skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
ložisko ničí jazyky přítlačky
ten komínek byl měněný až po druhé sežrané spojce... fakt záhada
-> aeronaut: Tak třeba jestli neni trochu vyosenej ten vyměněnej komínek ale to by zase nevlezl na tu hřídel.
myslím že to bude Jozko ono, akorát mi není jasné jak k tomu může dojít... Jozka 12.04.12 13:23:59 napsal:
Kamarád kvůli vyosenýmu koši převodovky na Rapidu zničil dva
přítlačáky (použil výraz „rozlítly se“). Ale o packách nic
neříkal..
Kamarád kvůli vyosenýmu koši převodovky na Rapidu zničil dva
přítlačáky (použil výraz „rozlítly se“). Ale o packách nic
neříkal..
-> minno: funkčnostný ? bez údržbovosť , bez zbytočných vôlí , vzhľadom ku konštrukcii to inak nejde
Kamarád kvůli vyosenýmu koši převodovky na Rapidu zničil dva přítlačáky (použil výraz "rozlítly se"). Ale o packách nic neříkal..
není třeba hlídat (vymezovat) vůli- definovaný tlak pružiny která tlačí na pedál potažmo na suvné ložisko
Milan 136 11.04.12 20:37:07 napsal:
→ afro100: nic by se nestalo. Ložisko u feldy je opřený
o přítlačák stálea toto má technicky-funkčnostne aký význam?
→ afro100: nic by se nestalo. Ložisko u feldy je opřený
o přítlačák stálea toto má technicky-funkčnostne aký význam?
jo, a taky se stále vydírá... záhada
-> Milan 136: felda, ach so ..
-> afro100: nic by se nestalo. Ložisko u feldy je opřený o přítlačák stále
nevozis si spicku nohy na spojke ?
odpověď na zásadní otázku : 2x tam šel SACHS (1x komplet německý, podruhé komplet korejský) a teď LUK... výsledek stejný, vydřený jazyky
-> Stepan FUN: kdo by daval starline,kdyz je drazsi nez origo?!
-> Stepan FUN: Mam za to ze i Starline vydrzi vic
par lidi je ma namontovano a zatim se nikdo nevratil
JA je tam nedal!!! Neni moje prace!!! Ale vim o nich.




JA je tam nedal!!! Neni moje prace!!! Ale vim o nich.

-> Milan 136: Že by Starline či Vika?
Zásadní otázka. jaká značka spojky?
komínek nový, lanko pro jistotu dvakrát nové, a že by se nevracel pedál jsem si nevšiml (navíc má předpětí)
už fakt reálně uvažuju o novým kompletu motor převodovka, vyjde to levněj ....
-> aeronaut: A ten komínek pro ložisko je taky vyměněný? Páka promazaná? Pak už jedině že by třeba byla chyba v lanku nebo v pedálu že by se tolik nevracel, jinak nevim 

jo a když šla do háje první, tak byla talířovka dokonce prasklá (na obodu, mezi nýtama), druhá měla jen prodřený jazyky mekana, a třetí co ještě trpí tak už má projevy vydření...
jj, obě byly, koukal jsem mu na ruce
-> aeronaut: A když se to montovalo dohromady- jsou tam obě ty vodící pouzdra mezi převodovkou a motorem?
-> skodovak: 

Matulo, to je fajn, ale to ložisko si po 10 000 najde cestu skrz :)
kedze je feldove lozisko stale oprete o mekano a stale sa toci, je to uplne normalne... to ze tam mas od neho odrate jazyky este neznamena, ze mekano uz je nepouzitene... 

kočka by byla slyšet, ale vocas by tam přivřenej být mohl... nechybí někomu :) ?
-> Petr Volfik: že by mezi motor a převodovku přivřel třeba kočku jooo?..




filcka 1,3
vyosení mě už napadlo, ale jak by k tomu sakra mohlo dojít ? když jsem měnil spojku (měla už chrasticí ložisko) tak mi dali i jinej setrvák, smontovali a už po třetí spojka v čudu
Ještě teda co je to za auto? Popř. spojka?
Neni nějak vyosený motor o proti převodovce?
srry- myslíš předpětí ?
špatně poštelovaná spojka?... (u aut s motorem na správné straně)
Zdar, už mám třetí spojku, a furt to samé- po 10 000 jsou prodřené jazyky talířové pružiny (vždy měněno i s ložiskem) co to může dělat ? (nohu na spojce nikdo nevozí )