někde jsem četl že stačí zapojit ručku s válečkem do zadního okruhu brzd,nemá to někdo z vás takto vyrobené?dík?