a pokud se ještě budem bavit o podltakové pumpě co je lepší?...
skoda-virt.cz/cz/.../1545
29-odvzdusnovaci-pumpa-na-
brzdy
to šlapání a podobně,kor pokud je takhle ne hned vyřešitelný problém je opruz a nejsou lidi..
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Brzdy Octavie 1 Tdi..
-> Petr Volfik: Právě že vrací
-> Kuladmin: Pokud předpokládám že s ABS nic nebylo a fungovalo jak mělo tak to horší bejt může. Nevim co se tam dá a nedá pokazit.Každopádně to na tom PC nedojel ani dokonce protože nevěděl..
-> skodovak: S ABS ti moc neporadim ale s tim sekánim zadního kola- chtělo by to zkusit párkrát šlápnout na brzdu a hnet zkusit zatočit s kolem. Musí se hnet točit volně. Jestli je špatná hadice tak to kolo povolí až po chvíli nebo povolí hnet po otevření odvzdušňováku. Nevim jak na oktě ale občas to dělaj Fiati a i na escortu jsem to viděl že ta hadice ve vnitřku nabobtná takže kapalinu protlačíš do brzdiče ale zpátky už se sama nedostane...
-> skodovak: JA myslim ze horsi to byt uz nemuze ne? 

-> Kuladmin: to ano,ale teď už se s ABS jebalo tak aby se to nějak nerozhodilo
Ted me jeste napadlo mozna blbost vyradit ABS vyjmutim jeho pojistky. Odvzdusnit a pak ji zase vratit. Ale ja si stejne myslim ze problem bude nekde jinde, nekde u pistku nebo v hadicich.
-> skodovak: já to takhle přes pc nikdy nedělal. Ale každopádně buch musel vidět, co to píše a být u toho
-> Kuladmin: když budeš tak hodnej,já mám ve visu popsaný leda prd(mám to jen v pc doma)
Ten pístek netušim,hadice ok,mechanismus funguje a vše čisté,včetně už i kapaliny.A krom už gumiček neni co by to dělalo..
Ten pístek netušim,hadice ok,mechanismus funguje a vše čisté,včetně už i kapaliny.A krom už gumiček neni co by to dělalo..
Ja se bojim ze budes muset nejdriv resit ten zasekavaci pistek jinak to je nahouby. A na ten Vag se ti podivam doma mam to i s VISem tak kouknu jestli neco neni tam nebo me ted napada dilenska prirucka na koktavku taky bych ji mel nekde mit tak mrknu.
-> Stepan FUN: já nevím přesně protože to měl na zdviže v autě a já jen odvzdušňoval dole.. bylo to počkejte,desetktát našlapte,držte a takový,potom pov. PP PL atd.. jelikož to nikdy nedělal tak prd vědět.. já přijel s prosbou odvzdušnění ABS přes Vag..
Hadice podlě mě jsou funkční
Hadice podlě mě jsou funkční
-> skodovak: Hadice jsou průchozí? Co přesně jste s tím počítačem dělali? Akční členy?
Jen ještě pár otázek k tomu napíchnutí ABS přes PC kamarád to nikdy nedělal tak z toho by dost zmatenej,zjednodušeně řečeno to tam ne uplně dokonale píče co máte dělat,mezitím kompresor pedál nafukuje nahoru atd..Po několika opakováních a šlapáních dle počtu to píše zřejmě povolit odvzdušňováky na předkách a dále co? nechat je povolené a pokračovat spuštěním dalšího kroku?.. nebo našlapat odvzdušnit atd?.. podle mě jen nechat povolené a nechat pracovat počítač a jednotku ABS?.. udělaly jsme to podle něj,ale podle mě to je uplná kokotina tak nechci aby ještě k tomu nefungovalo ABS poradí někdo? Třeba Milan136 nebo Klaudmin?? moc lidí se v tomhle neorientuje a teď po neodborném zásahu bych rád uvedl ABS do správného nastavení
-> Kuladmin: Tohle bych i překousnul než na něco přijdu,ale nejvíc mě štve že se to zadní jedno kolo seká,na kratší vzdálenost to vypadá že funguje,ale na delší se prostě po zastavení z kola kouří a vše hoří,zkrátka to nějak neodbržďuje,ale po vyheverování,nebo na zvedáku už se zase volně točí,takže já to nechápu.. Dělalo to zřejmě už předtím jen ne tolik,protože na jedné straně byly desky na plech a na druhé 4mm..
