nýtování obložení spojky

prohledat
17 příspěvků (zobrazeno 1 až 17) od 10.05.2012 do 13.05.2012, založil/a Olgoj Chorchoj
řadit dle data
12:17:15
13.05.2012
stepan
-> aceboss: Když tady má každej závoďáka a točí 8000. 1
12:15:36
13.05.2012
aceboss
stepan 10.05.12 16:23:37 napsal:

→ dragon_cb_cz: Už si viděl někde vyvažovat spojku? Ani

si nedovedu představit, jak by se to dělalo.
Tuším, že LA se zminuje4, ale pro serii bych to neřešil.
15:16:18
12.05.2012
dragon_cb_cz
-> stepan: Vzhledem k tomu jakým způsobem se to sjíždí tak by to rozhození sjetím nemělo být nijak velké (pokud je dobře seřízená spojka nebo se používá talířová pružina). Přímo poznat to asi nebude, ale při vyšlápnuté spojce bude nevyvážená lamela rozkmitávat mrkev a to se může teoreticky podepsat na životnosti např. gufírek v komínku převodovky. Asi malá šance, že to něco způsobí, ale nějaký důvod proč se to dělá bude.



Tak jako tak, pořád nechápu proč to u "běžné" lamely vůbec řešit, když kompletů je všude dost.
18:31:09
10.05.2012
Stvivi
-> stepan: ono,zas ked si vezmes do ruky samotne oblozenie ,tak je o ,,par gramoch,,je na tom nieco pravdy,zas nechodili tam ludia pre renovaciu lamiel do zavodnych motorov, je pravda ze nik sa nebol nikdy stazovat
upraveno 1x, naposled 10.05.2012 18:39:35
18:27:18
10.05.2012
Stvivi
-> Olgoj Chorchoj: nitovacku sme mali spravenu z dierovacky,model dohladam a mozem poslat
18:18:13
10.05.2012
stepan
-> Stvivi: Ja myslim, že je to hlavně uplně jedno, vždyť je to pár gramů na ne moc velkym poloměru a po pár km se to ojede a je to vyvážený zase trochu jinak.
17:43:13
10.05.2012
m8rinek
Tak tak, lamela by se měla po obvodu vyvážit. Otázka je kdo to dnes dělá...



-> Olgoj Chorchoj: S nýtováním poradí Fiegr či jeden borec z Kokonína ;).
16:51:12
10.05.2012
Stvivi
-> stepan: robil som vjednom servise,renovoali sa lameli, lepili brzd. obloznia ,nevyvazovala sa spojka,aj ked som z tym prisiel ,majitel cumel na mna ze co chem:))
16:51:12
10.05.2012
afro100
-> stepan: si zober do ruky novu lamelu .. v jednom mieste je ubranie materialu po obvode .. viz svetla cast okraja
zvětšit nýtování obložení spojky - obrázek od afro100 vložen 10.05.2012 16:51:12
upraveno 1x, naposled 10.05.2012 16:51:41
16:45:33
10.05.2012
dragon_cb_cz
-> stepan: Pokud vím tak se odstraňuje materiál od kraje, ale to už fakt bez záruky. Tuším, že je to v nějaké škodovácké chytré knize (Cedrych, Baťa, Andrt, dílenská příručka) popsané.



Tak jako tak mi to přijde jako nesmysl, vždyť nová lamela stojí tak kilo (na 180ku spojku) nebo dvě (na 190ku) - pokud se teda bavíme o zadohrabech. Ceny beru origo lamely které se objevují celkem pravidelně na aukru (speciálně ty 180ky).
upraveno 1x, naposled 10.05.2012 16:47:07
16:42:17
10.05.2012
stepan
-> dragon_cb_cz: To jsem pochopil že lamela, ale jak bys ji chtěl vyvážit? Přidat zavažíčka nebo odvrtat materiál? Ještě nikdy sem nic takovýho neviděl.
16:39:15
10.05.2012
vhml
-> Olgoj Chorchoj: m8 to řešil u tý keramiky ne?
16:38:43
10.05.2012
dragon_cb_cz
-> stepan: "Celkem" jsem v tomto případě pochopitelně myslel celek lamely s nanýtovaným obložením, nikoliv s přítlačákem, setrvačníkem, klikou atd. Ale lamela jako taková vyvážená být musí a pokud vím tak je to popsáno i v literatuře (ale tu teď nemám po ruce abych to ověřil).



Jako rychlá reference třeba: www.mjauto.cz/jiricech/ji ricech.php?clanek=13 : Lamela se dynamicky a staticky vyvažuje."
16:36:10
10.05.2012
Olgoj Chorchoj
vyvažovat? neee, když si necháš nanejtovat tvrdý obložení v renovaku, tak to tutově taky nevyvažujou... beztak je to kus spečenýho prachu co se na celkový nevyváženosti podílí asi tak promilí...
16:23:37
10.05.2012
stepan
-> dragon_cb_cz: Už si viděl někde vyvažovat spojku? Ani si nedovedu představit, jak by se to dělalo.
15:43:34
10.05.2012
dragon_cb_cz
Máš nějaký extra důvod se do toho pouštět? Pokud nanýtuješ nové obložení, tak bys pak měl nechat celek vyvážit. Při ceně nové lamely to zní jako dost zbytečné dobrodružství.
15:12:35
10.05.2012
Olgoj Chorchoj
je na to potřeba nějakých speciálních nýtů či extra nýtovačky? Dík
Extreme Tyres