Pokud cvičně zkouším zda se odbržďuje na heveru tak funguje..
Pokud cvičně zkouším zda se odbržďuje na heveru tak funguje..

-> skodovak: A opravdu ti to nekde netece? co pod tim opravovanym pistkem? Pak me jeste napada ale na to musite byt dva ,,nenafukuje ,, se nekde hadice? nedela bouli pri seslapnutem pedalu - omrkni to uz jsem se stim taky setkal nic neteklo ale proste se nafukovala hadicka.
Jeste me napada daji se ted vsechny pistky zasunout zpet dovnitr a zase sami vylezou pri slapani na pedal??
Jeste me napada daji se ted vsechny pistky zasunout zpet dovnitr a zase sami vylezou pri slapani na pedal??
Tak sem dnes vyřešil velký hovínko prostě se mě nedaří to uvést to původního.Zkoušely jsme to i přes ABS s jistýmy zmatky pro nedostatečný popis v diagu. Potom několikrát odvzdušněno jak nožně tak podtlakem a pedál pořád jak když se šlápne do hovna a po držení pořád padá pomalu dolu..nevim už
-> Milan 136: jojo to nešel pístek točit,rozdělal jsem to nic jsem nenašel a jde to,potom se to stejně sekalo (neodbrzdilo) tak Radek si vzpoměl na tu dirku v pístku,bordelu tam bylo solidně,že při delší trase a brždění to mohlo začít hodně hřát kapalinu a ten bordel to nepustil,jinak nevím proč by se sekal..
-> Milan 136: jo ták,to je dobrý vědět)....asi jako s těma samoštelovacíma spojkovejma lankama,to jsem si pěkně na polu naběhl

-> myschaak AZNP K.Hora: pkud je to ok, tak se to nestane. Ale pokud nejde zatočit pístek a různě s tím zápasíš, tak se to stát může
-> Milan 136: zajímavý...to maj takhle blbě řešený jo?
-> Milan 136: Podtlakovou pumpu bych možná měl možnost si půjčit..Jinak jsem zatím domlouval PC kuli odvzdušnění i ABS. Nikdy jsem Octavii neřešil takže tápu.Nebejt to naše ani to neřeším
-> skodovak: během, nebo i při tom. Nejlíp to jde mašinou, která tam brzdovku tlačí. Ale i normálně manuálně to uděláš
-> Milan 136: takže dejme tomu mezi každým povolením odvzdušňováku klepat nebo i při tom?.. teď to bude zavzdušněné stejně kompletně,když jsem oddělával trubky od válce kuli tomu jeho vyzkoušení..
Obávám se, že se ti dostal vzduch do třmenu vzadu na místo, odkud ho normálně nevyženeš. Sundej ten třmen, dej do něj nějakej špalek aby zapřel pístek.
Pak ho drž tak, aby byl odvdušňovák úplně nahoře a klepej do toho třmenu třeba rukojetí šroubováku nebo čímkoliv a odvzdušňuj.
Tenhle postup nikde nenajdeš, ale když se to stane tak funguje
Pak ho drž tak, aby byl odvdušňovák úplně nahoře a klepej do toho třmenu třeba rukojetí šroubováku nebo čímkoliv a odvzdušňuj.
Tenhle postup nikde nenajdeš, ale když se to stane tak funguje
-> Kuladmin: tak tak.. já jen už znejistěl u všeho tak se tiše ujišťuju.
kor bez okruhu je v tom tlak jako kráva,tekže by mělo no..

kor bez okruhu je v tom tlak jako kráva,tekže by mělo no..
-> skodovak: JA myslim ze jo ze ten test je ok kdyby byl valec ko musel bys takhle ten pedal opet dostat az na podlahu - treba pomalu ale jiste.
-> Kuladmin: divné to je,ale pokud se tomuhle testu dá věřit tak jsem na jednu stranu rád,ten válec nestojí dvě koruny,lepší řešit vzduch.. :-) ale řikám snad tenhle test funguje no,měl by
-> skodovak: Tak pak se ti to honi pravdepodobne nekde v abs ale pokud to nevyteklo z nej je to divne.
-> Kuladmin: s ručkou dole je to pro mě samozřejmost,kola se dělaly všechny kapalina šla čistá.. leda by zůstalo něco v ABSu. Teď jdu z garáže,po ucpání obou vývodů v brzdovém válci je pedál jako beton i při nastartovaném.Tím bych si troufnul říct jsem válec vyločil jestli se nepletu?..
A mas to opravdu dobre odvzdusneny? jde vzadu kapalina? zkusil si i ostatni ,,kola,, odvzdusnit? uz jen aby se vsude dostala nova kapalina... odvzdusnuj projistotu se stazenou rucni brzdou (mej ji dole).
-> Kuladmin: tak jasný to bylo v plánu,to auto je koupený minulý rok,takže se zatím postupně dělaly rozvody a podvozkové věci. Nejde hodl vše najednou. Sehnal jsem ty trubky na zaslepení tak pokud nějak odvzdušním válec tak mě to ukáže zda to je válcem
-> skodovak: Pri povoleni ovzdusnovaku musel jit pedal az na podlahu, a jak tomu zabranit - no menit brzdovku vcas a ne az se neco po.. a 10 letech.
-> Kuladmin: na podlahu nešel,ale po větší dráze než normálně samozřejmě při odvzdušňování jde.. tohle uplné neprošlápnutí se dá řešit pro příště jak?.. kolikrát jinak než bez odvzdušnění pracovat nejde..
Tak se obavam ze tim jak se proslapl pedal az na podlahu sel hlavni valec dohaje.
-> Kuladmin: Ano nic neuteklo,jen z brzdiče a kousku trubky po hadici u nápravnice..
Takze kdyz si to vzadu mel rozebrany tak ti nevytekly cely okruh? zbylo porad neco v nadobce? pokud ano odesel nejpravdepodobneji prave hlavni valec.
Mám zkoušet to zaslepení a odvzdušnění válce zda to půjde prošlápnou s nepřipojeným okruhem?..
Je mi jasný že vále odejde jako prd,ale tak nějak u těch Octávií o tom moc slyšet není..
Je mi jasný že vále odejde jako prd,ale tak nějak u těch Octávií o tom moc slyšet není..
-> Kuladmin: Ano ABS to má,původně ale krom zadního kola nebylo děláno nic (hadice zaškrcena) a stejně se to propadalo.. Takže jsem z toho nějakej zmatenej no..
Jo a brzdovka neubejvá nic neteče..
Jo a brzdovka neubejvá nic neteče..
ma to abs? predpokladam ze ano je mozny ze v nem honis ten vzduch a budes potrebovat PC nebo mas ko hlavni valec. Brzdovka neubyva? netece ti to nekde?
Ahoj celkem tu zápasím ohledně brzd na octavii.
Po výměně zadních desek a rozhýbání jednoho brzdiče (občas se sekal tak snad vyřešeno) a následovném odvzdušnění,je pedál pořád prošlápnutelný a našlapatelný jako kdyby tam byl pořád vzduch. Nevím už co s tím je to X krát odvzdušněné a pořád nic.
Moje vize po různých konzultacích je že
1.Pořád je někde ukrytej vzduch
2.Pohnutí válce do jiné polohy prostě válec už propouští a je v háji atd..
2.Nebo obojí najednou..
Myslel jsem že zašpuntuju válec a vyřadím okruh jestli i tak bude propadat,tak pokud bude odvzdušněný je to válec,zatím jsem nesehnal kloudné šroubení na ucpání..
Napadá nějaká konkrétní rada někoho?..předtím ty brzdy byly vyloženě jedáky a pedál šel krásně nahoře a byl neprošlápnutelnej.. Desky už jsou sedlé..
Po výměně zadních desek a rozhýbání jednoho brzdiče (občas se sekal tak snad vyřešeno) a následovném odvzdušnění,je pedál pořád prošlápnutelný a našlapatelný jako kdyby tam byl pořád vzduch. Nevím už co s tím je to X krát odvzdušněné a pořád nic.
Moje vize po různých konzultacích je že
1.Pořád je někde ukrytej vzduch
2.Pohnutí válce do jiné polohy prostě válec už propouští a je v háji atd..
2.Nebo obojí najednou..
Myslel jsem že zašpuntuju válec a vyřadím okruh jestli i tak bude propadat,tak pokud bude odvzdušněný je to válec,zatím jsem nesehnal kloudné šroubení na ucpání..
Napadá nějaká konkrétní rada někoho?..předtím ty brzdy byly vyloženě jedáky a pedál šel krásně nahoře a byl neprošlápnutelnej.. Desky už jsou sedlé..